Skocz do zawartości

Auto do 25 tys.


Ader

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To juz na pewno z cala robocizna. Dobrego Garretta mozna kupic za polowe tych pieniedzy.

 

Do tego dochodzą kolektory, wydech cały na nowo. Nie wspomnę o strojeniu no i fajnie by było zmienić wtryski - można więcej wyciągnąć. Pytanie czy silnik to wytrzyma czy trzeba kuć. A to idzie w gruuubej kasie. Nie opłaca się majstrować tyle przy przednio napędówce. H22 łyknąć i spokój.

Opublikowano

Ja tak właśnie myślałem, żeby w wypadku posiadania takiego Vgen. H22 zamontować jakieś lepsze filtry, olej ewentualnie zrobić ECU (ale to już zależy) i wyciągnąć do 200-250km (z ECU). Pytałem tylko z ciekawości, bo ten silnik ma spory potencjał, a sama turbina w silniku daje dużo większe możliwości, do pewnej granicy bez dodatkowej, kosztownej ingerencji w osprzęt (wiem po swoim, na praktycznie nowym turbo i sportowych filtrach mogę wyciągnąć 200KM/320-340Nm, a jedyne co mnie trzyma to sprzęgło, które mimo iż jeszcze nie ślizga, po prostu nie dałoby sobie rady z taką mocą i to by była kwestia kilkuset kilometrów jazdy).

Opublikowano

Ja tak właśnie myślałem, żeby w wypadku posiadania takiego Vgen. H22 zamontować jakieś lepsze filtry, olej ewentualnie zrobić ECU (ale to już zależy) i wyciągnąć do 200-250km (z ECU). Pytałem tylko z ciekawości, bo ten silnik ma spory potencjał, a sama turbina w silniku daje dużo większe możliwości, do pewnej granicy bez dodatkowej, kosztownej ingerencji w osprzęt (wiem po swoim, na praktycznie nowym turbo i sportowych filtrach mogę wyciągnąć 200KM/320-340Nm, a jedyne co mnie trzyma to sprzęgło, które mimo iż jeszcze nie ślizga, po prostu nie dałoby sobie rady z taką mocą i to by była kwestia kilkuset kilometrów jazdy).

 

Ale Ty masz VW w dieslu tak? Zabawa w turbo przy już uturbionym dieslu a dokładanie turbiny do takiego H22 to dwie różne bajki. tak jak pisał Redmitsu, koszty turbo są dość wysokie (tu nie wystarczy sama turbina, filtry i intercooler), bez zakucia silnika dużo nie dmuchniesz. Bardziej niż soft turbo polecałbym kompresor. Do hond ładują taki od mercedesika, nie pamiętam oznaczeń ale lepszy jest ten odłączany (m65?), czyli jedziesz ekonomicznie i paliwo nie ucieka a jak załączysz to masz te do ok 1/4 mocy silnika więcej.

Opublikowano (edytowane)

Ja w Passacie mam 1.8T AEB benzyna. Ten sam silnik pakowany był w tamtych czasach do TT, gdzie różnił się tylko sprzęgłem i oprogramowaniem silnika przez co wyciągał seryjnie 225km. Najważniejsza rzecz przy silnikach doładowanych to sprawne turbo, a że u mnie jest z tym bardzo dobrze to mam solidną podstawę do kręcenia. O H22 tylko pytałem, byłem ciekaw jak to wygląda, ale będę musiał jeszcze poszukać z czym to się je, po prostu mnie to intryguje.

Edytowane przez winner
Opublikowano

Aaaa takie buty... :) Co nie zmienia faktu, że Twój już jest uturbiony. Tak wiem, że to fajne silniki :)

Jak dla mnie pakowanie turbo do silnika NA to tylko jak chce się iść grubo, czyli zakuwać silnik bo inaczej koszt nieadekwatny do przyrostu mocy a o wysranie się silnika łatwo...

Opublikowano (edytowane)

Pewnie sklejony na granicy z dwoch jak nie z trzech, nie ma co sie niestety napalac :(

 

wyciagniete z forum ckpl

 

"a propos czarnego ep3 za 208000 z chojnic/tucholi

 

nieczesto sie tu udzielam, ale zastanawialem sie nad tym autem, okazuje sie ze moj znajomy z tucholi zna ten egzemplarz i na bank byly wystrzelone poduchy, bo sam widzial jak je zakladano w warsztacie w ktorym on sam naparawia auta. po telefonie do sprzedajacego dostalem info , ze byla tylko lekko zagieta maska, ktora lakierowal razem ze zderzakiem, a na pytanie czy poszly tez poduchy zaprzeczyl."

Edytowane przez Redmitsu
Opublikowano

Szkoda, że tak mało jest tych CTRów, bo przez to ceny za fajne egzemplarze są astronomiczne (>30k), a o ITR już nie wspomnę, bo dla mnie DC2>>>EP3. Zastanawiam się czy nie próbować na własną rękę poszukać czegoś w UK i regnąć u nas z kierownicą po prawej, bo już można. Zostaje jeszcze Belgia lub ewentualnie Holandia, jak pojadę znowu na wakacje do roboty to może coś poszukam.

Opublikowano (edytowane)

Mam ostry głód na jakiegoś VTEC'a DOHC, najlepiej B18C, H22 lub K20-24. Mam taki rozrzut, że mógłbym kupić zarówno Civica VIgen. VTI, przez ITR po ATR, dla mnie najważniejszy jest ten silnik. W końcu się wkur.wię i zamiast zmieniać swojego, wyłowię lepsze turbo i konkretne sprzęgło, przeprogramuję dziada na jakąś sensowną moc (>230KM) i znowu przejdzie mi ochota na Hondę. Obawiam się jednak, że to znowu będzie tylko na chwilę :(

 

PS:

 

dscn7232p.jpg

 

Nic do niego nie mam, jest to świetna konstrukcja, o dużych możliwościach rozwoju, a przy okazji śmieszne spalanie... no, ale jest głód na wataka mimo wszystko.

Edytowane przez winner
Opublikowano

Cos na ten temat wiem, swoja droga ta Integra cos wyjatkowo tania. U mnie pewnie fundusze jednak nie pozwola na zadna mocna K serie, pewnie bede sie w przyszlosci dalej bujał w D serii tylko w nowszej budzie. Widzi mi sie Civic 7 w hatchu w szczegolnosci w tym yebiacym niebieskim kolorze, z gleba i dobra felga ten samochod urywa mi dupe.

Opublikowano

Jeździ taki sporcik u nas, często go widzę na parkingu. Bardzo ładne auto, kolor niebieski (perła?), fela 17, 1.6 SOHC 110 kucy. Bardzo ładny i fajny samochód, a przy okazji oszczędny. Wersja EP2 ofc.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...