Lucek 4 417 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 No ale wnętrze tego civica jest nudne i brzydkie, jak w większości starych japończyków oO Przecież to nie jest żadna tajemnica. Cytuj
Ölschmitz 1 520 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 no, stare japonczyki wnetrzem szalu nie robia, ale na szczescie maja inne zalety ;] Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 No pewnie, że tak, Yacenty tego zapewne nie kwestionuje. No ale żeby się wnętrzem Civica jarać to trzeba być psychofanem Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 Tam jarać od razu - jest poprawne, biorąc pod uwagę specyfike japończyków z przełomu wieków i panujące wtedy standardy. Cytuj
krupek 15 479 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 (edytowane) Moim zdaniem jest właśnie proste, schludne i funkcjonalne. Kierownica też jest ok, egonomiczna na pewno, dobrze leży w dłoni. Zegary też bardzo dobrze wyglądają. Wiele nowszych Renault, albo Fiatów o wiele gorzej się prezentuje. Na pewno takie wnętrze mnie nie jara, po prostu jest dla ok. Jaram to sie wnętrzem nowej BMW serii 5, ideał kokpitu dla mnie ;-) Edytowane 31 stycznia 2013 przez krupek1 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 Moim zdaniem jest właśnie proste, schludne i funkcjonalne. Kierownica też jest ok, egonomiczna na pewno, dobrze leży w dłoni. Zegary też bardzo dobrze wyglądają. Wiele nowszych Renault, albo Fiatów o wiele gorzej się prezentuje. Na pewno takie wnętrze mnie nie jara, po prostu jest dla ok. Jaram to sie wnętrzem nowej BMW serii 5, ideał kokpitu dla mnie ;-) Jeżdziłem wieloma samochodami w swoim życiu a pod ręką mam Hondę Accord 6gen i Hondę CRV 6gen i tak troche nie halo, żeby te auta z póxniejszych lat były dużo gorsze w środku niż Audi B5 nie wspominając o B6, które odpowiada ich rocznikom. Jest to przepaść i to jest fakt. Ja nie twierdze, że te auta są ch ujowe bo są spoko, tym Accordem dobrze mi się jeździło ale wnetrze jest słabe i nawet skórzana tapicerka nie uratuje Ci kokpitu. Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 No tak ale najpierw pokazujesz foty wnetrza z 7 generacji Hondy ( civica hatcha i coupe ) a potem porownujesz do accorda czy crv z 6 gen. Wnetrze accorda 7 generacji jest juz na poziomie i uwazam ze jest lepsze niz w audi B6 badz w mazdzie 6 ( w ktorej plastiki tancza i spiewaja) Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 31 stycznia 2013 Opublikowano 31 stycznia 2013 Podalem generacje rocznikowo wiec nie wiem o co ci chodzi, ze podalem civica 7 gen i acorrda 6 gen. Nagle wyskoczyles z accordem 7g, ktory jest zupelnie innym autem i nikt o takim tu nawet nie wspominal. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 1 lutego 2013 Opublikowano 1 lutego 2013 (edytowane) Civicow i golfow nie mozna tuningowac ale Prelude juz tak? oczywiście . prelude to ładne , duże coupe które choć trochę wygląda jak auto sportowe (no może v gen nie jest ładny w serii ale ma potencjał i masę części aby to zmienić) które po przeróbkach będzie cieszyć oko i poprostu dobrze się tym jezdzi. do tego syfik to trochę nie ta klasa auta. odnośnie civica coupe to jest to dość załosny wytwór. zupełnie jak renault clio z doklejoną dupą czyli thalia - nigdy nie będzie sedanem hocby chciała. rozumiem przerabianie civiców i innych małych aut w celu startów sportowych ale wmawianie że japoński golf po tuningu ma choć trochę "tego czegoś" do mnie nie przemawia. czy jechałeś w ogóle małą trzeszczącą japońska puszką? Edytowane 1 lutego 2013 przez POSNANIAK Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 1 lutego 2013 Opublikowano 1 lutego 2013 (edytowane) Czy jechałeś w ogóle małą trzeszczącą japońska puszką? Jezdzilem daihatsu charade, syfikiem 4 i 5 generacji a 6 gen sam jestem posiadaczem. To by bylo na tyle z moich doswiadczen dotyczacych japonskich puszek. Edytowane 1 lutego 2013 przez Redmitsu Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 1 lutego 2013 Opublikowano 1 lutego 2013 Moze zle sie wyrazilem. Sam bylem posiadaczem najpierw polowki z 98r a po niecalym roku uzytkowania kupilem sobie civica bo znajomi byli w posiadaniu wlasnie civicow ( jeden mial 4g, drugi mial 5g a trzeci mial 6g ) Z polowka mialem zle wspomnienia i mialem dosc vw. Spodobaly mi sie japonskie 'golfy' swoja bezawaryjnoscia. Kupilem wiec Civica 6gen i nie moge zlego slowa powiedziec. Co prawda plastiki trzaskają i deska rozdzielcza nie wyglada nowoczesnie ( co by nie powiedziec jaskiniowato ) ale przyzwyczailem sie do niej i aktualnie podoba mi sie. Jak bedzie mnie stac to przesiade sie na Accorda 7gen i pewnie wtedy zmienie poglad na 'szybka konserwe' ale poki mnie nie stac to bede sie cieszyl tym co mam. Cytuj
winner 183 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 Dobra pany, powraca temat mocnych fur. Przez ostatni okres jestem w posiadaniu mocnego diesla i tak się wciągnąłem temat TDI, że mam dużą ochotę iść dalej. Bardzo wpadło mi w oko A4 B7 3.0TDI, może ktoś kto posiadł pojazd, znajomego, sąsiada whatever z tym autem mógłby się wypowiedzieć. A4 znam na wylot, raczej chodzi mi o tę jednostkę napędową. Myślałem wcześniej nad A6/S6, ale okazuje się, że mniejsze auto bardziej mi pasuje (chyba jeszcze syndrom dzieciaka jakiś we mnie siedzi i w takiej wielkiej limuzynie czuję się jakiś... stary?), a że diesel bardzo przypadł mi do gustu dlatego chciałbym spróbować z ropniakiem V6. Czemu Audi? Prosta odpowiedź - ma ładną budę (imo ładniejszą nawet od B8), jest dobrze wykonane i cena nie jest też jakaś zaporowa, a na rynku jest masa tych aut (szczególnie za naszą zachodnią granicą, gdzie zawsze najpierw patrzę). Oczywiście w dużej mierze rolę odgrywa tutaj bezkonkurencyjne w tej klasie Quattro, które w połączeniu z gigantycznym niutem na podkręconym dieslu robi mega robotę, co mnie bardzo cieszy. Nie potrzebne mi jakieś uber-pro-bajery, o które łatwiej by było np. w E-Klasse czy BMW 3/5, mi nawet skóry nie potrzeba (ba, lepiej, żeby jej nie było), podobnie jak automat - dla mnie tylko i wyłącznie klasyczna 6-gang. Auto ma być "poręczne", niepozorne i bardzo szybkie - takimi rzeczami się kieruję teraz i jednak przepych nie jest dla mnie. Jeszcze nie teraz. Cytuj
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 najpierw kup to pogadamy. Juz raz zrobiles epopeje na kilka stron jak wybierales 200 czy 300 konne benzyniaki, a skonczyles z 1.9 tdi jak widze. Jednakze trzymam kciuki 1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Skończyłem, nie skończyłem, po prostu tak mnie naszło na eksperyment z małym i bardzo mocnym dieslem dlatego teraz jeżdżę właśnie 200-konnym 1.9TDI i powoli zaczyna mnie kusić takie A4 z 3.0TDI, po prostu spodobała mi się jazda diesielkiem, a kiedyś byłem przeciwnikiem, ot co. Teraz się muszę dowiedzieć nt. tego auta jak najwięcej, pewnie też zrobię jak w tamtym roku i przejadę się na jakąś jazdę próbną i zdam relację, bo człowiek najwięcej dowie się właśnie dopiero jak siądzie za kierownicą. Po początkowej ekscytacji E-Klasse AMG, później emocje opadły i po części zdrowy rozsądek i właśnie to, że dotarło do mnie, że takie auto się po prostu dla mnie nie nadaje, co oczywiście nie świadczy, że to jest złe auto - wręcz przeciwnie, najfajniejsza fura jaką kiedykolwiek mogłem prowadzić, a po prostu nie dorosłem jeszcze do takich limuzyn, nie ciągnie mnie, a sugerowanie się samą mocą to też nie jest rozwiązanie. Jak ktoś miał styczność z 3.0TDI, najlepiej właśnie w A4 B7 to czekam na opinie. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Znajomy właśnie kupił Audi A4 B6 kombi z 2004 r, silnik 1,9 TDI 134 KM. Ciekawe co to warte Cytuj
winner 183 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Świetny silnik, mój seryjnie też legitymował się taką mocą (dokładnie 131ps, nie 134, choć wiadomo, że w serii wszystkie silniki doładowane jeśli są zdrowe mają w okolicy 10ps bonusu dlatego u mnie wyskoczyło 144ps w serii na hamowni). Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 27 czerwca 2013 Opublikowano 27 czerwca 2013 (edytowane) Dobra pany, powraca temat mocnych fur. Przez ostatni okres jestem w posiadaniu mocnego diesla i tak się wciągnąłem temat TDI, że mam dużą ochotę iść dalej. Bardzo wpadło mi w oko A4 B7 3.0TDI, może ktoś kto posiadł pojazd, znajomego, sąsiada whatever z tym autem mógłby się wypowiedzieć. A4 znam na wylot, raczej chodzi mi o tę jednostkę napędową. Myślałem wcześniej nad A6/S6, ale okazuje się, że mniejsze auto bardziej mi pasuje (chyba jeszcze syndrom dzieciaka jakiś we mnie siedzi i w takiej wielkiej limuzynie czuję się jakiś... stary?), a że diesel bardzo przypadł mi do gustu dlatego chciałbym spróbować z ropniakiem V6. Czemu Audi? Prosta odpowiedź - ma ładną budę (imo ładniejszą nawet od B8), jest dobrze wykonane i cena nie jest też jakaś zaporowa, a na rynku jest masa tych aut (szczególnie za naszą zachodnią granicą, gdzie zawsze najpierw patrzę). Oczywiście w dużej mierze rolę odgrywa tutaj bezkonkurencyjne w tej klasie Quattro, które w połączeniu z gigantycznym niutem na podkręconym dieslu robi mega robotę, co mnie bardzo cieszy. Nie potrzebne mi jakieś uber-pro-bajery, o które łatwiej by było np. w E-Klasse czy BMW 3/5, mi nawet skóry nie potrzeba (ba, lepiej, żeby jej nie było), podobnie jak automat - dla mnie tylko i wyłącznie klasyczna 6-gang. Auto ma być "poręczne", niepozorne i bardzo szybkie - takimi rzeczami się kieruję teraz i jednak przepych nie jest dla mnie. Jeszcze nie teraz. Ale wiesz że w A4 nie poru.chasz... mało miejsca... a lachon do auta bez słusznych gabarytów, lśniacych ledów, polerowanych felg i głosnego wydechu, za bardzo nie będzie chcial wsiąść... Ps. Wiesz, że jedynie Honda Legend na USDM felach zrobi dla Ciebie robotę :D Edytowane 27 czerwca 2013 przez Łebi Cytuj
Ölschmitz 1 520 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 ja wciaz szukam fury. budzet 17 kola, wiec szalu nie ma. straszna bida jest. najezdzilem sie, ale te fury z komisow czesto podejrzane, do niemiec/holandii nie chce mi sie jechac wiec mam problem. celuje w mazde 6 z pierwszych rocznikow, ale jestem tez otwarty na inne opcje. np. corolla ~2003. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 To juz nie lepiej BMW e46? Cytuj
Ölschmitz 1 520 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 troche sie boje w tej cenie. po drugie slyszalem, ze jak cos sie zje.bie to koszta sa spore no i troche za duzo pali jak dla mnie. a interesuje mnie tylko benzyna. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 (edytowane) Zwei liter benzin, vier zylinder mit zyklonb lpg instalation - GUT Zwei liter diesel, vier zylinder 150 PS - GUT Tylko te dwa silniki sa spoczko, benzyna z gazem jezdzi po kosztach diesla. Sam diesel w wersji 150konnej to naprawde jeden z lepszych diesli na rynku. Jakosc wykonania BMW > mazdy,ople,vw,alfy itp . Ojciec swoja e46 2.0D sprzedal z przebiehiem 460tysiecy kilometrow, przez ten czas z powaznych wymian to sprzeglo z dwumasem (2500-3000zl) Niestety nie stac mnie na alfe 159 dlatego nastepnym dupowozem bedzie wlasnie poliftowa e46 z podtlenkiem lpg. edit: wlasnie patrze na allegro i chyba bezyniaki w e46 to samochody,ktore bardzo bardzo powoli traca na wartosci. Edytowane 5 sierpnia 2013 przez Pajda Cytuj
Ölschmitz 1 520 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 zawsze myslalem, ze bmw z gazem to troche wiocha czy jest sens kupowac e46 z 2002 roku za 16 kola? czy to za malo zeby w ogole sie interesowac? Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 (edytowane) Wiocha i beka to jest z ludzi co sie smieja z LPG, a sami jezdza kopciuchami albo tankuja benzyne za 50zl na lukoilu. Ja mialem audi z gazem i oprocz oszczednosci to jeszcze mialo to praktyczny aspekt, bo jak mi sie gaz skonczyl w trasie to zawsze na benie sie dokulalem do stacji. Ja bym wolal kupic e46 w benzynie i samemu zalozyc gaz dobrej firmy, ewentualnie poszukac oferty z zalozonym juz gazem, ale nie starszym jak rok, gora dwa. Nie wiem czy e46 za 16kola to dobry deal. Ojciec swoja e46 z tym duzym przebiegiem pogonil ja za 14, a handlarz,ktory ja kupil, na drugi dzien cofnal zegar na 190 i sprzedal za 17. Ogolnie mowie, ze ''trojka" to naprawde super samochod z tego okresu. Edytowane 5 sierpnia 2013 przez Pajda Cytuj
Ölschmitz 1 520 Opublikowano 5 sierpnia 2013 Opublikowano 5 sierpnia 2013 to kolejna kwestia. lepiej benzin mit lpg czy diesel? do roboty codziennie 12 km (licze tam i z powrotem), plus okazjonalne wypady za miasto i na zakupy. miesiecznie jakies 500. w lato ok 600 bo czesciej nad jeziorko. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.