Opublikowano 1 lipca 201014 l mercedes CLK (2,3 albo 3,2) za (pipi)a żadne kompresorki (bo kompresorem to kiedys piłki se pompowałem) i do tego nieskazitelnie zaje.bisty gaz i jeżdże jak gość. Chyba że ktoś nadal kozaczy z tą benzyną, ale dla mnie to temat zamknięty
Opublikowano 2 lipca 201014 l Miałem okazje kupić mercedesa clk w209 za 11000zł z silnikiem 3.2 benzyna. Od razu wiedziałem, że nie uciągne na tankowanie takiego auto wiec zacząłem interesować sie gazem. Na szczęście wybito mi z głowy ten pomysł. Taka instalacja jest cholernie droga i nigdy nie bedzie współgrać z tym silnikiem w idealny sposób. opcja 2.3 w twoim wypadku byłaby rozsądniejsza.
Opublikowano 24 stycznia 201114 l Miał ktoś do czynienia z Fiatem Stilo w wersji Abarth? Szukamy z ojcem drugiego samochodu dla mnie i mojego brata, takiego trochę bardziej "do zabawy" niż codziennej eksploatacji. Budżet jakieś 9-10k.
Opublikowano 25 stycznia 201114 l Miał ktoś do czynienia z Fiatem Stilo w wersji Abarth? Szukamy z ojcem drugiego samochodu dla mnie i mojego brata, takiego trochę bardziej "do zabawy" niż codziennej eksploatacji. Budżet jakieś 9-10k. Do zabawy znaczy się poświrować coś czy jechać na imprezę/wakacje ?
Opublikowano 25 stycznia 201114 l Do zabawy = przejechać się od czasu do czasu na zakupy, na weekend gdzieś pojechać i czasem ew. Przewiezc coś większego niż karton mleka. Prawdopodobnie tez do zabawy z audio- ale to póki co tylko luzny pomysł. Teraz mam escorta 3-drzwiowego z motorem 1.8 bodajże i chcielibyśmy zastąpić go czymś podobnym tylko wiadomo- kilka klas lepszym i bardziej nowoczesnym.
Opublikowano 31 stycznia 201114 l Do 25 tyś mozna pokusić się o znalezienie Accorda ok 2004r. 140 konny dieselek jest konstrukcji hondy i zbiera, zaraz obok fiatowskich JTD, bardzo dobre opinie (nie to co poprzednie generacje civica i accorda w dieslu targanym bodaj od isuzu...). Ponoć niemiecki, wszędobylski, 2.0 TDI to już nie to samo co stare 1.9TDI. Pałeczkę lidera, w segmencie oszczędnych "masowych" diesli, przejęli konstruktorzy z Fiata i Hondy. Choć Honda do niedawna miała tylko jednego ropniaka 2.2i-CTDi, dopiero niedawno wraz z VIII generacja Accorda dorobiła 2.2 DTEC 2.2 i-DTEC. Do zabawy i jako drugie auto, uparcie polecam civica VIgen (w qoupe wygląda bardzo ładnie ale za tę cenę może być ciężko) lub VIgen tzw angielkę czyli 5d aka liftback (za 10K masz już polifta) - wygodniejsza i bezpieczniejsza niż popularne V geny. Jak się upoluje silniczek 1.5 lub lepiej 1.6 to i poszaleć można... Dokładając pięć patoli, spokojnie dorwiemy 5d w wer. VTI z 169 kucami pod machą a wtedy to się nie bawimy a wręcz latamy hehe Edytowane 31 stycznia 201114 l przez Łebi
Opublikowano 31 stycznia 201114 l Do 25 tyś mozna pokusić się o znalezienie Accorda ok 2004r. 140 konny dieselek jest konstrukcji hondy i zbiera, zaraz obok fiatowskich JTD, bardzo dobre opinie (nie to co poprzednie generacje civica i accorda w dieslu targanym bodaj od isuzu...). Ponoć niemiecki, wszędobylski, 2.0 TDI to już nie to samo co stare 1.9TDI. Pałeczkę lidera, w segmencie oszczędnych "masowych" diesli, przejęli konstruktorzy z Fiata i Hondy. Choć Honda do niedawna miała tylko jednego ropniaka 2.2i-CTDi, dopiero niedawno wraz z VIII generacja Accorda dorobiła 2.2 DTEC 2.2 i-DTEC. Do zabawy i jako drugie auto, uparcie polecam civica VIgen (w qoupe wygląda bardzo ładnie ale za tę cenę może być ciężko) lub VIgen tzw angielkę czyli 5d aka liftback (za 10K masz już polifta) - wygodniejsza i bezpieczniejsza niż popularne V geny. Jak się upoluje silniczek 1.5 lub lepiej 1.6 to i poszaleć można... Dokładając pięć patoli, spokojnie dorwiemy 5d w wer. VTI z 169 kucami pod machą a wtedy to się nie bawimy a wręcz latamy hehe sam słupek silnika N22 jest konstrukcji Hondy jednak osprzęt to germanskie wynalazki. Edytowane 31 stycznia 201114 l przez POSNANIAK
Opublikowano 31 stycznia 201114 l Heh, no właśnie sprzedał ojciec Accorda z 2004 2.2 CTDi Autko genialne, aczkolwiek nie było już w zasadzie "potrzebne" w rodzinie. Wziął tego Stilo 2.4 170KM, jutro zobaczę jak to jeździ
Opublikowano 16 kwietnia 201114 l Myślę nad czymś do około 12-14k, bo mniej więcej tyle zostanie mi po moim wraku - miałem Astrę G 2001, 1.7dti 75KM - chciałbym teraz coś szybszego (najlepiej z gazem przy obecnych cenach paliwa) i nie starszego niż rok/dwa lata od tego co miałem. Przeglądałem Astry Coupe, kilka fajnych nawet jest, ale oprócz tego nie mam pomysłu co można kupić innego konkretnego w tej cenie - A3 będzie od jakiegoś oszołoma i za dobrym silnikiem ciężko będzie trafić; A4 tylko z 4 lata starsze; w 147ke/156ke w tym przedziale budżetowym pewnie musiałbym wkrótce wyje.bać kasę na zawieszenie, na co mnie nie będzie stać; focusy tylko po przedstawicielach handlowych; civic trochę mały (wysoki jestem), accordy trochę za stare. Jakieś pomysły? http://otomoto.pl/volvo-c70-2-0t-C17446548.html np. mi się podoba, chociaż 98 i nie za dużo o nich wiem. Edytowane 16 kwietnia 201114 l przez Hela
Opublikowano 16 kwietnia 201114 l Myślę nad czymś do około 12-14k, bo mniej więcej tyle zostanie mi po moim wraku - miałem Astrę G 2001, 1.7dti 75KM - chciałbym teraz coś szybszego (najlepiej z gazem przy obecnych cenach paliwa) i nie starszego niż rok/dwa lata od tego co miałem. Przeglądałem Astry Coupe, kilka fajnych nawet jest, ale oprócz tego nie mam pomysłu co można kupić innego konkretnego w tej cenie - A3 będzie od jakiegoś oszołoma i za dobrym silnikiem ciężko będzie trafić; A4 tylko z 4 lata starsze; w 147ke/156ke w tym przedziale budżetowym pewnie musiałbym wkrótce wyje.bać kasę na zawieszenie, na co mnie nie będzie stać; focusy tylko po przedstawicielach handlowych; civic trochę mały (wysoki jestem), accordy trochę za stare. Jakieś pomysły? http://otomoto.pl/vo...-C17446548.html np. mi się podoba, chociaż 98 i nie za dużo o nich wiem. http://allegro.pl/sport-honda-civic-1-5-16v-tuning-nie-vtec-gleba-i1551762942.html hehehehhehe A myslaleś o civicu 6gen coupe (lub sedan), przestrzeń oferuje sie zdaje się bardzo podobną co astra w tych rocznikach usoPreviewPopup
Opublikowano 17 kwietnia 201114 l Myślę nad czymś do około 12-14k, bo mniej więcej tyle zostanie mi po moim wraku - miałem Astrę G 2001, 1.7dti 75KM - chciałbym teraz coś szybszego (najlepiej z gazem przy obecnych cenach paliwa) i nie starszego niż rok/dwa lata od tego co miałem. Przeglądałem Astry Coupe, kilka fajnych nawet jest, ale oprócz tego nie mam pomysłu co można kupić innego konkretnego w tej cenie - A3 będzie od jakiegoś oszołoma i za dobrym silnikiem ciężko będzie trafić; A4 tylko z 4 lata starsze; w 147ke/156ke w tym przedziale budżetowym pewnie musiałbym wkrótce wyje.bać kasę na zawieszenie, na co mnie nie będzie stać; focusy tylko po przedstawicielach handlowych; civic trochę mały (wysoki jestem), accordy trochę za stare. Jakieś pomysły? http://otomoto.pl/vo...-C17446548.html np. mi się podoba, chociaż 98 i nie za dużo o nich wiem. http://allegro.pl/sport-honda-civic-1-5-16v-tuning-nie-vtec-gleba-i1551762942.html hehehehhehe A myslaleś o civicu 6gen coupe (lub sedan), przestrzeń oferuje sie zdaje się bardzo podobną co astra w tych rocznikach To jest wlasnie przyklad jak mozna ladne auto spier.dolic konkretnie i zrobic wies tuning. Koles dawno powinien pojsc na tygrysa
Opublikowano 17 kwietnia 201114 l Kierwonica HBM, naklejka MOMO. Felgi DOTZa, naklejka OZeta. No i ten NOS.
Opublikowano 18 kwietnia 201114 l Może zamiast Audi jakiegoś Seata (Leon, Toledo), albo Skodę (Octavia)?
Opublikowano 28 czerwca 201113 l To teraz na mnie kolej. Przedtem dużo (pipi)iłem o zmianie auta, a mało czyniłem. Teraz możliwie jak najszybciej muszę zmienić auto, żeby nie bulić niepotrzebnie za przeglądy i ubezpieczenie. Kwota jaką mam zamiar wyłożyć to 25k. Samochód ma być też względnie młody. Jeżdżę głównie na trasach miejsko-wiejskich, więc najlepsza byłaby benzyna, silnik do 2.0. Najlepiej klasy kompaktowej albo ciut większy i żeby był 4/5-drzwiowy. Czekam na jakieś propozycje. Nie mam jakichś wygórowanych wymagań odnośnie marki, ale nie przepadam za fiatami i francuzami. Edytowane 28 czerwca 201113 l przez marcin_N
Opublikowano 28 czerwca 201113 l Za bardzo się nie wgłębiałem w otomoto ale to pierwsze trzy samochody, które przyszły mi do głowy;) Możesz jeszcze kupić jakieś perełki pokroju Imprezy czy Eclipse, ale nie wiem czy Cię takie coś interesuje;) http://otomoto.pl/sk...-C16978644.html http://otomoto.pl/fo...-C18980210.html http://otomoto.pl/vo...-C19242938.html Edytowane 28 czerwca 201113 l przez Szejdj
Opublikowano 29 czerwca 201113 l bezwypadkowy ... ta jasne http://otomoto.pl/volkswagen-golf-krajowy-1-wlasciciel-C19242938.html Wyboru dużego nie dałeś. Albo Skoda Albo Ford... i Golf 1.6
Opublikowano 29 czerwca 201113 l W tym golfie to nawet na miniaturce widac drzwi w innym kolorze z boku ;P
Opublikowano 29 czerwca 201113 l Bo ja pokazałem tylko model, nie mówię o konkretnym egzemplarzu;) Nie wczytywałem się w opis nawet;)
Opublikowano 6 lipca 201113 l To teraz na mnie kolej. Przedtem dużo (pipi)iłem o zmianie auta, a mało czyniłem. Teraz możliwie jak najszybciej muszę zmienić auto, żeby nie bulić niepotrzebnie za przeglądy i ubezpieczenie. Kwota jaką mam zamiar wyłożyć to 25k. Samochód ma być też względnie młody. Jeżdżę głównie na trasach miejsko-wiejskich, więc najlepsza byłaby benzyna, silnik do 2.0. Najlepiej klasy kompaktowej albo ciut większy i żeby był 4/5-drzwiowy. Czekam na jakieś propozycje. Nie mam jakichś wygórowanych wymagań odnośnie marki, ale nie przepadam za fiatami i francuzami. http://allegro.pl/opel-vectra-alu-gwarancja-export-vat23-i1683915656.html może coś takiego , można tańsze wyrwać
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.