Skocz do zawartości

N czy Cyfra +


MichAelis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja zdecydowałem że jak zadzwonią i nic ciekawego nie zaoferuję to zrezygnuję i jednak wezmę nowy tańszy pakiet z tym białym dekoderem.

PO rezygnacji  nie weżmiesz nic  w NC+ przez najbliższe  3 miesiące  .... taka  kara . Oczywiście mowa o twoich danych .... na inne dane mozna brać .

Opublikowano (edytowane)

Wysłałem 26.03 rezygnację z Cyfry + (umowa kończy mi się 30 kwietnia, miesiąc wcześniej musi zostać wysłane wypowiedzenie jeśli nie chcę przedłużyć umowy w trybie automatycznym) i oczekuję na telefon z biura utrzymania abonenta - orientujecie się kiedy oni dzwonią? Jest jakaś sztywna reguła w jakim czasie po otrzymaniu wypowiedzenia mogę spodziewać się pierwszych prób "nękania" mnie nowymi ofertami?

Edytowane przez Biały
Opublikowano

Podobniez taki wzor daje rade:

miejscowość, 05.04.2013
imię nazwisko
ul.
kod miasto
Nr umowy
Nr abonenta

ITI NEOVISION Sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta telewizji nowej generacji n
ul. Josepha Conrada 37
31-357 Kraków


Wypowiedzenie umowy


W związku z otrzymanym od Państwa pismem z dnia 8.03.2012r. (nadanym listem zwykłym 25 marca 2013 roku, a otrzymanym przeze mnie 3 kwietnia 2013 roku) oraz przedstawionymi w nim zmianami w ofercie telewizji nowej generacji n, czyli m.in. podwyższeniem ceny abonamentu, zmianą programów oraz zmniejszeniem ich ilości w ofercie będącej integralną częścią zawartej przeze mnie z Państwem Umowy Abonenckiej, oświadczam, iż nie akceptuję dokonanych zmian. Informuję także, iż nie wyrażam zgody na wprowadzane przez Państwa zmiany w Regulaminie świadczenia usług. Jednocześnie informuję, iż nie wyrażam zgody na zastąpienie mojej aktualnej oferty przez ofertę „CANAL + Platinum (23)” z dniem 1 maja 2013r.
W związku z powyższym wypowiadam Umowę Abonencką numer .............., zawartą w dniu .................. roku, na podstawie zapisów Rozdz. V pkt. 8 Regulaminu Świadczenia Usług z dnia 1 kwietnia 2011r. bez zachowania okresu wypowiedzenia i wnoszę o zaprzestanie świadczenia usług zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej tj. do 30 kwietnia 2013 roku.
Proszę o przysłanie listem rejestrowanym lub też przesyłką kurierską na mój adres korespondencyjny potwierdzenia przyjęcia rozwiązania umowy wraz z rozliczeniem konta abonenckiego numer ...............
Proszę o wskazanie (na podstawie mojego miejsca zamieszkania) najbliższego punktu sprzedaży nc+ w którym dokonam zwrotu dekodera oraz karty abonenckiej n.
Odstępując od zawartej z państwem Umowy Abonenckiej, zwracam się z prośbą o zaprzestanie przetwarzania, przekazywania osobom trzecim moich danych osobowych oraz całkowite usunięcie danych ze zbioru danych firmy ITI NEOVISION Sp. z o.o. (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt 6 w związku z art. 35 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ze zm.).

imię nazwisko

Opublikowano (edytowane)

Podobno w CP jak się pokaże jakiś rachunek N'ki z ostatnich 3 miechów to przez pół roku ma się abonament gratis. Ja i tak mam przez cały okres 50% rabat na CP tyle że mieszkam w takim miejscu że nie ma możliwości postawienia talerza.

Edytowane przez wojnar
Opublikowano (edytowane)

Podobno w CP jak się pokaże jakiś rachunek N'ki z ostatnich 3 miechów to przez pół roku ma się abonament gratis. Ja i tak mam przez cały okres 50% rabat na CP tyle że mieszkam w takim miejscu że nie ma możliwości postawienia talerza.

dokładnie  to  przy pakiecie  premium  masz do wyboru MR za free na całą umowę   ,a w niższych pakietach  dodatkowe 3 miesiące gratis    gdzie umowa na 15 miesięcy  zawiera 3  darmowe miechy  razem 6

 

CP nie śpi   i działa http://satkurier.pl/news/84423/cyfrowy-polsat-z-oferta-dla-nowych-abonentow.html

Edytowane przez canuks
Opublikowano (edytowane)

Poddalem sie i zaakceptowalem Universe za 49zl i History HD na pol roku gratis (umowa na 12 miesiecy). Przed zlozeniem wypowiedzenia nie moglem zejsc ponizej golda z HBO ;] Ogolnie zalezalo mi na dekoderze i jestem  w miare zadowolony, w miare bo IMO ten pakiet powinien kosztowac 39zl ;P 

 

No i mimo wypowiedzenia nie dalo sie zejsc ponizej 99zl za Platyne lub  tego samego z HBO na pol roku za darmo - umowa rowniez na 12 miesiecy. 

Edytowane przez Ins
Opublikowano

Poddalem sie i zaakceptowalem Universe za 49zl i History HD na pol roku gratis (umowa na 12 miesiecy). Przed zlozeniem wypowiedzenia nie moglem zejsc ponizej golda z HBO ;] Ogolnie zalezalo mi na dekoderze i jestem  w miare zadowolony, w miare bo IMO ten pakiet powinien kosztowac 39zl ;P 

 

No i mimo wypowiedzenia nie dalo sie zejsc ponizej 99zl za Platyne lub  tego samego z HBO na pol roku za darmo - umowa rowniez na 12 miesiecy. 

 

Po jakim czasie od złożenia wypowiedzenia otrzymałeś telefon z biura utrzymania?

Opublikowano (edytowane)

Wypowiedzenie zlozylem w centrum NC+ 04.04 czyli w czwartek, a zadzwonili do mnie godzine temu.

 

Platyna za 99zl, HBO pol roku za darmo, umowa na 12 miesiecy - to jest poki co najtansza opcja jaka mozna bez problemu ugrac. No ale pewnie w ciagu miesiaca albo gora dwoch pojawia sie tansze pakiety.

Edytowane przez Ins
Opublikowano (edytowane)

No jak sam zadzwonilem do nich po tym pierwszym utargowaniu tej opcji i jej nie przyjeciu, dali mi gorsza oferte i mowili, ze nie da rady nizej. Jak powiedzialem, ze juz dostalem taka wczesniej to zdziwienie, "sprawdzanie w systemie" i tekst " a widzi pan, czegos nowego sie nauczylem wlasnie, faktycznie mozemy zaproponowac taka opcje" xD

 

PS. Oferty sa zalezne od wielu rzeczy, czy jestes z N czy z C+, jaki miales abonament, kiedy konczy ci sie umowa itp.  Jezeli chodzi o mnie to mialem full w N za 109zl, a umowa konczyc miala mi sie w pazdzierniku.

Edytowane przez Ins
Opublikowano

I w cos takiego bym wszedl wlasnie. Zadzwonilem to chcieli mi dac to na 18 miesięcy i bez hbo :-P nie wiem jak z nimi gadac. Za 2miechy to niby bede zmigrowany juz xd nie wiem co robić. Dzwonic i mówić ze chce to co powyzej? 

złożyć wypowiedzenie iczekać na tel z DuK .... bez tego to sobie możesz gadać  nic nie ugrasz.

 

PS. Oferty sa zalezne od wielu rzeczy, czy jestes z N czy z C+, jaki miales abonament, kiedy konczy ci sie umowa itp.  Jezeli chodzi o mnie to mialem full w N za 109zl, a umowa konczyc miala mi sie w pazdzierniku.

oferty są uzależnione  głównie od tego jak w przeszłości łatwo ulegałes namowom  konsultantom/BoK  czyli mówiąc prościej ... jak Ci wciskali nPremium w "promocji " za 19.90  to brałeś ,jak wciskali HBO po 19.90 też brałeś  to jesteś  dobry klient  . To teraz bedą Ci wciskać Silver za 69zl  z tekstem ze innej oferty nie da rady .

 

Sytuacja się zmienia jak złozysz wypowiedzenie

Opublikowano

Tez mam wszystko odblokowane, a jeszcze nie wybralem oferty :)

 

mi odblokowali tylko ale kino i jakieś kuchnie+ a pakiet miałem z HBO (nadal mam w sumie)

Opublikowano (edytowane)

Jak zadzwonia znowu to prosto z mostu wal, ze chcesz platyne za 99zl i HBO na pol roku za free przy 12 miesiecznej umowie. Jak sie nie uda to wypowiedzenie i dostaniesz to bez problemu.

 

PS. Dzwonili dzisiaj do mnie kolejny raz z dzialu utrzymania klienta. Tak sie napalili, ze niezauwazyli mojej dzisiejszej migracji ;P

Edytowane przez Ins
Opublikowano

Z CP jednak lipa bo żeby było 6 miesięcy gratis przy przenosinach trzeba podpisać umowę na 29 (!!) miesięcy - tak powiedziała babka w punkcie a koleś przez telefon potwierdził :( złożyłem wypowiedzenie w n i czekam na telefon. Chce to samo co Ins dostał :)

Opublikowano

Z CP jednak lipa bo żeby było 6 miesięcy gratis przy przenosinach trzeba podpisać umowę na 29 (!!) miesięcy - tak powiedziała babka w punkcie a koleś przez telefon potwierdził :( złożyłem wypowiedzenie w n i czekam na telefon. Chce to samo co Ins dostał :)

byłem sam w APS Polsatu  pytałem się powiedzieli ze 15 miesięcy umowa  w tym 3 miechy gratis  jak pokażę  rachunki z N  to  mam do wybory  dodatkowe 3 miechy za free lub MR za darmo na całą umowę  . Tobie zapewne chcą wcisnąć tą ofertę  http://satkurier.pl/news/84259/cyfrowy-polsat-oferta-dla-uzytkownikow-facebooka.html

Opublikowano (edytowane)

No trudno, ich strata - im powinno zależeć na zdobyciu nowego klienta. Zdecydowałem, że zostaję przy N, czekam teraz tylko na telefon. Chcę Universe+ za 49zł/12mc albo Silver za 69zł/12mc.

 

EDIT: Obdzwoniłem jeszcze 2 punkty APS z ciekawości (tym bardziej, że ta oferta z 6mc gratis przy umowie na 15mc byłaby naprawdę spoko), bo myślałem, że może babka w tym punkcie co byłem jakaś niekumata była. W obu zgodnie powiedzieli, że 6 miesięcy gratis dla abonentów N tylko przy umowie na 29 miesięcy. Takie info mam z trzech punktów, APS, gdzie w jednym byłem osobiście. Tak więc N zostaje, kwestia tylko dogadania warunków :)

Edytowane przez Lucek
Opublikowano

I w cos takiego bym wszedl wlasnie. Zadzwonilem to chcieli mi dac to na 18 miesięcy i bez hbo :-P nie wiem jak z nimi gadac. Za 2miechy to niby bede zmigrowany juz xd nie wiem co robić. Dzwonic i mówić ze chce to co powyzej? 

12 294 78 79, telefon bezposrdnio do DUK. Dzwon, powiedz, ze wyslales juz wypowiedzenie [sciema] a dostaniesz to co chcesz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...