Skocz do zawartości

Metal Gear Rising: Revengeance


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

k, już totalnie rozumiem parowanie. co do blade mode, wy macie puszczać prawy analog po zamachnięciu :) jak sie zda z tych rzeczy sprawę, to gra robi się o wiele lepsza. czuję, że pełna wersja pozamiata. i cieszę się, że forumowym wymiataczom slasherów demo sie podoba, bo sam byłem ciekaw reakcji ;]

Opublikowano (edytowane)

Pograłem w demko i co tu dużo mówić. Jest moc i to jaka!Może te gadki o najlepszym slasherze generacji to nie brednie :D

Na plus solidna oprawa, wykorzystanie charakterystycznych czcionek, ramek itd z MGS'ów, nawet Codec jest XD system cięć praktycznie wszystkiego, akcje stealth,spoczko muzyka, animacje i design niektórych przeciwników. Poziom trudności jest całkiem całkiem, co prawda to tylko demko ale miałem parę razy zgon. No i do tego 60fps'ów, jak to chodzi genialnie. Tak jak gier nie kupuję na premierę tak tym razem bym naprawdę zrobił wyjątek bo warto wspierać ludzi z Platinum Games bo to geniusze. To tak na szybko moja skromna opinia:D

Mam tylko nadzieję, że sama gra nie będzie krótka, no ale o tym się przekonamy po premierze.

Ja się nie mogę doczekać!

Edytowane przez Paliodor
  • Plusik 3
Opublikowano

Grafika i muzyka to małe mistrzostwo świata ( w lokacji z dema trochę malo kolorów ale to tylko jedna lokacja ) gra rusza się oblednie i jest to poziom GoW

 

Za to gadajace psy i wyjace roboty do mnie średnio przemawiają ale to jest kwestia konwencji więc jestem wstanie to przełknąć bez bólu

 

Co mnie denerwuje to dziwna klawiszologia evade pod dwoma przyciskami to jakis żart blade mode jest jak dla mnie średnie ale moze to kwestia ogarniecia i jak zaczne tego sensowniej używać to bedzie o wiele ciekawsze. Zagrałem tylko raz w to demko poziom normal wszystkie walki poza psem zaliczone na S więc nie wiem co to za (pipi)enie o poziomie trudności slasher jak slasher.

 

Gre jednak Kupie ze względu na uniwersum MGS-a i to że w sumie wydaje się lepsza niz Bayonetta może jak DmC i MGR:R ładnie zejdą z sklepowych półek bedzie powstawać więcej slasherow na poziomie

Opublikowano (edytowane)

Gre jednak Kupie ze względu na uniwersum MGS-a i to że w sumie wydaje się lepsza niz Bayonetta może jak DmC i MGR:R ładnie zejdą z sklepowych półek bedzie powstawać więcej slasherow na poziomie

 

Tez mam taka nadzieje :whistling:

 

Co do Evade'a, w tej grze wystarczy tak na dobra sprawe tylko parry i ninja run aby unikac atakow, ten evade mogli sobie kompletnie darowac w takiej formie. Jesli chodzi zas o Blade Mode, wg mnie to jest genialne, czerpie nieziemska przyjemnosc z przeciecia czegos dokladnie pod takim katem jaki mi sie podoba, a juz nie wspomne o odseparowaniu nog od ciala, pieknie sie czolgaja :turned:

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

Bardzo przypadł mi do gustu system parowania. W walce z psem bardzo efektownie to wygląda, widac jak Raiden musi go trochę odepchać. Narazie zagrałe mtylko raz, nawet wszystkiego nie ogarnąłem, ale wrażenia pozytywne.

Opublikowano

Ja też zagrałem raz i wrażenia negatywne. Moim zdaniem trochę drewniane animacje, Blade Mode w ogóle mi nie podpasował no i jakieś MGSowe zagrania pokroju dziwnych postaci, bicia arbuzów itd. O systemie walki ciężko się wypowiedzieć, bo żadnej listy ciosów nie ma. Gdy oparuje się parry to nikt praktycznie nie może nas tknąć, trochę to za łatwe.

 

Na trailerach prezentowało się to dużo miodniej, więc poczekam z oceną do fulla. Na plus na pewno 60 klatek.

Opublikowano

Czy mnie sluch aby przypadkiem nie myli, i "TŁY!", ktore od zawsze pojawialo sie wraz z wykrzyknikiem, w momencie gdy nas zauważono, jest i tutaj?

 

Zgadza się. Gra ma pełno takich easter eggów.

same wejscie Revena juz przypomia MGS 2, 3 i 4, następnie przepaska na oko ala Big Boss, oj bedzie tego.. :)

 

na razie skonczylem demo i jestem troszke zdezorientowany. nie do konca wiem chyba, jak uzywac tego BladeMode.

mam wychylic prawa galke w ktora strone mi pasuje, a nastepnie szybko ja zwolnic/puscic, w tedy reven wykona pojedyncze ciecie, right ?

a co z szybkim cieciem wciaz pod upodobanym katem? tak samo na przemian wychylac prawy analog w ta i nazad mashowac?

bo np.Square wykonuje ciecia tylko w poziomie, kiedy Triangle robi to tylko w pione oczywiście podczas BM.

jak wy to wykonujecie ?

Opublikowano

Czy mnie sluch aby przypadkiem nie myli, i "TŁY!", ktore od zawsze pojawialo sie wraz z wykrzyknikiem, w momencie gdy nas zauważono, jest i tutaj?

 

Zgadza się. Gra ma pełno takich easter eggów.

same wejscie Revena juz przypomia MGS 2, 3 i 4, następnie przepaska na oko ala Big Boss, oj bedzie tego.. :)

 

na razie skonczylem demo i jestem troszke zdezorientowany. nie do konca wiem chyba, jak uzywac tego BladeMode.

mam wychylic prawa galke w ktora strone mi pasuje, a nastepnie szybko ja zwolnic/puscic, w tedy reven wykona pojedyncze ciecie, right ?

a co z szybkim cieciem wciaz pod upodobanym katem? tak samo na przemian wychylac prawy analog w ta i nazad mashowac?

bo np.Square wykonuje ciecia tylko w poziomie, kiedy Triangle robi to tylko w pione oczywiście podczas BM.

jak wy to wykonujecie ?

 

taa, wychylić prawą gałkę, następnie puścić

Opublikowano

Demko ograne kilka razy. Generalnie wrażenia mam pozytywne ale też chyba nie tego się spodziewałem. Patrząc na gameplaye sądziłem że to kopiuj/wklej system z Bayo z dołączonym Free Blade Mode, a gra się zupełnie inaczej, wg mnie gorzej,co spowodowane jest dwoma rzeczami: 1) nieskończone serie cięć na mashowaniu buttonów, zamiast konkretnego kilku-hitowego combosa(i dlaczego pierwsze cięcie Kwadratem zawsze randomowo odpala inną animację?) 2) nacisk na parowanie i zepchnięcie na margines wygodnego evade'a jak w Bayo(Ninja Run powinien być standardowym bieganiem Raidena, albo odpalać się na maksymalnym wychyleniu gałki, a zamiast niego pod R1 powinien być łatwy w obsłudze unik).

Jednak co by nie mówić gra niesamowicie wciąga a moje zarzuty mam nadzieję prysną wraz z dostępną w menu listą ciosów, bo w demie nawet po kilku przejściach nadal nie czuję jeszcze systemu, a te nieskończone ciągi ciosów są mega słabe, bo jak nie wklikam się dobrze w timing któregoś z combosów, Raiden zamiast nie robić przez chwilę nic i wrócić do defaultowej pozy, zaczyna jakiś balet na autopilocie, co wybija z rytmu. Dziwnie się w to gra póki co, ale momentami wychodzą kapitalne akcje, no i 60 fps'ów robi fantastyczną robotę.

Opublikowano

Pogralem chwilkę w demo, nie zaliczyłem do końca żadnego MGSa, więc klimaty są mi dość obce, ale Blade Mode rządzi.

Opublikowano

PS. Na tej plazy zaraz po "ladowaniu" Raidena znajduje sie czarny kot, sprobujcie trafic mieczem dziada ;)

kot jest biały ;)

 

ogólnie gameplay mi się podoba, ale sam klimat futuro-cyber-madafaka-robotów to nei dla mnie, więc wczówki żadnej nie doświadczyłem; patos raidena najlepiej skomentować słowami "bitch, please...";

system walki wygląda w pytkę; jedyna uwaga ode mnie to machanie mieczem w blade mode; z jednej strony fajna sprawa, ale z drugiej, jeśli do zaliczenia misji na max jest potrzebne rozbijanie kazdego przeciwnika na polprzezroczyste plasterki, to bedzie to meczace nieslychanie; chyba wolalbym moc sie z tym przelaczyc na mashowanie buttona, zamiast machanie analogiem;

 

ehhh... gdyby to zrobili np. w klimaciacie NG, to byloby cos ;)

Opublikowano

Po ograniu dema jestem mile zaskoczony. Blade Mode ma potencjał ale chyba wolałby jakieś lockowanie kamery na przeciwnikach (w walkach z bossami) bo czasem gubię cel. A czas po aktywacji BM zwalnia tylko trochę. Ale to i tak kwestia opanowania tego trybu. Szkoda, że przeciwnicy i obiekty znikają zaraz po zlikwidowaniu/przecięciu (Gekko przeboleję bo przynajmniej wybuchają), a wolałbym stertę trupów za sobą. Ale to bolączka sporej większości gier więc nie ma co na siłę marudzić. Ogólnie jest fajnie i efektownie. Błyski, wybuchy i smugi są świetne. No i muza idealna do slashera. Jest moc.

Opublikowano (edytowane)

mozna w blade mode mashowac wadrat albo trójkąt ;p pytanie czy sie trafi w cel

 

mi tez słabo wychodzi celowanie w blade mode, i ogolnie nie jestem kozakiem w slasherach ale giera wygląda za(pipi)iscie, walka jest mięsna i dosadna, czuć że sie uderza (grafika + odpowiednie odłgosy) , bardzo mi sie podoba.

mgsowe smaczki też są fajne

 

planuje kupić gierke ale raczej nie na pemire bo w najbliższym czasie z 5 fajnych gier wychodzi, trzeba jakoś to ogarnąć

 

 

wolałby jakieś lockowanie kamery na przeciwnikach

chyba jest lockowanie , gdzies mi sie obiło o oczy w klawiszologi, chyba w tym temacie ktoś dawał

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

ale trzeba zauważyć ze tylko w poziomie square.png, a pionie triangle.png. dla mnie najlepsza opcja to wrzucić fire pod r1.png, tak jak w strzelankach i bylo by miodzio.

latwo by sie wchodzilo w BM l1.png, potem namierzanie r3.png i ciecie r1.png - to by ułatwiło cala sprawe.

 

na minus niedopracowana fizyka w demie. rzeczy które lezące na czym na wysokości, jak most, nie spadaja na glebe po zniszczeniu :/ poza tym rewelacja.

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano

Szczerze to nie spodziewałem się gra będzie aż tak dobra. Grafika jest ostra, animacja płynna tyle, że tekstury nie powalają i jest trochę kanciasto. Muzyka świetnie współgra z obrazem. Nie wymiatam w slasherach, bossa dopiero za drugim razem rozwaliłem. Jest na co czekać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...