Skocz do zawartości

Przyziemne marzenia, cele


Hubi.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie hamuje, nie skreca, ale.....v8

 

 

 

Ceny w PL juz od okolo 45tys za 4.6 305KM z manualem :konik:

 

 

Edytowane przez Pajda
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ktoś chętny na wozidło znajomego? Ja bym chcial ale sami wiecie... Nie to, że kurna nie stać, co to to nie, linie kredytową mam w jednym banku z żerardem. Po prostu, w mym wieku przystoi mi taczej coś jak bętlej lub rolsrols...

 

 

1a596c18f889.jpg 60e2bae84a64.jpg a4807165ddd0.jpg  

 

"Wystawiam na sprzedaż moją białą PEREŁKĘ – może ktoś akurat szuka szybkiego, głośnego i fajnego dupowozu.

 

W telegraficznym skrócie:

 

Auto z polskiego salonu – KOPER Warszawa, sprzedający niejaki Piotr Rajski wink.png

 

Kolor Satin White Pearl, w mojej opinii jedyny słuszny dla tego modelu. Wiem, że Subaru musi być niebieskie i moje dwa poprzednie były Blue Mica, ale akurat w tym modelu niebieski wygląda słabo. Biała perła, szczególnie w słońcu wygląda obłędnie.

 

Rocznik 2011. Jest to wersja ‘TOP’, czyli bogatsza o następujące dodatki:

 

- fotele sportowe RECARO z przodu (tapicerka materiałowa)

- nawigacja z ekranem dotykowym, odtwarzaczem DVD i 10 głośnikami

- system klucza elektronicznego Keyless Access

- przednie reflektory przeciwmgłowe

- przyciemniane tylne szyby

- felgi aluminiowe 18'' BBS o wysokim połysku

 

Dodatkowe wyposażenie auta:

 

- spojler na bagażniku (duży)

- chłodnica oleju HKS

- kompletny, przelotowy, 3” wydech SuperSprint

 

Wszystko montowane w ASO, strojenie w Mapteku.

 

Samochód odkupiłem w 2013 roku z przebiegiem 26.000 km bezpośrednio od pierwszego właściciela [ notabene osoba medialna, bardzo związana z motoryzacją, tzw. świadomy użytkownik wink.png ] Auto w 100% bezwypadkowe, nie grzebane, bez wad ukrytych – po prostu PEWNE.

 

Aktualnie Białas ma przejechane 56.075 km – olej zmieniany co 5.000 km [ Motul 300V Power 5W40 ], co roku przegląd w ASO. Mam na wszystko faktury. W sierpniu auto było na tzw. dużym przeglądzie u słynnego Marasa w Dzierżoniowie. Dodatkowo we wrześniu Subarak odwiedził Studio Pielęgnacji Pojazdów, żeby maksymalnie błyszczeć na naszym weselu, więc wygląda jak nowy.

 

Autem jeżdżę od 2 lat. Przez pierwszy rok jeździłem nim głównie w dalsze trasy – od latania wokół domu miałem firmowóz z kratką. Od niecałego roku mam już tylko STi, więc śmigam nim na co dzień. Dodam, że auto kupiłem gdy moja dziewczyna, teraz już żona wink.png była w ciąży, więc auto używane naprawdę delikatnie. 30.03.2014 urodziła nam się córeczka, której fotelik na stałe zagościł na tylnie kanapie, więc samochód ma naprawdę lekkie życie wink.png tych co nie mają jeszcze własnych dzieci na świecie ani w drodze, mogę zapewnić że człowiek zmienia zupełnie swój dotychczasowy styl jazdy. W tej chwili spodziewamy się drugiego dzieciątka – żona kiepsko znosi szybszą jazdę, więc śmigamy bardzo delikatnie… regularnie udaje mi się schodzić ze spalaniem poniżej 10 litrów biglol.gif

 

Auto nie wymaga wkładu finansowego – jest to jeden z niewielu PEWNYCH egzemplarzy, po który można jechać w ciemno. Kto mnie zna lub widział auto na żywo może to potwierdzić. Nie widzę oczywiście przeszkód, żeby potencjalny nabywca sprawdził sobie auto w ASO, czy gdziekolwiek ma na to ochotę.

 

Uwaga – następujące elementy były malowane:

 

- klapa [ dokładany spoiler ]

- tylni zderzak oraz część tylnego-prawego błotnika [ kolizja za kadencji pierwszego właściciela ]

- miernik lakieru pokazuje też minimalnie większą wartość na przednim, lewym błotniku [ poprzedni właściciel twierdził, że nic o tym nie wie – mój znajomy lakiernik stwierdził, że jest tam pryśnięta dodatkowa warstwa bezbarwnego lakieru; zrobiono to bez ściągania błotnika, więc pewnie była jakaś rysa powstała w czasie transportu. ]

 

Subaru mam kupione na firmę, więc wystawiam FV 23% - Kupujący zwolniony z 2% opłaty skarbowej, więc jest parę groszy w kieszeni.

 

Dobry egzemplarz ma swoją cenę, którą ustalam na:

 

110 000 zł NETTO [ +23% = 135 300 zł brutto ]

 

Starałem się w miarę dokładnie opisać auto oraz jego historię, ale jeśli o czymś zapomniałem albo macie jakieś pytanie to walcie śmiało – nie mam nic do ukrycia.

 

Nie mam parcia na sprzedaż, więc ogłoszenie wystawiam tylko na forum – jeśli ma się sprzedać to chciałbym, żeby kolejny właściciel dbał o auto co najmniej tak jak ja. Dodam, że moja oferta jest ważna tylko do pierwszego śniegu – jak posypie białym to nie oddam Białasa wub.png

 

Auto do obejrzenie w woj. Wielkopolskim."

Opublikowano

Rodzinny zapier.da.lacz - mi wystarczy. Do rajdów bym wziął nieśmiertelnego GT-ka, lekki, tani i pozbawiony eletronicznych spowalniaczy :) Przypomnij sobie STI w wersji zezewatego koreańca, to jest dopiero brzydal.

Infidel, ciekaw jestem co sprawia iz dla Ciebie jest to najgorszy z STIków?

Opublikowano (edytowane)

Rodzinny zapier.da.lacz - mi wystarczy. Do rajdów bym wziął nieśmiertelnego GT-ka, lekki, tani i pozbawiony eletronicznych spowalniaczy :) Przypomnij sobie STI w wersji zezewatego koreańca, to jest dopiero brzydal.

Infidel, ciekaw jestem co sprawia iz dla Ciebie jest to najgorszy z STIków?

Chociazby slowa managera Subaru Poland Rally Team i powszechna opinia. Najlepsze jest to,ze mimo pinezki 'najgorszego STI' i tak jest to za(pipi)iste auto,dla ktorego poza EVO nie ma konkurencji

 

Lebi - Lanos to bylo to :D paskudne auto

Edytowane przez Infidel
Opublikowano

Większe, cięższe, bardziej miękkie, ot kanapa dla tatusia do zapierdzielania z dzieckiem do przedszkola ;) Jeśli gorsze bo mniej hardkorowe to tu się mogę zgodzić :)

 

tak, tak, lanos to był ale mnie się zawsze kojarzy z jakimś starym hjundajem czy chevroletem neonem hehehe

Opublikowano

Zawsze rozgraniczam Imprezę na dwa typy. Pierwszy to lśniące, niebieskie, ze złotymi felgami i wielkim spoilerem. Drugi, który zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, to lekko ubłocony, szary lub czarny model, z byle jakimi felgami i wielkim wiadrem pod zderzakiem, najlepiej w kombi i z tym brzydkim ryjkiem.

 

i-1.JPG

 

Te zmatowiałe klosze. :wub: Jeździłbym.

Opublikowano (edytowane)

Zawsze rozgraniczam Imprezę na dwa typy. Pierwszy to lśniące, niebieskie, ze złotymi felgami i wielkim spoilerem. Drugi, który zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, to lekko ubłocony, szary lub czarny model, z byle jakimi felgami i wielkim wiadrem pod zderzakiem, najlepiej w kombi i z tym brzydkim ryjkiem.

 

i-1.JPG

 

Te zmatowiałe klosze. :wub: Jeździłbym.

Roczniki się Tobie pomyliły. Jedyne prawilne kombi wygląda tak:

face8339fe53d6e31f812bd7234d5236.jpg

Edytowane przez Łebi
  • Plusik 2
Opublikowano

Nie podoba mi się, zbyt ładne.

 

Ale typ w robocie ma takie kombi MY99, szare, wielkie wiadro z tyłu, zawsze z bagażnikiem dachowym, krakowskie tablice. Zazdroszczę.

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...