hooki 194 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 U mnie w pracy koleś kupił 5 dni temu 6 z 2004, 2.0, dobrze wyposażona z Danii - fajny wóz, myślałem o takim w kombi ale mnie ta wszechobecna rdza we wszystkich Mazdach odstraszyła. Duży + za nie psucie się - 20 letnia MX6 nigdy nie zawiodła - ale na przeglądzie jak nią trzęsło to pod autem było pełno obsypanej rdzy, wymienić cokolwiek pod autem masakra - szlifiera, ucinać i wstawiać nowe. I podstawa - nie bierz diesla. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Nie wierze w diesle inne niz niemieckie, poza tym to auto takie o tylko, na co dzien wiec bez sensu klekot bo mi sie to nie kalkuluje. Dodatkowo te diesle z Mazdy maja tam rozne akcje krytyczne, jak problem ze smokiem olejowym oraz stosowaniem roznych producentow oleju, ktore w najlepszym wypadku zacieraja panewki oraz walek rozrzadu a najgorszym zacieraja caly silnik. No jest kilka dosc kosztownych klopotow, ze o dwumasie, dpfie nie wspomne. Poki co, fabryczne TDI w skodzislawie sie sprawdza i nie mam zamiaru ryzykowac do auta uzywanego diesla bez 100% pewnej historii auta. Korozja podwozia to standard ale ja tam nie zagladam zby tczesto wiec w sumie to mam wyj ebane. Mazdy juz tak maja. Jezeli bedzie lakier dobry to wszystko bedzie ok. Nawet nie bede zabezpieczal podwozia przed zima bo to bez sensu - wielu juz zabezpieczalo, wydaja na te bitgumy i baranki po 800zl a i tak odpada i tak. To juz mi sie wydaje, zeby lepiej to pomalowac hammereitem bezposrednio na rdze. Pomalowalem tak zderzaki, nowe progi w terenowce i tyle razy co to mialo spotkanie z drzewami i obcieralo sie to jestem pewien podziwu na trwalosc tej powloki. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Pewnie nikogo nie zdziwi, jak tez napisze, ze 6 to bardzo dobry wybor. Sam chce za 2-3 lata kupic druga generacje w kombi. Co do rdzy, coz, taki juz ich urok. Ja swoja zabezpieczylem w zeszlym roku i poki co sie trzyma, nie wylazi ruda, ale wiem, ze i tak predzej czy pozniej wyjdzie, trudno Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 No i sie najwyzej zrobi. Dla mnie to pikus, zwlaszcza ze salonowy superb, garazowany ma klapę bagażnika, która gnije jak w golfie a to auto zrobione w 2009 roku. Ostatnio lampka oswietlajaca wypadla, a raczej ta masa zgnilego czegos, co bylo lampka. To jest dopiero paranoja. Cytuj
winner 183 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 O tym akurat niestety słyszałem. No ale te auta są chociaż w miarę tanie i PRAWIE takie dobre jak droższa konkurencja. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Przywioza mi M6 szary metallic liftback, okolo 150tyś km przejechane z salonu Mazdy z pelna historia i ksiazka serwisowa. Serwis w aso Mazdy do samego konca, chyba zkweitnia ostatni wpis. Byl wymieniany przedni zderzak, lampa i prawy blotnik, jest faktura na ta wymiane. Na koniec tygodnia mam odbior. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 28 sierpnia 2012 Opublikowano 28 sierpnia 2012 Sprawdź czy Ci koła zapasowego nie zastąpili jakimś wiadrem od firmy, jak jej tam? BOSO? BOSE? 8) Szkoda dobrej zapasówki hehe Cytuj
hooki 194 Opublikowano 29 sierpnia 2012 Opublikowano 29 sierpnia 2012 chyba tam jest i tak dojazdówka + narzędzia, raczej nie pełny wymiar.. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 29 sierpnia 2012 Opublikowano 29 sierpnia 2012 Dojazdówka + osprzęt. A poniżej foto z rozebrania zderzaka aby wygodnie wymienić żaróki w reflektorze i sprawdzić wtyczkę od zepsutego silniczka pozycjonowania świateł. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 8 września 2012 Opublikowano 8 września 2012 Rozważam opcję zakupu w nastepnym roku jakies coupety i mam 3 typy. Najpierw z ciekawszym sercem czyli Celica VII gen wersja TS (192km) bądź Hyundai Coupe Tiburon z 2.7 V6 (167km). Ładne sylwetki i wystarczajaca moc dla mnie. Za Hyundaiem przemawia do mnie jeszcze bardziej piekny odglos V6 ( w sumie zrobienie kilka drobnych modow pozwoliloby mi dojsc do mocy 180km ). 3 opcja bardziej ekonomiczna i najrozsądniejszą pozostaje Civic Coupe '04. Plusy tego auta to w miare oszczedny motor + z tyłu moga w miare komfortowo jechac 2 dojrzale osoby. Ktos mial do czynienia z tymi Celicami TS i Hyundaiem z V6 ? Cytuj
winner 183 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Jeśli chodzi o Celicę TS to jest to po prostu Corolla TS w jeszcze bardziej sportowej budzie, aczkolwiek jak na auto tego typu ma dość sporo miejsca w środku. Osiągi bardzo przyzwoite, a silnik w technologii VVTI, mimo iż nie jest to VTEC DOHC, daje bardzo dużo satysfakcji z jazdy, bo 190KM to przynajmniej wystarczająca moc dla tego pojazdu. Oczywiście o wykonaniu nie będę się rozpisywał, bo samochód jest naprawdę porządnie zbudowany i jakościowo stoi na wysokim poziomie. Jedyne do czego bym się przyczepił to trochę mdły tył pojazdu z zadziornym zderzakiem na czele, aczkolwiek naprawia to nawet niewielka lotka na tylnej klapie, a na pewno sporą rekompensatą jest przód pojazdu, który został zaprojektowany wręcz fenomenalnie moim zdaniem. Moim zdaniem Celica to solidny kandydat. Jak będziesz rozglądał się za Civicami Coupe to uważaj na dziadowskie wersje non-VTEC (o zgrozo). Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Przed Mazdą miałem kupić taką Celicę ale niestety praktyczność zwyciężyła i w sumie to mam teraz 5 drzwiowy samochód, który wygląda nadał ładnie. Celica bez fabrycznego spoilera wygląda słabo ale z nim już to jest piękny samochód z charakterystycznym i indiwudalnym tyłem, który z lotką wygląda kompletnie. Ważne aby nie wziąć zajechanego bo potem stosunkowo drogo go przywrócić do stanu fabrycznego i często ludzie to już olewają i potem jeżdżą takie auta "złomki" a to już przykry widok. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Generalnie zazwyczaj jezdze tylko w dwie osoby, czasem na jakis wypad jezdze w 4 ale to droga maksymalnie do 100km takze nie bede sie przejmowac ze komus jest niewygodnie. Auto generalnei sluzy mi i tylne siedzenia sa na wszelki wypadek Myslalem jeszcze o Integrze ale to juz jest stara buda i troche boje sie wchodzic w ten interes. Z lotka czy bez nie auto jak je posiadzimy na ladnej feldze bedzie dobrze wygladac. Czytalem kilka opinii ( na forum civica ) ze auto niby nie trzyma mocy i jest awaryjne ( panewki itp ). Jeszcze mam okazje zakupic Honde Accord 6 gen w coupe od osobnika, ktory wpakowane ma w nia całe hondowskie ospojlerowanie ( swoja droga ciezko dostepne w pl ) i z swapem silnika H22A z Prelude ktory legitymuje sie moca 2.2 200km. Pewnie kwota bedzie w granicach aut ktore podalem wczesniej no ale musze poczekac na informacje. Cytuj
Sig 395 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 a może lepiej e46 ? Chyba że się boisz opinii dresa chociaż takie coś to bardziej do e30 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 (edytowane) E46 w cenie Toyoty Celici ? Nie ten pułap cenowy. No i totalnym bezsensem jest kupno E46 przedliftem a polift jest drogi. Edytowane 9 września 2012 przez Yacek Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 E46 jest fajnym samochodem ale celuje w japonskie marki ( pomijajac hyundaia ;p ). Jestem ciekawy opinii Yacka dlaczego tez bezsensem jest kupno E46 przedlifta. Cytuj
Sig 395 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 no a ja ciekawy jestem czemu on nie kupił e46 po lifcie tylko mazde 6 która w sumie też jest ok ale wolałbym e46 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 (edytowane) Nie kupiłem po lifcie bo to nie ten budżet no lol. Zobacz sobie ceny w Niemczech. Gdybym miał kupić BMW to tylko 330xd a to już gruby budżet za używke z Niemiec. BMW smutny przedlift vs Mazda - nie ma nad czym się zastanawiać. No jak można kupic przedlifta jak polift jest jednym z najpiekniejszych BMW ever made. Trzeba byc szalonym aby kupić pierwszą wersje i potem za każdym razem mieć kaca gdy obok stanie polift. Edytowane 9 września 2012 przez Yacek Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Ja uwazam ze E46 przedlift z m-pakietem wyglada rownie pieknie. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 (edytowane) Ale wklej zdjęcie na którym coś widać bo auto pomnalowane całe na czarno szału nie robi. To nie jest ori M pakiet bo pomalowali nerki. No i teraz powodzenia aby znalezc w .de auto z oryginalnym M pakietem a nie po druciarstwie i z jakimś mądrym silnikiem z jakiegoś salonu BMW z pełną historią. Taniej będzie kupić Celicę. Jaki jest sens w M pakiecie przedliftowym, do autka które obok prawdziwego M nie jezdziło ? Jest sens klepać te sportowe zderzaki i progi do przedlifta aby wyglądał strasznie groźnie z tym swoim silniczkiem 1.8 albo jakims 2.0D ? To nie lepiej kupić prawdziwe M3 albo jako normalne auto kupić polifta, który jest piękny fabrycznie bez tych wszystkich super sportowych dodatków ? Edytowane 9 września 2012 przez Yacek Cytuj
Sig 395 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Wiadomo nie ma co pchać jakiegoś m pakietu do auta które dobrze utrzymane wygląda lepiej niż z tymi chińskimi plastikami Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 9 września 2012 Opublikowano 9 września 2012 Przegladnalem sobie allegro by obadac ceny liftowych E46 coupe i jedyna w miare dobrze wygladaja na allegro pojawila sie w cenie 28tys. zł. http://otomoto.pl/bmw-325-polift-po-lifcie-coupe-C25361778.html W cenie 24tys zł mam zainwestowana E46 coupe z takim samym fajnym silnikiem i ladnie doinwestowana. http://otomoto.pl/bmw-325-ci-e46-m-pakiet-C25809430.html Macie racje, ze m-pakiet chinski czy nie chinski w 1.8 czy 2.0d to nie halo ale nie wmowicie mi ze nie moge jezdzic z m-pakietem majac 2.5i z 192km. Idac dalej tym samym tokiem kupujac bmw w salonie rowniez mozna dokladac do najbiedniejszych wersji silnikowych m-pakiet i co. Nie ma co ukrywac. Lift > przedlift ale to jest w chyba z kazdym autem ale to rowniez wiaze sie z wieksza cena. Za civica VII coupe (EM2) przedlifta mozemy wyciagnac juz za 15tys zł gdzie lift najmniej sie ceni za 20tyz zł. a 5 tys zł to juz jest spora suma. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.