MichAelis 5 620 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Ja wiem, ze niewiele jest. To tylko byla moja odpowiedz na to ze nie chce AC w terazniejszosci. ;] Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Oczywiscie ze sa zroznicowane w porownaniu do jedynki. Jak sam tyttul wskazuje jest to gra o zabojcy ;] W jedynce kazda misja to bylo. Wejsc na wieze, podsluchac, potem ukrasc cos, na koncu zabic i uciec. Tak samo kilka razy, a potem boss. W dwojce czegos takiego nie ma. to prawda, tutaj natomiast te składowe są rozłożone na kilka mniejszych misji : ] Cytuj
milekp 78 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Ja nigdy nie zrozumiem narzekania na monotonię w Assassynach. Gramy zawodowym zabójcą, który dostaje cel do zlikwidowania, idzie w to miejsce, zabija i (pipi) przed strażą. I tak na okrągło, bo co innego ma jeszcze robić morderca? Waszym zdaniem zawodowy zabójca, powinien, w czasie wolnym, Pinaty hodować? Cytuj
Gość Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 No nie powiesz mi chyba, ze 1 nie miala monotonnego, ba prostackiego schematu, na ktorym opierala sie cala gra? Cytuj
milekp 78 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Oczywiście, że tak, przecież opisałem ten schemat post wyżej, czyli: odbierz zlecenie - dowiedz się o celu - znajdź cel - dostań się do niego - zabij - spierd.alaj. To jest schemat i sens gry o zawodowym zabójcy. Co niby tam się miało jeszcze znaleźć? Wyprowadzanie dzieci do przedszkola? 8) Cytuj
Fuji 1 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 (edytowane) Jedynka była monotonna co się odczuwała już w połowie gry, ale zaś druga część nie jest zła (nie twierdze tez,że jest idealna - zawsze może być lepiej bądź dużo lepiej). Grałem z 20h i nie odczułem żadnego znudzenia Edytowane 11 lutego 2010 przez Fuji Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 mógłby jeszcze chodzić na dziwki, jarać haszisz i pakować na siłce. jest masa dodatkowych atrakcji, które można robić w przerwach od wykonywania zawodu asasyna. Cytuj
Colin 1 975 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 nie, to już było w san andreas. lepsza by była "oficjalna tożsamość", bycie częścią społeczeństwa, jakaś nudna robota i życie wśród plebsu. Cytuj
estel 806 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 W Hitmanie też chodziło o zabicie celu, a gra nie była nudna. (piszę głównie o Blood Money, bo tę część najlepiej pamiętam) Cytuj
milekp 78 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 mógłby jeszcze chodzić na dziwki, jarać haszisz i pakować na siłce. jest masa dodatkowych atrakcji, które można robić w przerwach od wykonywania zawodu asasyna. To wszystko będzie w grze "Kiler", będącej samodzielnym dodatkiem do Sims 3. W polskiej wersji językowej wystąpi Cezary Pazura Cytuj
Gość IKIR4TOS Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 mógłby jeszcze chodzić na dziwki, jarać haszisz i pakować na siłce. jest masa dodatkowych atrakcji, które można robić w przerwach od wykonywania zawodu asasyna. yhm i co jeszcze? QTE z możliwością otwierania lodówki? no (pipi)a, podobne bezsensowne to było w GTA SA. Narzekasz na siłę. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 narzekam, bo mam powód. a przykłady z du.py owszem, ale nie o to chodzi. trzy posty wyżej jest doskonały przykład - Hitman. ani razu w tej grze nie ziewałem, chociaż co misję miałem kogoś wyeliminować. być może fakt bycia sandboxem zabija całą przyjemność z grania asasynem. nie wiem. prawdopodobnie kolejny raz nie dam się naciągnąć PMom, PRowcom i innym kreatywnym dyrektorom na niesamowicie urozmaiconą rozgrywkę w kolejnym AC. trzeci raz do tej samej rzeki się nie wchodzi ; ] z mojej strony EOT, bo nie ma sensu się boksować w temacie kto ma rację : ] Cytuj
[InSaNe] 2 490 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Chyba nie zrozumiałeś ironii Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 nie wiem, o którym poście piszesz, stąd nie wiem czy zrozumiałem czy nie ; ] Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 mógłby jeszcze chodzić na dziwki, jarać haszisz i pakować na siłce. jest masa dodatkowych atrakcji, które można robić w przerwach od wykonywania zawodu asasyna. Z tymi dziwkami i jaraniem to dobry pomysł nie to jak relaksujące ruchanko na chaju po wykonaniu zlecenia Cytuj
[InSaNe] 2 490 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 To było do Kratosa, nie do Ciebie, zimzvm ;] Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Sequence 13 został zrobiony maksymalnie na siłę aby coś było, cieszy mnie tylko to że po skończeniu można dalej zbierać malunki etc... Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Witam, czy w polskich wydaniach Assasin's Creed 2 jest pełny polski dubbing? Bo ja mam same napisy po polsku, w języku dialogów mam ANG, WŁO i ROS, polskiego brak? To ma tak być? Byłem przekonany, że gra ma pełną lokalizację :confused: Cytuj
Robsonf 0 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Moim zdaniem przypadek DLC do Assassin's Creeda II powinien dać do myślenia deweloperom i wydawcom - nie powinno się udostępniać płatnych dodatków do gier, które zostały wcześniej wycięte z podstawowej wersji danej produkcji. Analogiczna sytuacja była z Gears of War 2 - tam wycięte sceny dodane później w formie DLC udowodniły jedynie, że dobrą decyzją było ich wycięcie. Dokładnie tak samo jest z ACII - obydwie sekwencje z dodatków nie trzymają ogólnego poziomu gry i moim zdaniem trochę sztucznie wydłużają rozgrywkę i są na siłę wepchnięte w oś fabularną gry. Zatem bardzo się cieszę, że Ubisoft podjął decyzję o wycięciu tych sekwencji kosztem szybszego wydania gry, gdyż czekanie dodatkowy miesiąc czy dwa nie byłoby adekwatne do końcowego efektu. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Dlaczego nie powinno? Przecież to dla nich czysty, dodatkowy zysk. A że nie trzyma jakości podstawki? Kogo to obchodzi ja setki tysięcy dolarów już lecą na spragnione konta Ubisoftu Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 28 lutego 2010 Opublikowano 28 lutego 2010 (edytowane) Czy coś poza achivem i zwiększona wartością willi dostanę za zbieranie piór? Ogólnie jest to lepiej rozwiązane niż w AC1. Opłaca się zbierać jakieś duperele? Zebrałem z willi te statuetki, zbieram strony kodeksu co jest chyba konieczne by ruszyć fabułę. Jest coś jeszcze do zbierania, ale na razie nie mam odblokowane tego. Ogólni to jak mogę te strony kodeksu odszyfrowywać, bo mam ich kilkanaście a jak idę do Leonardo to tylko jedną mi odszyfrowuje i dostaję jakiś bonus. Reszta stron jest w wilii nie odczytana. Edytowane 28 lutego 2010 przez sznurek Cytuj
Mani 694 Opublikowano 28 lutego 2010 Opublikowano 28 lutego 2010 Kodeks rozwiązujesz w pokoju wuja w willi. Bodajże podchodzisz do ściany wciskasz "A" i strony automatycznie lądują na ścianie. Natomiast za pióra dostajesz 2 bonusy ... za 50 piór Condottiero War Hammer a za 100 dostajesz achievementa i płachte rodziny Auditore. Cytuj
Colin 1 975 Opublikowano 28 lutego 2010 Opublikowano 28 lutego 2010 a za płachtę Auditore też jest achiv. co do codexu jak juz masz strony, podchodzisz do tablicy, B żeby je wrzucić. jak już będziesz miał wszystkie na tablicy to Y żeby załączyć eagle vision, a później kombinuj, nie będę psuł zabawy Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 28 lutego 2010 Opublikowano 28 lutego 2010 Dużo stracę jak przejdę najpierw 2, a potem 1? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.