Redmitsu 991 Opublikowano 25 października 2011 Opublikowano 25 października 2011 W sumie zamiast wymarzonego Civica V/VI moglbym miec takie E30 Ktos juz nawet nakleił "jdm'owego" domo-kuna, to juz prawie jak civic XD Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 26 października 2011 Opublikowano 26 października 2011 Ten NSX miażdży cyce Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 26 października 2011 Opublikowano 26 października 2011 (edytowane) TUTAJ NSX od lovefab http://www.youtube.com/watch?v=XXpiWIF_Xa4 turbo kit w tym egzemplażu to zaledwie stage 1 Edytowane 26 października 2011 przez POSNANIAK Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 Samemu marzy mi się ogromnie surowa i ostra jak brzytwa DC2. DC5 jest śliczny, K20 również mi pasuje, ale to auto jest według mnie mocno zhamburgeryzowane przez co traci swój charakter. Co jakiś czas zgryzota mnie ogarnia i wyhamowywuje stopniowo swoje ambicje, bo mam ogromną ochotę zainwestować w ITR, ale rozum mi na to nie pozwala. Sam się zastanawiam czy nie poczekać i nie kupić CTR 7gen. Sam na siebie wywołuję ogromną presję, a im dalej zwlekam z decyzją, tym jest coraz większa ochota. Zresztą kupno takiego DC2 to jak podpisanie na siebie wyroku śmierci, chyba nie jestem jeszcze na to gotowy... Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 Sam się zastanawiam czy nie poczekać i nie kupić CTR 7gen. Zresztą kupno takiego DC2 to jak podpisanie na siebie wyroku śmierci, chyba nie jestem jeszcze na to gotowy... ep3 to auto bez charakteru. zawieszenie takie se. skrzynia bez szpery, silniki nie trzymają mocy itd itp. dc2 to prawdziwie sportowy wózek. odnośnie twojego "spojlera" to nie żaden potwór żeby się go bać. prowadzi się bardzo dobrze. w zakrętach auto jest bardzo neutralne a w dodatku pod noga jest lsd więc łatwo można sterować autem za pomocą prawej nogi. trochę słabo hamuje ale to temat łatwy do ogarnięcia. Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 Jechałem kiedyś 260 konnym DC2, miałem wrażenie, że za chwilę odlecę. Ten samochód już na stocku ma w sobie diabła. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 przesadzasz , może b18 ma nieco agresywny dzwięk ale mimo to integra to nie rakieta. ostatnio gościłem w dośc przegiętym aucie - mustang svt cobra czyli V8 z kompresorem na przelotowych wydechach. ponad półtysiąca koni i jeszcze więcej Nm. integra jawi się przy tym niczym niewinna owieczka. moze i integra jest szybka ale ja jak widzisz mam dośc zboczone punkty odniesienia. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 27 października 2011 Opublikowano 27 października 2011 My marzymy o dc2 a dla Posnaniaka cos takiego: Następca nsx-a Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 honda zapowiedziała że jeśli trafi to na drogę pod maską będzie bateria. zamiast szlifierki z gt500 będą akumulatory. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Taaa wiem... Oni chyba och.ujeli...Najpierw zj.ebali crz (choć wszyscy czekają na jakiś normalny motor w tej budzie) a teraz to. Inna sprawa, że europejskie posrane normy emisji spalin zabijają rynek naprawdę fajnych silników. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Nie zabijają normy tylko producenci, ktorzy och ujeli na temat ekologii. Mimo norm to Mercedes dalej pakuje fajne V12, to samo Aston czy Lamborghini. Kto chce ten zrobi fajny silnik, ten, kto nie chce bedzie bawil sie w ekologię. Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 akurat poczynaniami hondy kieruje strategia ukierunkowana na ekologie. z japonskich firm juz tylko nissan produkuje coupe z jajem i supercar. reszta po wzlocie lat 90 ubiegłego wieku postawiła na księgowosc i ochrone srodowiska. euro producenci sie nie (pipi)a , salonowa wersja moze spełniac norme euro x ale mozna zamoowic przy zakupie zmiane oprogramowania ecu i mozna sie bawic (np wybrane modele audi). choc nie wiem jak jest z tym w polskich salonach. Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 28 października 2011 Opublikowano 28 października 2011 Ekologów to się powinno wszystkich wysłać na jakąś egzotyczną wyspę i niech sobie tam dbają o środowisko. ;p Cytuj
wilku00034 11 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Duży silnik wcale nie przeszkadza producentowi w osiągnięciu dobrych norm ekologicznych. Często mierzy się ilość różnych tlenków i takie tam pierdoły w przeliczeniu na wytwarzaną przez silnik moc (ile wyemituje badziewa wytwarzając 1KW/h). Może ktoś dokładniej ogarnia temat? Niestety ja tak tylko pobieżnie się orientuję... Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Z tą mocą to chyba nie tak do końca bo mierzą ilość gram dwutlenku węgla i innego badziewia wydalanego na kilometr. A od tego są między innymi dpfy. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 ostatnio zaje.biscie mi sie podobaja accordy vi generacji. z koncowki produkcji max cena to 25 kola, ale sporo modeli widzialem juz za 15-18. http://motoallegro.pl/accord-1-8-vtec-136ps-czerwona-skora-i1940988807.html ten wyglada fajnie, wiadomo, ze podejrzany i nie skusilbym sie na niego, ale robi wrazenie z tym, ze wolalbym chyba wersje 2.0 vtec blisko 150 koni 2 Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 ostatnio zaje.biscie mi sie podobaja accordy vi generacji. z koncowki produkcji max cena to 25 kola, ale sporo modeli widzialem juz za 15-18. http://motoallegro.p...1940988807.html ten wyglada fajnie, wiadomo, ze podejrzany i nie skusilbym sie na niego, ale robi wrazenie z tym, ze wolalbym chyba wersje 2.0 vtec blisko 150 koni Mój kolega kupił takiego Accorda, 2.0 VTEC, skóra, navi za około 18tys zł bezpośrednio od pierwszego Niemca. Super auto, spalanie troche wysokie no i 3 miesiące temu wyskoczyła mu sarna... Zrobił przód i sprzedał ją w tydzień za 22tyś. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 spalanie wysokie w sensie jakie? bo ja czytalem, ze normalna jazda po miescie (umiarkowane korki, swiatla itd.) to jakies 12 litrow. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 No wlasnie chcialem napisac 12l. Z tego co czytalem mazda 6 pali kolo 8,5-9l w miescie przy 2.0 silniku. Silnik Hondy jest spoko ale strasznie korci aby trzymac go na wysokich obrotach i stad duze spalanie. Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 No to właśnie 12l jest dość wysokie, teraz zima to i z 14 zje. Nie niestety, ale pojemne silniki w technologii VTEC są dość paliwożerne i nic się na to nie poradzi. Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Ile 1.8T pali w praktyce? Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Accord o pojemnosci 1.8 tyle zjada? Na autocentrum pisza ze 8-10 w miescie zaleznosci od stylu jazdy, tak samo ma sie w przypadku Accorda VII generacji ( 2.0i ). Mazda 6 ( 1.8 16v 120km ) spala mniej o litr jezeli wierzyc opiniom. Kup RX8 i miej wyj.ebane w spalanie Accord VII > Mazda 6 I generacji. Chociaz cena tez jest o kilka tys wieksza. Generalnie Mazdy 6 sa brzydkie. Oczywiscie mowa o pierwszym modelu, bo nowy gniecie moje jajka. Edytowane 22 listopada 2011 przez Redmitsu Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 U mnie wygląda to mniej więcej tak: 1. Miasto - 9,5-11l max przy większym ruchu. 2. Trasa - u nas w górach to około 7-7,5 przy delikatnej i komfortowej jeździe. Jak go bardziej bujam to wychodzi koło 8,5l i raczej na trasie tej wartości nie przekraczam (kiedyś wracałem się z Kołobrzegu i wyszło mi 7,2l na dystansie 900km. W wakacje jechałem do Holandii to komputer wykazał 9l, średnia prędkość praktycznie cały czas 150-160km/h. 3. W cyklu mieszanym średnio komputerek wskazuje na 9l (jak się poruszam na niewielkich dystansach trochę w trasie i trochę w mieście. IMO jest to jeden z najoszczędniejszych silników jakie kiedykolwiek widziałem. SUPERUDANA konstrukcja. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Ile 1.8T pali w praktyce? Z autopsji: Przy oszczędnej jeździe na trasie spali ok. 8l. Przy normalnej 9-9,5. Miasto 10-12 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.