Opublikowano 13 kwietnia 201312 l Zeby wycofac migracje wystarczy zadzwonic na infolinie, nie robia zadnego problemu. Niestety nie wiem do kiedy mozna to zrobic.
Opublikowano 14 kwietnia 201312 l "Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+. W tym celu prosimy o kontakt z nami."
Opublikowano 14 kwietnia 201312 l "Wszyscy Klienci, którzy podjęli decyzję o rezygnacji w marcu lub kwietniu 2013 r., mogą wycofać swoje wypowiedzenia do końca maja 2013 r. i skorzystać ze zmian w ofercie nc+. W tym celu prosimy o kontakt z nami." Tonący brzytwy się chwyta NC+ zakładało utratę 400tyś klientów w procesie całej migracji z obu platform .... nie oficjalnie mówi się ze do firmy już wpłynęło ponad 320 tys wypowiedzeń ( w nie cały miesiąc )
Opublikowano 14 kwietnia 201312 l Sądzę że jednak duża część wycofa wypowiedzenia, bo za dobre opcję mają w dokończeniu umowy . Ale co będzie gdy nastanie listopad i późniejsze miesiące ?. Apetyt się wzmoże bo przecież miałem taką super ofertę a teraz mam wziąć takie coś
Opublikowano 14 kwietnia 201312 l No ja zostaję przy Universe+ za 49zł bo w zupełności mi to wystarcza.
Opublikowano 15 kwietnia 201312 l Dziś rozmawiałem z przedstawicielem NC+ i nie mogę dokończyć umowy z npremium przypomnę umowę miałem na 48 zł + 5 zł za pakiet npremium przez 6 miesięcy, a po tym okresie miałem obiecane za 10 zł jak będę chciał. Niestety dziś poinformowano mnie że liczy się tylko te 6 miesięcy a potem jak nie wyłączę naliczą mi po 35 zł . Z drugiej strony to dziwne bo sądziłem że zapewnienie operatora o opłacie 10 zł to jakby część umowy
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za dodatkowe 5 zł miesięcznie. W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą. To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów.
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za dodatkowe 5 zł miesięcznie. W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą. To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów. Ale oczym to świadczy ? Tylko o TWOJEJ naiwności i frajerstwie dałeś sie zrobić jak dzieciak na cukierki . Jak masz teraz czas i ochotę się szarpać to żądaj odsłuchania rozmowy i jak ci faktycznie obiecała to niech teraz dają .Ale zapewne powołają się na regulamin oferty z którego wynika ze Ci sie nie należy ,a panienka dostanie karę (potrącą jej z premii -oficjalnie ,a nie oficjalnie pewnie dostanie drugie tyle do wypłaty za zwerbowanego klienta ) Możesz się jeszcze pochwalić na jaki to pakiet (promocyjny ) przystałeś ? EDIT : Właśnie zmigrowałem do NC+ ofertę jaką wynegocjowałem to Universe+ za 54zl + 6 miesięcy Cinemax za free na 12 miesięcy Magiczny numer DuK 122947879 Edytowane 16 kwietnia 201312 l przez canuks
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l @canuks a masz MR, jakie masz dekodery? Migrowales z N czy C+Ja raczej, jesli juz zmigruje, to dopiero jak mi sie skonczy obecna umowa, a ta wygasa w sierpniu.
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l @canuks, nie chcieli Ci dać tego za 49? Ja dostałem za 49 tylko nie wiem co z tym cinemaxem, bo w sumie nawet nie pytałem.
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za dodatkowe 5 zł miesięcznie. W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą. To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów. Ale oczym to świadczy ? Tylko o TWOJEJ naiwności i frajerstwie dałeś sie zrobić jak dzieciak na cukierki . Jak masz teraz czas i ochotę się szarpać to żądaj odsłuchania rozmowy i jak ci faktycznie obiecała to niech teraz dają .Ale zapewne powołają się na regulamin oferty z którego wynika ze Ci sie nie należy ,a panienka dostanie karę (potrącą jej z premii -oficjalnie ,a nie oficjalnie pewnie dostanie drugie tyle do wypłaty za zwerbowanego klienta ) Możesz się jeszcze pochwalić na jaki to pakiet (promocyjny ) przystałeś ? EDIT : Właśnie zmigrowałem do NC+ ofertę jaką wynegocjowałem to Universe+ za 54zl + 6 miesięcy Cinemax za free na 12 miesięcy Magiczny numer DuK 122947879 Oczywiście Ty wiesz już wszystko na początku rozmowy czy zfrajerzą Cię czy potraktują uczciwie. Przyjąłem drugą opcję ale jak widac w dzisiejszych czasach trzeba traktować z góry, że wszyscy to złodzieje. Mi jak większości proponują Universe+ za 49 zł. Podziękowałem im dziś za współpracę. Zawarcie umowy na odległość można roziwązać w ciągu 10 dni.
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l Powie nie chcę nic mówić ale od dziś dział utrzymania rzuca jakieś szalone oferty Wszystkie kanały+ pakiet HBO+ pakiet C+ za 69 zł Wg mnie ofert nie do przebicia Edytowane 16 kwietnia 201312 l przez marekjw2523
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l UPtzn co dokładnie dostałeś (który pakiet + HBO) ?Dzwonili dzisiaj do mnie i bez szału... propozycja typu platyna za 99zł + hbo za 25zł + MR 10zł
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l Nikt nie wie czym się kierują, staż w platformie ? lub inne czynniki, ale dużo osób potwierdza że takie oferty otrzymali. Jedyny warunek to zarejestrowane wypowiedzenie. Ja dzwonię jutro i dam znać czy da się w moim przypadku coś takiego ugrać.
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l Nikt nie wie czym się kierują, staż w platformie ? lub inne czynniki, ale dużo osób potwierdza że takie oferty otrzymali. Jedyny warunek to zarejestrowane wypowiedzenie. Ja dzwonię jutro i dam znać czy da się w moim przypadku coś takiego ugrać. W moim przypadku było tak(skopiuje z innego forum, co by nie pisać drugi raz tego samego:P): Kontak z nc+ zakończył się tym, że mając pakiet full w N za 99zl + 20zl Multiroom premium + zarejestrowane wypowiedzenie, "najniższy" cenowo dla mnie pakiet to canal+ platinum za 99zl + 20zl multiroom. Pani konsultantka na wieść, że nie mam zamiaru płacic więcej aniżeli 99zl za wszystko rozłożyła ręce twierdząc, że nie może nic zrobic. O opcji canal+ silver, z 6x c+ za 69zł nie wspominając :-)
Opublikowano 16 kwietnia 201312 l @canuks a masz MR, jakie masz dekodery? Migrowales z N czy C+ Ja raczej, jesli juz zmigruje, to dopiero jak mi sie skonczy obecna umowa, a ta wygasa w sierpniu. Nie mam MR ,dekoder biały zwykły ,Migrowałem z N @canuks, nie chcieli Ci dać tego za 49? Ja dostałem za 49 tylko nie wiem co z tym cinemaxem, bo w sumie nawet nie pytałem. Rozmowa zaczęła się od tego co mnie interesuje to ja odpowiedziałem ze nie chcę płacić więcej niż obecnie .... to gość mi od razu zaproponował U+ 49/12 miesięcy to ja chwilę zastanowienia i odpowiedziałem ze muszę to przemyśleć i oddzwonie .To gość pociągną dalej rozmowę i zaproponował ze jak zdecyduję sie teraz przejsć na NC+ to daje mi Cinemaxy lub paczkę Film BOX nie jako za free na 6 miesięcy ale przy pakiecie U+ za 54zll . Więc się zgodziłem na Cinemaxy . czyli to tak samo jak bym dostał Universe + za 49zl /12 miesięcy i za 5 zl Cinemaxy . Oferta ok ,ale bez szału mam co chciałem na upartego mogłem powalczyć o Cinemaxy na 12 miesięcy .Ale jestem zadowolony z tego co jest .Kanały już odpalone . Ja wycofałem reyzgnację pod jednym warunkiem: wymiana dekodera. Pani dzwoniła dwa razy bo "musiała uzgodnić to z szefem". Dziś wiem, że w czasie "uzgadniania" poszła na fajkę lub do kibla i sprzedała mi ściemę, że wymieni mi dekoder na nowy za dodatkowe 5 zł miesięcznie. W punkcie NC+ powiedzieli, że nic takiego nie ma a konsultant, że mi wymiana się nie należała i paniusia walnęła na mnie sik prosty swą ściemą. To jest "pełen" profesjonalizm w wykonaniu żabojadów. Ale oczym to świadczy ? Tylko o TWOJEJ naiwności i frajerstwie dałeś sie zrobić jak dzieciak na cukierki . Jak masz teraz czas i ochotę się szarpać to żądaj odsłuchania rozmowy i jak ci faktycznie obiecała to niech teraz dają .Ale zapewne powołają się na regulamin oferty z którego wynika ze Ci sie nie należy ,a panienka dostanie karę (potrącą jej z premii -oficjalnie ,a nie oficjalnie pewnie dostanie drugie tyle do wypłaty za zwerbowanego klienta ) Możesz się jeszcze pochwalić na jaki to pakiet (promocyjny ) przystałeś ? EDIT : Właśnie zmigrowałem do NC+ ofertę jaką wynegocjowałem to Universe+ za 54zl + 6 miesięcy Cinemax za free na 12 miesięcy Magiczny numer DuK 122947879 Oczywiście Ty wiesz już wszystko na początku rozmowy czy zfrajerzą Cię czy potraktują uczciwie. Przyjąłem drugą opcję ale jak widac w dzisiejszych czasach trzeba traktować z góry, że wszyscy to złodzieje. Mi jak większości proponują Universe+ za 49 zł. Podziękowałem im dziś za współpracę. Zawarcie umowy na odległość można roziwązać w ciągu 10 dni. Kolego nie chcę Cię martwić ale tak masz rację umowę można wypowiedzieć w Ciągu dziesięciu dnia ale czy ty podpisałeś umowę czy Anex ? Zapytałeś się czy Umowa zostanie do ciebie wysłana listownie i w jakim czasie ? Jeśli nie i jeśli migrowałeś z N to na 99% masz podpisany anex a tego nie wypowiesz bo nie masz takiego prawa . Ja dzisiaj migrując pytałem się2 razy konsultanta czy umowa bedzie do mnie wysłana listownie wraz z regulaminem .2 razy dostałem zapewnienie ze otrzymam umowę listownie w ciągu 2 miesięcy . Jeśli nie dojdzie umowa w tym czasie a coś bedzie nie hallo to mam doskonały pretekst i powód na wypowiedzenie natychmiastowe . Nikt nie wie czym się kierują, staż w platformie ? lub inne czynniki, ale dużo osób potwierdza że takie oferty otrzymali. Jedyny warunek to zarejestrowane wypowiedzenie. Ja dzwonię jutro i dam znać czy da się w moim przypadku coś takiego ugrać. W moim przypadku było tak(skopiuje z innego forum, co by nie pisać drugi raz tego samego:P): Kontak z nc+ zakończył się tym, że mając pakiet full w N za 99zl + 20zl Multiroom premium + zarejestrowane wypowiedzenie, "najniższy" cenowo dla mnie pakiet to canal+ platinum za 99zl + 20zl multiroom. Pani konsultantka na wieść, że nie mam zamiaru płacic więcej aniżeli 99zl za wszystko rozłożyła ręce twierdząc, że nie może nic zrobic. O opcji canal+ silver, z 6x c+ za 69zł nie wspominając :-) Jeśli jesteś abonentem N to nie dzwon na infolinie ogólną bo tam (pipi) zdziałasz siedzą tam same ...... podałem wyżej numer do centrum promocji .Dzwon tam i na pewno działasz dużo więcej niż na infolinii .Jesli masz wypowiedzenie zarejestrowane w systemie tym lepiej dla ciebie. Oferty zależą od tego jaki pakiet posiadałeś w N .. jak miałeś WPT + Npremium (wszystkie ) + HBO i płaciłes 59zl to teraz bez wachania możesz ugrać Universe + + 6x C ( lub pakiet filmowy HBO ) na 12 miesięcy w tej samej cenie Edytowane 16 kwietnia 201312 l przez canuks
Opublikowano 17 kwietnia 201312 l Jeśli jesteś abonentem N to nie dzwon na infolinie ogólną bo tam (pipi) zdziałasz siedzą tam same ...... podałem wyżej numer do centrum promocji .Dzwon tam i na pewno działasz dużo więcej niż na infolinii .Jesli masz wypowiedzenie zarejestrowane w systemie tym lepiej dla ciebie. Oferty zależą od tego jaki pakiet posiadałeś w N .. jak miałeś WPT + Npremium (wszystkie ) + HBO i płaciłes 59zl to teraz bez wachania możesz ugrać Universe + + 6x C ( lub pakiet filmowy HBO ) na 12 miesięcy w tej samej cenie Dzięki, magiczny numer zadziałał ;-). WPT + HBO + 6* C+ z multiroom premium za 89zł. Umowa na 12 miesięcy. Pani konsultantka w pierwszej kolejności zaproponowała 99zł, więc dodałem, że się zastanowię. Po chwili dodała, że jak bym się zdecydował teraz to obniży abo o 10zł, więc się zgodziłem. Czyli sumując, z Nki za 99zł + 20zł za multiroom premium, przeszedłem na to co powyżej za 89zł, więc myślę, że dobry deal. Pozdrawiam
Opublikowano 17 kwietnia 201312 l Podstawa to jest nie dzwonic do nich. Wyslac wypowiedzenie i czekac az sami zadzwonia. Gdzie Wam sie spieszy? Kolejnym punktem prztargowym jest duza liczba kanalow, ktore nie sa gwarantowane. Na przyklad; Eurosporty....
Opublikowano 17 kwietnia 201312 l Podstawa to jest nie dzwonic do nich. Wyslac wypowiedzenie i czekac az sami zadzwonia. Gdzie Wam sie spieszy? Kolejnym punktem prztargowym jest duza liczba kanalow, ktore nie sa gwarantowane. Na przyklad; Eurosporty.... Umowa kończyła mi się z końcem tego miesiąca, więc nie uśmiechało by mi się płacić pełnej "niepromocyjnej" ceny do czasu, aż łaskawie ktoś złoży lepszą ofertę.
Opublikowano 17 kwietnia 201312 l Podstawa to jest nie dzwonic do nich. Wyslac wypowiedzenie i czekac az sami zadzwonia. Gdzie Wam sie spieszy? Kolejnym punktem prztargowym jest duza liczba kanalow, ktore nie sa gwarantowane. Na przyklad; Eurosporty.... No tak w pakiecie Univers+ jest iż ach 17 ...ale do konca tego roku bedą na 100%(umowa platformy konczy się z koncem roku ) problem może pojawić się w styczniu 2014 . W najgorszym wypadku od stycznia do kwietnia bedę bez tych 17 kanałów co wydaje się az nie możliwe (no ale różnie bywa ) dla tego zalezało mi na umowie 12 miesięcznej .
Opublikowano 17 kwietnia 201312 l Dobrze wyszedłem na migracji jakieś 3 tygodnie temu, dostałem tak jakby platynę za 65zł przez całe 18 miesięcy. Dla tych co wrócili do poprzedniej umowy i cieszą ze wszystkich kanałów radze pomyśleć jakie wysokie ceny zaproponują po skończeniu umowy, ja mogłem mieć full pakiet za 69 ale do listopada, później 120zł(tak babka na infolinii powiedziała, chociaż równie dobrze mógł być to wał, żeby zniechęcic z rezygnacji z migracji)
Opublikowano 17 kwietnia 201312 l Dla tych co wrócili do poprzedniej umowy i cieszą ze wszystkich kanałów radze pomyśleć jakie wysokie ceny zaproponują po skończeniu umowy No jak nie beda chcieli sami z siebie zaproponowac czegos w normalnej cenie to wypowiedzenie i od razu bede mogl zejsc na najnizszy pakiet, a i ceny nagle zrobia sie swietne.
Opublikowano 17 kwietnia 201312 l @Ins swiete slowa. Swiat na TV sie nie konczy, a nikt im nie bedzie przeplacal, a na razie chca dawac mniej za wiecej.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.