Dud.ek 2 058 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 myśle, każda benzyna powyżej 1.8 w mieście na krótkich odcinkach spali grubo ponad 10l/100. Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 Dzisiaj rano było -13st. i zdążyłem przejechać zaledwie 9km. Komputer wskazał 10,6/100km średnio. Dodam, że samochód trzymam w garażu i przed wyjazdem rozgrzewałem silnik przez około 30 sekund. Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 Sporo sie niedobrego nasłuchałem o passku dzisiaj, jak gadałem z kumplami, tj podobno bardzo paskudnie lubi się psuć zawieszenie i pompa, te przed liftingiem, nieco mniej się niby pier.dolą ale warto to bedzie sprawdzić. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 No widzisz, jeden przejedzie 300tyś. bez większej awarii, drugi po 100tyś. i będzie wymieniał rozrząd z całym zawieszeniem. Jak kupisz i jak będziesz dbał, tak będziesz miał. Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 lutego 2012 Opublikowano 5 lutego 2012 Zawieszenie to norma. Sam na wiosnę muszę wymienić tuleje wahaczy, bo już zaczynają się tłuc. Auto jest mega-konfortowe, ale na naszych drogach czasem dostaje w du.pe. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 6 lutego 2012 Opublikowano 6 lutego 2012 Passat przed liftem ma normalną zawiechę a B5FL ma już bardziej skomplikowane i aluminiowe. Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 to się podłączę Chodzi mi pasek w kombiku po głowie, oczywiście TDi . Więc teraz co powiecie , brać z przed liftu czy po lifcie ? na co zwracać szczególna uwagę przy kupnie VW Passata ? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Przed liftem jest brzydki w ch uj, po lifcie to ladne autko ale i tak liczy sie zadbany silnik i zawiecha wiec tak naprawde o to sie rochodzi no i cenę. B5FL jest droższy w zakupie i utrzymaniu zawiechy. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 na co zwracać szczególna uwagę przy kupnie VW Passata ? żeby nie był kradziony. serio. mój znajomy "miał" 3 passaty kombi, dwa mu ukradli a jeden był kradziony. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Przed liftem jest brzydki w ch uj, Nieprawda! Cytuj
Mustang 1 773 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Przez liftem nie wygląda źle, ale się bardziej zestarzał niż FL, który wygląda znacznie bardziej świeżo. Jednak przeźroczyste klosze z przodu i nieco inne lampy z tyłu skutecznie odmłodziły B5 wizualnie. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 http://images04.olx.pl/ui/2/82/98/22147498_2.jpg Nie jest miss świata, ale ma to coś. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Ma to cos? Jeszcze w kombii? Rzygac mi sie chce gdy widze te auto. 2 Cytuj
Mustang 1 773 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 No akurat dla mnie VW z przełomu lat 90-00 były wyjątkowo udane. Szczególnie Bora i Golf IV, jak widzę jakiś ładny egzemplarz to się zawsze obejrzę na ulicy. Czemu ludziom nie podoba się kombi? Nigdy nic nie miałem do tego typu nadwozia. A już bardziej "sportowej" wersji 3d bym nigdy nie kupił, tylko 5d/sedan/kombi. Ewentualnie jakieś typowe coupe (TT), bo tam się i tak liczy całokształt. 1 Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 Znajomy jezdzi dosc fajnie odpicowana na styl troche USDM Golfem IV i nie powiem, podoba mi sie bardzo pomimo ze rzygam tak samo golfami jak passatami. Po prostu u polakow przyjelo sie ze to dobry i tani samochod. Moze po czesci to prawda, no ale jest jeszcze wiele innych fajnych samochodow. Kombii moze sluzyc duzej rodzinie badz jako samochod do wozenia towaru. Dlatego tez jak widze studentow czy innych mlodych ludzi to mnie skreca. Wyjatkiem tutaj jest Mazda 6, ktora w kombii wyglada naprawde imponujaco. Rzygajac passatami chcialem po prostu podkreslic ze jezdzi tego stanowczo za duzo. Cytuj
winner 183 Opublikowano 9 lutego 2012 Opublikowano 9 lutego 2012 przyjelo sie ze to dobry i tani samochod. Moze po czesci to prawda Nie po części, ale w 100% prawda. Te samochody są po prostu udane i nikt temu nie zaprzeczy. Co prawda stylistycznie nie powalają i czasami samemu mi się nie chce patrzeć na moje auto (szczególnie jak jest brudne), ale to właśnie dlatego, że za dużo widzi się je na naszych drogach. Jeśli komuś podoba się ta bryła to nie widzę dla niego lepszego rozwiązania jak Passat B5/Golf 4, bo za podobne pieniądze nie znajdzie nic ciekawego. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 10 lutego 2012 Opublikowano 10 lutego 2012 Kombii moze sluzyc duzej rodzinie badz jako samochod do wozenia towaru. Dlatego tez jak widze studentow czy innych mlodych ludzi to mnie skreca. I tu się nie zgodzę! Dla studenta przestrzeń w samochodzie jest bardzo ważna! Myśmy rozbijali się Transitem ale nie busem tylko zwyczajnym blaszakiem. Jego olbrzymia ładowność (mierzona w ilości studentów) i laminowana tabliczka "ZAOPATRZENIE" nie raz nam się baaardzo przydawały Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 10 lutego 2012 Opublikowano 10 lutego 2012 Kombii moze sluzyc duzej rodzinie badz jako samochod do wozenia towaru. Dlatego tez jak widze studentow czy innych mlodych ludzi to mnie skreca. Niektórym po prostu bardziej podobają się kombi. Ja w wielu przypadkach wolę właśnie kombi. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 10 lutego 2012 Opublikowano 10 lutego 2012 (edytowane) Ja ostatnio zastanawiałem się nad Omegą B FL. Najlepiej po 2001 roku. Tylko słyszałem kilka niepochlebnych opinii o tych autach. Co sądzicie o tym samochodzie? Interesuje mnie benzyna, najlepiej 2.6 lub 3.2. EDIT: z tego co się orientuję to FLe miały tylko inne silniki oraz zmieniony wygląd (wnętrze i karoseria). Reszta pojazdu włącznie z zawieszeniem to to samo co zwykła omega B. Edytowane 10 lutego 2012 przez wilku00034 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 10 lutego 2012 Opublikowano 10 lutego 2012 Omega C bo tak to sie poprawnie nazywa miala inne przednie i tylne lampy oraz srodek z Vectry C. Omega zaje biste auto tylko blacha papierowa i gnije ona jak stary Golf. Szkoda, ze opel nie robi juz takich aut bo Omega to auto kultowe. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 10 lutego 2012 Opublikowano 10 lutego 2012 Zwał jak zwał, swego czasu nawet na allegro była kategoria z omegą c ale zmienili to jakiś czas temu na omega b fl. 1 Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 10 lutego 2012 Opublikowano 10 lutego 2012 Właśnie chodzi o to że Omega B FL (tudzież C ) jest w ocynku i korozja już jej tak nie trapi, a wnętrze faktycznie jest jak w vectrze C, tylko że vectra C była po omedze. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 Omega B tez byla ocynk i od 1997 miala rowniez update ocynku na lepsza wersje. Moj ojciec mial rocznik 98' kupiony w salonie we frakfurcie, garazowana przez wszystkie lata i zgnila. Golf 3 tez ma ocynk a gnije na potege. Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 ja mam teraz końcówkę 96' i strasznie gniją mi drzwi (o dziwo spodu nie bierze, ktoś musiał go dobrze zakonserwować). Mechanik polecił mi wymianę na drzwi z omegi po 2001, ale i tak noszę się z zamiarem kupna drugiego auta więc nie będę tego robił raczej Ciekaw tylko jestem jak te oplowskie V6 się sprawują, kolega ma 2.5 w vectrze i bardzo sobie chwali. Zawieszenie jest te same co w tej mojej więc bajka. Tylko te silniki i skrzynie mnie ciekawią. Cytuj
winner 183 Opublikowano 11 lutego 2012 Opublikowano 11 lutego 2012 Słyszałem wiele pochlebnych opinii nt. tego samochodu. Ludzie bardzo sobie chwalą zazwyczaj te modele po 2001 roku z jednostkami Y26SE i Y32SE. Bardzo dobre silniki, wytrzymałe i w sumie proste konstrukcyjnie (jak większość Opli do około 2004 roku). Bardzo wysoka elastyczność, mimo niewielkiej mocy jak na te pojemności, więc spalanie też nie będzie bardzo wysokie. Szkoda tylko, że samochód cierpi na błędy starości i konserwatyzmu GM więc skrzynia to stara 5-tką, a w samochodzie z takim potencjałem pod maską aż prosi się o 6 biegów. Samochód nie jest jakoś specjalnie popularny na naszym rynku, ale jeśli chodzi o naprawy, to cenowo będzie mniej więcej tak jak w Vectrze C (duże podobieństwo obu pojazdów). Bryła po liftingu bardzo mi się podoba i sam żałuję, że Opel zrezygnował z produkcji tego kultowego już auta (to samo spotkało później Vectrę czyli z rynku zniknęły jedne z fajniejszych modeli). To co teraz wydają (typu nowa Astra czy Insygnia) kompletnie mi się nie podoba i nie wiem w jakim kierunku zmierza marka... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.