RudiAG 19 Opublikowano 24 lipca 2009 Opublikowano 24 lipca 2009 Dobrze więc, humano wymienił co mu nie pasi w UFC i za co loffcia nowego FN. Pokusze sie o nieco inny punkt widzenia. 1)Animacja- przyznaje że FN4 prezentuje się lepiej ale jak juz kiedyś pisałem, tu cała para idzie w korpus. EA chyba myślało że każdy jest taki głupi i będzie grał na domyślnej kamerze która za wiele syrek nie pokazuje. A tu psikus bo praca nóg jest tylko i wyłącznie porawna co w parze z bardzo ładnie zanimowanym korpusem zbytnio nie idzie. W UFC natomiast do zrobienia jest animacja całego ciała, nie mozna ukryć czyichś szpyrek defaultową kamerą. Pisałem ze wszystkie ruchy przy wyprowadzaniu frontów, low kicków, sierpów, haków itp. zostały należycie odwzorowane. Zauważcie że ciosy w UFC rónież przechodzą przez garde, z tym że nikt tego głośno nie reklamuje. Bezwładność? Prosze bardzo, odsuń sie od sierpa, nie traf low lub high kickiem, niech ktoś trafi w Ciebie wtedy ciosem, czesto zaliczasz knockdown, jest i to, podane bez jakichkolwiek rozbłysków. Nikt się tu nie silił na efekciarstwo. Jedyną rzecza która mi nie pasuje to faktycznie zbyt słaba siła zwyczajnych prostych, wymiana ich wygląda faktycznie "troszkę" kulawo. Tak wychwalana detekcja kolizji w FN to też lekkie przegięcie bo net zalewają filmiki z bugami przeróżnego rodzaju, zdołasz sie uchylić przed sierpem? Może i tak myślałeś ale okrutne powietrze powstałe w wyniku ciosu i tak Cie położy . 2) Sprawa tak samo jesli nie bardziej ważna. Ogólnie pojeta wytrzymałosć pięściarzy. Może panowie z EA dali bokserom po kopercie albo coś patrząc na to jak oni się męcza a raczej nie męczą. Zobrazuje to w prosty sposób, zróbcie sobie małą "stacyjkę", załóżcie sobie z kolegą rękawice i jeden niech trzyma drugiemu tarcze przez minute, drugi niech bije same proste, potem sie zmieńcie na kolejną minute. Efekt? Po pół minuty kolega bijący bedzie oddychal rękawami a przy późniejszym trzymaniu tarczy koledze dowie sie gdzie znajdują sie mięśnie barków. Ktoś powie "ale przecież w grze są zawodowi bokserzy". Oczywiście ze tak, ale to nie są maszyny, na każdego człowieka ma to wpływ ale oni TEŻ się męczą, w grze jednakpo 4 rundach szaleństwa paseczek odpowiedzialny za wytrzymałość uśmiecha się do nas pokazujac wartość w granicach 80% którą dodatkowo możemy sobie podniesć do maxa i dalej śmigać jak na koksie to coś chyba jest nie titi nie uważacie? W UFC stamina tez sie regeneruje, ale przenigdy jak zebrałeś baty, nie wskoczy Ci do poziomu sprzed walki, dostałeś w brzuch kilka mocniejszych, nawet na to nie licz. 3) Sumując, na pewno nie jest to " najlepszy boks ever", trzecią część uważam za bardziej dopracowaną (mimo ze sie zdziwicie/oburzycie) nawet graficznie. Nie twierdze że jest badziewna a błędy wytykam z taką zawziętością bo rozdmuchano FN4 do rangi niemal symulatora, obiecywano cuda w co dużo ludzi (w tym i moja osoba) uwierzyło a wypuszczono produkt w porywach dobry i nic poza tym, stąd mój zawód. Pozdrawiam. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 24 lipca 2009 Opublikowano 24 lipca 2009 (edytowane) Pomimo ze nie mialo tu byc dyskucji ufc vs FN to mysle ze nikt nie bedzie sie burzył na wyłożenie Twoich racji, bo jakby na to nie patrzec ja 1szy zrobilem takie porwnanie. Musze troche obronić FN pomimo ze nie uważam ze napisałeś farmazony. Ja gram na kamerze standarodwej bo inne po prostu mi nie odpowiadały, w grze uzywasz tylko rąk wiec dosć logiczne jest ze skupiasz sie "od pasa w góre". Tak wiem ze w boksie praca nóg odgrywa ogromne znaczenie, ale to GRA gdzie trzon rozgrywki stanowi praca rękoma. Na tej kamerze też widać czasem nożne bugi, zwlaszcza jak jest 2ch bokserow walczących z odmiennych pozycji, wtedy bywa ze nogi wykroczne dziwnie sie "zachaczą", jednak nie ma to żadnego wpływu na rozgrywke jako taką, tyle ze glupio wygląda jesli juz sie przydarzy. Moze torche bez sensu przytoczyleś motyw z tym robieniem tarcz z kolegą, no sorry tak jakbys wsadził laika na siłke i kazal zrobic kilka serii klatki, wiadomo ze bedzie miał kwas. Wiadomo ze bokserzy tez sie męczą, ale gra nawet jesli ma uchodzić za symulator musi być grą! w ktorą zagra nie tylko jakis odesetek osób ktore np miały kiedyś rękawice bokserskie na rękach i coś tam trenowały, tylko całe rzesze laików którzy bedą sie jarać szybką walką i 100 ciosów na runde. Nie sądze zeby powstała gra w ktorej zadajesz owiedzmy 30 ciosów na 3 min gry, na pewno nie od EA. Tylko bez porównań ilosci ciosów w ufc i FN, oczywistym jest ze ufc masz do tego nogi i grappling co nie daje sie porównać. Jesli chodzi o staminę to odnowić na maxa mozna co najwyżej w 1 i 2 rudzie pod warunkiem, ze zgarnąłeś odpowiednią ilosc ptk. Pozniej chocbyś był nie wiem jak zaje..ty to ciezko by bylo zgarnąć taką ilość ptk (pomijając fakt punktów na regeneracje zdrowia) zeby sie zregenerować na maxa wiec nie ściemniaj. Ja z gry jestem zadowolony moze dlatego ze nie spodziewałem sie ch.j wie jakich cudów, liczylem na polepszoną detekcje kolizji i grafike, i z tego jestem w zupelnosci zadowolony. pzdr. Edytowane 24 lipca 2009 przez humanno Cytuj
rpdudi 0 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 A mi przytrafil sie turbo bug na ktory narzekaja wszysc na miedzynarodowych forach. W trybie legacy mode przed walka z jakims kolesiem (po jednym z treningow) dostalem propozycje walki o 3eci pas do mojej kolekcji. Propozycje przyjalem i walka ktora mialem stoczyc do ktorej sie przygotowywalem zostala w kalendarzu ale uwaga i okres przygotowawczy skupl sie juz na walce o pas. Teraz gdy daje symulacje do dnia treningu do walki o pas zatrzymuje sie na dniu walki ktora jako pierwsza zarezerwowalem i nie mozna nic zrobic. Ani zasymulowac ani zawalczyc. Powstawalo takie bledne kolo a w zaden sposob nie mozna odwolac tej niefortunnej walki ktora stoi na przeszkodzie do treningu przed walka o mistrzostwo. EA powiada ze pracuje nad tym i pa wydac specjalny patch rozwiazujacy nie tylko tne problem ale rowniez zamrazanie statystyk itd. Pozostaje tylko czekac... Albo rozpoczynac nowa kariere. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 wyszedł już ten patch dot. zmiany przypisania przycisków? Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Ja wczoraj pobrałem jakąś łatkę ale żadnych zmian nie zauważyłem, nowych konfiguracji sterowania też nie. Cytuj
LooKaZ 8 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 (edytowane) Irytuje mnie w tej grze taka rzecz, ze w treningu heavy bag combos z reguly nie wychodzi mi prawy uppercut na korpus, normalnie w grze to zawwsze mi wychodzi gdy chce go zrobic, a tu tak 50/ 50... No wczoraj byla jakas latka ale tez nie wiem co zmienila. Edytowane 26 lipca 2009 przez LooKaZ Cytuj
bartiz 1 617 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Jedyne co narazie zauwazylem po patchu to, ze jak gramy online to nie widzimy paskow staminy/health u przeciwnika. Wczoraj koles na online mi z banki 4 razy przywalil i nie dostal kary:/ powinni to poprawic bo zaczyna mnie to wkurzac. Kazdy kto jest zamroczony odrazu z banki wali. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Wchodzę do gry. Dostałem dziś świeże FNR 4, więc jak coś zapraszać orionPL chętnie przywalczę Cytuj
humanno 201 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 Mówicie o łatce na xO czy ps? ja na ps nie odnotowałem zadnego patcha... Cytuj
Gregorius 496 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 (edytowane) Irytuje mnie w tej grze taka rzecz, ze w treningu heavy bag combos z reguly nie wychodzi mi prawy uppercut na korpus, normalnie w grze to zawwsze mi wychodzi gdy chce go zrobic, a tu tak 50/ 50... No wczoraj byla jakas latka ale tez nie wiem co zmienila. Ja tez tak mialem z poczatku i nie powiem irytowalo mnie to.Potem obczailem,ze zamiast probowac po "skosie w dol" lepiej wciskac sam "dol" i wchodzi zawsze prawy. Edytowane 26 lipca 2009 przez Gregorius Cytuj
LooKaZ 8 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 (edytowane) No wlasnie tez wczoraj wlaczalem sobie ten trening z glownego menu zeby obczaic i tez to odkrylem, ze trzeba to inaczej wciskac, z tym ze ja zamiast skos to robilem maly luk. Dziwne to troche, no ale juz championa z reguly robie. EDIT: Wczoraj ukazal sie DLC, darmowy, ale w sumie nic takiego, nowa sala treningowa i pare (pipi)ek. A we wrzesniu ukaze sie juz ten slynny patch z mozliwoscia zadawania ciosow pod przyciskami. Edytowane 29 lipca 2009 przez LooKaZ Cytuj
humanno 201 Opublikowano 2 sierpnia 2009 Opublikowano 2 sierpnia 2009 Na ps ma być w "next week". Cytuj
spencer13 6 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Mam pytanie czy jeśli tworzymy swojego zawodnika to możemy mu zrobić tatuaż bo jakoś nie doszukałem się tej opcji ?? Cytuj
humanno 201 Opublikowano 6 sierpnia 2009 Opublikowano 6 sierpnia 2009 No właśnie porażka kolego... ja tez sie takowej nie doszukalem, to przecież krok wstecz.. nie rozumiem takiego posunięcia, zawsze kreacja wlasnego zawodnika daje duzo zabawy, teraz chyba za bardzo zajeli sie photoface i o innych sprawach zapomniano (fryzury też nie da sie zmienić czyli jak cię obstrzygli w wieku 19 lat tak do 40 wyglądał będziesz). Zauważyłem tez kilka innych "rysek" na tej pięknej "tafli" FN4. Mianowicie gdy wychodzimy do walki jako posiadacze pasa, to zgodznie z zasadami wychodzimy na ring jako 2dzy, 1szy wchodzi pretendent. Niestety Dj na hali plyty z muzyką nie zmienia i koleś wchodzi przy naszym utworze, my przy jego... Jeszcze 1 rzecz która mnie nieco dziwi to poziom zawodników po przejsciu do innej kategori wagowe. Ja startowalem w lightheavy i musialem sie troche natrudzić zeby dotrzeć na szczyt rankingu i zdobyć pasy. Po przejsciu do heavy trafilem chyba na 3 pozycje w rankingu a w moim otoczeniu bokserzy z overall w okolicach 60-70, co to ma byc, 1 byl chyba 86 czyli mniej wiecej taki jak mój. Wyszlo na to ze 3 kolejne pasy zdobylem bez trudu. Po zmianie wagi moj zawodnik statystycznie przytyl do minimalnej wagi w tej kategorii ale co dziwne teraz wygląda zdecydowanie szczuplej niż za czasów lightheavy, zapewne jest to związane z wiekiem bo mam juz prawie 40 na karku no ale waga mi przecież nie spada... Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Nie sądze zeby powstała gra w ktorej zadajesz owiedzmy 30 ciosów na 3 min gry, na pewno nie od EA. A Fight Night 3 to co? Cytuj
humanno 201 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 (edytowane) Nie sądze zeby powstała gra w ktorej zadajesz owiedzmy 30 ciosów na 3 min gry, na pewno nie od EA. A Fight Night 3 to co? No co? Mysle ze i tak tam bylo wiecej. Ostatnio stoczylem bardzo fajną i wyczerpującą walke w obronie pasa, zawodnik byl o wiele wytrzymalszy, gdyż moj ma juz prawie 40 lat. OD ok 8 - 11 rundy praktycznie slanialem sie na nogach zadając sporadycznie ciosy, sprawdzalem celowo potem statystyki tych rund, mimo ze wiekszosc czasu unikalem starcia to i tak wyprowadzalem 50-60 ciosów co bylo dla mnie zaskoczeniem. Jak masz poważne obiekcje to odpal sobie FN3 i zdaj relacje, chetnie zapoznam sie z obiektywną opinią... no chyba grasz tylko w demo 4. Sam bym zagral w fn3 ale nie che mi sie podpinać xkloca. ps. mowimy oczywiscie o narmalnej walce a nie ściemnianej "żeby tylko nie przekroczyć 30!". Edytowane 7 sierpnia 2009 przez humanno Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Wiadomo, ze nie jest to dokladnie 30 ciosow, ale ty ta liczbe podales [tak mi sie wydaje] aby zobrazowac gameplay. FN3 wlasnie taki jest - ilosc ciosow jest niebotycznie mniejsza niz w FN4. Gralem w pelna FN4 - te slanianie sie na nogach bylo spowodowane jak mniemam zadawanymi przez przeciwnika tymi uber ciosami (nie pamietam ich nazwy) a nie zmeczeniem od ataku. W FN4 zwykle (zadawane galka) ciosy mozemy wyprowadzac w ogromnych ilosciach - nie to co w FN3. Na dodatek zwykle ciosy praktycznie rzecz biorac nie robia zadnego wrazenia na przeciwniku. Owszem - mozna dzieki nim wygrac na punkty, ale znokautowac albo mocno obic? Nie da rady. Moze nie siedzialem przy tej grze godzinami, ale najwidoczniej wystarczajaco dlugo aby moc zobrazowac sobie sytuacje - nie tylko ja jestem takiego zdania, pare innych osob w tym temacie pisalo to samo. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 7 sierpnia 2009 Opublikowano 7 sierpnia 2009 ehh, nie che sie powtarzac wiec postaram sie streścić. 1. Oczywiscie ze pada znacznie wiecej ciosów, glownie dzieki temu ze jak zawodnik jest "świeży" to wyprowadza je bardzo szybko [ bez prownania do szybkosci w 3], co za tym idzie - dużo. masher zawsze bedzie grał jak masher, nawet w FN3, a szybkosc ciosow to zdecydowany krok w stronę realistycznosci. 2. No nie najlepiej mniemasz, stamine najszybciej wypompujesz nawalając grady ciosów, pod koniec walki o ktorej wspomnialem moje ciosy byly widoczne z kilometra i polowałem wlasciwie tlyko na kontry, bo przeciwnik tez juz byl znacznie wolniejszy. Ogólnie ciosy na korpus oprócz ogolnej energi zbiają tez staminę zwłaszcza "Uber ciosy" [domniemam ze chodzi o haymakery - tak samo nazywały sie w fn3] trafione na korpus też potrafią momentalnie nas oslabic na chwilę. 3 "Na dodatek zwykle ciosy praktycznie rzecz biorac nie robia zadnego wrazenia na przeciwniku. Owszem - mozna dzieki nim wygrac na punkty, ale znokautowac albo mocno obic? Nie da rady. " nie wiem czy przemyslales to co piszesz, bo najlepiej by było udać ze tego nie napisałeś, jak mozna brac twoją wypowiedz na serio czytając takiego rodzyna. Ja w 4 zadaje zdecydowanie mniej "uber ciosów" bo są mniej poręczne i mniej skuteczne niz w 3 gdzie super-uber cios dawał pewniakiem ogłuszenie. Zwykle ciosy nie mają znaczenia? Odpal sobie na najwyższym poziomie, wez dowolnych zawodnikow z listy i jak juz cie pozbierają z ringu sprawdz sobie ile komputer zadal ci haymakerow. Zdecydowanie czesciej knockoutuje zwyklymi ciosami niz mocnymi. moze posiedz jeszcze kilka h i zobrazuj sobie fn4 jeszcze raz, bo nie mowie ze zupelnie nie masz racji, ale jak coś palniesz... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 10 sierpnia 2009 Opublikowano 10 sierpnia 2009 w srode powinna przyjsc nowa paczka, kupilem drugi raz. tym razem od sprawdzonego sprzedawcy. popykam, stworze zawodnika i niedlugo panowie, wlacze sie do gry przez neta Cytuj
Gryzek 5 Opublikowano 11 sierpnia 2009 Opublikowano 11 sierpnia 2009 Gra jest , fajna i rozbudowana pod wieloma względami . Grafika - miodek . fizyka - tak samo , naturalne uderzenia , napinanie się mięśni . T wszystko tworzy grę niemal doskonałą , z duuuużym naciskiem na " niemal " Jest kilka , sporych niedociągnięć to fakt . Najszybciej można wygrywać walki w trybie Legacy Mode Mike' em Tyson'em 2 ciosy specjalne - przeciwnik ogłuszony - dodać do tego lewy sierpowy - równa się - oponent leży na deskach ringu. Ogólnie fajna gra . Cytuj
humanno 201 Opublikowano 11 sierpnia 2009 Opublikowano 11 sierpnia 2009 Jeśli chodz o patcha dla PS3 to jest obsuw, zostanie on połączony z 2gim planowanym patchem i wydany jako 1 na początku września... Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 sierpnia 2009 Opublikowano 13 sierpnia 2009 Demo FN4 było pierwszą grą bokserska z jaka mialem do czynienia. Sciagnalem najpierw demo UFC a dopiero pozniej FN4. Jak gralem w demko ( teraz mam full wersje) UFC, to przy KO widac bylo ze zadane ciosy robia krzywde przeciwnikowi (pamietam te pierwsze emocje), albo silny low kick - postac az sie uginala pod ciosem. W demo gralem wiele razy, tak mi sie podobalo ^_^ , potem ukazalo sie demko FN4. I co? I lipa straszna...ktos trafnie zaznaczyl ze postacie zadaja ciosy jak w grze Rag Doll Kung Fu ( moze to kwestia sterowania galka) i odnioslem zupelnie takie samo wrazenie. Bokserzy sie nazwyczajniej "pykali" rekawicami, zamiast zadawac konkretne ciosy. Nie wiem czy to wina dema, ale to najwiekszy moj zawod w tej grze. Druga sprawa - setki ciosow na glowe, korpus, a postacie w 3 rundzie jak radosnie podskakiwali, tak dalej podskakuja. W UFC, kiedy stamina jest na niskim poziomie, to fighter porusza sie wolno kustykajac, jak przyslowiowy woz z weglem. Nie podoba mi FN4 i napewno tej gry nie kupie, a szkoda ,bo bijatyki "arcadowe" jak tekkeny ,czy calibury juz mi sie przejadly. Dobrze ze EA robi MMA, no i jest jeszcze UFC 2009 Undisputed ^_^ Cytuj
jaca71 4 Opublikowano 13 sierpnia 2009 Opublikowano 13 sierpnia 2009 zagraj w pelna wersje na wysokim stopniu trudnosci i wtedy napisz czy stamina nie zwalnia bokserow,dla mnie gra super Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 13 sierpnia 2009 Opublikowano 13 sierpnia 2009 (edytowane) zagraj w pelna wersje na wysokim stopniu trudnosci i wtedy napisz czy stamina nie zwalnia bokserow,dla mnie gra super Po twojej wypowiedzi nawet nie musiales pisac na koncu ze gra dla ciebie jest super i jest OK. Do mnie po prostu ta gra nie trafila. Opisalem swoje wrazenia z dema i to wszystko. A nawet - co ma zmeczenie zawodnikow, do stopnia trudnosci? przeciez to jest jakas bzdura, znaczy ze oni sie nie mecza jak grasz na easy? porazka Edytowane 13 sierpnia 2009 przez genjuro Cytuj
humanno 201 Opublikowano 13 sierpnia 2009 Opublikowano 13 sierpnia 2009 (edytowane) ... A nawet - co ma zmeczenie zawodnikow, do stopnia trudnosci? przeciez to jest jakas bzdura, znaczy ze oni sie nie mecza jak grasz na easy? porazka chyba sobie jaja robisz, tryb easy - jest latwiej [m.in. zawodnik sie mniej meczy] wysoki poziom trudnosci - jest trudniej, np zawodnikowi szybciej wyczerpuje sie stamina. Co tu jest dla ciebie porażką? Gralem juz w dwie poprzednie czesci i UFC i FN. Na prawde nie mozna oceniać gry po demie, ja np gralem w demo ufc i fn, po czym zakupilem FN. I teraz jak odpalam czasem demko ufc to szybko wyłączam... dla mnie arcade to wlasnie ufc, chociaż - to tylko wrażenia po demie. Wiadomo że gra nie musi sie wszystkim podbac, tobie nie pasi fn a mi ufc, ale nie wchodze na topic ufc i nie wypisuje pierdół. Co do ilosci ciosow i wytrzymalosci bokserow w FN pisalem juz kilka razy wiec nie bede sie powtarzał. Czekam z niecierpliowścią na EA MMA.. Edytowane 13 sierpnia 2009 przez humanno Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.