Hubi. 39 Opublikowano 3 listopada 2009 Autor Opublikowano 3 listopada 2009 nie tankuje na stacjach paliw :potter: no tak, jedynie w barach Cytuj
Nightmare90 25 Opublikowano 7 listopada 2009 Opublikowano 7 listopada 2009 Ja tankuję u tzw: "Żyda" czyli ropa z orlenu na życzenie odlewana przy tobie prosto z dystrybutora. Żródło: Duża firma przewozowo-budowlana. Cena: 2.00zl za literek. PS: Jeżdzą na tym nawet czułe HDI od Peugeota, więc w moim starym ropniaku to jak napój bogów Cytuj
hooki 194 Opublikowano 7 listopada 2009 Opublikowano 7 listopada 2009 (edytowane) ja ostatnimi czasy tankuję na stacyjce pod makro. w ostatni czwartek jak byłem dla "wszystkich" cena za 95 była 4,14zł - dla "posiadaczy karty makro" jest taniej, płaciłem 4,05zł. więc odnosząc się do mijanych po drodze stacji jest jakieś 30gr taniej na kazdym litrze. Coś więcej o tych stacjach. Edytowane 7 listopada 2009 przez hooki Cytuj
ubol 59 Opublikowano 7 listopada 2009 Opublikowano 7 listopada 2009 (edytowane) Głównie Statoil bo w moim przypadku ta stacja jest najbliżej. Edytowane 7 listopada 2009 przez ubol Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Opublikowano 23 sierpnia 2010 Statoil juz od wielu lat. Cytuj
winner 183 Opublikowano 4 września 2011 Opublikowano 4 września 2011 Aktualnie od 2 miesięcy Shell i o dziwo (chociaż nie, to w sumie było do przewidzenia) silnik bardziej toleruje to paliwo niż polskie. Jak jestem w domu to zazwyczaj pobliskie Ecco (dobre paliwo i karta stałego klienta), ewentualnie Orlen. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 chłopaki tak dla Waszej informacji nie ma wielkiego znaczenia gdzie tankujecie, różnice w paliwach na oficjalnych, brandowanych stacjach są praktycznie żadne (przepisy są nieubłagane). Jedyne do czego można się przyczepić to do dbania o infrastrukturę - zbiorniki, rurociągi ssące, instalacja ssąca, spustowa, etc - jak jest brud i syf to w zbiorniku jest również bród i syf w paliwie, więc i paliwo gorsze. Więc bardziej bym określił, że jakość paliwa zależy od zarządcy obiektu. Do tego olej napędowy wymaga w miarę regularnego czyszczenia zbiorników gdyż jest paliwem tłustym, odkładają się w nim formie odpadów smoliste estry które wyglądają jak taka galareta, która przylepia się do ścian zbiornika i jak nie jest to często czyszczone to może pójść do rurociągu i dystrybutora. Obecnie nowe dystrybutory mają fajne systemy więc jak paliwo przyjdzie lipne (zabrudzone) to i dystrybutor się zapowietrzy zyebie. Więc obecnie nie ma obaw. Szara strefa to głównie paliwo w przemyśle. Przy obecnych marżach stacji na paliwie nie opłaca się kombinować (i tak jest lipa), lepiej mieć więcej klientów którzy kupią hot dogi czy inne gumy do żucia. wrzucam Wam ostatni artykuł z Paliw Płynnych o szarej strefie paliwa w Polsce: Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Ja w zimie wymieniam Shella na Statoil wlasnie ze względu na stan techiczny - Sheel jako jedna z pierwszych stacji, już trochę leciwa i te ich zbiorniki w zimie są chyba jakoś średnioszczelne i z wodą bo wiele razy tankowałem i nie mogłem dojechać potem do domu - tak rwało. A tankuję v-power diesel i v benzynę. Statoil jest całkiem nowy i świezy i tam zbiorniki jeszcze zyją więc na zimę tam tankuje bo jeszcze problemu nie było. I teraz tak - o ile skodzislaw na ropie nie wykazuje wiekszych roznic co do wyboru paliwa to mazdziocha pali 0,7-1l mniej jak tankuję lepsza benzynę na statoilu. I jest to wynik 100% tylko cykl mieszany - średnio 650 km na zbiorniku robię. Na v-powerze było podobnie. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 a to jasne, ale to porównujesz już zwykłą benzynę contra paliwo premium (czyli domieszki chemii, bo oktan to ma tyle samo). Mi bardziej chodzi o porównaniu zwykłego paliwa contra zwykłe paliwo innego koncernu - tutaj jakość jest ta sama tylko stan techniczny może budzić zastrzeżenia. Co do paliw premium to ciężko porównywać, bo jednak każdy koncern ma własną "miksturę" więc różnice mogą być. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 No o problemach z jazdą to napisałem odnośnie zwykłego bo ono i tak jest z orlenu lub lotosu na każdej stacji. Zwykłe paliwo u mnie na shellu w zimę jest ch ujowe, pewnie z wodą jakąś. A budyń w ropie to standard - w Mazdzie MZR-CD czyli dieslu nawet jest specjalne fotostory z czyszczenia specjalnego sitka w zbiorniku paliwa bo tam cały ten kisiel się odkłada i nie płynie paliwo co może zatrzeć pompę paliwową. To o tym droższym paliwie i spalaniu to napisałem w ramach ciekawostki. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Tankuje wszedzie, gdzie mam po drodze. Nie, nie kupuje hotdogów. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Zwykłe paliwo u mnie na shellu w zimę jest ch ujowe, pewnie z wodą jakąś. to możliwe jest - może być tak że chłopaki nawet nie mają czujników i nie wiedzą czy mają wodę czy nie, raz na jakiś czas wyjdzie ale to i tak ch.uj dla nich jak mi dasz adres stacji to Ci powiem czy mają ok hehe Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Kolejowa 2 58-300 Wałbrzych Drugiego shella w miescie zlikwidowali :< Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 do końca roku jeszcze więcej ich padnie Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 15 listopada 2012 Opublikowano 15 listopada 2012 Chu jowo bo oni mieli automatyczny kompresor z wyświetlaczem a drugi jest na orlenie i oczywiscie zepsuty. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 A u nas na wiosce najlepszy jest (znaczy stosunkowo nowy) właśnie shell, no i najładniejsze w mieście ma kasjerki. Kompresory zaś the best wymurowali na orlenach, elektroniczne i robią takie fajne ti ti tiiiii jak dopompują ustawione ciśnienie. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 Kolejowa 2 58-300 Wałbrzych Drugiego shella w miescie zlikwidowali :< wszystko tylko nie Diesel. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 (edytowane) U nas kompresor ma fajny Statoil gdzie tez robi ti ti tiiiii : D Kasjerki sa najladniejsze u nas na Shellu ale wole jezdzic na Statoil bo mam 200m do stacji. Edytowane 16 listopada 2012 przez Redmitsu Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 Kolejowa 2 58-300 Wałbrzych Drugiego shella w miescie zlikwidowali :< wszystko tylko nie Diesel. A to ok akurat bo mam Flotę z Orlena ale czasami tankowałem na shellu jak mi się nie chciało szukać czerwonych. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 Miałem niedawno dziwny przypadek, w klekot poinformował mnie o błędzie przepustnicy/recyrkulacji spalin, myślę - egr się zapaćkał albo przepustnica ma jakiegoś gluta i się nie domyka czy coś w ten deseń. Zero dziwnej pracy silnika, tylko błąd którego ani ja swoim chińskim kabelkiem nie mogłem zlikwidować ani mechanior swoim bardzo drogim kalkulatorem. Rozebrał przepustnicę, przeczyścił wszystko i nic nie znalazł, nie była nawet mocno upindolona. Przepustnica używana ok 1000zł ale stwierdził, po konsultacjach z ASO (oczywiście zaproponowali jedynie słuszne rozwiazanie czyli ORI nówka za równowartość wakacji w Chorwacji), że skoro nic się nie dzieje to jeździć, jak się ewentualnie rypnie to wtedy pakować się w koszty. Jako, że przez żydo-masono-komuchów mamy ceny paliw takie jakie mamy od jakiegoś czasu jeździliśmy na ropie standard, postanowiliśmy teraz tankować do kombiacza tylko diesel V Power i błąd zniknął. Pomyślałem, że przypadek, następny bak zatankowałem normalną ON na orlenie, błąd powrócił, kolejny bak już na VPower, błąd wsiąkł... Cuda Panowie, cuda! hehe A teraz prośba o poradę: Jakoś nie lubię i wku..wia mnie tylko, przez zawyżanie spalania i swoją procedurę wypalania, filtr cząstek stałych. Można czekać jak się je.bnie dokumentnie (moge trochę na to poczekać bo trasy pozamiejskie regularnie robię i wypala się tak często jak chce) i wywalić truchło, oszukać kompa i jeździć bez filtra. Można też nie czekać na zapchanie dokumentne i wywalić go już teraz, sprzedając dobry filtr na giełdzie za parę groszy. I w 1 i w 2 przypadku cena ta sama ok 1100 zł za oszukanie przepisów unijnych hehe. Chcę też go przeprogramować na +30KM. Majster radzi by zrobić te dwie rzeczy na raz, wyjdzie taniej bo koleś od programowania chipa napisze od razu program pod +30KM i pod brak filtra, koszt ok 2000 zł za całą operację. Vectra C 2008 1.9cdti 120 koników. Robić jak kasa jakaś spłynie i oszczędzić na sprzedaży sprawnego filtra czy jeździć do czasu jego ew. zapchania. Samochód w leasingu jeszcze przez 2,5 roku, potem będę chyba zmuszony go pchnąć bo odkup za 1zł więc amortyzacji i tak nie będzie. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 16 listopada 2012 Opublikowano 16 listopada 2012 Ja wymieniałem razem z chipowaniem bo jak się dpf zje bie to wtedy silnik przełącza się w tryb serwisowy i powrót z Katowic trwał jakieś 3 dni bo auto jeździło max 75km/h. Jak się jakoś ten tryb zresetuje, to zaraz w najmniej oczekiwanym momencie znowu się załączy i znowu dramat a nie jazda. Tak bylo w skodzislawie. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Opublikowano 2 sierpnia 2016 PB95 na Shellu i BP w piatek byla po 4.14zł/litr, dziś patrzę i 4.09zł/l. Jak tak dalej pójdzie to spadnie poniżej czwórki za litr Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Ale coś dziwnego zauważyłem na Shellach. Od jakiegoś czasu na tych stacjach co zawsze było drogo jest teraz tanio i na odwrót. Różnica sięga 20gr/litr. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Opublikowano 2 sierpnia 2016 tankuje głownie na orlenie, bo maja dobra kawe i najlepsze stacyjne zarcie, polecam zapiekanke teriyaki z kurczakiem, no pycha. 1 Cytuj
balon 5 371 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Opublikowano 2 sierpnia 2016 Dla mnie obecnie najlepsza kawa jest na Shellu w "nowych" ekspresach Coffee Heaven. Czarna Amerciana zeywa dupę. Mam kartę paliwową Orlenu i Shella ale właśnie przez kawę częściej do tankowania wybieram opcję nr 2. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.