Pesior 141 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 To jest diesel bez turbo, do wyścigów się nie nadaje ani trochę. Cytuj
wielad 0 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 (edytowane) http://www.allegro.pl/item574107608_peugeo...l_alufelgi.html http://www.allegro.pl/item572443619_peugeo...jestrowany.html Małe pieniądze za niezły sprzęt. Niedawno miałem u siebie ten sam model, ale z silnikiem 1.4, który i tak miał niezłego kopa. 1.9 to musi być masakra. Kupiłbym sobie taki, troche poprzerabiał i wystąpił w KJS'ie. Taki mam perfidny plan na przyszłość super autko, na takim mysle na start, czyli moze na wiosne lato, tylko wolal bym benzyne a z silnikiem 1.9 p[rzy tej wadze i rozmiarze toz to musi byc rakieta o bardziej to: http://www.allegro.pl/item573640703_peugeot_205_gti_1_9.html 128koni kur to naprawde musi popierdzielac niesamowicie Edytowane 11 marca 2009 przez wielad Cytuj
Hubi. 39 Opublikowano 11 marca 2009 Autor Opublikowano 11 marca 2009 To jest diesel bez turbo, do wyścigów się nie nadaje ani trochę. Jakbym kupował to benzyne, nie znalazłem na szybko na allegro odpowiedniego linka Tylko kierownice musiałbym wymienić na sportową, bo oryginalna jest niewygodna. Wielad- konkret, ale to juz niestety grubsza inwestycja. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 http://allegro.pl/item575371694_ford_fiest...dowa_150km.html Do KJS-ów w sam raz. Cytuj
wielad 0 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 To jest diesel bez turbo, do wyścigów się nie nadaje ani trochę. Jakbym kupował to benzyne, nie znalazłem na szybko na allegro odpowiedniego linka Tylko kierownice musiałbym wymienić na sportową, bo oryginalna jest niewygodna. Wielad- konkret, ale to juz niestety grubsza inwestycja. jeszcze w tyc h klimatach co ty podales czyli maly tani sportowy hatchbeck to bardzo podoba mi sie: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7271142 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8023165 corsa gsi Cytuj
Alec 2 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 http://www.allegro.pl/item574107608_peugeo...l_alufelgi.html http://www.allegro.pl/item572443619_peugeo...jestrowany.html Małe pieniądze za niezły sprzęt. Niedawno miałem u siebie ten sam model, ale z silnikiem 1.4, który i tak miał niezłego kopa. 1.9 to musi być masakra. Kupiłbym sobie taki, troche poprzerabiał i wystąpił w KJS'ie. Taki mam perfidny plan na przyszłość super autko, na takim mysle na start, czyli moze na wiosne lato, tylko wolal bym benzyne a z silnikiem 1.9 p[rzy tej wadze i rozmiarze toz to musi byc rakieta o bardziej to: http://www.allegro.pl/item573640703_peugeot_205_gti_1_9.html 128koni kur to naprawde musi popierdzielac niesamowicie Hubi i Wielad Mialem takiego Puga wlasnie 1.9 (1.6 to taki sobie ) i musze wam powiedziec ze zapier. niezle no ale mala masa i dosyc spora moc jak na 8 zaworowy silnik bez turbo jakby byla jakas wersja z silnikiem 16V to juz w ogole byloby ekstra (a tak trzeba swapowac silnik albo z 405/406 albo z citroena bxa 1.9 16V i wtedy mamy mala rakiete ok 170KM i 880kg wagi jak ktos szuka to moze brac ja mialem pobawilem sie i sprzedalem bo belka tylnia byla do roboty (bolaczka Puga GTI) a poza tym juz za wolny dla mnie byl i rozgladalem sie za Golfem 16V bo jednak lepsze osiagi ma, tanszy w zakupie i eksploatacji (popularnosc robi swoje, tylko niektore czesci do silnika ciezko dostac bo jednak silnik KR to nie tak czesto spotykany) ogolnie polecam Puga dobry na pierwsze auto mi znudzil sie po 2-3miesiacach Cytuj
Gość Oran Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 Najarałem się na VW t1. https://ssl.allegro.pl/item555858439_ogorek...graf_skora.html Taki jak na tej aukcji - jak już skończę tą (pipi)ą szkołę to kupie jakiegoś ledwo na chodzie i będzie remont, coś na wzór tego dziada, hehe. Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 Toż to t2, jak w mordę strzelił. Cytuj
wielad 0 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 Najarałem się na VW t1. https://ssl.allegro.pl/item555858439_ogorek...graf_skora.html Taki jak na tej aukcji - jak już skończę tą (pipi)ą szkołę to kupie jakiegoś ledwo na chodzie i będzie remont, coś na wzór tego dziada, hehe. świetne sa te wozy, tez mialem okres przejsciowy fascynacji ogorkiem takie bardzo w klimatach hippi i San Francisco 1970 idealny na nocny wypad do lasu z dziewczyna kolega mial podobnego, tez zrobil kapitalny remont wpakowal sporo kasy w niego ale efekt koncowy byl swietny, moze uda mi sie znalezc fotki bo powinienem miec gdzies na kompie. powiem wam ze skrety jaralo sie z tylu niesamowicie klimaciosrko, do tego zapuszczone reggae dywanik na podlodze i dmuchana kanapa coca coli Cytuj
Gość Oran Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 (edytowane) Toż to t2, jak w mordę strzelił. No ale ja mówie, że na t1 się najarałem. Chociaż t2 jest kul też. A podałem tą t2 dla przykładu bo jedyna jaką znalazłem taką fajną na szybko była. edit: na t1 ze względu, że za 20 lat posiadacze ich będą milionerami jak je się sprzeda Edytowane 13 marca 2009 przez Oran Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 13 marca 2009 Opublikowano 13 marca 2009 Miałem okazję jeździć t3 i t4. Oba prowadzą się świetnie, ale t3 jakby bardziej pływa, dostojnie przemieszcza się po jezdni. Przy t2 czy t1 to już pewnie spust na ryj i wogle dżinsy z peweksu. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 Zwłaszcza strefa zgniotu w T3 robi wrażenie ;]. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 Zwłaszcza strefa zgniotu w T3 robi wrażenie ;]. link dla niekumatych Cytuj
Gość Oran Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 Nawet t3 można zrobić na mega kul, ale chyba większy respekt budzi t2, o t1 nie wspominając. Jeszcze wpi.erdalasz gaz mu, butle na 500 litrów i śrubę z tyłu i na jednej butli masz kurs do usa. Hehe, nie no ale serio mówiąc 10 klocków pakuje w jakiegoś totalnie zajechanego t1 (np. tego) plus potem sianko jeszcze na obszycie skórą siedzisk i... No kurczę, auto praktycznie nowę (za 10 klocków cały zawias spokojnie wraz z hamulcami i silnikiem wymieniam) blacharka w stanie idealnym i... pi.zda. Kolega mówi, że mi odje.bało, że chce transportera, ale on chyba myśli, że ja tym będe chciał węgiel wozić albo inne piece kaflowe -.- Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 14 marca 2009 Opublikowano 14 marca 2009 Jednak to ściema była. Jako ciekawostkę można dodać, że starsze t3 nie miały seryjnie montowanych pasów bezpieczeństwa. W Polsce obowiązek ich zapinania istnieje od '83. Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 Skur.wysyn, już niedługo może być mój. Jest do sprzedania za naprawdę niewielkie pieniądze. Zaje.biście, jakby to wypaliło. ;d Toż to rzadki okaz. Cytuj
wielad 0 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 to jest kadet? nie moge poznac czemu rzadki okaz? Cytuj
pogromcamuch 0 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 a czym sie rozni od zwykłego, śmieciowego, opla ? Cytuj
wielad 0 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 (edytowane) wiem tylko tyle ze ten irmsher to jedna z firm tuningujacych dla opla, cos jak amg dla merca, co nie zmienia faktu ze ten kadet poprostu ssie, juz wolal bym kupic astre lub corse gsi. Edytowane 18 marca 2009 przez wielad Cytuj
ProstyHeker 1 919 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 Jakie ten Twój egzemplarz ma serce pod maską? Oprócz plastików różni się to czymś od seryjnego kadeta? Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 Dobry wybór. Wprawdzie to Kadett, ale ta wersja jest tak rzadka, że ciężko nawet znaleźć sensowne informacje na jej temat. Podstawowy motor to 1.6/75 KM. Nie wiem czy montowano w tym coś mocniejszego. Cytuj
ojejcu 86 Opublikowano 18 marca 2009 Opublikowano 18 marca 2009 Oto on. Jest wprawdzie parę pierdół do zrobienia. Z poważniejszych to progi, bo są lekko zżarte, przegub lewy już stuka i uszczelka pod pokrywą silnika. Kwestia ok. 200 zł. Przedni zderzak trochę mnie wkur.wia, bo jakoś tak nie pasuje i końcówka wydechu trochę wiejska. Ale, panie, za taki piniądz. OC do listopada, przegląd do września. Ludzie pańscy. A co ma ten kadett? W sumie nic. Kilka zmian optycznych względem zwyklaka. Zderzaki, progi, grill, mały spojler z tyłu, oryginalne alufelgi. Po prostu jest ładny, jak na kadetta oczywiście. Przebieg, jak na ten rocznik, całkiem w ci.pkę - 179000. Silnik standardowy 1.6 75KM, ale jak na razie mi wystarczy. Wyliczyłem se OC, to wychodzi jakoś 1300 za rok. Tragedii nie ma. Wiadomo, też bym wolał astrę czy coś tam, ale liczą się w tym wypadku względy finansowe. Łącznie z tym, to dwa albo trzy będą po Szczecinie jeździć. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 19 marca 2009 Opublikowano 19 marca 2009 To ile za niego dałeś, Marku? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.