rkBrain 28 Opublikowano 19 czerwca 2010 Opublikowano 19 czerwca 2010 (edytowane) Czy da się zrobić tak, żeby każda postać atakowała innego przeciwnika? Pauzowanie i wybieranie co chwilę celów mija się z celem. Czy da się jakoś spowolnić walki? Na ekranie panuje zazwyczaj totalny chaos i nie wiadomo co się dzieje. Edytowane 24 czerwca 2010 przez rkBrain Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 (edytowane) no niestety, walki to połaczenie chaosu i drętwoty .. ale ja mam inne pytanie morigan dała mi zlecenie na matke, ale na okolo11 lvl nie mam z nią szans, bardziej sie opłaca poczekac i ja zabić na wyzszym poziomie czy doagadac sie z nia i oszukac morrigan że niby sprawa załatwiona? Edytowane 20 czerwca 2010 przez Yano Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 Szczerze mówiąc lepiej bawiłem się przy Oblivionie (do czasu kiedy moją postać mógł zabić zwykły dzik z powodu nielogicznego systemu). Dragon Age wyróżnia się lepszymi postaciami i światem przedstawionym. Dubbing w polskiej wersji jest beznadziejny (może chociaż Fronczewski da radę). Na razie U2 jest w tej kwestii niepokonany. Lepiej by było dla wszystkich jakby pozostały same napisy i tłumaczenia kodeksu bo to akurat dobrze wyszło. Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 no niestety, walki to połaczenie chaosu i drętwoty .. Walka w DA to akurat jedyny element, który stoi na naprawdę dobrym poziomie. Szkopuł w tym, że Wy oczekujecie zręcznościowego hack'n slasha od gry w której pauza oraz taktyka stanowią kluczową rolę... ale ja mam inne pytanie morigan dała mi zlecenie na matke, ale na okolo11 lvl nie mam z nią szans, bardziej sie opłaca poczekac i ja zabić na wyzszym poziomie czy doagadac sie z nia i oszukac morrigan że niby sprawa załatwiona? Na jakim poziomie grasz? Moim zdaniem nie ma co wciskać kitu (profity są nieznaczne - skończony quest oraz poparcie niektórych członków drużyny), z drugiej strony mamy ubicie gada - czyli poza ratowaniem dziewicy w opałach, coś co każdy wojak winien w swym marnym żywocie uczynić... Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 czerwca 2010 Opublikowano 20 czerwca 2010 moriggan chyba nie jest dziewicą ;p gram na normalu, i jak podszedlem do tego smoka na 9lvl to w kilkanacie sekund zabiła mi wszystkich a ja jej zabralem 2% zycia nie wiem na ktorym bedzie sie dało ją zabić ale pewnie troche bym musial poczekać no i mowisz że z kłamstwa są tylko drobne profity i zakonczony questa, a czy z zabicia są jakies konkretne profity czy tylko radośc z uratowanej "dziewicy" ? zwlaszcza ze morrigan to moja podstawowa postac w teamie a nie moge jej wziac na ta walke wiec mam dodatkowe utrudnienie Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 (edytowane) Abstrahując od satysfakcji po zgładzeniu tej zgorzkniałej staruchy, otrzymasz coś takiego - przydatny łach, jeśli zależy Ci na default'owym wyglądzie Morrigan (boobs ftw!) Edytowane 21 czerwca 2010 przez stoodio Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 21 czerwca 2010 Opublikowano 21 czerwca 2010 ale to ubranie dostaje sie tez po dogadaniu sie ze staruchą pozatym akurat nie zalezy mi na jej typowym ubraniu, wrecz przeciwnie ;p Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 24 czerwca 2010 Opublikowano 24 czerwca 2010 Po dłuższej grze zacząłem łapać o co chodzi w tym systemie walki. Trzeba się skupić na dwóch, trzech akcjach u każdej z postaci i cały czas nadzorować co robią. Zdolności jest całe multum jednak większość daje podobny efekt dlatego używanie wszystkich nie spełnia zadania. Aktywna pauza pozwala zatrzymać czas i rozważyć kolejny ruch. Czasem na polu bitwy znajduje się katapulta lub coś co pozwala zakończy szybciej walkę. Niektórzy bossowie stosują odwrót aby zaciągnąć nas w pułapkę trzeba wtedy wycofać postacie. Warto też co jakiś czas przemodelować taktyki postaci. Walki w Dragon Age strasznie zalatują pecetem. Jak ktoś miał wcześniej styczność z FFXII to będzie miał ogólny pogląd jak to wygląda. Wszystko dzieje się bardzo szybko i trudniejsze walki sprowadzają się do ciągłego uruchamiania aktywnej pauzy. Zazwyczaj nie da się uchronić postaci od popełniania drobnych błędów ale nie mają one wpływu na wynik walki. O wygranej decyduje zazwyczaj chwila nieuwagi, jeden znaczący błąd. Gra na poziomie niższym niż hard mija się z celem, chyba że kogoś interesuje sama fabuła. Walki są wtedy zbyt proste. Cytuj
Gość Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 (edytowane) Po oficjalnej zapowiedzi Dragon Age 2 czekam na ogłoszenie jedynki w wersji GOTY. Najlepiej z jakąś mapką i full soundtrackiem w cenie nie przekraczającej 140 zł. Ktoś z EA niech to przeczyta i zacznie działać Edytowane 9 lipca 2010 przez Gość Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 9 lipca 2010 Opublikowano 9 lipca 2010 LOL, "Ktoś z EA niech to przeczyta" - bezcenne i również bez komentarza 1 Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 10 lipca 2010 Opublikowano 10 lipca 2010 (edytowane) Ocena 8+ Zaxa w PSX Extreme to lekkie przegięcie. Dragon Age zasługuje co najwyżej na solidną 7. Patrząc obiektywnie jest to średnia gra. Najbardziej dziwią mnie wszelkie wcześniejsze przechwałki. Miał być najlepszy RPG na rynku a tak wcale nie jest. Grafika nie jest najważniejsza w tego typu grach ale obraz w rozdzielczości 720p wygląda tragicznie. Słabe tekstury i obiekty. Do tego dochodzi design lokacji. Pustka mimo niezaprzeczalnego klimatu wykonana jest beznadziejnie. Co dziwniejsze jest to jedna z pierwszych lokacji w grze. Chaotyczny system walki. Zabrakło możliwości rozmieszczania postaci po planszy. Nie powinno kierować się postaciami a jedynie wskazywać do jakiego punktu mają się udać. Do tego brak wydawania komend wszystkim postaciom podczas aktywnej pauzy. Można oczywiście po wydaniu komendy wcisnąć ponownie przycisk ale jest to ewidentny błąd. Do tego takie uchybienia jak: brak sortowania ekwipunku, brak możliwości zmiany postaci podczas tworzenia taktyk. Zdolności stworzono tyle aby zmieściły się w rzędach po cztery. Dzięki czemu wiele z nich daje podobne efekty i jest po prostu zrobiona na siłę. Z początku byłem zafascynowany DA ale gdy powróciłem do gry po przerwie zupełnie nie mogłem znaleźć nic co by mnie skłoniło do gry. System walki jakoś przebolałem i liczyłem na solidną historię. Po przeczytaniu tekstu Zaxa i tego, że wątek walki Szarych Strażników z Mrocznymi Pomiotami nie wyjaśnia się, zupełnie zrezygnowałem z dalszej gry. Podsumowując. Słaby system, słaba historia, słaba grafika. Gdyby Bethesda wydała patcha do Obliviona byłby to RPG idealny. Cóż, został jeszcze Demon Souls. Edytowane 10 lipca 2010 przez rkBrain Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 DA: Origins Ultimate Edition w drodze: http://www.ppe.pl/news-2652-Dragon_Age_Origins_Ultimate_Edition_w_drodze.html Cytuj
dziobsik 0 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Wiadomo coś czy będzie obniżenie ceny na pss za dragon age przebudzenie bo cena 130 zł to już lekka przesada, na xbox live cene już miesiąc temu obniżyli. Cytuj
Sylvan Wielki 4 621 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Ja tyle właśnie wydałem i nie sądzę by była to przesadzona cena. Niby z jednej strony może wywołać oburzenie, ale należy pamiętać, że "Przebudzenie" dostarczy ok 16 godzin zabawy (zależy jak kto gra, rzecz jasna). Ogrom pełnoprawnych pozycji, jest krótsza - taki MW2 przykładowo. Cytuj
dziobsik 0 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Nie chodzi mi w sensie jakościowym że cena 130zł za ten dodatek to przesada ale w czasowym. Ponad pół roku po premierze i z zapowiedzią dragon age 2 cena dodatku jak najbardziej powinna być obniżona. Na xboxa ten dodatek można nabyć już za 50-60zł więc czuję się lekko pokrzywdzony jak mam przygotować dwa razy taką sumę niż koledzy z innej konsoli. Cytuj
Sylvan Wielki 4 621 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Jestem przekonany, że niebawem spadnie. Być może sztucznie ją podtrzymują, ponieważ hype na DA II się nakręca, stąd wychodzą z złożenia "jest głośno o DA znowu, to ktoś kto nie kupił tego DLC, przypomni sobie i ja weźmie pod strzechy domostwa swego". Dodam, że wersja na PC również kosztuje nielewe więcej niż 40zł. I to od jakiegoś czasu. Cytuj
Gość Opublikowano 25 października 2010 Opublikowano 25 października 2010 Jeśli chodzi o edycje complete to na zavvi, thehut czy amazonie pre-ordery są. http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/dragon-age-origins-ultimate-edition/10244444.html Premiera za kilka dni a na polskich stronach nic, nawet na EA? Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 Problem z DLC w europejskiej wersji Ultimate Edition: http://www.joystiq.com/2010/11/02/ps3-dragon-age-ultimate-edition-missing-ostagar-dlc-in-europe/ Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 Wie ktoś może czy będzie polska wersja językowa da ultimate edition? Cytuj
Sikor 1 Opublikowano 2 grudnia 2010 Opublikowano 2 grudnia 2010 Czy dodatki z polskiego sklepu działają z angielską wersją? Cytuj
abukuba 0 Opublikowano 27 grudnia 2010 Opublikowano 27 grudnia 2010 cześć mam problem z misją w DA:P, otóż dostaje zlecenie od wdowy po królu, aby zobaczyć co w obcowisku. chce tam iść, ale lokacja nie jest dostępna. do wyboru mam tylko siedzibę arla emmona, dzielnice targową, perłe i uliczki...pomóżcie Cytuj
Gość Orson Opublikowano 8 stycznia 2011 Opublikowano 8 stycznia 2011 gram sobie w Dragon age , nie dawno zaczełem (wkreciłem sie ) i mam takie pytanie: gdy pojawia sie opcja dialogowa znaczona jako "perswazja" - by sie własnie udało komus wyperswadowac cos musze miec odpowiedni parametr , juz nie pamietam jaki ale to nie istotne. chodzi mi o to która postac musi miec ten parametr: moja (ta fabularna, która zaczynamy) czy którykolwiek członek druzyny? Chodzi mi o to czy jesli np Morrigan ma odpowiednie współczynniki i jesli przełacze sie na nią przed dialogiem to czy perswazja sie powiedzie czy tez liczy sie mimo wszystko (nawet jesli bym przełaczył sie na tę krnąbrna babe) statystyka głownej postaci w tej kwesti? (sorry za umieszczenie tego posta w dwóch róznych miejscach ale zalezy mi na czasie) Cytuj
karmaster 362 Opublikowano 8 stycznia 2011 Opublikowano 8 stycznia 2011 Na 100% Ci nie odpowiem ale niedawno skończyłem grać i u mnie tylko główna postać miała w parametrach "Przymus" potrzebny do perswazji (u mnie Morrigan nie miała takiej umiejętności). Ale jeśli można dać takiego skilla dowolnej postaci z drużyny to myślę, że powinno zadziałać, bo podobna sytuacja jest przy jednym z questów gdzie potrzeba pewnej umiejętności na maks. poziomie i wystarczy, że ma ją dowolna postać w drużynie. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 8 stycznia 2011 Opublikowano 8 stycznia 2011 dzieki wielkie, masz racje, to ja pokreciłem trochę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.