Dud.ek 2 052 Opublikowano 13 września 2013 Opublikowano 13 września 2013 Czas w przyszłym roku zdradzic oboz Hondy i wybor padł na BMW E46 w coupe najlepiej z m-pakietem i oczywiscie z rzedową 6. Oprocz tego ze bede postrzegany jako dres to auto warte uwagi? Jak e46 to tylko compact Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 13 września 2013 Opublikowano 13 września 2013 Compact jest okropny, coupe w najgorszym wypadku sedan. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 13 września 2013 Opublikowano 13 września 2013 (edytowane) Redmitsu jak sie skonczyła sprawa z chinolem? hmm... skoro zmienia japońca na niemca... - Redmitsu ja bym brał kombi, pusta paka, napęd z tyłu, troche mocy i może być fajnie, a do tego praktycznie. e. oczywiście z trzylitrową rzędową szóstką. Edytowane 13 września 2013 przez hooki Cytuj
kanabis 22 460 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Czas w przyszłym roku zdradzic oboz Hondy i wybor padł na BMW E46 w coupe najlepiej z m-pakietem i oczywiscie z rzedową 6. Oprocz tego ze bede postrzegany jako dres to auto warte uwagi? Jak e46 to tylko compact Przeciez e46 compact to najbrzydsze bmw w historii. Az dziwie sie że bmw wyprodukowało takie brzydkie coś. Cytuj
WisnieR 2 708 Opublikowano 14 września 2013 Opublikowano 14 września 2013 Jak chcesz auto w prawdziwym M-paku, do którego nie włożysz na start 8tyś. tylko 4tyś. to szukuj kwotę 25tyś wzwyż. Pomijam już fakt, że zjeździsz pół Polski żeby takie znaleźć a szukać będziesz pół roku. Kupić w Polsce E46 coupe z rzędową 6 to normalnie niezły wyczyn. Ja po 3 miesiącach szukania zrezygnowałem i kupiłem po prostu E36. Połowe taniej i nie było mi szkoda jak zobaczyłem, że z przodu walona czy lekko skatowana. Doporowadziłem do porządku za 3 tyś. i jeżdzę i się cieszę. E46 stało się na tyle tanie i na tyle łatwo dostępne, że każdy wsiór i turas może sobie na nie pozwolić i 95% aut to jeżdzące szroty. Tak jak ktoś wspomniał wyżej - lepiej szukaj tourana albo sedana. Mniejsze prawodpodobieństwo, że auto należało do idioty tylko do normalnego gościa co kupił po prostu "samochód" do codziennej eksploatacji. 1 Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 15 września 2013 Opublikowano 15 września 2013 No ziomy, powiem wam, że Volkswagen zaskakuje. Usłyszeliśmy dziś w radiu reklamę, że nowy Golf w kombi, dni otwarte i w ogóle cuda na kiju, a że byliśmy w sumie niedaleko salonu gdzie pracuje znajomy to decyzja była szybka - jedziemy, zobaczymy co tam nowego mają do zaoferowania. No i... ten samochód jest naprawdę ładny, zarówno z zewnątrz, jak i w środku, świetnie się prowadzi i ma bardzo fajny silnik (ten, który sprawdzałem, benzynka 122KM). No i sam parkuje Cena póki co wysoka, ale tylko dlatego, że dopiero co wszedł do salonów. W przyszłym roku na pewno będzie sporo niższa, więc parafrazując pointę pewnego dow(nene)u - 'jesteś brany pod uwagę mały, nie spieprz tego' Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 15 września 2013 Opublikowano 15 września 2013 I bagażnik ma duży jak na segment. Dokładnie, poczekaj na promocje i to może być dobry wybór. Szkoda tylko, że świetny 2.0 TDI jest drogi. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 15 września 2013 Opublikowano 15 września 2013 Mustang? WTF, ziom? Nie no, diesla do miasta to chyba nie ma sensu w ogóle, nie? Chyba, że się mylę? Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 15 września 2013 Opublikowano 15 września 2013 owiec dawniej masło stajla Do miasta rzeczywiście nie ma za bardzo sensu, tym bardziej że w testach nawet 1.2 TSI wypada nieźle w codziennej jeździe. A dopłata 17k to jednak duże pieniądze. Tak BTW to ostatnio dużo widuję już nowych Golfów, właśnie jeden przejechał pod oknem. Ale nie dziwne, to wyjątkowo udany model bez większych wad, a VW zbiera ostatnio pochwały za wykończenie wnętrza i jakość materiałów. Tylko jakby co, rozpatrz inne kolory wnętrza niż czarny i lakier inny niż szary Widziałem GTI w białym metaliku, rewelacja. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 15 września 2013 Opublikowano 15 września 2013 Ja chcę połączenie biały lakier + czarne wnętrze, w sumie bez względu na markę. A te Golfy w wersji highline mają tak fajnie wykończone fotele niby-kubełkowe - bardzo mi się to podoba. Cytuj
krupek 15 479 Opublikowano 15 września 2013 Opublikowano 15 września 2013 Z Volkswagenów to zdecydowanie najbardziej podoba mi się Jetta. Fajna, taka jakby płaska sylwetka. Nowy Golf także na plus, szczególnie wnętrze. Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 15 września 2013 Opublikowano 15 września 2013 Jetta jest jeszcze na bazie Golfa VI, więc po premierze kompaktów VAG nowej generacji jednak sporo straciła. Poza tym w Europie robi trochę za "Passata dla biedoty". IMO Octavia jest lepszym wyborem. To dobry, zgrabny samochód, ale większy sens ma jednak w USA. Produkowany w Meksyku, w Ameryce to najtańszy model marki (nieco ponad 16k USD). Cytuj
Sig 395 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) Po kilku oględzinach znalazłem 2 oferty mazdy 3 i astry 3 , obie silnik 1.6 z gazem , za 25k oba roczniki 2006 wydaję się że wszystko z nimi ok , do obu dodają komplet zimówek byłem obejrzeć . Przebieg mazdy 120k astry 90k ( ) wiadomo że skręcone ale nie wyglądają na styrane samochody . Mazda jest od prywatnego sprzedawcy . Astra z komisu. Nie mogę się zdecydować . Brałbym mazde gdyby nie ten problem z rdzą która się pojawia wszędzie bo bardziej mi się podoba . Jeździ się nimi bardzo dobrze . Gdyby nie ta rdza to brałbym mazdę na 100 % ale może to nie jest taki powszechny problem ? bo się naczytałem tego na necie i nie wiem już sam linki http://otomoto.pl/mazda-3-1-6-instalacja-gazowa-brc-C30640725.html http://otomoto.pl/opel-astra-rewelacyjne-autko-z-gazem-C30200664.html Edytowane 21 września 2013 przez Sig Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 ta Mazda jest miliard razy ładniejsza w środku i na zewnątrz. Dla mnie wybór jest oczywisty. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 tylko wez ten celownik z tylu mazdy wyj,eb, bo strasznie to wiocha zalatuje Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) Ja bym brał Mazdę. Fakt, zabezpieczenie przed korozją w tych autach nie jest jakieś najlepsze ale jeśli trafisz na zdrowy egzemplarz,dodatkowo sobie go zakonserwujesz, a ewentualne ogniska rdzy będziesz szybko eliminował to myślę, że autko będzie ci dobrze służyć. Ja co prawda mam diesla Mazdę 323f BJ 2002r ale też mam już piękne wykwity rudej ale poza tym autko śmiga aż miło i nawet w zimie mnie jeszcze nie zawiodło. Gdyby nie te problemy z rdzą to Mazdy byłyby już dla mnie niemal idealne. No i z tych dwóch to japończyk się prezentuje zdecydowanie lepiej niż twór Opla.O ile na zewnątrz jeszcze jako tako się to da oglądać, tak środek Astry woła o pomstę do nieba. A jak już wywalać tyle kasy to niech te autko się jeszcze jakoś prezentuje. Jak masz jakieś wątpliwości i pytania o Mazdę to odwiedź forum Mazdy tam z pewnością ci pomogą i odpowiedź na wszelkie pytania. Sam tam wiele razy się udawałem z pytaniami i jeszcze nie zdarzyło mi się bym odszedł bez odpowiedzi na moje problemy. Teraz też zauważyłem ten celowniczek. Matko kwintesencja agro tuningu Edytowane 21 września 2013 przez Paliodor Cytuj
Sig 395 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 celowniczek wiadomo do wywalenia od razu . Przemyślę to jeszcze ale chyba wezmę tą mazdę . Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) Miałem podobny dylemat wiosną, ale w maju kupiłem asterkę i jestem bardzo zadowolony. Od czerwca zrobiłem nią 16 tys. km, wnętrze może nie poraża urodą, ale jest poprawne. Za swoją dałem niecałe 17k + 2k wszystkie opłaty, naprawa klimy i serwis. Także przyjmijmy że wyniosła mnie około 19k, myślę że jest to uczciwa cena za taki wóz, ale nie dałby za nią 25 tysięcy... tym bardziej ze ta astra nie ma jakiegoś bogatego wyposażenia (właściwie to praktycznie golas). PS: mazda mi się podoba z zewnątrz, ale wnętrze mnie nie przekonuje. Ja szukałbym czegoś w większym wypasie. Wybierając z tych dwóch to zdecydowanie mazda. Edytowane 21 września 2013 przez wilku00034 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 przez 3 miechy zrobiłeś 16k, czyli ponad 5000 km miesięcznie. szacun ziom, to jest blisko 200 dziennie Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) a co to za problem? Kupiłem samochód do jeżdżenia, a nie do stania w garażu... Edytowane 21 września 2013 przez wilku00034 Cytuj
Sig 395 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 (edytowane) za 27k jest wersja cosmo z 2009 http://otomoto.pl/opel-astra-cosmo-polskora-serwisowany-alu-C29915904.html tylko że bez gazu . Ile Ci pali ta astra jaki silnik i rocznik ? Ta mazda byłaby doskonała gdyby nie ta rdza Edytowane 21 września 2013 przez Sig Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 21 września 2013 Opublikowano 21 września 2013 kombi 2004/05r. 1.9 CDTI 120KM. Szukałem benzyniaka, ale nie mogłem znaleźć nic godnego uwagi, a w tej astrze właściwie nie było się do czego przyczepić. Spalanie w granicach 5.5-6 trasa, 6.5-7.5 miasto. Srednio wychodzi niecałe 7l/100km według wskazań komputera. Wybieram się teraz na usunięcie DPFa, bo dopalanie potrafi włączyć się nawet na długich trasach. Nie wiem ile w tym prawdy, ale spalanie powinno spać nawet o ponad 0.5l/100km. Zobaczymy no i moja asterka nie ma tylko skóry (co mnie cieszy) i elektrycznej regulacji foteli. Poza tym ma chyba wszystko z 8 poduszkami i kolorową navi włącznie Jeśli znalazłeś taką z 2009r w cosmo ja bym brał. Pod warunkiem, że znajdziesz troszkę grosza na instalację. Mnie pozytywnie zaskoczył serwis opla, no i nie bez powodu tymi astrami bujają się często przedstawiciele. PS: jak szukałem auta to właśnie czegoś bez gazu (gaz chciałem montować sam, bo jakoś nie wierzę w bajki o montowaniu instalacji przy przebiegach 5tys km rocznie). Przede wszystkim wybrać się na serwis, bo jak była serwisowana to historie ściągną. Jeśli masz jakieś jeszcze pytania to wal śmiało chętnie pomogę PS2: całkiem fajna ta co teraz pokazałeś i rocznikowo nie stara. 1 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 wilku nic w tym dziwnego po prostu szacun, bardzo dużo jeździsz. Zrobisz jakieś 120 tysięcy przebiegu w dwa lata, czyli prawie dwieście w trzy. To sporo i tylko to zauważyłem. 1 Cytuj
kanabis 22 460 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 xD ten celownik Ale fakt, ta mazda z wyglądy mega z frontu i tył tez moze byc jak na 3. Nawet nie ma co sie zastanawiac mazda>opel Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 22 września 2013 Opublikowano 22 września 2013 (edytowane) wilku nic w tym dziwnego po prostu szacun, bardzo dużo jeździsz. Zrobisz jakieś 120 tysięcy przebiegu w dwa lata, czyli prawie dwieście w trzy. To sporo i tylko to zauważyłem. Wybacz, błędnie wyczułem ironię Właśnie mam nadzieję że astra posłuży mi te 3 lata. W zimę mniej się poruszam swoim samochodem, więc myślę że zamknę się w 50tys rocznie Odnośnie tematu. Astra designem napewno nie dorównuje dla mazdy to fakt Edytowane 22 września 2013 przez wilku00034 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.