SG1-ZIELU 870 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Ok dziś sami dzwonili z działu utrzymania klienta Umowa na 12 miesięcy 53 zł za wszystkie kanały i do tego paczka C+ Dziękuję nie mam pytań Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Ok dziś sami dzwonili z działu utrzymania klienta Umowa na 12 miesięcy 53 zł za wszystkie kanały i do tego paczka C+ Dziękuję nie mam pytań gdyby takie oferty dostawali nowi, ktorzy chca wpasc do n mimo tej nagonki Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Chyba tez wysle wypowiedzenie, chociaz wcale nie mam zamiaru rezygnowac Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Chyba tez wysle wypowiedzenie, chociaz wcale nie mam zamiaru rezygnowac Od lat robiłem tak w przypadku N i zawsze nie miałem zamiaru rezygnować od taki sprytny manewr taktyczny Cytuj
da$io 110 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Opublikowano 17 kwietnia 2013 Chyba tez wysle wypowiedzenie, chociaz wcale nie mam zamiaru rezygnowac Bez tego zapomnij o jakiejś atrakcyjnej propozycji. Dla nieopornych mają straszną bidę ale dogadać się tam jest jednak trudno bo tak jak wspomniałem jeden konsultant zaprzecza drugiemu. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Ja za to mam taki problem, że od czasów fuzji z tymi masonami, mam problemy z nagrywaniem, co nagrywanie praktycznie jest zesrane. Np ze 120 min nagra się albo 37 min. Mam dekoder cyfry plus Philips z dyskiem 250 giga. Ktoś też ma podobne problemy ostatnio ? Cytuj
Haro 78 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Opublikowano 18 kwietnia 2013 Zrezygnowałem z N na rzecz Cyfry Plus, i uważam to za największą abonamentową pomyłkę, zaraz po podpisaniu umowy na Internet radiowy. Teraz, dzięki zmianie oferty programowej i fuzji w NC+ nareszcie mogę się tego dziadostwa pozbyć. Mimo tego, że Cyfra nie wysłała jeszcze listów do swoich abonentów, wyczytałem w sieci że jest możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji. Tak też zrobiłem. Dwa dni już do mnie dzwonią i proszą żebym został. Z uwagi na to, że wyjeżdżam nie jest mi to potrzebne. Fart! Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 19 kwietnia 2013 Opublikowano 19 kwietnia 2013 Ja z kolei olewam cyfrę (korzysta aktualnie rodzinka, umowa jest na mnie), martwi 3-miesięczny okres wypowiedzenia, ale jakoś to można przeboleć. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 19 kwietnia 2013 Opublikowano 19 kwietnia 2013 Ledwo co zmigrowałem co NC+ a wczoraj już dzwonili czy nie chciał bym dobrać sobie paczki C+ . odmówiłem . Cytuj
benito82pl 198 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Witam. Wydzwaniają do mnie od kilku dni z działu utrzymania. Pytają za każdym razem czemu wypowiedziałem i że mają lepszą ofertę. A więc na tę chwilę mam tv n oraz wpt+hbo+npremium za 69. ich najlepsza oferta to 59 zł +canal+ cała paczka+hbo+6msc za free na fllmbox bądź cinemax do wyboru. Podziękowałem gdyż nie są w stanie przesłać mi nowych warunków na maila bądź pocztą w formie pisemnej. Ide do polsatu niestety:( Cytuj
da$io 110 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Opublikowano 27 kwietnia 2013 Paradoksalnie zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Konsultanci kłamią w żywe...ucho. Wielokrotnie okazuje się, że to co mówią a to co dają to dwie diametralnie różne rzeczy. Mi dali dekoder którego dać nie mogli. Przez telefon. Potem się okazuje, że się "pomylili" biedaczki....bandyctwo. Tyle mogę napisać. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 29 kwietnia 2013 Opublikowano 29 kwietnia 2013 Witam. Wydzwaniają do mnie od kilku dni z działu utrzymania. Pytają za każdym razem czemu wypowiedziałem i że mają lepszą ofertę. A więc na tę chwilę mam tv n oraz wpt+hbo+npremium za 69. ich najlepsza oferta to 59 zł +canal+ cała paczka+hbo+6msc za free na fllmbox bądź cinemax do wyboru. Podziękowałem gdyż nie są w stanie przesłać mi nowych warunków na maila bądź pocztą w formie pisemnej. Ide do polsatu niestety:( Ale warunki i regulamin masz taki sam jak obecnie w N ... bo NC+ przejęła regulamin Nki więc jak jesteś posiadaczem N to nic się nie zmienia ... co innego abonenci Cyfry + dla nich zmiany w regulaminie są dość spore. Paradoksalnie zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Konsultanci kłamią w żywe...ucho. Wielokrotnie okazuje się, że to co mówią a to co dają to dwie diametralnie różne rzeczy. Mi dali dekoder którego dać nie mogli. Przez telefon. Potem się okazuje, że się "pomylili" biedaczki....bandyctwo. Tyle mogę napisać. Czy dobrze zrobił ... ? osobiście uważam ze nie dostał dobrą ofertę za dobrą cenę ,a jak by się nieco potargował to dostał by w tej cenie cinemaxy/filmbox na okres całej umowy . Co do konsultantów na infolini ogólnej to oni nie moga nic ,to są zwykłe pionki które mają klepać regułkę z kartki i nawijać makaron na uszy .Ich obiecanki i zapewnienia ze dostatniemy nowy dekoder czy jakiś kanał mozna wsadzić w bajki . Co innego dział utrzymania klienta czy dział promocji ich decyzje są wiążące i jak Ci coś proponują /utargujesz z nimi to będziesz to miał . Co do umowy przechodząc na NC+ jakoś na początku kwietnia za pośrednictwem działu promocji gość mnie zapewniał ze umowę wraz z regulaminem otrzymam na piśmie w ciągu 2 miesięcy od przejścia . Zapewnienie to otrzymałem 4 krotnie podczas rozmowy ,wszystko nagrane więc w razie "W " jest się na co powołać Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 29 kwietnia 2013 Opublikowano 29 kwietnia 2013 Mam pytanie: chce zalożyć sobie ncplus z multiroom. Dekodery będą od siebie oddalone o parenascie metrów. Więc ciągniecie kabla ethernet odpada. Przy podlaczeniu wifi potrzebuje zakupic jeszcze routher, skonfigurować a potem normalnie dekodery wpiac do sieci i wszystko bedzie trybic czy trzeba jakies inne cuda wianki? lub tez jakis dekoder posiada wbudowana antene wifi i on AP a inne dekodery beda sie laczyc do niego? Cytuj
benito82pl 198 Opublikowano 29 kwietnia 2013 Opublikowano 29 kwietnia 2013 Witam. Wydzwaniają do mnie od kilku dni z działu utrzymania. Pytają za każdym razem czemu wypowiedziałem i że mają lepszą ofertę. A więc na tę chwilę mam tv n oraz wpt+hbo+npremium za 69. ich najlepsza oferta to 59 zł +canal+ cała paczka+hbo+6msc za free na fllmbox bądź cinemax do wyboru. Podziękowałem gdyż nie są w stanie przesłać mi nowych warunków na maila bądź pocztą w formie pisemnej. Ide do polsatu niestety:( Ale warunki i regulamin masz taki sam jak obecnie w N ... bo NC+ przejęła regulamin Nki więc jak jesteś posiadaczem N to nic się nie zmienia ... co innego abonenci Cyfry + dla nich zmiany w regulaminie są dość spore. Paradoksalnie zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Konsultanci kłamią w żywe...ucho. Wielokrotnie okazuje się, że to co mówią a to co dają to dwie diametralnie różne rzeczy. Mi dali dekoder którego dać nie mogli. Przez telefon. Potem się okazuje, że się "pomylili" biedaczki....bandyctwo. Tyle mogę napisać. Czy dobrze zrobił ... ? osobiście uważam ze nie dostał dobrą ofertę za dobrą cenę ,a jak by się nieco potargował to dostał by w tej cenie cinemaxy/filmbox na okres całej umowy . Ok. Posiadam już jeden abo w cp za 40zł z którego korzysta moja matka mieszkająca w sąsiednim budynku. A teraz biorąc opcje za 90 złoty u nich z multi w cenie. Mój abo wychodzi 50 dyszek. Sportu generalnie nie oglądam oprócz f1. Więc oszczędzam 10 zł. Wiec jak dla mnie to spory plus. Jedynym minusem jest utrata turborecordera na rzecz modułu cam. A i jeszcze jedno ktoś kiedyś robił wyliczenia i dekoder nki zużywał msc prądu za około 15 zł. Więc wychodzi 25 zł Co do regulaminu dlaczego konsultanci nic mi o tym nie wspomnieli? Jakby było to proste tak jak piszesz to bez problemu dostałbym tą oferte na maila. A oni że tak to nie da rady. Więc sayonara!!! Niestety nie miałem możliwości nagrywać rozmowy, ale z tego co się słyszy to później mają msc na rozpatrzenie reklamacji. A mi dodatkowych nerwów nie potrzeba. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 30 kwietnia 2013 Opublikowano 30 kwietnia 2013 Co do regulaminu dlaczego konsultanci nic mi o tym nie wspomnieli? Jakby było to proste tak jak piszesz to bez problemu dostałbym tą oferte na maila. A oni że tak to nie da rady. Więc sayonara!!! Niestety nie miałem możliwości nagrywać rozmowy, ale z tego co się słyszy to później mają msc na rozpatrzenie reklamacji. A mi dodatkowych nerwów nie potrzeba. Tak jak pisałem ... kolsuntanci na oficjalnej info to szkolone "małpy " mają info i klepią klepią je każdemu jak leci zadzwon do centrum promocji numer podałem kilka postów wyżej gadka bedzie od razu inna . Niestety ale na oficjalnej infolinii passą się na ludzkiej nie wiedzy . Cytuj
Vril_Dox 153 Opublikowano 7 maja 2013 Opublikowano 7 maja 2013 Rezygnację przyjęli. Jest im bardzo przykro z tego powodu. Będe twardy i oddam im to pudło. Kupie jakąś telewizje na karte bo i tak mało oglądam tv a stary abonament w kwocie 109,- pln to tylko strata jak oglądam ze trzy kanały z oferty. Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 10 maja 2013 Opublikowano 10 maja 2013 Czy jako nowy abonent mam szanse cos wynegocjowac w sprawie abonamentu? Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 10 maja 2013 Opublikowano 10 maja 2013 W kwietniu 3 razy dzwonilem do tych baranow by potwiedzic przejscie na stara umowe czyli Full N ... po polnocy wlaczyli mi pakiet Universe + ... Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 11 maja 2013 Opublikowano 11 maja 2013 Ja już mam ich powoli dość. Człowiek wziął u nich multiroom myślał, że normalnie wystarczy podłączyć i będzie grało, a tu lipa. 3 dni już się z tym badziewiem męczę. Specjalnie kupiłem nową antenę, mam skrosowany kabel ethernet (bo podobno to też mogła być wina nieskrosowanego, jednak lipa) sprawdzałem 3 razy czy numery się karty i dekodera sprawdzają, wprowadzałem ręcznie adres ip też lipa, automatycznie zresztą też. W końcu do nich się dodzwoniłem i niby mają mi wysłać jakieś demo które ma pomóc by dekoder zaskoczył. Normalnie mam ochotę wyje.bać te dekodery za okno. Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 11 maja 2013 Opublikowano 11 maja 2013 U mnie multiroom dziala bez problemu. Podlaczylem scrossowanym do routera oba dekodery i zaskoczyly po 30 sekundach. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 17 maja 2013 Opublikowano 17 maja 2013 Do osób, które rezygnowały z cyfry+ Ile czekaliście na jakąkolwiek odpowiedź po wysłaniu rezygnacji (poleconym oczywiście)? I czy taka odpowiedź była, czy muszę na infolinię dzwonić? Cytuj
Grzes!ek 37 Opublikowano 17 maja 2013 Opublikowano 17 maja 2013 Umowa kończyła mi się w maju, ale wypowiedznie wysłałem już w marcu. Zadzwonili do mnie z nową ofertą dopiero kilka dni przed końcem umowy. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 17 maja 2013 Opublikowano 17 maja 2013 Ja już na czas nieokreślony miałem. Cytuj
Ins 5 771 Opublikowano 4 lipca 2013 Opublikowano 4 lipca 2013 W kwietniu 3 razy dzwonilem do tych baranow by potwiedzic przejscie na stara umowe czyli Full N ... po polnocy wlaczyli mi pakiet Universe + ... Ogolnie po tych calych jazdach z powrotem do starej umowy zrezygnowalem gdy konsultant zadzwonil w tej sprawie i powiedzial, ze mozna wrocic ale 6 kanalow z paczki canal + (planete, axn spin, hyper itp) beda wylaczone. Olalem wiec i zostalem na zwyklym Universe + za 49zl. Co ciekawe jedyne co mi wylaczyli to vod i hbo. Tak wiec na chwile obecna mam: - Universe+ - Canal+ (wszystkie) - Cinemaxy - Filmboxy - History HD Za 49 ;P Ciekawe kiedy (o ile w ogole) sie zorientuja xD Cytuj
escobarek 37 Opublikowano 4 lipca 2013 Opublikowano 4 lipca 2013 Zainteresowani pewnie słyszeli o magicznych pakietach universe + paczka c+ za 59zł (w porywach do 69). Moje wypowiedzenie skutkuje z końcem lipca, a do tej pory mamią mnie "wspaniałą ofertą - tylko dla mnie", nc+ platinum za 99 zł. : / Jeśli u Ciebie Ins te dodatkowe kanały nie znikną to ofertę masz bajeczną. Chociaż obstawiam, że to tylko promocja miesięczna. Niestety. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.