Skocz do zawartości

Dead Space


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W koncu przed chwila wskoczyla platynka. Niemozliwy nie jest az tak niemozliwy ;) W sumie byly 2 czy 3 momenty, ktore sprawily mi problemy... prawie sam poczatek gry (zabralko ammo i musialem robic slalom miedzy nekromorfami (nie bylo jeszcze stazy) i 2 razy potem (tez akurat nie mialem ammo bo zapomnialem wyjac z magazynu a... byl daleko i nie chcialo mi sie wracac :P)..

  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pytanko, po przejściu gry mogę wybierać dowolny level?

 

I jeszcze jedno. Przeglądam poradnik i trafiłem na kilka nieścisłości

 

Brawler - Kill at least 30 enemies with a melee attack

Musisz zabić 50 potworów za pomocą walki wręcz.

 

Story Teller - Collect 75 logs.

W grze jest 168 logów, a twoim zadaniem jest zebrać 150 nich

 

Z-Baller - Complete Level 6 in Zero-G Basketball

Na poziomie 10 dojdziesz do komnaty Zero-G z czterema dziurami.

 

http://www.delta-halo.com/trophies/readart...?article_id=106

 

może ktoś wyjaśnić, czy to jakiś błąd osoby, która pisała poradnik?

Opublikowano (edytowane)
Pytanko, po przejściu gry mogę wybierać dowolny level?

 

I jeszcze jedno. Przeglądam poradnik i trafiłem na kilka nieścisłości

 

Brawler - Kill at least 30 enemies with a melee attack

Musisz zabić 50 potworów za pomocą walki wręcz. <--- czeski błąd - powinno być 30

 

Story Teller - Collect 75 logs.

W grze jest 168 logów, a twoim zadaniem jest zebrać 150 nich <---- ofkoz powinno być 75

 

Z-Baller - Complete Level 6 in Zero-G Basketball

Na poziomie 10 dojdziesz do komnaty Zero-G z czterema dziurami. <---- na 10 poziomie gry będziesz miał koszykówkę kosmiczną (LOL) i w niej będziesz musiał dojść od poziomu 1 do 6

 

http://www.delta-halo.com/trophies/readart...?article_id=106

 

może ktoś wyjaśnić, czy to jakiś błąd osoby, która pisała poradnik?

 

Mam nadzieje że pomoże ;)

Edytowane przez Kyo
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ragdoll Check - Force five enemies into a gravity panel

 

Gravity panel to ten wywietrznik z ziemi. Są dwa sposoby. Jeden to użycie Force Beam, a drugi to użycie statis na przeciwniku i wepchnięcie go. Oba skuteczne i oba dosyć proste.

 

W jakim levelu muszę to zrobić?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Maxed Out to przegiecie ^^. Drugi raz przechodzę i na upgrade czekają już "tylko" 3 bronie czyli ok. 60 węzłów mocy XDDD Mam nadzieje ze jakoś uda mi się je kupić/znaleźć bo nie chciałbym zaczynać 3 raz na easy ^^.

Mam pytanko do tych co przeszli na Impossible - co się opłaca na początek upgrade'owac? Pancerz na fulla, staze, bron którą najczęściej się używa? Czy wszystko razem po trochu? ^^ Trochę się obawiam tego trybu, głownie "przeskoku" z najłatwiejszego poziomu trudności na najwyższy (na tym pierwszym zgonów od potworów można by policzyć na palcach jednej reki ^^).

PS: Sorry ze trochę odkopałem temat ^^.

Edytowane przez Gazer
Opublikowano

Ja na poczatek upgrade'owałem Plasma Cutter no i oczwiście staze. Staza to podstawa według mnie na tym poziomie. Broń tylko PC bo nie ma sensu tracic węzłów. Podobnie obawiałem się troche Impossible'a ale problemy miałem na początku gry (brak stazy i ammo) oraz w dosłownie kilku innych miejscach, zupełnie innych niż bym się spodziewał po przejściu na niższych poziomach. Podsumowując tryb Impossible nie jest wcale taki trudny, podstawę stanowi spryt, oszczędnośc i umiejętne korzystanie z dobrodziejstw otoczenia. Tyle.

Opublikowano

Turas, dzieki za rady, napewno skorzystam :).

 

Maxed Out wpadlo i to o dziwo w 11 chapterze przy drugim przejsciu gry :P. Nie bylo tak zle, martwilem sie na zapas(po skonczeniu gry w ekwipunku zostaly mi jeszcze 3 node'y :o).

Po drugim przejsciu mam na razie serdecznie dosyc tej gry ^^. Tak wiec platyna musi poczekac ale wkoncu sie pewnie za ten Impossible zabiore ;). Juz nawet zaczalem, tylko by zapisac i miec z glowy intro i... o dziwo Isaac ma 5 poziom kombinezonu :o. To jakis bug czy tak ma byc? Nie jest ulepszony w ogole ale jest na 5 poziomie, tak jakbym zebral juz ten shcemat i kupil ^^. Milo, na pewno bedzie latwiej :D.

Opublikowano
Juz nawet zaczalem, tylko by zapisac i miec z glowy intro i... o dziwo Isaac ma 5 poziom kombinezonu ohmy.gif. To jakis bug czy tak ma byc? Nie jest ulepszony w ogole ale jest na 5 poziomie, tak jakbym zebral juz ten shcemat i kupil ^^. Milo, na pewno bedzie latwiej biggrin.gif.

To musi być bug. Jak odblokujesz tryb impossible i od razu go włączysz i zapiszesz to będziesz miał kombinezon na 5 poziomie. Mój brat odblokował impossible i nie włączył new game od razu przez co nie miał kombinezonu na 5 poziomie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przed chwilką wpadła platyna, cóż mogę rzec, ostatnio poziom trudność nie jest oczywiście żadnym hardkorem. Grałem z takim zestawem PC i LG - wymiatałem wszystko, ani razu nie zabrakło mi amunicji (chomikowałem nawet w sejfie, apteczek miałem od cholery na koniec). Bogatsi o doświadczenie z poprzednich podejść, nie powinniśmy mieć problemów na impossible. Jako, że ostatnie trofea (ostatni poziom trudności, 30 kill'ów danym gunem) robiłem po dłuższej przerwie, nie byłem znudzony, powiem więcej, grało się na prawdę przyjemnie i gra zyskuje, w moich notowaniach, oczko więcej - w pełni zasłużona 8ka :yes:

Opublikowano

Cześć, mam problem z trofeum "Kickin it", nie wiem czy mam się wyrwać z uchwytu tym Lurkerom (te małe jakby dzieci co mają trzy macki), czy może to się liczy ogólnie ze wszystkimi nekromorfami. Dzięki za odpowiedź.

  • 2 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Aaa. Czyli mogę przy okazji zrobić sobie trofeum na zabicie 30 przeciwników w walce wręcz? A staze i rzucanie przedmiotami w przeciwników też mogę używać?

 

Tak i tak.

 

E: Możesz też wszystkie inne trofea porobić - nie mają na to wpływu. Możesz też kupić inną broń - ważne tylko abyś jej ani razu nie użył.

Edytowane przez Kyo
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie jest ciężko. Zapewnię każdy będzie miał kilka podejść przy ostrzeliwaniu asteroid. Tylko to i "niemożliwy" poziom może sprawić problem. Choć ten drugi wcale nie jest tak wymagający, jeśli kodu na stazę użyjemy.

Również polecam używanie na tym poziomie tylko przecinaka. Świetna broń. Schemat wygląda następująco: spowolnienie, ubicie stwora wręcz (oszczędności), w razie przyjętego szlagu wczytujemy grę.

Tak gramy tylko na początku, ponieważ później jest już znacznie przystępniejsza rozrywka (czyt. jest w miarę łatwo).

 

Ulepszamy kombinezon i podstawową broń maksymalnie, węzłami otwieramy drzwi (zawsze, to bardziej się opłaca). Później możemy sobie pofolgować z apteczkami i nabojami.

 

W zasadzie gra ma tylko dwa ciężkie etapy. Są to te, w których zamknięci jesteśmy w danym pomieszczeniu (kwarantanna uniemożliwia ucieczkę) z kilkoma przeciwnikami i - w jednym przypadku - bossem.

 

Jeszcze jedno. Grę warto zaliczyć na tym poziomie, ponieważ wtedy jest esencją horroru i survivalu. Nie ma szans przez 3/4 gry, na zabawę w Rambo.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...