Skocz do zawartości

Piractwo konsolowe - cienie i blaski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Banem będąc offline?

a co w tym dziwnego, widać nie masz pojęcia o czymś takim jak OFLAGOWANIE konsoli, ban będąc offline to norma, oczywiscie to równoznaczne po podłączeniu do XBL ze będzie ban z miejsca cokolwiek ktoś zrobi, może sobie przywracać do oryginału firmware itp. i nic już mu to nie da, ma bana murowanego po podłączeniu, może tylko być to odroczone w czasie do kolejnej fali banów...

 

Mani: o czym Ty piszesz, co ominęli? i co to ma wspólnego z banami, fale banów Ms właśnie zrobili i to chyba już druga w tym tygodniu, wcześniej niż się piraci spodziewali, myśleli ze to będzie kolo listopada.

Po za tym wychodzą już gry w nowym standardzie, w które piraci tez nie będą teraz mogli grac, MS robi czystkę przed wyjściem hiciorów.

 

Update niczego nie cofa! aktualizacje po prostu flashuja napędy i wgrywają nowe firmware Microsoftu, wiec to nie żadne COFANIE tylko programowanie na nowo, nowym INNYM firmware, którego wcześniej nie było, właśnie pod nowy standard płyt...

Edytowane przez Juchy
Opublikowano (edytowane)

bzdura, z jtagiem konsola dostaje bana bez żadnej fali...

 

jak widać nie doczytasz, nie zrozumiesz co czytasz i piszesz

 

to o czym TY piszesz to tzw NO JTAG, to są gry arcade jakie pojawiły się w sieci na zasadzie dodatkowego konta które może tych gier używać, tym samym jak jest na konsoli to inni mogą z gier korzystać co maja konta na tej konsoli, a te konsole nie muszą być w żaden sposób przerobione, bo to niezależne od tzw przeróbek na piraty

 

i to była pierwsza fala o której pisze za NO JTAG właśnie i to byl ban glownie na konto gracza

 

a druga fala jest teraz za CFW czyli zmienione firmware napędów, czyli tradycyjnie za przeróbkę napędów pod kopie, a bardziej dosadnie za przeróbkę na piraty

 

ponawiam pytanie, co omineli?

bana dostaniesz to co chcesz ominąć jak go masz?

 

nie wiem co za fora czytasz i to mało ważne, z bełkotu dzieci neo jednak trzeba wiedzieć co wyciągać prawdziwego jak się już zaczyna to czytać,a jak nie potrafi się filtrować bełkotu to szukać źródeł, a nie powtarzać brednie którymi zapchany jest net po brzegi...

 

hmm, dziwne, nic nie slyszalem o nowej fali, przynajmniej moja lista korsarzy na Live w żaden sposób sie nie zmniejszyla ..

druga fala która jest nastawiona na banowanie CFW odnotowana została ze się rozpoczęła ok. 29 sierpnia...

nie przesadzaj ze to czy fala banów jest czy nie to jest uzależnione od tego czy Twoi znajomi piratom został odcięty XBL czy nie,

jak działa każdy system banów przy każdej fali nikt nie zna tylko MS, teraz dopiero zaczną zbierać informacje na podstawie zbanowanych czyli jaki mieli nielegalny firmware w co grali itd. i jakieś wnioski wysnują...

Twoi znajomi to ze jeszcze graj ana XBL na piratach to żadne dla nich pocieszenie, banują ręcznie i to przez wiele dni, może to nawet potrwać do świąt, wiec to tylko kwestia czasu jak zaczną sie wysypywać z grona XBL, to się nie dzieje od reki tylko systematycznie...

 

PS.

tak po za tym MS ma nowe rzeczy do rozgryzienia, poprawkę dasha-systemu na nowy glitch otwierający lukę do uruchamiania niepodpisanego kodu jak i znalezienie sposobu na nowe wytwory typu emulatory napędów które odpalają bez płyt z hdd z pliko iso kopie...

Edytowane przez Juchy
Opublikowano

jaka dokładną data produkcji i jaki dash, to jest nierozłączne...

sam dash nie jest jedynym wyznacznikiem, może być niski dash, a CB może mieć wysokie, a CB określić można tylko po odczycie nanda, dla tego w tym pomocna jest data produkcji żeby to określić z góry bez odczytu nanda niepotrzebnie...

 

przeciez jest dostepne to w necie jako informacja jawna w psotaci wykresu:

jtag_CB_code.png

Opublikowano

jak nie ma jak ma, porownywac nie ma co obu rzeczy bo sa inne

glitch jest w całkowitych powijakach, bezużyteczny dla "kowalskiego" na teraz

dla serwisow jak na razie do wykorzystania bedzie do odzysku klucza z plyty do napedu i to jest glowne zadanie na ta chwile

czy cos z tego bedzie wiecej to kij wie, pierwsze to co na to MS wykombinuje by to zalatac, zapewne cos wymysla, jak zwykle...

sama luka to jedno, udowodnili ze jest, a jak to wykorzystaja to drugie...

Opublikowano

jest to bardzo dziwne, bo na CertNET ( CertificationNET ) jest tylko wersja XGD3 do wydania, tak więc wersja XGD2 musiała wypłynąć z MS

 

firma Techland daje do testów swoje konsole DEV ( ich numery seryjne - keyvalus ), one maja możliwośc poboru zawartości Dead Island - filnalnej bądź kandydującej do finalnej. Później MS daną wersję podpisuje i wypuszcza 9 developer nie może zrobić zabezpieczenia, owe robi MS z wersji dev, pospisujena retail i zabezpiecza )

Tak więc ktoś z MS musiał podpisać wersję z dwoma zabezpieczeniami XGD2 i XGD3, pytanie tylko jak dwie wersje zostały podpisane, i jak poszły do tłoczni bez sprawdzenia sum kontrolnych :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W sumie teraz to cała piracka scena stoi i czeka na wypuszczenie nowej wersji przeróbki oznaczonej numerem LT+ 2.0 obsługjącej nowy format XGD3. Sprawa o tyle się komplikuje, że na jesień (Październik lub Listopad) planowany jest nowy dashboard dlatego prawdopodobnie nie wypuszczą nowej przeróbki przed aktualizacją dasha gdyż było by to bezsensowne skoro za chwilę musieli by wypuścić jeszcze nowszą wersję kompatybilną z nowym dashem. Już widzę ten wielki ''boom'' po wypuszczeniu LT+ 2.0 i zacieranie rąk ''serwisantów'' którzy na owej przeróbce solidnie zarobią bo ciśnienie będzie spore i pewnie to wykorzystają. Niestety tak to już jest i będzie, na każdą tarczę znajdzie się jeszcze lepszy miecz i na odwrót. Nawet PS3 w końcu padło i już teraz bardzo ciężko będzie się mu wyrwać z pirackiego żeglowania. Ciekawi mnie również sprawa banów ponieważ ostatnia fala o ile dobrze pamiętam miała miejsce jakieś dwa lata temu i kto wie czy kolejna nie nastąpi własnie po wypuszczeniu nowej przeróbki :sleep: . Generalnie już któryś raz z kolei jest tak, że mamy pewien okres ''ciszy'' na scenie pirackiej i po paru miesiącach maszynka kręci się na nowo.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A taka napinka była, że XGD3, cuda na kiju..

 

Niech już MS nie pakuje kasy w zabezpieczenia, bo z tego co widać to nawet na dyski holograficzne znalazłoby się jakieś obejście :rofl:

Opublikowano

XGD3 spokojnie wchodzi na płytę DVD-DL bez żadnych błędów :) Wystarczy najnowszy IMGBurn w wersji v2.5.6.0 (wyszła parę dni temu) i wszystko elegancko się nagrywa, dochodzi do 100%, zamyka płytę tak jak w przypadku ''starych'' gier na XGD2 i bez problemu odpala się na konsoli i instaluje na dysku (LT+ 2.0) W poprzedniej wersji IMGBurn (v2.5.5.0) wyskakiwały jakieś błędy przy 97 albo 98% i trzeba było kombinować ale aktualnie już nie ma tego problemu. Także nowy format został złamany i maszynka kręci się od nowa i teraz cholernie ciężko będzie ją zatrzymać.

Opublikowano (edytowane)

easye jesteś pewny że już coś sie ruszyło w sprawie slima lt 2.0?

W Warszawie normalnie przerabiaja Slimki. Podobno jest z tym troche (pipi)ania, trwa z 1,5 godziny, ale dziala.

Edytowane przez easye

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...