Skocz do zawartości

Grand Theft Auto IV


Dżem_tvstrych

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 238
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wykresów nie ma, ale mi moje triki z optymalizacją przestały działać, teraz opracowuję nowe :P

 

Dodaje parę efektów, więcej opcji w ustawieniach grafiki i poprawia jakieś bzdety. Tekstury nadal potrafią zapomnieć o dograniu, ale w każdym GTA to normalka.

Opublikowano
-Added "water quality", "shadow quality" and "reflection resolution" sliders in graphics menu

-Added "definitions" and "v-sync" toggles in graphics menu

-rendering optimizations

-Vsync optimizations

-Nvidia 7000series

-Mirrors fixed

 

No dodali parę suwaków do opcji graficznych.

Opublikowano

W skrocie: gra jest lepiej zoptymalizowana (gra na 1920X1200 juz mi prawie w ogole nie przycina), cienie nie wygladaja juz tragicznie, polepszyli wyglad wody, dodali zadowalajacy efekt luster, jest opcja ustawiania szczegolowosci wygladu samochodow, noo chyba tyle z widocznych rzeczy.

 

 

Jakosci tekstur z poziomu medium nie dalo sie podwyzszyc tak dalej sie nie da, ale gra w rozdzielczosci hd wyglada i tak bardzo dobrze. Oczywiscie nie liczac aliasingu, gra nadal wyglada jak uboga krewna wyciagnieta z ps3, chociaz idzie sie przyzwyczaic.

 

 

Aha, wydaje mi sie, ze lekko zmodyfikowali reakcje postaci na wszelkiego rodzaju uderzenia, w tym aspekcie grawitacja wydaje sie mniejsza.

Opublikowano

Co do najnowszego patcha, to sprawa wygląda tak :

grając na kopii, znika możliwość używania komputerów (potwierdzone jak na razie u dwóch osób) i, w moim przypadku, niewidoczny staje się licznik amunicji. Na oryginale kuzyn kumpla też stracił licznik, ale komputery mu "działają".

 

Co do wydajności, to na moim sprzęcie, na którym w sumie wszystko oprócz texture quality (nadal nie do ruszenia) i view distance (też) miałem na max, nie widać specjalnej poprawy, może kilka klatek w płynności, ale ustawienia graficzne nie zapewniają mi nowych doznań. Natomiast u kumpla ze słabszym PC (grafika 256 MB) podobno różnice są bardzo duże, gra pozwala mu ustawić grafikę na dużo lepszym poziomie, i to praktycznie bez straty płynności.

Nie mogę ustawić wyższej rozdzielczości niż 1680x1050, w ogóle nie ma takiej opcji, koniec paska. No ale to już pewnie kwestia monitora.

Opublikowano
Dodaje parę efektów, więcej opcji w ustawieniach grafiki i poprawia jakieś bzdety. Tekstury nadal potrafią zapomnieć o dograniu, ale w każdym GTA to normalka.

 

Miałem taki sam problem w Vice City. Jak się zabardzo rozpędziłem na motorku to później była przez chwila niezła breja na ekranie. Rozwiązaniem tego problemu okazało się poprostu włączenie V-sync'a :)

Opublikowano

Nie wiem za bardzo, co synchronizacja wertykalna może mieć z tym wspólnego, ale hmm... w zasadzie ona zmniejsza ilość klatek, dlatego też może gra chodziła zdeczka wolniej i nadążała? Nie mam pojęcia, w każdym razie ciekawa sprawa. Wracając do tematu - już trochę powalczyłem, tym razem jednak muszę sobie przez plik z configiem lecieć po ustawieniach, polecam wszystkim, bo wtedy zmiana rozdzielczości ekranu nie ciągnie za sobą zmiany rozdzielczości refleksów itp. niepotrzebnych efektów, czyli gra chodzi płynniej. Dla przykładu zostawiając w opcjach grafiki 800x600 i zmieniając ją na większą poza opcjami graficznymi, powodujemy, że zmienia się tylko to, nie ciągnąć za sobą wszystkich tych innych zmian, których się raczej nie zauważa.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nowy patch dużo robi za 22fps na medium mam 29 <ok> ale po zainstalowaniu patcha musiałem od nowa grac to raz, dwa mialem błąd w misji "clean gateway" nie otwierał mi sie garaż. Musiałem save po tej misji z neta sciągać. Przydałby sie oryginał, ale nie bede wydal 100zloty na gre, która mi chodzi w ledwo 30fps dajcie spokój.

Gość Orson
Opublikowano
Nowy patch dużo robi za 22fps na medium mam 29 <ok> ale po zainstalowaniu patcha musiałem od nowa grac to raz, dwa mialem błąd w misji "clean gateway" nie otwierał mi sie garaż. Musiałem save po tej misji z neta sciągać. Przydałby sie oryginał, ale nie bede wydal 100zloty na gre, która mi chodzi w ledwo 30fps dajcie spokój.

 

 

Też tak miałem..czisus myślałem, że coś źle robię...czy ten patch uszkadza także oryginała?

Opublikowano

A z kiedy jest ten pacz? Chodzi o ten co dodaje opcje graficzne w menu? Jeśli tak to oryginałowi nie szkodzi. Jeśli jest jakiś nowszy , to dziś wieczorem sprawdzę ;)

Opublikowano (edytowane)
Przydałby sie oryginał, ale nie bede wydal 100zloty na gre, która mi chodzi w ledwo 30fps dajcie spokój.

Nie marudz bo konsolowcy placą dwa razy tyle! Rozumiem że Crysisa też z torrentshopa miałeś? A tak wogule to argumentacje masz z kosmosu. A od czego jest rekomendowana konfiguracja umieszczona na pudełku?

 

Nie wiem za bardzo, co synchronizacja wertykalna może mieć z tym wspólnego, ale hmm... w zasadzie ona zmniejsza ilość klatek, dlatego też może gra chodziła zdeczka wolniej i nadążała? Nie mam pojęcia, w każdym razie ciekawa sprawa.

GTA od dłuższego czasu jest robiony pod konsnole a tam włączony v-sync to normalka. To nie ma nic wspólnego z nadążaniem gry. Jak grałem w Vice City to miałem zawsze powyżej 60fps. Osobiście gram z v-syncem bo już mnie denerwują te niedokońca wyrenderowane klatki.

 

nie napinaj się tak ;) /stona

Edytowane przez stona
Opublikowano (edytowane)

Ej ty jakiś nienormalny jesteś? "rekomendowana konfiguracja umieszczona na pudełku" dobry żart <_< wziąlbym to na jana i bym sobie grał w 27fps a przed 2 patchem w 19fps no dzięki za zapłacenie 139zloty i męczarnie a nie grę. Zresztą kto tu narzeka?

Dziele się tylko spostrzerzeniami.

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

Osobiście życzę RockStarowi żeby GTA4 była spiracona do granic możliwości za taki gniot na jaki mieli czelniśc wydac na PC należy im się.

I ile jeszcze tych paczy ma wyjśc bo jak tak dalej to za rok będą nowe pacze a gra i tak nie przekroczy 30 klatek na komputerach w NASA.

Opublikowano
Osobiście życzę RockStarowi żeby GTA4 była spiracona do granic możliwości za taki gniot na jaki mieli czelniśc wydac na PC należy im się.

I ile jeszcze tych paczy ma wyjśc bo jak tak dalej to za rok będą nowe pacze a gra i tak nie przekroczy 30 klatek na komputerach w NASA.

 

wg mnie w ogóle nie powinno nigdy to wyjść na pieca. sam osobiście mam pieca - złoma czyli takiego na którym nawet instalka gta4 nawet się nie uruchomi.

 

GTA4 powinno zostać na konsolach. Tam R* najwięcej zarobił. A na pc.... żenada. Wydali masę pieniędzy na zabezpieczenia. Może i zysk jest bo jednak sporo osób kupiło / kupi te grę. Ale oni cały czas pompują zbędną kasę w tworzenie patchy.

Prawda jest taka że spieprzyli tego porta. Pewnie nawet im się nie chciało z tym babrać. Może to MS naciskał na wypuszczenie porta. No nieważne ale widać że olali to ciepłym moczem.

 

Chyba trzeba się pogodzić z faktem że na Piecu niedługo zostaną counter-strike'i i gry strategiczne itd.

Nastały czasy kiedy to nie tylko młodzież gra. Nam jest obojętne czy gramy na kompie czy konsoli ( osobiście chyba się zestarzałem i wolę grać na ps3 :P ) natomiast starsi wolą odpocząć od kompów, usiąść wygodnie w fotelu i pograć. Przykład - mój ojciec. I co z tego że mam superbikes challange na pc. w życiu tego nie chciał tknąć. ale jak mu puściłem TT na ps2 to go wcięło na cały dzień :)

 

dobra kończę bo offtopuje :P

Opublikowano

No kończ i do takich wynurzeń załóż sobie osobny temat.

 

Odpowiedziałbym Ci na Twoje dywagacje ale szkoda mi klawiatury .

Opublikowano (edytowane)
No kończ i do takich wynurzeń załóż sobie osobny temat.

 

Odpowiedziałbym Ci na Twoje dywagacje ale szkoda mi klawiatury .

 

Skończyłem :) Ale wiedziałem że znajdzie się ktoś komu moja wersja się nie spodoba. Ale co ja się będę męczył. Skoro Pan stona tak twierdzi to na bank ma rację i nie można zaprzeczać. :bow:

 

... prośby nie skutkują, trza użyć tajnych mocy _fireball__by_Mic_Kyle.gif /stona

 

 

 

Wiedziałem że to zrobisz :)

 

Tak się właśnie dyskutuje z modami. Warn i go. Żałosne. A skoro to jest temat o GTA na PC to gdzie mam o tym pisać? W "Pchlim targu"

 

Weźcie wy się puknijcie wszyscy :/

 

Taaakk. Równie dobrze możesz mieć pretensję do samego siebie. Nie wyciągasz wniosków z ostrzeżeń słownych to łapiesz % . Tak się właśnie dyskutuje z ... /stona

Edytowane przez stona
Opublikowano

Ma racje bo pie'rdolisz takie bzdury, że głowa mała.

A co do gra to potwierdzam bład na drugim patchu z komputerami.

Opublikowano

Nie wiem skąd ten podjazd na MeLa, kolo delikatnie wyraża swoje zdanie,a tu od razu atak. A to niby konsolowcy cisną PCciarzom...

A ja się w pewnych aspektach zgadzam, poza tym, że GTA4 powinno zostać na konsoli (ale to tylko z egoistycznego podejścia : nie mam next-gena, chcę na PC. Jakbym miał X360 albo PS3, to zlewałbym wersję na PC, choć nie miałbym interesu w tym, żeby nie powstała). No i jednak na PC nadal ukazują się niezłe gierki, zresztą teraz na konsolach panują takie klimaty, że dużo od PC ich nie odróżnia (przeglądając kolejne strony zapowiedzi w nowych numerach PE wymiotować się czasami chce od tego "nowe FPP/TPP w klimatach sci-fi, na 6 h grania, z bezpłciowym bohaterem w kombinezonie i nijaką fabułą"). Taka dygresja.

 

Bartezoo : masz tu radę na to, jeśli chcesz : <link do cracka> ...nie bawimy się w piracenie /stona

Używasz jak normalnego cracka, pliki do folderu z grą i folderu offline activation.

Opublikowano (edytowane)

Ale sam mówi, że mu ta gra nie chodzi, na słuchał sie od kumpli i pier'doli jak potłuczony.

 

 

@kotlet dzięki ;]

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

Ale ma racje albo wydajesz grę na daną platformę albo nie wydajesz gó... z tym samym tytułem na daną platformę.

Płacimy za to wcale nie małe pieniądze i nie mamy prawa do zwrotu na gwarancji chyba że płyta jest uszkodzona, a gwarancja nie przewiduje debilizmu programistów. Niestety takie akcje są coraz częstsze zamiast dobrej gry na wszystkie platformy pctowcy dostają z(pipi)... port z konsoli.

Przykłady Fallowt3, fear2, no i oczywiście nasze upragnione GTA4 (i wcale nie mówię tu o grach początkowo przeznaczonych tylko na konsole).

EA nie miało problemów z portem PC do dead space a ty nagle takie gta nie chce działac od tak...

Opublikowano
Przykłady Fallowt3, fear2,

To sa zje.bane porty? :blink: To w ogole sa porty?? :blink:

 

 

 

A ten tego, no, gta4 fajna gierka mimo optymalizcji, no.

Opublikowano

Wracajcie do tematu, albo jak już wspomniałem otwórzcie sobie nowy topic ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nowy patch jest. Właśnie ssam. Zobaczymy czy jakaś odczuwalna zmiana zajdzie.

 

Version 1.0.3.0 - March 19, 2009
GRAPHICS:

* Interior Lights for ATI 1900 series cards:
o All light sources appear for users with 1900 series ATI cards. (ie. Pool Mini Game)
o ALT-TAB fixed
* Graphics Settings:
o Added menu option " OFF " for Reflection quality
o Added menu option " OFF " for Shadow quality

PERFORMANCE:

* Physics optimizations to improve situations with heavy physics calculations (ie. 32 player races)
* Graphical Performance Optimizations

MULTIPLAYER:

* NAT Type detection
o Detect if user has a " strict " NAT and displays message for user
* Voice chat is received even if your microphone is turned off

CONTROLS:

* Keyboard / Mouse
o Remapping restrictions removed
o Allow Enter, Backspace, and Arrow keys to be remapped by user
o Allow multiple mouse buttons to be mapped
* Enable/Disable DirectInput in Menu
o Users can now activate/deactivate Direct Input devices from "Controls" menu.
o If commandline "-usedirectinput" is active, it will override pause menu setting.
* Use 2 direct input devices simultaneously (ie. Wheel and Gamepad)
o Users can now use 2 different controllers at once, including 1 XInput and 1 Direct Input device.
* Added more Direct Input / XInput device support
o Saitek P380/P480/P580/P990
o Saitek PS1000/PS2700/P3200/P3600
o Gravis Eliminator Shock gamepad

SECURITY:

* Detect modified files and prevent users from entering multiplayer if found
o Game will prompt with a message after blocking user with modified data files from entering multiplayer
o Should prevent multiplayer access from cell phone and GFWL join in progress

VIDEO EDITOR:

* Scroll Bar improved response
o Tweaked to respond better to keyboard inputs
* Sped up load times for users with many clips

TITLE UPDATE 2 FIXES:

* Return of Hot Dog Stands and other props
o Missing hot dog vendors, fences, gates, pylons should be present throughout the world.
* Scrolling signboards
o Activate missing scrolling signboard text (ie. highway signs, Star Junction, Clock Tower Sign)
* ALT-TAB pauses game during cutscenes
o Cutscenes should now pause and resume correctly after an ALT-TAB task switch. Audio remains in sync.


GENERAL ADDITIONS / FIXES:

* Mismatched MODO/Perseus Clothing
o Fixed a bug when Niko mixes clothing from Perseus and Modo
* 360 Controller Texture
o Controller image should be visible in Controller Configuration screen

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...