Figaro 8 221 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 no fajnie się czyta na neogafie "how to parry???!!!", choć może są też tacy co lubią sami, na własną rękę odkrywać tajniki systemu walki. Jednak masa, która ściągnie to demo raczej zostanie tym odrzucona. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 Akurat jak sie paruje to wyjasnili, jednak 95% z i tak okrojonego systemu walki trzeba samemu odkryc Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 Q. How does parrying work? A. Pressing the analog stick forward, towards the enemy (toward in relation to the characters, not the camera) and light/wide attack (X on 360 or Square on PS3) will cause Raiden to parry. You can do this move at any time that there is an incoming attack from said enemy, and the window for doing it is actually the entirety of said enemies attack animation. For example, the default enemies do a little spin and jump and attack you, as soon as they start said spin, you can start the parry, and Riaden will hold his sword out the entire time. If you in fact, parry perfectly, that is, parry so that the sword comes out and hits the oncoming attack as a parry (and it doesn't look like a blocK) then Raiden will slash forward on his own, often causing enough damage or stun to allow for an execution move. Q. Is there a dodge? A. Yes. It can be performed by hitting X+A(360) or Square + Triangle (PS3) and a direction. If you are pushing forward, Raiden will do a jumping slash that will move him forward. The other directions will have him slash and hop into that direction, either back, or to either side. Q. How about Lock-on? A. RB/R2 Will lock on to your opponent. Your currently targeted or nearest enemy always has a white target symbol on them. Hitting this button will make it turn orange and force the camera to keep them on screen regardless of how you move around the stage. To change targets, de-lock by hitting the button, move to a new enemy till they have the white marker, and hit the button again. It's particularly useful against the Gekkos and Bladewolf, in fact, Bladewolf starts the battle locked on, and you only lose it when he brings in more enemies. Cytuj
konan129 0 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 Dziwnie z tym dogdem... Zwłaszcza na ps3, kwadrat+trójkąt nie jest zbyt łatwo wcisnąć Cytuj
Morikage 111 Opublikowano 22 stycznia 2013 Opublikowano 22 stycznia 2013 Ktoś się raczej rąbnął w opisie. X+A to na PS3 będzie kwadrat+X więc da się przeżyć, chociaż i tak lepiej takie manewry mieć pod jednym przyciskiem(R2/R1). Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Dzieki bogu wyszlo to demo dla wszystkich i moge wywalic pre-ordera z listy. Powaznie to demo jest na prawde? Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Dzieki bogu wyszlo to demo dla wszystkich i moge wywalic pre-ordera z listy. Powaznie to demo jest na prawde? platinum cycle. Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Z grami od PG chyba tak jest ze albo się je lubi albo nienawidzi Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Też jestem po demku i co tu mówić. Gra specyficzna. Wg mnie esencja gry konsolowej. Muzyka, grafika, game design, feeling grania - nie wiem czemu, ale czuć, że to coś innego. Nie do końca wszystkiego jeszcze łapię, późno trochę, parowanie coś nie wchodzi, ale siekanie w blade mode - artyzm. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 miałem tu dziś wklepać posta, ale wczoraj odcięli mi internet (bez ostrzeżenia, dziady z netii!) i nie mam o czym... god damn, a już chciałem to sprawdzić na własnej skórze ;/ Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Co za tytuł! Fantastyczne możliwości, płynność rozgrywki i podane to w genialny sposób przez PG. Nie będę zapeszał, ale wszystko wskazuje. że nadciąga najlepszy slasher tej generacji, granie w DmC po obadaniu dema mija się z jakimkolwiek celem. 2 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 No demko kozak krok zrobili ogromny od czasu GC tam była jakaś (pipi)nia a tu jest na prawdę bardzo dobrze wszystko na duży plus. Biorę z miejsc jest moc Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Co za tytuł! Fantastyczne możliwości, płynność rozgrywki i podane to w genialny sposób przez PG. Nie będę zapeszał, ale wszystko wskazuje. że nadciąga najlepszy slasher tej generacji, granie w DmC po obadaniu dema mija się z jakimkolwiek celem. Totez i o tym nawijalem @Figaro, Parry wchodzi pieknie, pod warunkiem ze jednoczesnie wcisniesz analog w strone wroga i kwadrat. Na poczatku sam mialem klopoty z tym, a po ktoryms razie boss ostatni mnie nawet nie tknal bo wszystko parowalem i kontrowalem ostro Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 (edytowane) Dzieki bogu wyszlo to demo dla wszystkich i moge wywalic pre-ordera z listy. Powaznie to demo jest na prawde? platinum cycle. tylko na japanie, pytam bo nie mam juz tam konta, ale zaloze jesli jest tylko tam? Parry wchodzi pieknie, pod warunkiem ze jednoczesnie wcisniesz analog w strone wroga i kwadrat. Na poczatku sam mialem klopoty z tym, a po ktoryms razie boss ostatni mnie nawet nie tknal bo wszystko parowalem i kontrowalem ostro zupelnie jakbym slyszal kogos grajacego np. w Tekkena (parowanie, blokowanie) Edytowane 23 stycznia 2013 przez MEVEK Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Zgadzam sie co do tego, ze po tym demie, DmC wydaje sie... wolny? Trzeba sie pogodzic z faktem, ze japonce sa najlepsi w slasherach :)ponizej pare combosow i tipsow: Special Moves (unofficial names made on the fly; at least they look cool) Fwd + Square = Parry (also in the air) Fwd Fwd + Square = Launch Fwd Fwd + Triangle = Dashing strike 360 Rotation + Triangle = Spinning Slash X + Square = Evasion (optional direction) Bk + Fwd + Square = Palm Strike Bk + Fwd + Triangle = Blade Sweep Ninja Run + Square = Quick Slash Ninja Run + Triangle = Slide Ninja Run + Triangle + Square/Triangle (Slide + Ground slam) Jump + Triangle = Dive Kick Some Combos (from GameFAQs) unconfirmed for right now, will give all a try and update soon. Square (repeatedly) = unlimited light attacks Triangle (repeatedly) = unlimited heavy attacks Triangle (delay) + Square + Triange = Sweep 'n' Strike Triangle + Triangle + Square + Triangle Triangle + Triangle + Triangle + Square + Triangle Square + Triangle (delay) + Square + Triangle Triangle + Square + Triangle (there's one or two, or more jump combos off of launcher, I'll post those later when I can confirm them again) Tips -Don't forget that with blade mode, you have the option of using square(horizontal)/triangle(vertical) strikes instead of the analog stick. Although, I get the feeling that correct aiming with the analog will really come in handy later in the game. -Unless you're looking to get S ranking in everything, you might try experimenting with Blade Mode. Sadistic as it is, cutting off limbs and leaving the torso to walk or crawl in agony is pretty cool. -The most opportune time to use Blade mode is when you've got a stunned opponent. Once the attack slows down and the guy glows orange, start cutting. -Triangle + Circle gives you a stylish finishing attempt on an enemy once he/it's stunned. -Stealth-killing is mostly getting above or behind a cyborg or gekko and hitting the button prompt. Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 W ogóle to trudne to demko. Dopóki nie opanuje się parowania ciosów to sromotne baty się zbiera. Na poziomie trudności revengeance będzie ostro. Btw. ost jest fantastyczny, idealnie współgra z akcją na ekranie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 To parowanie jest budyniowe strasznie łatwo je wyczuć, póki co. Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Bardzo fajne demo Fajny klimat, system walki Nigdy nie byłem wielkim fanem gier z serii MGS, lecz MGR muszę mieć szybko Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Czy mnie sluch aby przypadkiem nie myli, i "TŁY!", ktore od zawsze pojawialo sie wraz z wykrzyknikiem, w momencie gdy nas zauważono, jest i tutaj? Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Czy mnie sluch aby przypadkiem nie myli, i "TŁY!", ktore od zawsze pojawialo sie wraz z wykrzyknikiem, w momencie gdy nas zauważono, jest i tutaj? Zgadza się. Gra ma pełno takich easter eggów. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 hehe, jak w tym VR zniszczycie wszystkie arbuzy, to na plansze spadnie jeden duzy arbuz ;p i polecam podczas blade mode zniszczyc bluzke tej kartonowej lasce ;] Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 (edytowane) Wyszla demowka MGR dla plebsu ( ) i od razu tipy, comba, smaczki. Wyszedl pelniak devila i ... nic z tych rzeczy ;F PS. Na tej plazy zaraz po "ladowaniu" Raidena znajduje sie czarny kot, sprobujcie trafic mieczem dziada Edytowane 23 stycznia 2013 przez Bansai Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 (edytowane) nic dziwnego, nowy DMC dorównuje chyba DMC2 pod względem crapowatości ja jestem w pracy jeszcze ale po powrocie tez obczaje demo (mimo że nie jestem fanem slasherów, w sumie jedynie w god of war gralem w tych klimatach) Edytowane 23 stycznia 2013 przez Yano 2 5 Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Z tego co pamiętam to w tutorialu można znaleźć kartonowe pudełko. Normalnie MGS pełną gębą. :rofl2: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.