mr_pepeush 96 Opublikowano 7 grudnia 2011 Opublikowano 7 grudnia 2011 dziekuje za rady... wlasnie wyczailem mirage i jakos mi przypadl do gustu. mam rozumiec, ze moge jeden statek uzywac na cala gre? do tej pory mialem wrazenie, ze zmiany statkow sa konieczne, bo czasem zmiana statku z miejsca owocowala poprawa czasu o kilka sekund, gdy poprzedni statek dawal mi stabilne wyniki na jakims tam okreslonym poziomie... obecnie staram sie ogarnac moment, w ktorym nalezy puscic galke i przycisk l2/r2 w czasie zakretu, bo bardzo czesto rozbijam sie o wewnetrzna strone luku. ale faktem jest to co czytalem wczesniej o wipeout - daje morze satysfakcji... przeleciec jakas strefe bez zaliczenia bandy i widziec, ze zbliza sie do gonionego ducha/przeciwnika... lepsze to niz trofek za ubicie bossa w demons souls aha... zaczynam godzic sie z mysla, ze trzeba bedzie zaczac hamowac, ale poki co ograniczam sie do puszczenia przycisku gazu Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 7 grudnia 2011 Opublikowano 7 grudnia 2011 Gaz trzymasz na max w 100% wyścigu (ustaw w opcjach czyłość na 10%), gałką skręcasz + breaker/sideshift (2x L2/R2). Cytuj
QBalu 0 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Wczoraj wpadło ECL. Drzewka 1-7 były "lekko strawne", za to w drzewku 8 wyścig na chenghou project męczyłem 4 godziny. 100% furii i toczenia piany z pyska included... Teraz odpocznę sobie robiąc fury, potem wezmę się za arcade perfect, zone zeus i beat zico. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 kumpel właśnie pokazal mi glitch na zone zeus... masakra... walił w ścianę nie tracąc energii i ciągle cofalo go o kawałek do tylu (typowy reset po crashu). kilka minut i miał zeusa... Cytuj
triboy 979 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Tylko jaka z tego satysfakcja? No właśnie, bo to chyba o satysfakcję głównie chodzi. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 eee... nie o to chodzi... on chciał zobaczyć jak się leci zeusa, a wyczaił ten glitch; u siebie zamierzam normalnie walczyć; inaczej na karcie już miałbym zeuska Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 ZZ jest prostrze niż się wydaje, jak zaczeliśmy z triboyem pobijać swoje wyniki (ja jego -> on mój i tak w kółko) to nawet się nie kapneliśmy a pucharek wadł Cytuj
triboy 979 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (edytowane) To prawda, zdrowa rywalizacja rządzi . Kilka dni temu, odpaliłem wipka po 4 miesiącach przerwy. 68 zone za pierwszym razem Edytowane 8 grudnia 2011 przez triboy Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 9 grudnia 2011 Opublikowano 9 grudnia 2011 ale jak zobaczyłem Twoje filmiki, to mam wrażenie, że możesz po roku przerwy startować w mistrzostwach świata i miejsce na podium prawie pewne... pytania techniczne: Square wspominał o ustawieniu czułości na 10% - chodziło Ci o czułość akceleracji czy jeszcze jakąś inna? co mi to da? barelle, robicie z dpada czy analogiem? mam z nimi okropny problem, bo na dpadzie nie daje rady wyrobić się na czas, a robienie analogiem mimo że szybsze i wchodzi mi z 7/10 często kończy się zmianą kierunku lotu o kilka stopni i crash gwarantowany... w ogóle to ktoś gra krzyżykiem dpada? próbowałem i w pewnych warunkach (jak np tor do beat zico) całkiem przyjemnie się sprawdza... jakim schematem mam się kierować robiąc kolejne tory, by nie odbijać się od bandy do bandy? obecnie to mój największy problem, bo na torach z serią mocnych zakrętów czy z nawrotami to w zasadzie potrafię zacząć się zachowywać jak kulka we fliperze... nie wiem czy najpierw polatać kilka razy na spokojnie i po prostu uczyć się toru na pamięć by wiedzieć, że np. za tym lekkim łukiem w lewo jest ostry nawrór w prawo i powinienem być po zewnętrznej stronie toru, czy jednak latać latać latać i sam zacznę odpowiednio reagować na pojawiające się zakręty? Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 9 grudnia 2011 Opublikowano 9 grudnia 2011 Square wspominał o ustawieniu czułości na 10% - chodziło Ci o czułość akceleracji czy jeszcze jakąś inna? co mi to da? Tak chodzi mi o czułość przyśpieszenia. Mając ustawione na 10% nie musisz wciskać X do końca aby jechać z maksymalną prędkością. Dodatkowo polecam ustawić czułość hamulców w okolicach 30-40%, wedle własnego uznania. Co do pilotowania, to początkowo grałem na krzyżaku, ale bardzo szybko przesiadłem się na analog. Kwestia indywidualna wg mnie. Niektórzy np latają na czujniku ruchu Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 9 grudnia 2011 Opublikowano 9 grudnia 2011 (edytowane) Analog obowiązkowy, nie znam osoby grającej dobrze na krzyżaku. Na resztę pytań masz odpowiedź w filmiku który wstawiłem stronę temu. Tras musisz po prostu nauczyć się na pamięć. EDIT: Polecam także używać sixasisa do podnoszenia/opuszczania nosa. Edytowane 9 grudnia 2011 przez Tidek Cytuj
orzel 2 Opublikowano 9 grudnia 2011 Opublikowano 9 grudnia 2011 Wujkowie pomóżcie jest nas 4 sztuki teraz .Już mnie (pipi) jasny strzela .Wyjdzie na to że najwięcej czasu zmarnuje na jednym z(pipi)anym trofiku niż nad całą resztą. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 10 grudnia 2011 Opublikowano 10 grudnia 2011 square, cos chyba nie tak z tym co napisales... przeciez przyciski x, kwadrat itd nie sa analogowe i nie reaguja inaczej naciskajac lzej czy mocniej... Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 10 grudnia 2011 Opublikowano 10 grudnia 2011 No to sprawdź sobie Ustaw czułość na 100% i wciśnij lekko X, a później do końca. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 10 grudnia 2011 Opublikowano 10 grudnia 2011 Square, zwracam honor i prosze o wybaczenie szokim dla mnie bylo to odkrycie... tyle czasu mahac padem i nie wiedziec takiej rzeczy... latam sobie na novice... ustawilem parametry jak mowiliscie. jest coraz lepiej. ale ustawienie sixaxisa na aktywny sprawia, ze musze pada trzymac w bardzo niewygodnej dla siebie pozycji (chodzi o jego kat) i meczy mi to nadgarstki. okrutnie meczy. aha... chenghou project - i zycie okazuje sie mniej przyjmemne... nienawidze tego toru... jakie dacie porady od siebie na nawroty? cholera, na wspomnianym torze pierwszy zakret w lewo to trudny nawrot, na ktorym srednio 1 na 20 razy uda mi sie nie przywalic, a reszta to po prostu bryndza. pomocy! dziekuje za filmik z podstwami. jeszcze calego nie obejrzalem, ale i tak juz jestem madrzejszy. Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 10 grudnia 2011 Opublikowano 10 grudnia 2011 Zakręt w lewo na chenghou jest najtrudniejszym zakrętem w całej grze, bardzo ciężko się wyrobić bez przywalenia na phantomie (nawet mi nie wychodzi często czysty zaket, a latam AGS). To jest jedyne miejsce które może wymagać właśnie puszczenia na chwile gazu, może w czasie nie będzie lepiej jak po idealnym zakręceniu, ale lepiej wychodzi to niż przywalenie w bandę (w dodatku łatwiej będzie na speed pad po lewej stronie najechać). Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 Podczas uzbrojonego wyścigu polecam użycie autopilota na ten zakręt. Może nie jest to ambitny pomysł ale lepszego nie znajdziesz Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 ale wez tu znajdz autopilota zawsze niektore czasowki juz mi sie udawalo zrobic na elite, ale czuje ze wyscigi beda moja zmora. na ten moment mam wrazenie, ze zico i zz beda dla mnie bardziej przystepne niz 100% elite na zloto... a latam na skilled! Cytuj
QBalu 0 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 IMO nie ma sensu latać na skilled. Albo baw się na nowicjuszu, albo od razu atakuj elite. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 kwesta motywacji... elite daje mocno po (pipi)e i wgniata w podloze, a novice jest dla mnie za latwe i malo ambitne, nawet jak na moj rookie poziom chenghou zaczalem cwiczyc na speed lap w klasie phantom, liczac, ze nabierajac wzglednej oglady na "zapierdalatorze" latwiej mi pojdzie na lvlu flash. ale srednio efekty widze... uwazacie ze to dobry pomysl? ten caly chenghou moze byc moim "byc albo nie byc" w tej grze, bo cala reszta torow daje mi jakis progres i jest coraz lepiej, a tutaj wszystko stoi jak widly w gnoju... nawet jesli nie zdobede tu platynki, to postanowilem, ze przynajmniej skilled porobie na zloto i caly czas mam problem z opanowaniem barella i wychodzeniem w powietrze... nie wiem jak wy potraficie: 1) podniesc nosa do gory dochodzac do szczytu wzniesienia 2) ustawic kierunek lotu tuz przed wyskoczeniem w powietrze 3) wbic lewo-prawo-lewo (czy odwrotnie) nie zmieniajac kierunku jazdy (lotu?) 4) ladujac nie rozpieprzyc sie o bande lub w ogole wypasc poza tor dla mnie to trzy rozne rzeczy, pomiedzy ktorymi ciezko mi sie przelaczyc i narazie nie jestem sobie w stanie wyobrazic, ze robie to np. wskakujac na gorna waska rampe na anulpha... jak do tej pory to najtrudniejsza gra ever w jaka gralem... Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 15, 17, 16, 18, 19, 20, 18, 19, 19, 19 - oto kolejne moje wyniki w trybie zone na chenghou. uwzgledninajac kurs dolara i jego stosunek do euro, wplyw promieniowania na populacje jedwabnika pospolitego a takze fakt, ze kazdego roku ksiezyc oddala sie od ziemi o okolo 2,5 cm, mozna wyciagnac konkluzje, ze ja opanuje ten tor mniej wiecej wtedy, kiedy na ziemi znow zapanuja dinozaury. wykonujac serie obliczen dochodze do wniosku, ze platyna w wipeout na mojej karcie pojawi sie wtedy, kiedy malpa (ktra wyewoluowala ze wspomnianyc dinozaurow) znow zejdzie z drzewa na ziemie i wpierdzielajac banana powie: hej, czas na nowo wymyslec kolo zeby juz nie musieli sie (pipi)ac z tymi latajacymi statkami w łajpałcie! Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 (edytowane) Jeśli mierzysz w platyne to po co latasz Zone na najtrudniejszym Chenghou? Rób to na najłatwiejszej Anulpha Pass. Edytowane 11 grudnia 2011 przez _daras_ Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 Najłatwiejsza jest Syncopia z Fury jakby co. Cytuj
triboy 979 Opublikowano 11 grudnia 2011 Opublikowano 11 grudnia 2011 Myślę, że Pepeushowi chodzi o wymasterowanie trasy. Wcześniej pisał, że Cheng to jego zmora Radzę jednak szlifować trasę na speed lapach. Będziesz miał pomoc w postaci duszka. Jak na ph jest jeszcze zbyt szybko, to lataj na rapier, gdy już ją opanujesz przesiądź się na ph. I wszystko na spokojnie, progres sam przyjdzie A co do BR'ów. Tidi pisał żeby używać motion control do podnoszenia dziobu. Ponoć bardzo pomocne Osobiście nigdy nie mogłem przekonać się do tego sposobu i beczki robię/robiłem tylko na gałce. Kwestia praktyki Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 12 grudnia 2011 Opublikowano 12 grudnia 2011 Triboy, dokładnie tak jak mówisz - próbuję masterować ten tor i szukałem na niego sposobu. Speed lapy też już robiłem, ale po zrobieniu trzydziestu kółek średni progres widziałem. Pozostaje mi wierzyć, że w końcu będę tam zdrowym madafaka za jakiś czas... (Choć w sumie nie chwaląc się - wczoraj wykręciłem tam (chyba przypadkiem) całkiem miły czas; w trzecim evencie jest speed lap na chenghou - lecąc na skilled dostałem tam złoto, a jak zobaczyłem jaki tam jest czas na elicie, to się okazało, że do osiągnięcia elitarnego złota zabrakło mi całe 0,38s ) W kwestii bareli nic się u mnie nie zmieniło, ale powiem szczerze, że chyba raczej zostanę członkiem klubu Triboya, bo sposób tidka też narazie średnio mi leży... Jednak może za wcześnie to mówię... jeszcze jestem na etapie, gdzie niekoniecznie chcę operować nosem, chociaż widzę różnicę na długich szybkich łukach (jak chociażby długi łuk w lewo na chengou po dwóch hopkach) kiedy przyciśnie się dziób do gleby... Aha - gram sobie powolutku kampanię hd, coś tam zrobię na zloto, coś na brąz, ide dalej, wracam do wcześniejszych eventów by podnieśc brąz na złoto itd... bez pośpiechu. w związku z tym, nie widziałem jeszcze wszystkich torów. Tutaj pytanie - jaki tor polecicie, do nauki barelli? gdzie jest na tyle dużo prostych hopek (prostych w sensie "bez ostrego zakrętu zaraz za hopką") żeby móc się ogarnąć z robieniem barelli na małych wzniesieniach? w sumie mógłbym od razu próbowac na anluphie, pod kątem zico, ale powiem Wam, że jak narazie to słabo to idzie... W ogóle to bardzo brakuje mi sekcji treningowej w Wipku... powinna być możliwość wyboru trasy, zaznaczyć jakiś odcinek trasy i robić go w kółko... w ten sposób w kwadrans można by zmasterować barella, a tak to pod górkę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.