Opublikowano 4 lipca 201014 l jak na moje oko to raiden w risingu to zwykly ninja, jego gejowstwo wynika tylko z mgs2, i biegania na golasa, w mgs4 i rising, jest raczej dosyć zwykłym cyborgiem-ninją, może nie szczyt męskosci ale jednak cyborg ninja a nie pedałkowaty justin bimber, wiec może zejdzmy juz z niego ;p a co do obcasów tu wyglądały dziwnie ale używał ich w walce wiec jakieś tam wyjasnienie jest
Opublikowano 19 sierpnia 201014 l http://uk.xbox360.ign.com/articles/111/1114416p1.html ktoś jeszcze ma ochotę ponarzekać na rozwalankowy charakter gry?
Opublikowano 20 sierpnia 201014 l http://uk.xbox360.ig.../1114416p1.html ktoś jeszcze ma ochotę ponarzekać na rozwalankowy charakter gry? Czy k#$2a mac nikt juz nie potafi robic gier "skradankowych". Nie chce rambo (vide mgs4), ninjy czy inny robiacych zadyme"wynalazkow". Chce klasycznego podejscia do gatunku "stealth", ultra-realistycznej animacji postaci, miazdzacej grafy, i ten niezdefiniowany magntyzm ktory przyciagal przy 1 i 3 czesc Mgs'a. Sorry, nie kupuje tych high-end'owych klimatow Rising, cyber-ninjy Raidena, i tej jego dziwnej elektrycznej katany (WTF!). Konwertowac Peace Walker na pS3!
Opublikowano 20 sierpnia 201014 l Czy k#$2a mac nikt juz nie potafi robic gier "skradankowych". Nie chce rambo (vide mgs4), ninjy czy inny robiacych zadyme"wynalazkow". Wchodziłeś w ogóle w ten link? Czytałeś chociaż nagłówek? Ja tam na Risinga jak najbardziej czekam i liczę na to, że po sztampowej "czwórce" pokaże coś ciekawszego właśnie w temacie skradania. Edytowane 20 sierpnia 201014 l przez Master_Plaster
Opublikowano 16 września 201014 l Autor Gameplay z TGS a właściwie pokaz możliwości krojenia przedmiotów
Opublikowano 16 września 201014 l No nie powiem nawet fajnie to wygląda ale dwie sprawy. Po pierwsze to nie wiem ale wydaje mi się strasznie toporne, męczące te ciachanie to znaczy ustalanie gdzie mamy ciachnąć. Do tego tutaj cięli przedmioty leżące bez ruchu a już ile je namierzał a co dopiero podczas gry podczas zadymy. Strasznie dziko to wygląda. Druga sprawa jestem w szoku bo graficznie wygląda całkiem nieźle o wiele lepiej niż czwórka. Ale czy to nie jest zasługa tego, że to tech demo? PS. rising będzie obsługiwał 3D. Edytowane 16 września 201014 l przez SłupekPL
Opublikowano 16 września 201014 l Slupek mowisz jak bys nie widzial poprzedniego filmiku ;p rozwieje atpliwosci - to była zabawa dali do zabawy (moze do zagadek) opcje krojenia pod dowolnym kątem, ale normalnie podczas walki można ciąć w swposób slasherowy, normalnie walczyć, ta opcja z precyzyjnym celowaniem to poboczny bajer no i obawa o precyzyjne celowanie w ruchu - przeciez na poprzednim trailerze widać było że wtedy odpala sie bullet time i mozna ładnie wycelować w spowolnionym czasie (raiden przecina żołnierza w locie po wcześniejszej podcince) wiec bez obaw bedzie git (mam na mysli cięcie, nie wiedomo co z reszta)
Opublikowano 16 września 201014 l Krojenie kręgli na początku wygląda beznadziejnie, przy poziomym cięciu powinna odpaść tylko górna część, a tutaj wszystko się przewraca. Poza tym co z tego, że jest taka precyzja, kiedy tutaj w ogóle nie ma dynamiki. Jeśli w grze będzie tak samo, to nie ma żadnych szans konkurować ze slasherami.
Opublikowano 16 września 201014 l dynamykia przy krojeniu kregli? bez przesady ;p a co do poziomego obcinania to zgodnie z fizyką bez problemu kegle moga sie wtedy przewrócic wiec nie czepiał bym sie tego
Opublikowano 16 września 201014 l Kręgiel powinien się przewrócić przy tępym ostrzu. Wiem, że to taka demonstracja tylko, ale mimo wszystko postać za długo składa się do tych cięć, przy walce z kilkoma przeciwnikami nie wiem czy to się sprawdzi.
Opublikowano 16 września 201014 l Przecina arbuzy, a potem miecz przenika przez stół. SUUUPER <hejter>
Opublikowano 16 września 201014 l Albo przecina tego jednego robota, a widać ewidentnie, że zaznaczenie byli obaj. Efekt jest tylko na tym trzymanym w górze.
Opublikowano 16 września 201014 l oink, przeciez na koncu ten drugi robot tez sie rozpada;] pomijajac już fakt ze to jakis trening, w której grze można odstrzelic postac która Ci wyjasnia jakies (pipi)y, no wlasnie. bardzo misie spodobał ten trailer, zabawa w obcinanie i scinanie bedzie porownywalna z gravity gunem z hf2, a grafika jest naprawde swietna, wszystko blyszczy, zero kantów, majstersztyk. Edytowane 16 września 201014 l przez caps_LOCK_masta
Opublikowano 16 września 201014 l Kręgiel powinien się przewrócić przy tępym ostrzu. może przy ultra ostrym by miał szanse ustać, zalezy jak górny kawałek by opadł, ale golnie trudno by było zrobić żeby cos tak lekkiego i nieprzytwierdzonego do stołu sie nie wywaliło oczywiscie założenie że ostrze jest ostre , ale bez przesady, to nie jest kosa śmierci ostrzona promieniami słońca XD Albo przecina tego jednego robota, a widać ewidentnie, że zaznaczenie byli obaj drugi sie rozpada 2 sekundy pozniej po tymowej dla japonczykow przerwie gdy osoba przez chwile mysli że nic sie nie stało i nagle sie rozpada
Opublikowano 16 września 201014 l Slupek mowisz jak bys nie widzial poprzedniego filmiku ;p rozwieje atpliwosci - to była zabawa dali do zabawy (moze do zagadek) opcje krojenia pod dowolnym kątem, ale normalnie podczas walki można ciąć w swposób slasherowy, normalnie walczyć, ta opcja z precyzyjnym celowaniem to poboczny bajer no i obawa o precyzyjne celowanie w ruchu - przeciez na poprzednim trailerze widać było że wtedy odpala sie bullet time i mozna ładnie wycelować w spowolnionym czasie (raiden przecina żołnierza w locie po wcześniejszej podcince) wiec bez obaw bedzie git (mam na mysli cięcie, nie wiedomo co z reszta) A jaki poprzedni filmik? Ten pierwszy trailer? No kurde aż nie chce mi się wierzyć, że gra normalnie tak wygląda. Przecież na tym tech demu wygląda obłędnie wszystko ostre jak żyleta, na maksa szczegółowe no weźcie popatrzcie na Raidena.
Opublikowano 16 września 201014 l tak pierwszy trailer, na koncu byl pokazany gamepley ktory rozwiewał obawy o ktorych piszesz
Opublikowano 16 września 201014 l Hehe i ciekawe czy Kojima nadal utrzymuje że MGS4 wykorzystuje 100% mocy ? Filmiku nie zobacze chyba do 19 września , bo zostało mi tylko 200 Mega do wykorzystania...no chyba że w kiepskiej jakosci jak podeślecie linka
Opublikowano 16 września 201014 l w 100% moze sobie wykorzystywać... ale to tylko fakt, ze optymalizacja kodu zostala spartaczona i nie dali rady wycisnąć wiecej z grafiki/fizyki, bo osiągnęli limit ps3 ;] 100% to wynik nieudacznictwa coderow :>
Opublikowano 23 września 201014 l w 100% moze sobie wykorzystywać... ale to tylko fakt, ze optymalizacja kodu zostala spartaczona i nie dali rady wycisnąć wiecej z grafiki/fizyki, bo osiągnęli limit ps3 ;] 100% to wynik nieudacznictwa coderow :> So true... Kojima już przy produkcji Peace Walkera mówił, że ekipa od Rising dostała najlepszą technologię do dyspozycji (czy coś w tym stylu). Podobno przez to dwie ekipy (od rising i pw) miały jakieś sprzeczki ;p. Jak by nie było, wygląda na to, że z technologią nie żartowali.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Ploty o dacie premiery: http://www.vg247.com/2010/12/10/rumor-metal-gear-solid-rising-to-be-released-in-the-us-on-july-3/
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Patrzcie na twarz Raidena, jaki ma make-up. Najbardziej spedalony bohater w historii gier? Chyba tak, przy nim nawet ten emo Dante ma dużo testosteronu.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l dla mnie rising moze wogule nie powstawac. Jakos nie lubie raidena, a pozatym teraz to juz tylko odcinanie kuponow.
Opublikowano 11 grudnia 201014 l Patrzcie na twarz Raidena, jaki ma make-up. Najbardziej spedalony bohater w historii gier? Chyba tak, przy nim nawet ten emo Dante ma dużo testosteronu. Przecież twarz Raidena na tym screenie jest mniej spedalona, niż nowego Dante.
Opublikowano 8 kwietnia 201114 l Ciekawe czy Rising zostanie pokazany na E3 . Pewnie tak , wszakże na E3 2009 I 2010 był obecny, więc teraz , po rocznej przerwie powinien być
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.