CHINDOOS 12 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Całkiem przyjemnie się w to gra, a przede wszystkim inaczej niż zwykle Mi też parę wyrazów nijak nie wchodzi: deploy, foxtrot... Największy problem to taki że w ogóle nie mam pojęcia jak w to grać. O ile z misją z kampanii sobie poradziłem to w skirmishu przy dużo większej liczbie jednostek po prostu się gubię. Najgorsza jest IMO kamera, bo widać tylko jedną jednostkę a tymczasem kilka innych np walczy i trudno to wszystko ogarnąć. Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 (edytowane) Oj chlopaki. Przynajmniej macie szanse zalapac dobra wymowe. Z deploy nie mam zadnego problemu. One moze z raz. Mala podpowiedz. Di:ploj gdzie: w ogole nie ma "e" tylko "i" w wymowie "p" nie jest polskim "p" lecz takim wyrzuceniem powietrza z ust i dobrze slyszalnym przesadnym "P" (takie wybuchowe troche) "o" trwa chwile (dluzej niz i). No a "one" to one. Zaczyna sie niemal od u a nie "ł". Troche nosowe. W foxtrot "t" tez musi byc dosc wyrazne takie wybuchowe. Niektore fonemy w polskim jezyku (znaczy wypowiadane przez nas) sa czesto nieslyszalne dla na przyklad Anglikow, stad tak czesto myla slowo Poland wymawiane przez Polakow ze slowem Holland. Wniosek stad by pewne spolgloski bardzo mocno podkreslac w wymowie (tak jak wlasnie "p" i "t" zreszta "f" podobnie) Edytowane 5 listopada 2008 przez grzes_l Cytuj
muadib83 0 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Wczoraj tłukłem nadal demko i nadal po max załadowaniu słuchawki bt zamiast 1 wchodzi 4. Jeśli tego nie poprawią w pełnej wersji to nikt gry nie kupi bo tutaj trzeba w ciągu sekundy wydać polecenie inaczej jednostka robi papa. W necie musi być super - tylko muszą poprawić te babole Sama gra jako strategia bardzo średnia - ale w demku niewiele widać mówiąc szczerze Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 @grzes_l U mnie akurat z tymi wyrazami nie ma problemu, gra wyłapuje je bezproblemowo. Natomiast niezrozumiały, dla mnie, problem mam ze słowem "two", jakbym tego polsko brzmącego "tuu" nie wymawiał to wyłapuje mi jako 3 lub 4 (??). Już na poziomie tuotoriala myślałem że zaraz tę grę wyłączę. Cytuj
muadib83 0 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Błąd gry - ja to mam ze słowem one pokazuje 4 zamiast 1. Ewidentnie trzeba spatchować. Ciekawe jak będzie z HS to wyglądało z Socoma Beznadziejnie jest w demko kiedy jesteśmy blisko helikopterów wroga. Przez głośniki słychać ostry warkot i komendy głosowe nie działają zbyt dobrze. To może wina mojej słuchawki z hs będzie lepiej... oby Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Mi czyta wszystko doskonale. HS Jabra bt135 Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Klopot w tym ze ciezko mi sie z Wami zgodzic, ze to blad gry bo u mnie takich bledow nie ma. W tutorialu tylko jedno zdanie mi nie chcialo wejsc bo mimo ze rozpoznawal kazde slowo to czekal jeszcze na jakies (moze na "over" )... Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 muadib83 napisał(a): Błąd gry - ja to mam ze słowem one pokazuje 4 zamiast 1. Ewidentnie trzeba spatchować. Ciekawe jak będzie z HS to wyglądało z Socoma Beznadziejnie jest w demko kiedy jesteśmy blisko helikopterów wroga. Przez głośniki słychać ostry warkot i komendy głosowe nie działają zbyt dobrze. To może wina mojej słuchawki z hs będzie lepiej... oby a dzwiek sie nie wycisza po nacisnieciu R1? Cytuj
da$io 110 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 R1 to czat! Poza tym gra może nie taka zła ale "doskonała" kamera zabija grywalność! Cytuj
muadib83 0 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Jeśli wyraz nie wchodzi to błąd gry i tyle- moich 3 kumpli też demko ma i ma to samo - za one wchodzi 4. Każdy ma inny hs. Sory ale komendy głosowe miały pomagać w szybkości wydawania rozkazów a jest odwrotnie. Jest totalny chaos + dupna kamera Gra to zwykły rtsiak- średniak. Tak go reklamowano, te komendy głosowe bo bez nich to gra max średnia (mówię jako wyjadacz wszelkiego rodzaju strategii z pc). Nie macie wrażenia że strategie na konsole nie mają w sobie w ogóle strategii? (Civilizacja nowa na konsole to śmiech na sali- ai do dupy, zero myślenia i jakichkolwiek strategii, teraz endwar która polega na komendie wyślij i zapomnij tyle że głosem). Niedługo będzie stormrise w której znowu będzie się tylko oglądać jak jakieś potwory i ludzie walą do siebie z laserów WTF? A gdzie II wojna światowa, średniowiecze czy starożytność? Czekam na Total War, Starcraft 2 itd. Z zapowiedzianych to czekam na Red Alert 3 ale też tak bez entuzjazmu Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 pelna wersja to masakra. Demo prezentuje druga misje z kampani prelude to war. Juz na 3 misji zaczynaja sie schodki, jezeli chcesz zakonczyc misje nie tracac zadnej jednostki. Zasada co atakuje co musi byc wbita do glowy. Najbardziej denerwuje brak mozliwosci swobodnego podrozowania po mapie. Chyba ze jest a ja o tym nie wiem. System glosowy sprawuje sie ok. Chociaz mialem pewne problemy z nim, ale to raczej przez to, ze gralem w nocy wiec nie moglem gadac za glosno. poki co gry sie nadal ucze, ale zapowiada sie dobry kawal gameplayu Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 OGIEŃ!!!! http://zeratulpl.blogspot.com/2008/11/endw...-battle-of.html Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 listopada 2008 Opublikowano 10 listopada 2008 Cytat Nie macie wrażenia że strategie na konsole nie mają w sobie w ogóle strategii? Jak już ma być jakiś PORZĄDNY RTS na konsoli to TYLKO z obsługą myszki, inaczej nie widzę ! O_O. Ja mam jakby odwrotne od was wrażenia po grze, początkowo w ogule mi nie pasowała (tak, zgubiłem się w samej kampani jak cholera) po paru dniach jednak dałem grze jeszcze jedną szanse, odpaliłem skirmisz i zagrałem stroną Europy, poczułem że odkrywam tytuł na nowo , w oka mgnieniu zrozumiałem co z czym się je, zdąrzyłem przetestować funkcje głosowe - i po raz kolejny szlag mnie bierze jak pomyślę JAKĄ wielką mam listę tytułów must have :wkurzony: !. Praktycznie mamy tu do czynienia z "udziwnionym" World In Conflict - ale tytuł mi się poważnie podoba, rzeczywiście nie ma dużo (i w ogule dobrych) rts-ów póki co na konsolach, a EndWar jest jak dla mnie małą epopeją w tym kierunku . Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 moja recka http://www.trofeaps3.com/trophies/readarti...?article_id=121 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 listopada 2008 Opublikowano 18 listopada 2008 Wywiad z twórcami. Propo partu ostatniego, czyli rozumiem że Amerykańce są zaje*** (wygląd) i "zbalansowani", UK nowocześniej wyglądają , jest "zbalansowani" i mają lepsze drzewko technologiczne, Ruscy zaś naprzód i napier*** !!! . Cytuj
stabik 3 Opublikowano 19 listopada 2008 Opublikowano 19 listopada 2008 Można grać 2vs2 albo 2vsAi? Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 23 listopada 2008 Opublikowano 23 listopada 2008 (edytowane) Zeratul już o tym pisał, ale jeśli komuś coś nie trybii... Zarejestruj sie forum Ubisoftu i połącz konto ze swoim PSN. W menu głównym przejdż do Community and Extras>VIP>połącz konto>ściągnij paczkę-dodatkowe upgrade'y dla jednostek Wklepywanie kodów na dodatkowe bataliony: Main Menu>Community and Extras>podświetl Downloadable Content>nacisnij Y>wklep 1 kod>start i nastepny JSFA35 SPZA39 EUCA20 SPZT17 Na forum gracze proszą o patch naprawiający błedy(min. freez'y i wywalanie z gry-głównie 2vs2, path finding). Oczywiście gdybania i prośby nie kończą się na tym. Wraz z poprawką(lub dlc) wielu powitało by z radością kilka innych rzeczy: -UAV i drony pojazdu dowodzenia-jako jednostki 13 i 14-wraz z możliwością wydawania im rozkazów poprzez VC i widok z ich perspektywy(co byłoby bardzo przydatne). -spełnienie wcześniejszej obietnicy twórców czyli tryby 3vs3 i 4vs4. Oczywiście nadal na polu bitwy byłoby maxymalnie 12 jednostek. Tak więc każdy gracz kontolował by tylko 4 lub 3 odziały, ale za to ile frajdy podczas walki zgraną ekipą -"grid coding" czyli nałożenie na mapę pola bitwy siatki z oznaczeniami cyfrowymi i literowymi(niczym w szachach) co dałoby możliwość wysyłania odziałów porzez VC do innych miejsc niż tylko uplink/unit lub widziany "cel" np. unit 6 move to C3 Osobiście mam nadzieję, że coś z tego znajdzie się w dlc. Czas pokaże... Edytowane 23 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 Do czasu patcha z kantem nie moge grac, bo mnie korwica bierze jak w co drugiej grze go wywala z gry. A szkoda, bo raczej zgranym teamem jestesmy. Dla odmiany w ten weekend pogralem troche kampanie, troche online. Wojna jak to wojna raz na gorze raz na dole. Nie moglem jedynie strawic tylko jednej porazki. Conquest, koles zajal wiekszosc uplinkow no to timer 5 min. Gdy byl ponizej minuty udalo mi sie odbic uplink, co zatrzymalo timer. Zaczela sie walka, zmiotlem go z powierzchni ziemi zostajac z 5 jednostkami. W miedzy czasie on poslal ostatnia grupe riflemanow do uplinka na poczatku mojej bazy. Przewidzialem to, puscilem na niego gunshipy i reszte wojska, ale jego jednostka zdazyla dojsc do uplinka. 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty. Myslalem, ze mnie trafi. Jest to bzdura. Jeszcze rozumiem gdyby byli w budynku, ale uplink powinien miec mniejsze mozliwosci pancerza dla jednostek szczegolnie w takim momencie. Nie wspominajac, ze po defconie mielismy takie same szanse na zwyciestwo, z ta roznica ze on byl marnym dowodca. Po meczu dostalem 52% command skilla, a on tylko 24% ale co z tego jak ja zgarnalem 130k, a on 330k. Prawie headset roziebalem. A w singlu jade teraz kampanie na HardCore, wszystko szlo gladko, ale teraz jestem przy podbiajniu stolicy i jest raczej ciezko. Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) Zeratul napisał(a): Do czasu patcha z kantem nie moge grac, bo mnie korwica bierze jak w co drugiej grze go wywala z gry. A szkoda, bo raczej zgranym teamem jestesmy. Niestety <_< A szkoda bo multi jest szalenie miodny-pod warunkiem, że grasz z kimś kto rozumie o co biega w combat chain (czytaj: dotarł do strony nr 7 w intrukcji z grą i przyczytał ze zrozumieniem i zapamiętał). Wczoraj grałem w teamie z gunship spamer'em(4 odziały smigłowców +rifleman+transportery) i byłoby super-gdyby nie rzucał śmigłowców do ataku na wrogie transportery i inżynierów w ukryciu. Nie doczytał biedak: transports->beat->gunships engineers(in cover)->.beat->tanks/transports/gunships.... :lol3: Zeratul napisał(a): 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły... Sądze, że dla takich sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF: -Attack M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia -Abilies Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 Edytowane 24 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
wendiego 11 Opublikowano 24 listopada 2008 Autor Opublikowano 24 listopada 2008 Czekam na grę i mam nadzieję, że w tym tygodniu do mnie przyjdzie... Tak więc szykujcie się na kolejnego gracza, bo z tego co widzę na forum nie ma niestety zbyt wielkiego zainteresowania endwarem Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 24 listopada 2008 Opublikowano 24 listopada 2008 (edytowane) mam dla ciebie zla wiadomosc... my gramy w wersje na 360 kant1983pl napisał(a): Zeratul napisał(a): 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły... Sądze, że dla takich sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF: -Attack M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia -Abilies Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 Problem polega na tym, ze czasu by mi i tak nie starczylo. Moim zdaniem przegieli z tym. Ja bym dal ich bardziej podatnych na obrazenia, ale za to obnizyl ich koszt na 3CP Jak masz dobry def i attack na inzynierow to wystarczy w nich tylko ladowac. Posylasz ich masowo na uplinki. Jednostki nie maja z nimi szans, a jak przyjdzie sie im zmierzyc z riflemanami, to duzo czasu uplynie zanim riflemani dojda do uplinka, a dwa riflemanow latwo gunshipami zdjac. Edytowane 24 listopada 2008 przez Zeratul Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Kluczowy link dla walczacych w Teatrze. http://endwargame.us.ubi.com/tow.php pokazuje interaktywna mape dzien po dniu pokazujaca jakie punty sa tracone i utrzymywane. Pokazuje rowniez jak na chwile obecna nasz punkt sie trzyma. Jesli wiec widzimy, ze jakis punkt trzyma sie w ponad 50% to skupiamy swoje ataki na innym by go podbic czy utrzymac. Sa dwa sposoby na wygranie wojny. Zdobycie 3 stolic albo zdobycie 30 terytoriow. Na dzien dzisiejszy Europa jest na czele po 21 dniach z 20 terytoriami. Moje frakcja czyli US dostaje niezle lanie. Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 (edytowane) Zeratul napisał(a): 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły... EDIT=kolor Sądze, że dla takich, jak opisujesz-sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF: -Attack M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia -Abilies Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 Osobiście sam miałem podobne doświadczenie tzn. dominacja nad przeciwnikem w sensie ilościowym, ale jednocześnie brak riflemanów na mapie-przegrałem-przciwnik zajał większośc uplinków, a ja nie nie byłem w stanie ich odbic inżynierami i cięzkim sprzętem w krótkim czasie -były bronione przez strzelców, gracz używał często Electronic Warfare. W praktyce radar był co trzydzieści kilka sekund całkiem nieczytelny-zdobywając kolejne uplinki miał dość CP by często korzystać z EW. Od tego czasu w każdej bitwie( czyli od całych 4 dni ): -obowiązkowo-obecność pojazdu dowodzenia z UAV-zwiad -Grupa Szybkiego Reagowania-w praktyce 2 jednostki wybrane jeszcze w lobby tzn. strzelcy+transporter(ewentualnie poźniej+czołg) z wysokim exp.level i upami -inżynierami przywołuję sentry i zakładam pola minowe na podejściach do uplinków( a bliżej lini frontu na drogach dojazdowych-przydatne na wrogie force recon) -zawsze upuje co najmniej 1 uplink do electronic warfare Staram sie uważać na swoje tyły(nieprzyjacielskie deepstrike) i flanki(riflemani drepczący z buta) zabezpieczam uplinki sentry(i force recon lv1-jeśli jest dostępny)-dadzą one cenny czas, aby GSR dotarła do celu. Dodatkowo sentry zapewniają spore pole widzenia wokół uplinku. Edytowane 25 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
da$io 110 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 Podziwiam was! Jak wy możecie z grać z TAKĄ kamerą? Ja przez nią prawie rozczlonkowałem pada Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.