Tomaszek88 1 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 a i ja się wypowiem Gra to istne dzieło sztuki. Pamiętam jak dorwałem tą grę kiedyś, kiedyś to po włączeniu jej w "celu sprawdzenia" to konsola potem kręciła przez następny tydzień tylko SR Teraz znowu się kręci Wracam do starych czasów Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 7 marca 2010 Opublikowano 7 marca 2010 siema, se wlasnie gram, mam wersje ntsc i gra strasznie muli jak sie duzo dzieje, animacja spada i gra chodzi wolno. na tyle, ze sie wkur... i nie chce mi sie grac dalej. to wina wersji ntsc? pal jest nie do dostania gra powinna smigac plynnie czy po prostu juz tak ma? Cytuj
Raziel81 20 Opublikowano 7 marca 2010 Opublikowano 7 marca 2010 Legacy Of Kain: Soul Reaver w akcji po raz pierwszy widziałem u wujka oczywiście nie mogłem się doczekać przejęcia pada (miałem może wtedy z 9/10 lat) i buuum MEGA szok, grafa jak na tamte czasy robiła genialne wrażenie: rozmach, architektura, odmienne środowisko poszczególnych terenów Nosgoth do tego kapitalny pomysł ze zmianą wymiaru. Pewnie większości z młodszych graczy te słowa wydają się absurdalne, gdy teraz widzą ten tytuł w ruchu, ale kiedyś... Fabuła gry nie była potraktowana po macoszemu tak jak w przypadku współczesnych gier video (oczywiście są wyjątki), z niecierpliwością poznawało się dalsze losy naszego bohatera. BTW: Chciałbym zagrać w pierwowzór Legacy Of Kain: Soul Reaver, gdzie historia gry została poprowadzona w nieco inny sposób. Świetnie zaprojektowany świat miał wiele do zaoferowania, pomysłowe zagadki jak i ukryte lokacje, które mogliśmy odkryć dopiero po zdobyciu określonej zdolności. Niestety dopiero kilka lat później było mi dane zagrać w Blood Omen: Legacy Of Kain i wyłapać poszczególne smaczki zawarte w Legacy Of Kain: Soul Reaver. Aby dokładnie zagłębić się w tę produkcję proponuję przejść ten tytuł ze zdobyciem wszystkich artefaktów podnoszących poziom życia (15) i magii (5) oraz z odnalezieniem "kuźni" Fire Reaver, a gwarantuję, że odkryjecie miejsca, w których wcześniej nie byliście... ba nawet nie mieliście pojęcia o ich istnieniu 8) Sequel Legacy Of Kain: Soul Reaver był dość dobrym tytułem jednak już nie tak wybitnym, zdecydowanie krótszym, uwidoczniła się liniowość (brakowało ukrytych lokacji, a także Glyphs <_< ), znikomo wykorzystano motyw zmiany wymiaru. Natomiast Legacy of Kain: Defiance zrewanżował się za poprzedniczkę, można śmiało powiedzieć, że tytuł był bardzo dobry jednak system rozgrywki poszedł w stronę wybitnego Devil May Cry (przez co zatracił się troszkę klimat Action/Adventure)... pomimo tego spędziłem przy nim bardzo miło czas. Marzy mi się remake Legacy Of Kain: Soul Reaver na obecną generację konsol lub prequel opowiadający losy Raziela służącego Kainowi, oczywiście z jak najbardziej zbliżonym systemem rozgrywki i klimatem do pierwowzoru. Wg mnie najlepsza gra w historii, arcydzieło rynku elektrycznej rozrywki pod każdym względem ^_^ Amen. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 7 marca 2010 Opublikowano 7 marca 2010 ziom to wez jeszcze odpowiedz na moje pytanie. Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 9 marca 2010 Autor Opublikowano 9 marca 2010 Ja grałem w PAL'ke i chodzila plynnie jak roztopione masełko więc nie wiem ocb. Może płytka ma ryski albo laser jest słaby. Chociaz nie znam się na tym Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 9 marca 2010 Opublikowano 9 marca 2010 Ja tez z tego co pamietam to nie bylo zadnych sciec mialem oryginalna kopie gry Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Pierwszy kontakt z seria mialem wlasnie przy SR w czasach PSX-a, ale gry nie ukonczylem i teraz zamierzam to nadrobic. Mam z zwiazku z tym takie pytania: Jak tutaj dzialaja sejwy i szybkie przemieszczanie sie po lokacjach? Zawsze po restarcie bede musial zaczynac od samego poczatku gry? I o co z tymi zielonymi znakami jak rozumiem swego rodzaju checkpointami? Jak się do nich dostać bez przebiegania całej drogi od początku? Cytuj
ubol 59 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 (edytowane) Jeśli się nie mylę to zapamiętać można w każdej chwili. Natomiast po załadowaniu stanu gry, zaczynasz od początkowego momentu w grze. A te zielone znaki są po to aby wybrać je w portalu który znajduje się za pierwszą ścieżką na górze, i wybrania odpowiedniej lokacji. Edytowane 16 czerwca 2017 przez ubol 1 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 6 lipca 2017 Opublikowano 6 lipca 2017 (edytowane) O chodzi z zagadka z zegarem na podłodze,mam kolory na ziemi i na scianie, ale przez kamere nie wiem co robie. Jak sobie z tym poradzic? Dobra, już ogarnięte. Edytowane 6 lipca 2017 przez SlimShady Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.