Scorp1on 8 Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 Jakies tabelki z wykresami przed patchem/po patchu sa? Ew jakies opinie poprosze - o tak z ciekawosci Cytuj
Linek 187 Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 Wykresów nie ma, ale mi moje triki z optymalizacją przestały działać, teraz opracowuję nowe Dodaje parę efektów, więcej opcji w ustawieniach grafiki i poprawia jakieś bzdety. Tekstury nadal potrafią zapomnieć o dograniu, ale w każdym GTA to normalka. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 -Added "water quality", "shadow quality" and "reflection resolution" sliders in graphics menu -Added "definitions" and "v-sync" toggles in graphics menu -rendering optimizations -Vsync optimizations -Nvidia 7000series -Mirrors fixed No dodali parę suwaków do opcji graficznych. Cytuj
Obsolete 973 Opublikowano 26 stycznia 2009 Opublikowano 26 stycznia 2009 W skrocie: gra jest lepiej zoptymalizowana (gra na 1920X1200 juz mi prawie w ogole nie przycina), cienie nie wygladaja juz tragicznie, polepszyli wyglad wody, dodali zadowalajacy efekt luster, jest opcja ustawiania szczegolowosci wygladu samochodow, noo chyba tyle z widocznych rzeczy. Jakosci tekstur z poziomu medium nie dalo sie podwyzszyc tak dalej sie nie da, ale gra w rozdzielczosci hd wyglada i tak bardzo dobrze. Oczywiscie nie liczac aliasingu, gra nadal wyglada jak uboga krewna wyciagnieta z ps3, chociaz idzie sie przyzwyczaic. Aha, wydaje mi sie, ze lekko zmodyfikowali reakcje postaci na wszelkiego rodzaju uderzenia, w tym aspekcie grawitacja wydaje sie mniejsza. Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 27 stycznia 2009 Opublikowano 27 stycznia 2009 Co do najnowszego patcha, to sprawa wygląda tak : grając na kopii, znika możliwość używania komputerów (potwierdzone jak na razie u dwóch osób) i, w moim przypadku, niewidoczny staje się licznik amunicji. Na oryginale kuzyn kumpla też stracił licznik, ale komputery mu "działają". Co do wydajności, to na moim sprzęcie, na którym w sumie wszystko oprócz texture quality (nadal nie do ruszenia) i view distance (też) miałem na max, nie widać specjalnej poprawy, może kilka klatek w płynności, ale ustawienia graficzne nie zapewniają mi nowych doznań. Natomiast u kumpla ze słabszym PC (grafika 256 MB) podobno różnice są bardzo duże, gra pozwala mu ustawić grafikę na dużo lepszym poziomie, i to praktycznie bez straty płynności. Nie mogę ustawić wyższej rozdzielczości niż 1680x1050, w ogóle nie ma takiej opcji, koniec paska. No ale to już pewnie kwestia monitora. Cytuj
Gość Opublikowano 28 stycznia 2009 Opublikowano 28 stycznia 2009 U mnie na oryg. nie ma żadnych problemów z kompami czy licznikiem. Cytuj
Dawido 0 Opublikowano 29 stycznia 2009 Opublikowano 29 stycznia 2009 Dodaje parę efektów, więcej opcji w ustawieniach grafiki i poprawia jakieś bzdety. Tekstury nadal potrafią zapomnieć o dograniu, ale w każdym GTA to normalka. Miałem taki sam problem w Vice City. Jak się zabardzo rozpędziłem na motorku to później była przez chwila niezła breja na ekranie. Rozwiązaniem tego problemu okazało się poprostu włączenie V-sync'a Cytuj
Linek 187 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Nie wiem za bardzo, co synchronizacja wertykalna może mieć z tym wspólnego, ale hmm... w zasadzie ona zmniejsza ilość klatek, dlatego też może gra chodziła zdeczka wolniej i nadążała? Nie mam pojęcia, w każdym razie ciekawa sprawa. Wracając do tematu - już trochę powalczyłem, tym razem jednak muszę sobie przez plik z configiem lecieć po ustawieniach, polecam wszystkim, bo wtedy zmiana rozdzielczości ekranu nie ciągnie za sobą zmiany rozdzielczości refleksów itp. niepotrzebnych efektów, czyli gra chodzi płynniej. Dla przykładu zostawiając w opcjach grafiki 800x600 i zmieniając ją na większą poza opcjami graficznymi, powodujemy, że zmienia się tylko to, nie ciągnąć za sobą wszystkich tych innych zmian, których się raczej nie zauważa. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Nowy patch dużo robi za 22fps na medium mam 29 <ok> ale po zainstalowaniu patcha musiałem od nowa grac to raz, dwa mialem błąd w misji "clean gateway" nie otwierał mi sie garaż. Musiałem save po tej misji z neta sciągać. Przydałby sie oryginał, ale nie bede wydal 100zloty na gre, która mi chodzi w ledwo 30fps dajcie spokój. Cytuj
Gość Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Barti, kradniesz to nie narzekaj ;/ Cytuj
Gość Orson Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Nowy patch dużo robi za 22fps na medium mam 29 <ok> ale po zainstalowaniu patcha musiałem od nowa grac to raz, dwa mialem błąd w misji "clean gateway" nie otwierał mi sie garaż. Musiałem save po tej misji z neta sciągać. Przydałby sie oryginał, ale nie bede wydal 100zloty na gre, która mi chodzi w ledwo 30fps dajcie spokój. Też tak miałem..czisus myślałem, że coś źle robię...czy ten patch uszkadza także oryginała? Cytuj
Gość Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 A z kiedy jest ten pacz? Chodzi o ten co dodaje opcje graficzne w menu? Jeśli tak to oryginałowi nie szkodzi. Jeśli jest jakiś nowszy , to dziś wieczorem sprawdzę Cytuj
Dawido 0 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) Przydałby sie oryginał, ale nie bede wydal 100zloty na gre, która mi chodzi w ledwo 30fps dajcie spokój. Nie marudz bo konsolowcy placą dwa razy tyle! Rozumiem że Crysisa też z torrentshopa miałeś? A tak wogule to argumentacje masz z kosmosu. A od czego jest rekomendowana konfiguracja umieszczona na pudełku? Nie wiem za bardzo, co synchronizacja wertykalna może mieć z tym wspólnego, ale hmm... w zasadzie ona zmniejsza ilość klatek, dlatego też może gra chodziła zdeczka wolniej i nadążała? Nie mam pojęcia, w każdym razie ciekawa sprawa. GTA od dłuższego czasu jest robiony pod konsnole a tam włączony v-sync to normalka. To nie ma nic wspólnego z nadążaniem gry. Jak grałem w Vice City to miałem zawsze powyżej 60fps. Osobiście gram z v-syncem bo już mnie denerwują te niedokońca wyrenderowane klatki. nie napinaj się tak /stona Edytowane 14 lutego 2009 przez stona Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 lutego 2009 Opublikowano 15 lutego 2009 (edytowane) Ej ty jakiś nienormalny jesteś? "rekomendowana konfiguracja umieszczona na pudełku" dobry żart <_< wziąlbym to na jana i bym sobie grał w 27fps a przed 2 patchem w 19fps no dzięki za zapłacenie 139zloty i męczarnie a nie grę. Zresztą kto tu narzeka? Dziele się tylko spostrzerzeniami. Edytowane 15 lutego 2009 przez _Be_ Cytuj
Offi 0 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 Osobiście życzę RockStarowi żeby GTA4 była spiracona do granic możliwości za taki gniot na jaki mieli czelniśc wydac na PC należy im się. I ile jeszcze tych paczy ma wyjśc bo jak tak dalej to za rok będą nowe pacze a gra i tak nie przekroczy 30 klatek na komputerach w NASA. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 Osobiście życzę RockStarowi żeby GTA4 była spiracona do granic możliwości za taki gniot na jaki mieli czelniśc wydac na PC należy im się. I ile jeszcze tych paczy ma wyjśc bo jak tak dalej to za rok będą nowe pacze a gra i tak nie przekroczy 30 klatek na komputerach w NASA. wg mnie w ogóle nie powinno nigdy to wyjść na pieca. sam osobiście mam pieca - złoma czyli takiego na którym nawet instalka gta4 nawet się nie uruchomi. GTA4 powinno zostać na konsolach. Tam R* najwięcej zarobił. A na pc.... żenada. Wydali masę pieniędzy na zabezpieczenia. Może i zysk jest bo jednak sporo osób kupiło / kupi te grę. Ale oni cały czas pompują zbędną kasę w tworzenie patchy. Prawda jest taka że spieprzyli tego porta. Pewnie nawet im się nie chciało z tym babrać. Może to MS naciskał na wypuszczenie porta. No nieważne ale widać że olali to ciepłym moczem. Chyba trzeba się pogodzić z faktem że na Piecu niedługo zostaną counter-strike'i i gry strategiczne itd. Nastały czasy kiedy to nie tylko młodzież gra. Nam jest obojętne czy gramy na kompie czy konsoli ( osobiście chyba się zestarzałem i wolę grać na ps3 ) natomiast starsi wolą odpocząć od kompów, usiąść wygodnie w fotelu i pograć. Przykład - mój ojciec. I co z tego że mam superbikes challange na pc. w życiu tego nie chciał tknąć. ale jak mu puściłem TT na ps2 to go wcięło na cały dzień dobra kończę bo offtopuje Cytuj
Gość Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 No kończ i do takich wynurzeń załóż sobie osobny temat. Odpowiedziałbym Ci na Twoje dywagacje ale szkoda mi klawiatury . Cytuj
MeL 34 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 (edytowane) No kończ i do takich wynurzeń załóż sobie osobny temat. Odpowiedziałbym Ci na Twoje dywagacje ale szkoda mi klawiatury . Skończyłem Ale wiedziałem że znajdzie się ktoś komu moja wersja się nie spodoba. Ale co ja się będę męczył. Skoro Pan stona tak twierdzi to na bank ma rację i nie można zaprzeczać. :bow: ... prośby nie skutkują, trza użyć tajnych mocy /stona Wiedziałem że to zrobisz Tak się właśnie dyskutuje z modami. Warn i go. Żałosne. A skoro to jest temat o GTA na PC to gdzie mam o tym pisać? W "Pchlim targu" Weźcie wy się puknijcie wszyscy Taaakk. Równie dobrze możesz mieć pretensję do samego siebie. Nie wyciągasz wniosków z ostrzeżeń słownych to łapiesz % . Tak się właśnie dyskutuje z ... /stona Edytowane 19 lutego 2009 przez stona Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Ma racje bo pie'rdolisz takie bzdury, że głowa mała. A co do gra to potwierdzam bład na drugim patchu z komputerami. Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 21 lutego 2009 Opublikowano 21 lutego 2009 Nie wiem skąd ten podjazd na MeLa, kolo delikatnie wyraża swoje zdanie,a tu od razu atak. A to niby konsolowcy cisną PCciarzom... A ja się w pewnych aspektach zgadzam, poza tym, że GTA4 powinno zostać na konsoli (ale to tylko z egoistycznego podejścia : nie mam next-gena, chcę na PC. Jakbym miał X360 albo PS3, to zlewałbym wersję na PC, choć nie miałbym interesu w tym, żeby nie powstała). No i jednak na PC nadal ukazują się niezłe gierki, zresztą teraz na konsolach panują takie klimaty, że dużo od PC ich nie odróżnia (przeglądając kolejne strony zapowiedzi w nowych numerach PE wymiotować się czasami chce od tego "nowe FPP/TPP w klimatach sci-fi, na 6 h grania, z bezpłciowym bohaterem w kombinezonie i nijaką fabułą"). Taka dygresja. Bartezoo : masz tu radę na to, jeśli chcesz : <link do cracka> ...nie bawimy się w piracenie /stona Używasz jak normalnego cracka, pliki do folderu z grą i folderu offline activation. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 lutego 2009 Opublikowano 21 lutego 2009 (edytowane) Ale sam mówi, że mu ta gra nie chodzi, na słuchał sie od kumpli i pier'doli jak potłuczony. @kotlet dzięki ;] Edytowane 21 lutego 2009 przez _Be_ Cytuj
Offi 0 Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 Ale ma racje albo wydajesz grę na daną platformę albo nie wydajesz gó... z tym samym tytułem na daną platformę. Płacimy za to wcale nie małe pieniądze i nie mamy prawa do zwrotu na gwarancji chyba że płyta jest uszkodzona, a gwarancja nie przewiduje debilizmu programistów. Niestety takie akcje są coraz częstsze zamiast dobrej gry na wszystkie platformy pctowcy dostają z(pipi)... port z konsoli. Przykłady Fallowt3, fear2, no i oczywiście nasze upragnione GTA4 (i wcale nie mówię tu o grach początkowo przeznaczonych tylko na konsole). EA nie miało problemów z portem PC do dead space a ty nagle takie gta nie chce działac od tak... Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 Przykłady Fallowt3, fear2, To sa zje.bane porty? To w ogole sa porty?? A ten tego, no, gta4 fajna gierka mimo optymalizcji, no. Cytuj
Gość Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 Wracajcie do tematu, albo jak już wspomniałem otwórzcie sobie nowy topic Cytuj
Gość Opublikowano 22 marca 2009 Opublikowano 22 marca 2009 Nowy patch jest. Właśnie ssam. Zobaczymy czy jakaś odczuwalna zmiana zajdzie. Version 1.0.3.0 - March 19, 2009 GRAPHICS: * Interior Lights for ATI 1900 series cards: o All light sources appear for users with 1900 series ATI cards. (ie. Pool Mini Game) o ALT-TAB fixed * Graphics Settings: o Added menu option " OFF " for Reflection quality o Added menu option " OFF " for Shadow quality PERFORMANCE: * Physics optimizations to improve situations with heavy physics calculations (ie. 32 player races) * Graphical Performance Optimizations MULTIPLAYER: * NAT Type detection o Detect if user has a " strict " NAT and displays message for user * Voice chat is received even if your microphone is turned off CONTROLS: * Keyboard / Mouse o Remapping restrictions removed o Allow Enter, Backspace, and Arrow keys to be remapped by user o Allow multiple mouse buttons to be mapped * Enable/Disable DirectInput in Menu o Users can now activate/deactivate Direct Input devices from "Controls" menu. o If commandline "-usedirectinput" is active, it will override pause menu setting. * Use 2 direct input devices simultaneously (ie. Wheel and Gamepad) o Users can now use 2 different controllers at once, including 1 XInput and 1 Direct Input device. * Added more Direct Input / XInput device support o Saitek P380/P480/P580/P990 o Saitek PS1000/PS2700/P3200/P3600 o Gravis Eliminator Shock gamepad SECURITY: * Detect modified files and prevent users from entering multiplayer if found o Game will prompt with a message after blocking user with modified data files from entering multiplayer o Should prevent multiplayer access from cell phone and GFWL join in progress VIDEO EDITOR: * Scroll Bar improved response o Tweaked to respond better to keyboard inputs * Sped up load times for users with many clips TITLE UPDATE 2 FIXES: * Return of Hot Dog Stands and other props o Missing hot dog vendors, fences, gates, pylons should be present throughout the world. * Scrolling signboards o Activate missing scrolling signboard text (ie. highway signs, Star Junction, Clock Tower Sign) * ALT-TAB pauses game during cutscenes o Cutscenes should now pause and resume correctly after an ALT-TAB task switch. Audio remains in sync. GENERAL ADDITIONS / FIXES: * Mismatched MODO/Perseus Clothing o Fixed a bug when Niko mixes clothing from Perseus and Modo * 360 Controller Texture o Controller image should be visible in Controller Configuration screen Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.