Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 COOO !? - jak ci nie odpowiada to zmień ją w opcjach jesssuu . Tzn ja też tak miałem, że jak usiadłem przed demem, nie rozumiałem co i jak, co do diabła jest z kamerą, czemu nie moge pojechać nią po całej mapie itp, ale z czasem człek zrozumie system gry jak co działa, i jest kupa zabawy . Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 wczoraj ciezko bylo kogos do gry znalezc. A wiekszosc terytoriow byla w trybie Assault. 2 mecze do przodu, jedna porazka. Z czego assault pokazuje, ze najlepiej jest byc w defensie. Wszystkie jednostki zgrupowane wokol siebie, inzynierowie robia upgrade najblizszego uplinka. Gdy wrog atakuje rzucasz Electronic Warfare i nie ma chlopak co zbierac. Jedna walke zmiotlem kolesia z powierzchni ziemi, w drugiej meczylismy sie do konca, ale mialem przewage caly mecz, ktory zakonczyl sie moja obecnoscia riflemanow, 2 tankow, artylerii i inzynierow przeciwko jego gunshipom. A jako, ze nie chcial mnie atakowac za bardzo, to podjazd do uplinka upgrade do air strike i koles sie pozegnal z jednostka. A jedyna porazka jaka zanotowalem, to wlasnie przez to, ze zaatakowalem pierwszy, ale tez popelnilem blad przy doborze jednostek. W Assault IMO startowac nalezy z 2 transportery, inzynierzy, 2 tanki, 2 artylerie, gunship. I na starcie dorzucic gunshipa. A reszte CP trzyma na electronic warfare. Po upgrade uplinka postarac sie trzymac w kupie i zaminowac pole wokol jednostek. Posylac gunshipy na wroga artylerie nawet jezeli to oznacza strate gunshipow. Nie moglem za to podbic waszyngtonu na hardcorze po raz kolejny chyba z 5 razy probowalem. 3 razy juz prawie wygralem, ale komp i tak jakims cudem wygramolil jednostki. Jestem naprawde marnym strategiem jezeli chodzi o starcia z inzynierami i riflemanami. Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 25 listopada 2008 Opublikowano 25 listopada 2008 (edytowane) Electronic Warfare to najlepszy support na lv.1(choć nie działa na piechotę). Co prawda kosztuje 450,00 CR, ale moim zdaniem daje najwięcej i jest dostepny na każdej mapie w ToW. Użyty w odpowiednim momencie daje faktyczną przewagę nad przeciwnikiem i pozwala wyjśc obronną ręką z wielu nieprzyjemnych sytuacji. Wrogie jednostki pod jego wpływem: -nie mogą się ruszać -nie mogą atakować -tracą shield -radar w rogu ekranu wypełniają zakłócenia Zakłócanie radaru jest przydatne-można np. ręcznie, krawędzią mapy, poprowadzić strzelców na tyły przeciwnika w pobliże uplinka, zająć go i ruszać do następnego, rzucając EW raz na jakiś czas-by zdezorientować wroga. Oddziaływania 2-4 są wymiernymi korzyściami pozwalającymi zatrzymać wrogi atak i dać swoim wojskom czas na wycofanie lub naparzanie we wroga-pozbawione tarcz odziały od razu otrzymują obrażenia. Przez dłuższy czas był przeze mnie mocno nie doceniany. Ataki lotnicze wydawały się lepszym rodzajem wsparcia ze względu na to, że zadawały obrażenia(efekt był widoczny od razu, niszczenie wroga bez narażania własnych wojsk). Edytowane 25 listopada 2008 przez kant1983pl Cytuj
stabik 3 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Czemu tak mało ludzi kupiło tę grę; jakieś pomysły? Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Mi na mysl przychodza trzy przyczyny. 1. Duzo innych gier w tym samym czasie (kasa misiu kasa) 2. Trzeba myslec. 3. Trzeba w miare dobrze sobie radzic po angielsku. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 To było niestety pytanie bardziej retoryczne, taki żal, w końcu nie ma prawie w ogóle strategii na ps3, ta jest łatwa i dodatkowo sprawa masę frajdy przez wydawanie prawie wszystkich komend przez HS. Dodatkowo może opiera się na systemie karcianym, ale przecież trzeba brać dużo więcej okoliczności pod uwagę niż tylko tank beats transporter etc Cytuj
kant1983pl 7 Opublikowano 7 grudnia 2008 Opublikowano 7 grudnia 2008 (edytowane) Obiecałem coś napisać... Więc jazda z koksem Nie startuj od razu do Theater of War-najpierw zapoznaj się z 7 stroną instrukcji! Combat Chain to najważniesza rzecz jaką musisz wiedzieć. Pamiętaj, że w walce 1vs1 recriut gunships pokonają veteran tanks, a recruit transports załatwią veteran gunships. I obrażnia, które odniosą na 90% otrzymają od ataków specjalnych. Musisz zrozumieć słabe i mocne strony każdej frakcji: -EFEC -jest szybki,ale mało wytrzymały(hp) za to dobrymi Shields; -SGB -twarde (hp)i potrafi przywalić naprawdę mocno,ale powolne; -JSF-jest pośrodku; Zasadniczo strony nie różnią się, aż tak bardzo dopóki piąć się w górę w Randze i nie zaczniesz wykupywać ulepszeń. Dopiero wtedy uwypuklają się ich charakterystyczne cechy. Dlatego też dobrze zupowanego EFEC nikt nie dogoni, samo nikt nie dorówna SGB w twardości. Na starcie w ToW masz Air Strikes lv1 i pewną ilość $(CR) Co wykupić za początkową kwotę? Możliwości masz kilka. Ja propnuje: 1.Electronic Warfare lv1 (450K-ale warto-jedyny off-map support dostepny ZAWSZE) 2.rifleman-Ability 1 (100K-stealth-często trzeba podlecieć tuż tuż by pojawili się na radarze) 3.engineers-Ability 1 (100K- za 1 CP przywołujesz odział Sentry's-w SitRip widzisz obszar wokół uplinka, łatwiej zauważyć deep strike) 4.transports-Attack 1 (100K-trochę lepsza obrona przewciwlotnicza) ALBO 4.Force Rickon lv1(100K-przydatny do zabezpieczenia uplinków na tyłach, flankach, zwłaszcza razem z Sentry) Następnie postaraj się o możliwie szybkie kupienie: -dla pojazdu dowodzenia-Ability 2 (UAV- później Ability 3) -riflemanów-Attack 2, Ability 2 (później Attack 3. , Ability 3) -gunships, transporterów, tanks-ataki specjalne -artyleria-jej atak specjalny (może być naprowadzany ze zwiększoną celnością przez strzelców dzięki ich Ability 4) Tipsy przyszły : -"Zwiad, jest jak seks: jeśli jest dobry to jest bardzo dobrze, ale jak jest słaby to i tak lepsze niż nic!" -niszcz wrogie UAV-nie widzą cie=nie zabiją Ci ćwieka AirStrikami (AS)/artylerią(ART); -korzystaj z pojazdu dowodzenia -SITRIP-widzisz wszystko to co dostrzegły Twoje jednostki, masz lepszy wgląd w sytuację; -Armed UAV (AUAV) to świety tank/artylery killer; -twórz grupy jednostek złożone z transporterów/czołgów/piechoty-tak by trudniej było je pokonać; -otwarte tereny są lepsze dla pojazdów; -tereny zurbanizowane dla piechoty; -ruszaj się!; nie ma lepszego celu dla AS/ART niż stojące w miejscu odziały; -pamiętaj, że upgrady na uplinkach można zniszczyć-wykorzystuj do tego np. artylerię i AUAV -nie zbijaj swoich oddziałów w ciasną kupę przy np. zdobywaniu uplinka; -po zdobyciu uplinka schowaj piechotę do jakiegoś budynku-nie za blisko, ale na tyle by mogła ona go ochraniać przed wrogą infantry; -jeśli iżynierowie chronią uplink lub dojazd do niego zaminuj podejścia/drogę,wezwij Sentry (1CP) do niego (i każdego do którego możesz/jest to konieczne); -in cover piechota ma lepszy zasięg, siłę ognia, obrona; -garissoned infantry ma lepszy defense niż in cover; -piechota garrisoned w wysokim budynku ma większe pole widzenia; -przmieszczaj piechotę transporterami-dotrą szybciej na miejsce; -Crush'uj uplinki z głową np. uplink, do którego przeciwnik przesunął strefe lądowania; -jeśli odział ma 50% hp ewakuuj go, zachowa zdobyte doświadczenie, aż do aktualnej bitwy włącznie, a Ty dostanie 2CP; -AirStrikes świetnie sprawdzają się w obronie, a Electronic Warfare w ataku; Deep Strike Aby używać musisz wykupić Ability 1&2 (400CR), wymaga jednostki riflemanów na poziomie rekruta, co oznacza, że zawsze możesz z tej zdolności korzystać. O ile masz dość punktów dowodzenia (CP). Potrzebujesz 10 CP( 8CP w DEFCON1): -4CP na przywołanie strzelców (2CP w DEFCON1); -6CP by wysłać ich w pożądane miejsce; Musisz nakazać DS zanim piechota zacznie zjeżdżać na linach z transportowca! Możesz wykonać całość ręcznie, podświetlając pustą kartę,przywołać RIF( i gdy są jeszcze w drodze) nacisnąć A aby wskazująć cel z punktu widzenia swojej jednostki(albo z SITRIP), a następnie ponownie A by potwierdzić. Można to zrobić poprzec Voice Command. Np.: karta nr. 9 jest pusta, "Deploy Riflemen" > " Unit 9 move to (uplink/target/unit#/hostile#)" DS można używać do: -przejęcia wrogiego uplinka najkrótszym możliwym czasie; -wysłania strzelców jako obserwatorów; -wysłania RIF jako "celowniczych" dla ataków specjalnych artylerii na dowolny cel na mapie(muszą mieć wykupiony Ability4); Aby użyć Ability 4 strzelców: -przełanczasz sie na ich kamerę; -wroga jednostka musi znajdować się na ich lini wzroku; -wyberasz kartę artylerii; -naciskasz Y mając cel na "muszce"(celownik na srodku ekranu) To narazie tyle... Ide grać Edytowane 7 grudnia 2008 przez kant1983pl Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.