Skocz do zawartości

Tom Clancy: Endwar


wendiego

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Całkiem przyjemnie się w to gra, a przede wszystkim inaczej niż zwykle :) Mi też parę wyrazów nijak nie wchodzi: deploy, foxtrot... Największy problem to taki że w ogóle nie mam pojęcia jak w to grać. O ile z misją z kampanii sobie poradziłem to w skirmishu przy dużo większej liczbie jednostek po prostu się gubię. Najgorsza jest IMO kamera, bo widać tylko jedną jednostkę a tymczasem kilka innych np walczy i trudno to wszystko ogarnąć.

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Oj chlopaki. Przynajmniej macie szanse zalapac dobra wymowe.

Z deploy nie mam zadnego problemu. One moze z raz.

 

Mala podpowiedz.

 

Di:ploj gdzie:

w ogole nie ma "e" tylko "i" w wymowie

"p" nie jest polskim "p" lecz takim wyrzuceniem powietrza z ust i dobrze slyszalnym przesadnym "P" (takie wybuchowe troche)

"o" trwa chwile (dluzej niz i).

 

No a "one" to one. Zaczyna sie niemal od u a nie "ł". Troche nosowe.

 

W foxtrot "t" tez musi byc dosc wyrazne takie wybuchowe.

 

Niektore fonemy w polskim jezyku (znaczy wypowiadane przez nas) sa czesto nieslyszalne dla na przyklad Anglikow, stad tak czesto myla slowo Poland wymawiane przez Polakow ze slowem Holland. Wniosek stad by pewne spolgloski bardzo mocno podkreslac w wymowie (tak jak wlasnie "p" i "t" zreszta "f" podobnie)

Edytowane przez grzes_l
Opublikowano

Wczoraj tłukłem nadal demko i nadal po max załadowaniu słuchawki bt zamiast 1 wchodzi 4. Jeśli tego nie poprawią w pełnej wersji to nikt gry nie kupi bo tutaj trzeba w ciągu sekundy wydać polecenie inaczej jednostka robi papa. W necie musi być super - tylko muszą poprawić te babole

 

Sama gra jako strategia bardzo średnia - ale w demku niewiele widać mówiąc szczerze

Opublikowano

@grzes_l

 

U mnie akurat z tymi wyrazami nie ma problemu, gra wyłapuje je bezproblemowo. Natomiast niezrozumiały, dla mnie, problem mam ze słowem "two", jakbym tego polsko brzmącego "tuu" nie wymawiał to wyłapuje mi jako 3 lub 4 (??). Już na poziomie tuotoriala myślałem że zaraz tę grę wyłączę.

Opublikowano

Błąd gry - ja to mam ze słowem one pokazuje 4 zamiast 1. Ewidentnie trzeba spatchować. Ciekawe jak będzie z HS to wyglądało z Socoma

 

Beznadziejnie jest w demko kiedy jesteśmy blisko helikopterów wroga. Przez głośniki słychać ostry warkot i komendy głosowe nie działają zbyt dobrze. To może wina mojej słuchawki z hs będzie lepiej... oby

Opublikowano

Klopot w tym ze ciezko mi sie z Wami zgodzic, ze to blad gry bo u mnie takich bledow nie ma.

 

W tutorialu tylko jedno zdanie mi nie chcialo wejsc bo mimo ze rozpoznawal kazde slowo to czekal jeszcze na jakies (moze na "over" :) )...

 

Opublikowano
Błąd gry - ja to mam ze słowem one pokazuje 4 zamiast 1. Ewidentnie trzeba spatchować. Ciekawe jak będzie z HS to wyglądało z Socoma

 

Beznadziejnie jest w demko kiedy jesteśmy blisko helikopterów wroga. Przez głośniki słychać ostry warkot i komendy głosowe nie działają zbyt dobrze. To może wina mojej słuchawki z hs będzie lepiej... oby

 

a dzwiek sie nie wycisza po nacisnieciu R1?

Opublikowano

Jeśli wyraz nie wchodzi to błąd gry i tyle- moich 3 kumpli też demko ma i ma to samo - za one wchodzi 4. Każdy ma inny hs. Sory ale komendy głosowe miały pomagać w szybkości wydawania rozkazów a jest odwrotnie. Jest totalny chaos + dupna kamera

 

Gra to zwykły rtsiak- średniak. Tak go reklamowano, te komendy głosowe bo bez nich to gra max średnia (mówię jako wyjadacz wszelkiego rodzaju strategii z pc).

 

Nie macie wrażenia że strategie na konsole nie mają w sobie w ogóle strategii? (Civilizacja nowa na konsole to śmiech na sali- ai do dupy, zero myślenia i jakichkolwiek strategii, teraz endwar która polega na komendie wyślij i zapomnij tyle że głosem). Niedługo będzie stormrise w której znowu będzie się tylko oglądać jak jakieś potwory i ludzie walą do siebie z laserów WTF? A gdzie II wojna światowa, średniowiecze czy starożytność? Czekam na Total War, Starcraft 2 itd. Z zapowiedzianych to czekam na Red Alert 3 ale też tak bez entuzjazmu

Opublikowano

pelna wersja to masakra. Demo prezentuje druga misje z kampani prelude to war. Juz na 3 misji zaczynaja sie schodki, jezeli chcesz zakonczyc misje nie tracac zadnej jednostki.

Zasada co atakuje co musi byc wbita do glowy. Najbardziej denerwuje brak mozliwosci swobodnego podrozowania po mapie. Chyba ze jest a ja o tym nie wiem. System glosowy sprawuje sie ok. Chociaz mialem pewne problemy z nim, ale to raczej przez to, ze gralem w nocy wiec nie moglem gadac za glosno.

 

poki co gry sie nadal ucze, ale zapowiada sie dobry kawal gameplayu

Opublikowano
Nie macie wrażenia że strategie na konsole nie mają w sobie w ogóle strategii?

Jak już ma być jakiś PORZĄDNY RTS na konsoli to TYLKO z obsługą myszki, inaczej nie widzę ! O_O.

 

Ja mam jakby odwrotne od was wrażenia po grze, początkowo w ogule mi nie pasowała (tak, zgubiłem się w samej kampani jak cholera) po paru dniach jednak dałem grze jeszcze jedną szanse, odpaliłem skirmisz i zagrałem stroną Europy, poczułem że odkrywam tytuł na nowo :), w oka mgnieniu zrozumiałem co z czym się je, zdąrzyłem przetestować funkcje głosowe - i po raz kolejny szlag mnie bierze jak pomyślę JAKĄ wielką mam listę tytułów must have :wkurzony: !. Praktycznie mamy tu do czynienia z "udziwnionym" World In Conflict - ale tytuł mi się poważnie podoba, rzeczywiście nie ma dużo (i w ogule dobrych) rts-ów póki co na konsolach, a EndWar jest jak dla mnie małą epopeją w tym kierunku :).

Opublikowano (edytowane)

Zeratul już o tym pisał, ale jeśli komuś coś nie trybii...

 

Zarejestruj sie forum Ubisoftu i połącz konto ze swoim PSN.

W menu głównym przejdż do Community and Extras>VIP>połącz konto>ściągnij paczkę-dodatkowe upgrade'y dla jednostek ;)

 

Wklepywanie kodów na dodatkowe bataliony:

Main Menu>Community and Extras>podświetl Downloadable Content>nacisnij Y>wklep 1 kod>start i nastepny ;)

JSFA35

SPZA39

EUCA20

SPZT17

 

Na forum gracze proszą o patch naprawiający błedy(min. freez'y i wywalanie z gry-głównie 2vs2, path finding).

Oczywiście gdybania i prośby nie kończą się na tym.

Wraz z poprawką(lub dlc) wielu powitało by z radością kilka innych rzeczy:

-UAV i drony pojazdu dowodzenia-jako jednostki 13 i 14-wraz z możliwością wydawania im rozkazów poprzez VC i widok z ich perspektywy(co byłoby bardzo przydatne).

-spełnienie wcześniejszej obietnicy twórców czyli tryby 3vs3 i 4vs4. Oczywiście nadal na polu bitwy byłoby maxymalnie 12 jednostek. Tak więc każdy gracz kontolował by tylko 4 lub 3 odziały, ale za to ile frajdy podczas walki zgraną ekipą :P

-"grid coding" czyli nałożenie na mapę pola bitwy siatki z oznaczeniami cyfrowymi i literowymi(niczym w szachach) co dałoby możliwość wysyłania odziałów porzez VC do innych miejsc niż tylko uplink/unit lub widziany "cel" np. unit 6 move to C3

Osobiście mam nadzieję, że coś z tego znajdzie się w dlc. Czas pokaże...

Edytowane przez kant1983pl
Opublikowano

Do czasu patcha z kantem nie moge grac, bo mnie korwica bierze jak w co drugiej grze go wywala z gry. A szkoda, bo raczej zgranym teamem jestesmy.

 

Dla odmiany w ten weekend pogralem troche kampanie, troche online. Wojna jak to wojna raz na gorze raz na dole. Nie moglem jedynie strawic tylko jednej porazki. Conquest, koles zajal wiekszosc uplinkow no to timer 5 min. Gdy byl ponizej minuty udalo mi sie odbic uplink, co zatrzymalo timer. Zaczela sie walka, zmiotlem go z powierzchni ziemi zostajac z 5 jednostkami. W miedzy czasie on poslal ostatnia grupe riflemanow do uplinka na poczatku mojej bazy. Przewidzialem to, puscilem na niego gunshipy i reszte wojska, ale jego jednostka zdazyla dojsc do uplinka. 2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty. Myslalem, ze mnie trafi. Jest to bzdura. Jeszcze rozumiem gdyby byli w budynku, ale uplink powinien miec mniejsze mozliwosci pancerza dla jednostek szczegolnie w takim momencie. Nie wspominajac, ze po defconie mielismy takie same szanse na zwyciestwo, z ta roznica ze on byl marnym dowodca. Po meczu dostalem 52% command skilla, a on tylko 24% ale co z tego jak ja zgarnalem 130k, a on 330k. Prawie headset roziebalem.

 

A w singlu jade teraz kampanie na HardCore, wszystko szlo gladko, ale teraz jestem przy podbiajniu stolicy i jest raczej ciezko.

Opublikowano (edytowane)
Do czasu patcha z kantem nie moge grac, bo mnie korwica bierze jak w co drugiej grze go wywala z gry. A szkoda, bo raczej zgranym teamem jestesmy.

 

Niestety <_< A szkoda bo multi jest szalenie miodny-pod warunkiem, że grasz z kimś kto rozumie o co biega w combat chain (czytaj: dotarł do strony nr 7 w intrukcji z grą i przyczytał ze zrozumieniem i zapamiętał). Wczoraj grałem w teamie z gunship spamer'em(4 odziały smigłowców +rifleman+transportery) i byłoby super-gdyby nie rzucał śmigłowców do ataku na wrogie transportery i inżynierów w ukryciu.

Nie doczytał biedak:

transports->beat->gunships

engineers(in cover)->.beat->tanks/transports/gunships.... :lol3:

 

2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty

 

Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami ;) -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły...

 

Sądze, że dla takich sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF:

 

-Attack

M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia

-Abilies

Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach

 

Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 :/

 

Edytowane przez kant1983pl
Opublikowano (edytowane)

mam dla ciebie zla wiadomosc... my gramy w wersje na 360

 

2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty

 

Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami ;) -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły...

 

Sądze, że dla takich sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF:

 

-Attack

M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia

-Abilies

Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach

 

Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 :/

 

Problem polega na tym, ze czasu by mi i tak nie starczylo. Moim zdaniem przegieli z tym. Ja bym dal ich bardziej podatnych na obrazenia, ale za to obnizyl ich koszt na 3CP

 

Jak masz dobry def i attack na inzynierow to wystarczy w nich tylko ladowac. Posylasz ich masowo na uplinki. Jednostki nie maja z nimi szans, a jak przyjdzie sie im zmierzyc z riflemanami, to duzo czasu uplynie zanim riflemani dojda do uplinka, a dwa riflemanow latwo gunshipami zdjac.

Edytowane przez Zeratul
Opublikowano

Kluczowy link dla walczacych w Teatrze.

http://endwargame.us.ubi.com/tow.php

 

pokazuje interaktywna mape dzien po dniu pokazujaca jakie punty sa tracone i utrzymywane. Pokazuje rowniez jak na chwile obecna nasz punkt sie trzyma. Jesli wiec widzimy, ze jakis punkt trzyma sie w ponad 50% to skupiamy swoje ataki na innym by go podbic czy utrzymac. Sa dwa sposoby na wygranie wojny. Zdobycie 3 stolic albo zdobycie 30 terytoriow. Na dzien dzisiejszy Europa jest na czele po 21 dniach z 20 terytoriami. Moje frakcja czyli US dostaje niezle lanie.

Opublikowano (edytowane)
2 Gunshipy nie byly w stanie tej jednostki wykonczyc w ciagu jednej minuty

 

Tak-strzelcy w ukryciu są twardzielami ;) -moi weterani (*)przez 2 minuty stawiali opór odziałowi czołgów i zadając mu straty-gunshipy tylko go dobiły...

EDIT=kolor

 

Sądze, że dla takich, jak opisujesz-sytuacji warto wykupić dla riflemanów JSF:

 

-Attack

M119 Sniper - 900,000 CR-piechota w ukryciu otrzymuje PEŁNE obrażenia

-Abilies

Storm Building - 900,000 CR-zwiększa obrażenia zadawane piechocie w budynkach

 

Wszystkie te upy wymagają jedynie riflemanów na poziomie lv.2=regular. Jedyny minus to ich łączny koszt 1,800,000 :/

 

Osobiście sam miałem podobne doświadczenie tzn. dominacja nad przeciwnikem w sensie ilościowym, ale jednocześnie brak riflemanów na mapie-przegrałem-przciwnik zajał większośc uplinków, a ja nie nie byłem w stanie ich odbic inżynierami i cięzkim sprzętem w krótkim czasie :/-były bronione przez strzelców, gracz używał często Electronic Warfare. W praktyce radar był co trzydzieści kilka sekund całkiem nieczytelny-zdobywając kolejne uplinki miał dość CP by często korzystać z EW.

Od tego czasu w każdej bitwie( czyli od całych 4 dni :P ):

-obowiązkowo-obecność pojazdu dowodzenia z UAV-zwiad

-Grupa Szybkiego Reagowania-w praktyce 2 jednostki wybrane jeszcze w lobby tzn. strzelcy+transporter(ewentualnie poźniej+czołg) z wysokim exp.level i upami

-inżynierami przywołuję sentry i zakładam pola minowe na podejściach do uplinków( a bliżej lini frontu na drogach dojazdowych-przydatne na wrogie force recon)

-zawsze upuje co najmniej 1 uplink do electronic warfare

 

Staram sie uważać na swoje tyły(nieprzyjacielskie deepstrike) i flanki(riflemani drepczący z buta) zabezpieczam uplinki sentry(i force recon lv1-jeśli jest dostępny)-dadzą one cenny czas, aby GSR dotarła do celu. Dodatkowo sentry zapewniają spore pole widzenia wokół uplinku.

Edytowane przez kant1983pl

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...