Skocz do zawartości

Metal Gear Rising: Revengeance


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

średnio to wygląda zapowiada się średniak - dobry tytuł - za duzo tu chwały z mgs tylko dlatego tak głośno i reklamówek a wyjdzie to co wyjdzie mgs 4 też tak miał wiele gadania o wielkich zmianach itp a wiemy co wyszło - więcej filmów a mniej grania jak w mgs2. tu tez bedzie pewnie podobnie średnie dialogi i pedalski RAIDEN fuck this shit

Opublikowano

slasher który barzuje na seri mgs a każdy wie ze jak japonce robią swoje tytuły to sa przewaznie średnie jeśli chodzi o tą generacje to jakoś nic im nie wychodzi . Tytuł bedzie tylko przereklamowany - srednia grafa , głupie dialogi i nic wiecej , walnij z "bazoki" w samochód to zobaczysz czy blacha się lekko wignie czy rozpierdo*i samochód w pył - Japonce oferują cukierkowe bajery a powiadam ze ten tytuł będzie kpiną w seri dla fanów jak i dla zjadacza chleba

Opublikowano

slasher który barzuje na seri mgs a każdy wie ze jak japonce robią swoje tytuły to sa przewaznie średnie jeśli chodzi o tą generacje to jakoś nic im nie wychodzi . Tytuł bedzie tylko przereklamowany - srednia grafa , głupie dialogi i nic wiecej , walnij z "bazoki" w samochód to zobaczysz czy blacha się lekko wignie czy rozpierdo*i samochód w pył - Japonce oferują cukierkowe bajery a powiadam ze ten tytuł będzie kpiną w seri dla fanów jak i dla zjadacza chleba

No ja bym się nie zgodził z tym stwierdzeniem. No chyba, że powtarzasz wszystko za tymi matołami z wielkich serwisów co to fapują do kolejnych fps'ów i innych genialnych produktów z zachodu, a na gierki z Japonii patrzą z politowaniem i wyższością. Japonia też ma dobre/bdb pozycje tylko natrafiają na beton, który w tej generacji nauczył się tylko pisać, że Japonia bee, a zachód to fap fap fap i królowie oryginalności XD

Ja tam jestem dobrej myśli o ten tytuł, liczę głównie na bdb slasher z otoczką uniwersum MGS i nic więcej. Jeśli chcę oczekiwać kolejnego MGS'a to wypada śledzić Ground Zeroes/Phantom Pain, a nie ekscytować się Risingiem.

Opublikowano (edytowane)

O poor ye who didn't have the pleasure to play this game yet.

 

Serio, pier*olicie takie smuty ze az mi sie slabo robi, poczekajcie na demo to zobaczycie ze graficznie ta gra daje rade, jakby tego bylo malo, chcialbym dodac ze w tej grze mamy, uwaga: 60FPS (na palcach u 1 reki moge policzyc gry AAA ktore w stalych 60 dzialaja) i mozemy przeciac WSZYSTKO CO CHCEMY, kazdy samochod, nawet most mozemy zawalic jesli nam sie nie podoba, ten swiat nie jest niezniszczalna tekstura z rozbabranymi kolorami jak w tym gownianym DmC, ktore btw. jak jeszcze raz zobacze porownywane tutaj do tego arcydziela to chyba (pipi)*e ze smiechu. Tekst o nudnym gameplay'u tez mozna wsadzic sobie miedzy buty, ogralem demo jakies 50 razy juz i wciaz mi malo tego szlachtowania w akompaniamencie za(pipi)istej muzyki.

 

EDIT: Na pewno bedzie jakis upgrade systemu walki, na trailerze widac kilka ruchow ktorych w demie Raiden nie potrafi zrobic.

Edytowane przez Bansai
  • Plusik 1
Opublikowano

@Bansai: Demo, z kolekcji ZOE/japońskiego PSS wygląda za(pipi)iście - nie miałem okazji pograć ale oglądałem kilkanaście razy rózne walkthrough, ale nowy trailer graficznie wygląda gorzej niż którykolwiek z dotychczas pokazanych grywalnych fragmentów gry i zastanawiam się czym jest spowodowany ten spadek jakości. Mi to wygląda jak fragment lokacji ewidentnie przygotowany pod cutscenę z pościgiem, może dlatego jest mniej assetów i ogólnie grafa w tym miejscu nie robi, ale też nie rozumiem po cholerę pokazują tak słabo wyglądający etap w zwiastunie, który ma zachęcić do jej zakupu.

 

A co do rozwoju systemu walki, mam nadzieję że tak jak w Bayo, będzie można dać Raidenowi do łapy main(katana) i sub weapon(bronie zebrane od bossów).

Opublikowano

ja swego czasu tez demko widziałem u kumpla i graficznie wyglądało cudacznie, do tego super płynność i dynamika. Baaa ponoć te demko to stary build stąd też aż mnie zatkało jak zobaczyłem ten nowy trailer.

Opublikowano

może trailer serio był zrobiony na scene pościgową gdzie otoczenie uprościli bo i tak szybko przelatuje za oknem. a walka w miescie to akurat jakas pusta ulica, cieżko zeby tam stało 30 straganów albo inne bajery. oczywiscie wygląda to troche pusto ale pewnie inne lokacje bedą lepsze

 

 

jedyne co mnie drażni to wybuchający (i zarazem znikający) wrogowie. fajnie by bylo jak by te pocięte kawałki leżały na ziemi chociaż troche

Opublikowano (edytowane)

Niby jest wytlumaczone, to w wiekszosci ludzkie cyborgi sa, pewnie jakis system maja wmontowany aby zapobiec gromadzeniu cennych informacji/technologii :D.

 

Jednak jak sie gra to nie zwraca sie na to za bardzo uwagi :), szatkujesz go, mieso spada w pieknym stylu na zieme, i znika kiedy ty juz jestes w trakcie szlachtowania innego ^^

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

Wole wydac kaske na MgR bo gra bedzie miala stale 60k/s do tego dobry system walki i przyzwoita grafike.

Ng3 rozczarowalo mnie iloscia bugow przez to ze Tecmo nic nie robi z silnikiem gry od czasow Xboxa te same bledy i problemy z FPS.

Widocznie szkoda im czasu na napisanie nowego silnika albo sa inne powody moze szkoda im kaski a moze sa za ciecy do tego Online maja kiepski w grach szkoda gadac. A Demo DmC mnie odstraszylo od tej gry. Gra jest za wolna do tego klimat gry prysnal jak banka mydlana. Wiec MgR widze Dobrego slashera na tej Generacji konsol.

Opublikowano

Świetny zwiastun, po tym potworku sprzed kilku dni. Jestem ciekaw kto będzie ostatnim bossem ...tzn mam nadzieję, że nie będzie nim Sam i zostawia na koniec jakiś "WTF moment". Tak samo zastanawiam się, czy wreszcie pociągną fabularnie wątek transformacji Raidena w cyborga. Skoro grze towarzyszą hasła Revenge with a Vengeance, może Raiden dostaje szansę odegrania się na swoich oprawcach, stąd ten cały berserk u niego? Anyway, dobrze ze szybko wypuścili kolejny zwiastun, bo na chwilę zapaliła mi się lampka ostrzegawcza. Tak w ogóle, do ogromny szacun dla animatorów, mechanika walki z Monsoonem, to jak się rozkłada na plasterki unikając sybkich cięć powala. Zresztą chłopaki generalnie zaszaleli w kwestii podejścia do animacji krojenia przeciwników. http://platinumgames...-to-blade-mode/ Nie chcę nawet myśleć ile to wymagało pracy, nadgodzin i wyrwanych włosów z głowy.

Opublikowano

masakratycznie się ta gra prezentuje - dynamika powala, slasher generacji nadchodzi. Mam nadzieje jednak, że w fullu będzie odstępstwo od ciągłych szaroburych miejskich lokacji

Opublikowano

Niestety, ale screeny/trailery chyba już nakreśliły prawie całą grę w kwestii lokacji, więc nie spodziewam się urywającej tyłek architektury. Jak dla mnie początek dema wygląda świetnie, a im dalej w las, jest przyzwoicie albo przeciętnie ...ale dynamika walk, przywiązanie wagi do ledwie zauważalnych szczegółów w animacjach, wyglądzie(Mistral zmienia się uczesanie w drugiej fazie walki) to poprzeczka nie do przeskoczenia - trailer z bossami w 1080p masakruje.

Opublikowano (edytowane)

serii zawsze towarzyszly twarde charaktery i wyszukani mniej lub wiecej Bosowie, co i tym razem sie nie zmienia, a tym samym rozwiewa me obawy :) cieszy miche..

P.S

w takim wypadku musze sie szybko uwinac z tym DS3 :/

Edytowane przez MEVEK

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...