qraq_pk 371 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 (edytowane) Coupe ładne, ale fakt ciezko dostac w dobrym stanie. Realnie celowałbym w 3d hatcha. 5d też ujdzie, ale jest dość...nudne. Jest w jeden 5d mieścinie rodziców za 4,5k. Bed tam pod koniec miesiaca i z ciekawości zerkne jak jeszcze bedzie, ale pewnie trzebaby wrzucic z 3 klocki w naprawy, bo skad ta cena niby. http://otomoto.pl/ho...-C22389424.html edit: tia, praw nadkole je już rdza, a i z przodu coś się działo bo krzywo spasowany. Cóż. Edytowane 19 stycznia 2012 przez qraq_pk Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 Here you go! Niestety musze sie nie zgodzić z toba w tym przypadku. Jezeli chodzi o sedana to jedynie akceptowalny jest dla mnie liftowy japonski sedan zrobiony z smakiem. Daje foty do danego modelu: Cytuj
winner 183 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 Wiadomo - są gusta i guściki więc nie mam zamiaru o tym dyskutować. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 (edytowane) Hehe 5d górą jeeeaaahhh (sam mam 5d ) A tak na poważnie to ani 5d ani sedan japoński w serii żadnego szału nie robią. Obie te foty są to autka trochę porobione lub wersje u nas ciężkie do zdobycia. Ew. można samemu te dokładki i lotkę dołożyć. Za 5d (jeśli chodzi o angielskie 5d vs Vgen) przemawia większe bezpieczeństwo i przede wszystkim lepszy środek i wygoda, bo z zewnątrz to faktycznie na emocjonujące auto nie wygląda. 5d ma brzydszy kufer od japońca VIgen ale za to ładniejszy przód, bo w VI generacji te ślepia wygladają jak z hyundaia, jakby te dwa wozy zmiksować było by gites hehe Co do blach V generacji to jeśli nie masz garażu nie dbasz za bardzo o zabezpieczanie przed zimą itp to będziesz miał ciągłą walkę z rudą. U mnie w klubie, wszyscy co to dbają o swoje stare hondy lub crx-y to robią jak z motorami, na zimę do garażu Jak znajdziesz zadbaną sztukę to wystarczy tylko dobrze zabezpieczać blachę i będzie spokój. @qraq_pk 5d szukaj poliftowych (po 96'), ładniejsza maska i klosze tylnych lamp lepiej wyglądają (brak pomarańczowego szkiełka migaczy). To co Winner pokazał to polift a to co Ty znalazłeś na otomoto to przedlift. No chyba, że znajdziesz przedlifta z silnikiem 1.6 125 koni , polifty to jedynie 1.4 90KM, 1.5 115KM ekotec (pseudo vtec) i 1.6 116KM (rzadki silniczek), potem jest już tylko bardzo fajny 1.8VTI 169KM ale za 8 tysiaków nie znajdziesz takiego w dobrym stanie. Edytowane 19 stycznia 2012 przez Łebi Cytuj
winner 183 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 1.5 VTEC-E (inaczej econo, nie eko czy ecotec, bo takiego to ja mam w Corsie ). to całkiem dobry silnik. Jak chcesz depnąć, to przy małej wadze samochód jest całkiem żwawy, a przy spokojnej jeździe spalanie na poziomie 6-7l. Znajomy ma 5D z 97' z tym silnikiem i całkiem sobie go chwali mimo śladu czasu na nadkolach. Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 mój limit wstępnie określiłem na 8 tysi plus formalności (naprawy i biurokracja). Liczę, ze takim wozem pojeżdżę może 5 lat, a napewno ponad 2 Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 z napraw to na 100% regulacja zaworów i rozrząd. na tym drugim nie oszczędzaj. rolki od biedy moga byc nieoryginalne ale zamienne paski zębate to smieć. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 Hehe oczywiście że econo, sam mam też opla i mi się pochrzaniło Cytuj
Ölschmitz 1 522 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 o tych 6 gen. 5d pisaliscie, ze to kupa bo robione w anglii. prawda to? Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 23 stycznia 2012 Opublikowano 23 stycznia 2012 o tych 6 gen. 5d pisaliscie, ze to kupa bo robione w anglii. prawda to? Eeee pierdo...enie, mam już drugą 5d i żadnych problemów z nimi nie miałem. Wymieniasz jedynie części eksploatacyjne i jeździsz bez nerwów. Jak komuś stuka i puka np. w zawieszeniu a to olewa i trzaska tak kupę kilometrów to nie dziwne, że potem wymienia elementy kompletami. Z reszta to się tyczy wszystkich samochodów . W mojej angielce najdroższą częścią którą wymieniałem były obie tylne piasty z łożyskami, koszt 270zł/szt (mozna tańsze zamienniki kupić ok 150zł). Jedna skończyła się przy 150 tyś, druga 160 tyś. km. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 te po 250 to NTN na zamienniki szkoda kasy. przednie łożyska są nie do za(pipi)ania. w tamtych rocznikach nie ma znaczenia kraj w którym to montowano i tak części były made in japan. nie to co ten szmelc montowany w dzisiejszych hondach segmentu A,B i C. Cytuj
Ölschmitz 1 522 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 w takim wypadku co lepsze? civic 6 gen. 5d czy mazda 323f budzet ~ 16 tys. rocznik ~ 2000 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 wysoki budżet na taki rocznik. bez problemu dostaniesz wypieszczony egzemplarz i jeszcze zostanie. Ja szukam do 10 000. Myślę, że w awaryjności i kosztach nie będzie znaczącej różnicy, oba to japończyki z zasłużoną reputacją. Bierz co ci się bardziej podoba Cytuj
winner 183 Opublikowano 28 stycznia 2012 Opublikowano 28 stycznia 2012 Z taką flotą to ja bym się już zastanawiał nad VII gen. Niegłupim wyjściem będzie też dobrze utrzymana VTI (granice 12-13tys.), a resztę przeznaczyć na rezerwę "w razie czego". To też musisz sam zdecydować czy potrzebna ci taka moc. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 29 stycznia 2012 Opublikowano 29 stycznia 2012 mocy nigdy za wiele. 1 Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 30 stycznia 2012 Opublikowano 30 stycznia 2012 no, ciekawe po co mu miliard koni jak pewnie nie wybiera się na tor wyścigowy Cytuj
Gość Oran Opublikowano 30 stycznia 2012 Opublikowano 30 stycznia 2012 do biblioteki też czasem trzeba szybko jechać 1 Cytuj
kanabis 22 561 Opublikowano 30 stycznia 2012 Opublikowano 30 stycznia 2012 Ale olszmic chyba sprzedaje buty jak bundy cos tam kiedys pisał Cytuj
Ölschmitz 1 522 Opublikowano 30 stycznia 2012 Opublikowano 30 stycznia 2012 najpierw bylem sprzedawca butow, potem bibliotekarzem. z biblioteki ostatecznie wyrwalem sie rok temu jednak sie sklaniam chyba bardziej ku mazdzie 323f. zaje.biscie na zywo mi sie ten samochod podoba. Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 16 lutego 2012 Opublikowano 16 lutego 2012 a ja kupiłem Civica 6gen (ej9) Co za skok jakości w porównaniu do golfika. Szkoda, ze przyszły takie śniegi, nie mam jak go rozbujać na tym lodowisku. Cytuj
winner 183 Opublikowano 16 lutego 2012 Opublikowano 16 lutego 2012 Szkoda, ze przyszły takie śniegi, nie mam jak go rozbujać na tym lodowisku. To fakt... masakra jest ostatnio. Chciałem dzisiaj coś przyspieszyć, ale się nie da, no nie ważne czy jadę na 2 czy na 5 biegu, bo auto i tak nie przyśpiesza. Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 17 lutego 2012 Opublikowano 17 lutego 2012 no, na letnich jeżdze bo takie miał założone teraz już przeczekam na tych kapciach tą zimę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.