Skocz do zawartości

Bioshock 2


Shakeawake

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 268
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Nie rozumiem, przecież to jest ta sama informacja z aktualnego numeru Game Informer'a (zresztą nawet sam news'a zapodałeś ;)):

 

 

"Other info: Vita Chambers return, there is confirmed multiplayer(no details), audio logs are back, and Fontaine Futuristics is a level in the game."

 

Po prostu wesołki z onetu zrobili z tego osobny news.

 

Co do multi. Jeśli single będzie nadal na takim samym poziomie to czemu nie? Takie na przykład Challenge Rooms wypaliło. Standardowe tryby może średnio pasują ale jakieś potyczki, gdzie jeden gracz wciela się w BD a reszta w Splicerów (mamy przecież różne klasy ;)) mogły by być ciekawe...

Odnośnik do komentarza

Dzięki :)

 

Rozbudowane drzewko umiejętności brzmi bardzo interesująco, będziemy mieli różne style gry ("Pet Master" zorganizuje sobie team złożony z LS i zhackowanych botów, niczym druid w Diablo II ;)) przebudowano również plasmidy (zużycie ADAM'a, jest zależne od naszej woli) co pozwoli na stworzenie sobie postaci według indywidualnych upodobań oraz skłonności (co z kolei daje nam klarowniejszy obraz multiplayer'a -> walki BD vs BD, gdzie jeden otoczony jest pobratymcami a drugi specjalizuje się w pułapkach. PvP oraz TvT wskazane). Wszystko fajnie ale nie wiem jak, nawet liczne grupy splicerów, mogą zaszkodzić prototypowej wersji Big Daddy'ego, który jest połączeniem Rosie z Bouncer'em (Rivet Gun + Drill) posługującym się plasmidami i bronią jednocześnie oraz mającym w zanadrzu odpowiednik Vita Chambers (o fakcie, że może zobaczyc własne stopy nie wspominając :D)?! Widzę dwa rozwiązania:

- jakimś cudem splicer ewoluował i jest jeszcze twardszy niż wcześniej.

- nie zaszkodzą nam w ogóle = gra będzie łatwa (nie licząc potyczek z BS).

 

Co do postaci Big Sister... to taki odpowiednik Nemesisa z RE3 (choć to mamy kontrole nad częstotliwością pojawiania się tej persony). Ma być twardą, szybką s*ką a potyczki z nią będą prawdziwym wyzwaniem. Jako postać jest na pewno intrygująca, na bank nie będzie to

Tenenbaum

, a cała ta otoczka z relacjami małych dziewczynek ze starsza siostrą jest kapitalna ("Mr. B, Mr. B... Big Sister doesn't want you playing with me..."). Liczę na porządny zwrot akcji. Jordan Thomas mówi: "It wouldn't be BioShock if it didnt surprise you". Damn right!

 

Klimat nam zgęstnieje, będzie jeszcze bardziej "creepy" (może jakaś Silent'owa shiza?) nic tylko się cieszyć :)

 

PS: Na koniec przytoczę słowa Jordan'a Thomas'a po których mogę spać spokojnie:

 

"It wouldn't really be BioShock if you don't end up thinking about it and the ideas behind environment you're standing in"

 

PS2: Przydałby się Gooral bo chyba patrzę na tę kontynuację przez różowe okulary ;)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Z jakiegoś niemieckiego magazynu:

- Bioshock 2 will have much more (facial) animations for it's characters, especially the Little Sisters.

- Tannenbaum is indeed back and during a gameplay presentation, Tennenbaum wakes up the player.

- According to Melissa Miller, returning to Rapture wont be boring because of three reasons: 1. You can go outside of Rapture, 2. You will mainly visit places, you only heard of in B1 and 3. a secret aspect, she wont mention.

- Compared with the Big Daddy in Bioshock 1, you will be faster and your field of view will be better.

- Vita Chambers are back, but when you respawn there, the health of the enemies (e.g. Big Daddies) might be regenerated for a certain amount.

- There are more greytones added to your moral choices. So there is not just black and white. Moral choices are also integrated into the game mechanics and not just to the endings.

- Splicers will now search for cover, jump off balconies and use their enviroment. They can also catch grenades and throw them back.

- The Big Sister will change during the story.

- Guessing from artworks and screenshots, Splicers look more ill. One had more claw like fingers, eczemas...etc.

- Concept art showed Rapture Metro Station North, one small screenshot showed a hall in Fontaine Futuristics.

- In an interview with Jordan Thomes, he said: "Ryan and Fontaine were a part of the big ideologic war, which made Rapture fall. While the story of this characters is somehow over, they are still important to show people whats up with Rapture...."

- Jordan also said that the player "creates" alot of corpses. The Little Sisters may show which are worth to be harvested.

 

achtungbigsis.JPG

 

 

P.S.W tym tygodniu w GTTV ma być premierowy pokaz B2.

Odnośnik do komentarza

O lol

 

Niepokoi mnie to, ze posiadacze PS3 jakos niezbyt ochoczo wypowiadaja sie na temat gier multiplatformowych. Od samiutkiego rana w sieci zobaczyc mozna gameplay z Bioshock 2, a tu jeszcze nikt nic nie napisal! Co innego jakby pojawil sie trailer z chocby Uncharted 2, wtedy pojawiloby sie pewnie 10 stron nowych postow...eee <_<

 

Zaprezentowany gameplay z B2 zrobil na mnie ogrmne wrazenie! Na pierwszy rzut oka gra nie wiele rozni sie od czesci pierwszej(swoja droga, na prawde swietnej!), jednak po chwili wylapac mozna smaczki takie jak uzywanie mocy i spluwy naraz, bez koniecznosci przelaczania, czy tez chodzenie pod wodą w wielkim cielsku Big Daddy'ego. Szkoda tylko, ze ogromne wiertło zamiast rozrywac przeciwnikow, tylko ich odrzuca - moze dostepne beda jakies specjalne ataki, kto wie.

 

Graficznie wyglada to niemal identycznie jak "jedynka" - na bank cos poprawiono, jednak ja nie z tych, ktorzy wyłapuja wszelkie niuanse graficzne i porownuja je na tysiac sposobow.

 

Tak czy siak hit murowany! Oj, tegoroczna jesien zapowiada sie cholernie grubo! Procz kilku mocarnych exclusive'ow od Sony, dostaniemy takze B2, Modern Warfare 2, Ninja Gaiden Sigma 2, Bayonette i mase innych wspanialych gier! :lol:

Odnośnik do komentarza

Mi tez nie pasi to, ze fabula w Bioshocku opowiadana byla z odsluchow radiowych, a nie zaimplementowano cut-scenek, jednak taki urok tej gry.

 

Mimo to jednak tamta produkcja wciagnela mnie tak bardzo, ze na prawde nie moglem sie od niej oderwac! Dawno zaden hit mnie tak nie wchlonal zarowno doskonalym gameplay'em, jak i klimatem.

 

Uncharted mialo za to duzo wieksza zywotnosc i gre ukonczylem az 5 razy! Jednak, z calym szacunkiem dla dziela Naughty Dog, Bioshock byl zwyczajnie lepszy. Moze dlatego, ze klimat Uncharted zostal pogrzebany przez zrobienie z gry strzelanki, a nie przygodowki? Co jak co, ale pierwsze trzy etapy Drake's Fortune zwiastowaly dla mnie jedna z najlepszych gier wszech czasow! No coz, prawa rynku, teraz przygodowki juz sie nie sprzedaja, i wszystko musi byc komercyjne <_<

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...