Skocz do zawartości

Halo 3: ODST


marek1712

Rekomendowane odpowiedzi

Krotsza, mniej zapadajaca w pamiec i niby lepsza od H3? Plynnie (30fps) to kazde Halo bylo jak pamietam, a zabki sa w niemal kazdej grze wiec zaden to plus jesli gra ma ich troche mniej (nie duzo). W 2009 taka grafika nie robi zadnego wrazenia - wyglada lepiej od H3 za sprawa cieniowania choc sama w sobie jest juz cienka za sprawa tego silnika z ktorego duzo sie nie da wyciagnac. Wiele gier znacznie lepiej wyglada na UE3

 

Ps. w sieci krazy pliczek ktory dodaje nam SGT Johnsona, wystarczy przerzucic na hdd i sie nim cieszyc, wcale nie potrzeba kodu.

Edytowane przez Scorp1on
Odnośnik do komentarza

Dodać na dysk i liczyć się z możliwością bana.

Grafika to kwestia gustu, ale korwa nie przesadzajmy, tragiczna to ona nie jest, jak na 3 letni engine gra która wygląda jak dzisiejsze średnie pozycje (widział ktoś Wet?) i tak całkiem nieźle się broni.

Ogółem to w sieci da się zauważyć jakąś taką tendencję do bashowania ODST za grafę, ciekawe czy ma to coś wspólnego z fajbojami PS3, których KZ2 ma lepszą grafikę, ale ODST przebiło go w sprzedaży w JEDEN DZIEŃ!?

Odnośnik do komentarza

Od wczoraj wieczora gram. Co mogę powiedzieć? Z początku byłem delikatnie zawiedziony kampanią - chaos i tyle. Po kilku flashbackach taka formuła mi się spodobała :)

Jest tylko jedna rzecz, która mnie dobija: brak matchmakingu w trybie Firefight. Wolałbym dołączyć do losowych ludków i sobie pograć, niż żebrać na forum, by ktoś pograł ze mną (to samo kampania).

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Weź nie zamylaj, bo tak się składa, ze kupiłem Wolfensteina i ODST dzień po dniu i ODST wcale od tego średniaka graficznego nie odstaje, jak Wolfa odpaliłem to pierwsze co zrobiłem to odsunąłem krzesło dalej od ekranu, żeby zęby mnie nie zjadły. Nikt tu nie broni grafiki tylko jak się czyta coś w stylu grafika do dupy, 3/10 grac się nie da to człowieka szlag trafia, tym bardziej, że wszyscy wiedzieli na jakim silniku gra będzie szła i czego mogą się spodziewać. Swoje przemyślenia zawsze można napisać inaczej i o to chodzi, że np. nie ma podejścia do obecnych topowych produktów, ale to było "oczywistą oczywistością", jakoś nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że ktoś kupował ODST z myślą, że powali go graficznie, jest lepiej niż w Halo 3 co już jest zaskoczeniem.

Odnośnik do komentarza

Nie rozumiem czemu bronicie tak grafiki z ODST, jest słabiutka(max 7/10) i odstaje od dzisiejszych średniaków np. Wolfenstein(gra na 5 letnim silniku) wygląda lepiej. A jeśli już porównamy ją to topowych produkcji(Cod4, Cod:waw, Bioshock, UT3, R2, K2) to już jest tragicznie.

 

Dodam tylko, że kolega mój drogi powyżej już posiada grę i pisze na podstawie 42 calowych obserwacji. Jak go dziś odwiedzę, to zobaczymy jak to w praniu wygląda.

Edytowane przez Masorz
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To poprawiony silnik 3, wiec nie ma szalu, sam jeszcze na zywo nie widzialem ODST, ale obstawiam ze wyglada po prostu porzadnie. Wiadomo, ze takie MW2 zje graficznie ODST na sniadanie, ale poczekajmy do launchu Reach, wtedy bedzie mozna zapewne popodniecac sie oprawa av.

Odnośnik do komentarza
Weź nie zamylaj, bo tak się składa, ze kupiłem Wolfensteina i ODST dzień po dniu i ODST wcale od tego średniaka graficznego nie odstaje. Nikt tu nie broni grafiki tylko jak się czyta coś w stylu grafika do dupy, 3/10 grac się nie da to człowieka szlag trafia, tym bardziej, że wszyscy wiedzieli na jakim silniku gra będzie szła i czego mogą się spodziewać.

 

To ja już sam nie wiem, grałem w demko Wolfensteina na ps3 i wyglądało lepiej od ODST, chyba mam źle ustawiony obraz w x360, aliasing w ODST wali po oczach(to samo mam w Forzie 3) i obraz jest taki dziwny, niby wyświetla 1080p ale wygląda to jak 480p. To wina component(bo nim mam podłączonego x360 do tv)??

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo
To ja już sam nie wiem, grałem w demko Wolfensteina na ps3 i wyglądało lepiej od ODST, chyba mam źle ustawiony obraz w x360, aliasing w ODST wali po oczach(to samo mam w Forzie 3) i obraz jest taki dziwny, niby wyświetla 1080p ale wygląda to jak 480p. To wina component(bo nim mam podłączonego x360 do tv)??

 

Wiesz każdy grafikę odbiera trochę inaczej, do tego po czasie człowiek się przyzwyczaja i pewnych rzeczy już nie zauważa, też zależy na jakiej wielkości ekranie grasz, jak masz 4x cali to jak siądziesz odpowiednio blisko to wszystko będzie walić po oczach, natomiast ja jak gram na 22' i usiądę do tego ekranu tak jak do kompa to relatywnie odbieram obraz tak jakbym miał 4x cali ale siedział odpowiednio dalej np. 3 metry. A jeżeli chodzi o AA to ustaw ostrość na 0 może będzie lepiej.

 

Ja na grafikę patrzę jako całość np. AA + tekstury + kolorystyka + design. I np. pierwsze odczucie bo na tym przeważnie opieram swoje opinie bo jest zawsze świeże, w przypadku ODST było takie, że byłem pozytywnie zaskoczony, a przy Wolfie to po tych wszystkich materiałach jakie w necie widzialem to byłem trochę zaskoczony ale na minus większym AA niż myślałem, że będzie.

 

A co do samego kabla to Ci nie powiem bo się na tym nie znam, u mnie leci po HDMI, nie wiem jak ma się do tego komponent.

Odnośnik do komentarza

Jedno chciałem wyjaśnić. Gry "ze słabym AA" to tak naprawdę gry z wyłączonym AA :) To tak gwoli ścisłości. Nikt nie będzie się silił na włączanie próbki 2x by ząbki były trochę mniej widoczne (ale nadal) i spadek ilości klatek danej sceny oscylował wokół 5-10 klatek. eDRAM ma wiele zalet ale pełnoekranowego bezstratnego AA nie obsługuje (Jedynie częściowy i to jeszcze jak silnik graficzny danej gry pozwala), więc brak nawet częściowego AA w silniku Bungie (oraz wiedza, że działa on poniżej 720p) pokazuje dobtnie jak nieprzystosowanym do X360 enginem dysponują twórcy tej kultowej serii. Gdybam, że jest to na chama przerobiony i skonwertowany silnik Halo 2. Dlatego nie da się z niego na X360 więcej wyciągnąć (Co X360 potrafi na nowoczesnych silnikach pokazują przykłady Mass Effect 2, Forzy 3 i Gears of War 2).

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

To poprawiony silnik 3, wiec nie ma szalu, sam jeszcze na zywo nie widzialem ODST, ale obstawiam ze wyglada po prostu porzadnie.

Dokładnie. Choć sama grafika wygląda "jedynie" przyzwoicie, to jak pisali na GS: nadrabia artyzmem. Kilka razy widać w grze windy oritalne, w tym

jedną rozsypującą się. Wygląd i efekty przecudne.

 

Gdy z kolei zasuwamy Romeo wraz z Duchem [czyt Daczem] można podziwiać chmury ze szczytów wieżowców miasta.

I proszę, ludzie. Przestańcie mówić, że CoD4 ma lepszą grafikę (tak samo CoD:MW2). Te gry są robione na mocno modyfikowanym engine CoD2. Uwidacznia się to choćby w prologu CoD4 na statku. Może na TV tego nie widać ale w wersji PC bije po oczach.

Edytowane przez marek1712
Odnośnik do komentarza
To ja już sam nie wiem, grałem w demko Wolfensteina na ps3 i wyglądało lepiej od ODST, chyba mam źle ustawiony obraz w x360, aliasing w ODST wali po oczach(to samo mam w Forzie 3) i obraz jest taki dziwny, niby wyświetla 1080p ale wygląda to jak 480p. To wina component(bo nim mam podłączonego x360 do tv)??

 

Przez ponad rok miałem xboxa podłączonego przez component. Jakiś tydzień temu pożyczałem kumplowi konsolę i przed odłączeniem jej na chwilę podłączyłem kablem hdmi, różnica była tak kolosalna w ostrości, w nasyceniu kolorów że, nie mogłem uwierzyć. Sam jak odbiorę konsolę zmieniam component na hdmi spróbuj na prawdę różnica jest ogromna.

Odnośnik do komentarza

marek1712 - COD MW ma tyle latek praktycznie co Halo3 - ale wciaz robi wrazenie dobrymi texturami, 60fpsami i innymi rzeczami. Dzisiaj to zobaczysz ze po 2 latach pewne niedorobki czy cos ale jest to jeden z lepszych silnikow tej generacji dla shooterkow.

Porownojac ODST do ostatniego Wolfa to w mojej ocenie to oba silniki sa srednie ale z IDTech4 sporo wycisneli dlatego Wolf wygrywa w kwesti grafiki (nie wiele ale wygrywa :)). Skoro roznica miedzy H3 a ODST jest znikoma poza cieniowaniem to widac jak na dloni ze 3 to niz innego jak Halo 2,5, a wszyscy sie temu sprzeciwiali. Z reszta etapy w miescie maskuja wszystkie nie dorobki (bo jest ciemno :)), wystarczy zagrac jakas misje gdzie zaczynamy ze Spartan Laserem na plazy. Wszystko kluje w oczy. Miejmy nadzieje ze Reach pokaze cos w koncu bo po obecne gry z Halo w tytule wygladaly srednie, rowniez Halo Wars (brak stalych 30 fps nawet...)

 

ps. ja gram na HD / LCD

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Podejrzewam, że silnik Reach może nie zabijać grafiką, ale za to będzie miał zalety poprzedniego czyli płynność przy wyświetlaniu nawet bardzo dużej liczby przeciwników, ja bym wolał właśnie taki kompromis, niż za(pipi)istą grafę i wczytywanie co chwilę, takie coś widziałem w KZ2, chociaż nie wiem jak to wygląda w całej grze, ale jak miałem pada w lapie doslownie 5 minut to było takie coś: wchodzę z placu do korytarza w budynku /wczytywanie/, przechodzę przez ten pusty korytarz do pomieszczenia z 3 przeciwnikami /wczytywanie/.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...