Hubi. 39 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Poważnie Może za taką kase nie kupi się jakiegoś super- wypasionego auta, ale jak na początek przygody z motoryzacją, gdy nie ma się jeszcze oszczędności, a samochód jest potrzebny, to można znaleść coś przyzwoitego. A i te 8 tys. jakoś się uciuła. Co polecacie ? Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Starsze, nowsze, mniejsze, większe, ciekawe, nudne? Bo auta do 8 tys. to se można setkami wymieniać. Cytuj
Stoki Chan 1 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 Honda Civic 4g (popularnie nazywane "żelazko"),albo CRX . Za 8 tysiaków to możesz kupić zadbanego 1.6 (jak dobrze poszukasz to nawet i Vtec'a) i jeszcze trochę Ci zostanie na jakies mody ... ja tak zrobiłem i jestem "hepi" . Te civiki/CRXy śmigają jak szalone !!!! Z częściami i ich cenami nie jest tragicznie . Luksusów się nie spodziewaj ,ale .... Hondę kupuje się dla silników . Wkręcanie je na wysokie obroty to orgazm dla uszu . A jeśli chcesz oszczęednie i bezawaryjnie w każdym calu do tez polecam civika 4g ,ale z silnikiem 1.3 (75 koni) . Nie do za(pipi)ania łopatą ... możesz jeździć, nawet katować ,a on zawsze pojedzie przed siebie i będzie mało spalać benzyny . PS. ewentualnie civiki 5g z tymi samymi silnikami . Auta trochę nowsze i droższe itp. ,ale jakies takie bez wyrazu ... babskie bym rzekł Cytuj
Gość Oran Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 CRXa na VTECu i ogólnie silniki z najwyższej półki w hondzie za 8 kafli to chyba tylko do remontu, jak CRX to bierz środkową opcję czyli ~130 km i dohc. Ogólnie jakbyś chciał sportową furke to bym Ci tego CRXa polecał, bo to fajne i szybkie autko Cytuj
wielad 0 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 dokladnie crx w vtec sam mysle o tym ale w wersi del sol mi sie marzy albo mozesz poszukac jakiego prelude, jesli chcesz co wygodniejszego i wiekszego to moze renault laguna 1 moj ojciec ma i nienarzeka teraz na lagune 2b sie przesiada. Cytuj
Alec 2 Opublikowano 26 września 2008 Opublikowano 26 września 2008 ja moge polecic pare autek: CRX wspomniany przez kolegow z silnikiem D16A9 [136KM] (w D16A1 [150] sie nie pchaj bo za 8k to trup bedzie) Peugeot 205GTI (mus 1.9; zadne 1.6 ) idzie jak zaczarowany najszybsze 8V bez doladowania Renia 5 GTTurbo (ale moze byc problem bo 8k to za malo chyba na GTT) no i ostatnie moje 2 faworyty Golf GTI i Kadett GSI najlepiej 16V maja kopa jak trzeba a GSI 16V to masakrator (CRX z DOHC ucieka na starcie ale spokojnie potem na luzie doganiasz; prawie pol litra roznicy w pojemnosci skok. robi swoje a roznica Mom. Obr. tez jest DUZA ) i jak ktos ci gada ze te 2 auta duzo pala to mozesz wysmiac, pali duzo jak bedziesz butowal, przy spokojnej jedzie luzik ja swoim Golfem schodze na 7lit. w trasie 8) a jak to i tak dla ciebie za duzo to mozesz wybrac GTIka albo GSIka z silnikami 8 zaworowymi: Pala mniej i co wazne nie narzekaja na gaz (tylko jezeli chodzi o golfa trzeba kupic model z wtryskiem elektronicznym tzw. DIGIFANT, bo wtryski mechaniczne nie lubia sie z gazem ze tak powiem, GSI wszystkie sa na elekt. wtryskach wiec gaz - luzik Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 27 września 2008 Opublikowano 27 września 2008 jak nie chcesz zgubic sie w tlumie to lepiej wez tego CRXa, a nie Civica Cytuj
wielad 0 Opublikowano 27 września 2008 Opublikowano 27 września 2008 ktos gtu podal kadeta gsi to ja powiem ze Corsa A GSI miazdzy mialem okazje jechac ale wersja B i powiem wam ze smiaga akie cudo jak szalone Cytuj
Gość Oran Opublikowano 27 września 2008 Opublikowano 27 września 2008 http://moto.allegro.pl/item439554828_renau..._16v_135ps.html Za 8 kafli da rady kupić czasem takiego williamsa, albo jego podróbke (chyba wsio to samo, ale cięższy troche - nie wiem, ale liczba km jest ta sama). Co ważne przy 135 koniach się tak skubany zbiera, że aż miło - pewnie jest to to samo co golfik Alca ;] Bo lekki jest, i ma nawet dużo lepsza aerodynamike niż kwadrat wpisany w prostokąt jakim są Golfy Zwei(no offence, ale sam sobie doskonale zdajesz z tego sprawę ). Cytuj
svonston 0 Opublikowano 28 września 2008 Opublikowano 28 września 2008 Corsa A GSI, Kadett GSI, CRX. Cytuj
mj 13 Opublikowano 28 września 2008 Opublikowano 28 września 2008 acura/ honda legend !!!!!!!!!!!!!!!!111 tylko taki dosc leciwy bedzie za to, ale napewno lepsze to niz golf Cytuj
ProstyHeker 1 878 Opublikowano 28 września 2008 Opublikowano 28 września 2008 Będzie stać Hubiego na utrzymanie 3 litrowej Legend? Możesz też rozważyć Toyotę Paseo. Bardzo solidny i ekonomiczny samochodzik, w dodatku imo ładniejszy od oklepanych golfiaczy. Cytuj
sir_ryszard 80 Opublikowano 28 września 2008 Opublikowano 28 września 2008 (edytowane) Honda Civic Sport/Coupe, generacja 5, 1995 rok, silnik 1.5 (101 albo 105 KM) Jakbym miał owe pieniądze, w zupełności starczyłoby mi coś takiego. Bez żadnych wiejskich/młodzieżowych tuningnów/przeróbek, które w moim mniemaniu tylko szpecą auta. Bez tych śmiesznych buczących wydechów, spojlerów większych niż sam samochód, spedalonych kolorów nadwozia itp. itd. Piękne, oryginalne Sport/Coupe na zewnątrz jak i wewnątrz. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6281210 Edytowane 28 września 2008 przez sir_ryszard Cytuj
Stoki Chan 1 Opublikowano 30 września 2008 Opublikowano 30 września 2008 widzę ,że sami specjaliści od Hondy są tutaj (LOL) . Hubi , zapraszam na stronkę www.civic4g.pl/forum . Może złapiesz bakcyla tak jak ja Cytuj
Alec 2 Opublikowano 30 września 2008 Opublikowano 30 września 2008 (edytowane) ktos gtu podal kadeta gsi to ja powiem ze Corsa A GSI miazdzy mialem okazje jechac ale wersja B i powiem wam ze smiaga akie cudo jak szalone corsa A GSI ma 105 KM nie powiem jedzie fajnie ale mowie wam kadett GSI 16V to jest najlepsza opcja jezeli chodzi o osiagi aut seryjnych do poj. 2L i w niskiej cenie (jak zrobi sie blacharke to mozna powiedziec ze ma sie potwora ktory zjada nawet subaru impreze (no moze nie seryjny kolega mial 16V do tego dwa kolektory Lexmaul i w sumie tyle, i Impreza pipa co prawda nie bylo to na autosradzie; na waskich drogach ale fakt ze kadett zbieral sie lepiej jest warty odnotowania (Impreza to byla ta 220KM, wiec 70KM roznicy nic mu nie dalo) http://moto.allegro.pl/item439554828_renau..._16v_135ps.html Za 8 kafli da rady kupić czasem takiego williamsa, albo jego podróbke (chyba wsio to samo, ale cięższy troche - nie wiem, ale liczba km jest ta sama). Co ważne przy 135 koniach się tak skubany zbiera, że aż miło - pewnie jest to to samo co golfik Alca ;] Bo lekki jest, i ma nawet dużo lepsza aerodynamike niż kwadrat wpisany w prostokąt jakim są Golfy Zwei(no offence, ale sam sobie doskonale zdajesz z tego sprawę ). ja uwielbiam ten "kwadrat wpisany w prostokat" co do Clio to z prawdziwym Williams'em nie mam szans 150KM w tej samej masie, i lepsza aerodynamica Reni to plus dla niej ale ciezko kupic ori a te wersje 16V co sa na allegro i maja 137KM to sorry ale moj kwadraciak jest lepszy (ciut wiecej mocy, wiekszy moment obr. i troche lzejszy ) a co mi sie nie podoba w Clio to to zemaska otwiera sie jak w BMW czy duzym fiacie; nie otworzy nam sie podczas jazdy ale cos robic przy tym to masakra hehe ale polecam auto fajnie wyglada i pewnie fajnie smiga taki odpowiednik 205GTI u Peugeot'a Edytowane 30 września 2008 przez Alec Cytuj
Gość Oran Opublikowano 1 października 2008 Opublikowano 1 października 2008 Ale tą maskę w Williamsie przynajmniej jest bardzo łatwo całkowicie ściągnąć Co do, że Twój lepszy to pewnie tak, ale jestem zdania, że lepiej mieć coś bardziej oryginalnego a wolniejszego, niż może i szybsze ale oklepane jak końskie podkowy. No i poza tym to podobno można łatwo pare koni w tych klijówkach wysupłać jeszcze, ale nie zgłebiałem tego (w Golfie pewno też, ale nie ważne ). Cytuj
Alec 2 Opublikowano 1 października 2008 Opublikowano 1 października 2008 Co do, że Twój lepszy to pewnie tak, ale jestem zdania, że lepiej mieć coś bardziej oryginalnego a wolniejszego, niż może i szybsze ale oklepane jak końskie podkowy. dlatego planuje kupic Kadetta GSI GSIki sa rzadkie a Kadett z silnikiem 16V (C20XE) to naprawde rarytasik ^_^ a co do podnoszenia mocy to sa sposoby ale jedyne co ja mam co pomaga w szybkiej jezdzie to sportowy zawias i zaplon ustawiony przeze mnie na sluch, ciezko odpala ale idze jak burza, ustawiony na znak to powolniak Cytuj
mlokon 8 Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 do 8 tysi można wyrwać renault megane coupe, nie wiem jak technicznie te samochody wytrzymują ale ponoć nie są złe i wygląd w miare nowoczesny. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 20 października 2008 Opublikowano 20 października 2008 Wyrwać można, ale pewnie w kiepskim stanie. To jest dość pożądane auto w tej klasie, więc nie napalałbym się na nie mając w kieszeni kilka tysięcy złotych. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 21 października 2008 Opublikowano 21 października 2008 moj kumpel wlasnie sprzedal ładna zolata meganke za rowne 8k (zarejestrowana). wszystko w niej porobil, w srodku ladna, nic sie nie je,balo. takze mozna. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 23 października 2008 Opublikowano 23 października 2008 Megane - ponoć auto dla bab, c'nie? Cytuj
CLAU 0 Opublikowano 23 października 2008 Opublikowano 23 października 2008 Golf country: http://moto.allegro.pl/item430356218_golf_...odny_uwagi.html Cytuj
Alec 2 Opublikowano 23 października 2008 Opublikowano 23 października 2008 no jezeli mialby jezdzic w lekkim terenie to Country spoko, ale jak to tylko na miasto to lepiej juz kupic zwyklego, silnik country (niesmiertelne VW-owskie 1.8 w tym modelu 98KM) w tej wersji pali swoje, auto wazy duzo wiecej od zwyklego Golfa i to musi sie odbic na spalaniu; a za taka kase kupi sie cos nowszego; country trzyma cene bo to taki rarytasik bylo tylko 8tys. sztuk co przy wielomilionowej produkcji golfa jest kropla w morzu auto raczej dla kogos kto na prawde tego szuka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.