Pajda 2 282 Opublikowano 18 września 2015 Opublikowano 18 września 2015 (edytowane) Nie hamuje, nie skreca, ale.....v8 Ceny w PL juz od okolo 45tys za 4.6 305KM z manualem :konik: Edytowane 18 września 2015 przez Pajda Cytuj
Plamek 273 Opublikowano 19 września 2015 Opublikowano 19 września 2015 Nie wiem czy widziałeś, pod UZ koło ekonomicznego stoi podobna tylko, że czerwony. Pięknie sie prezentuje :< Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 19 września 2015 Opublikowano 19 września 2015 Nie widzialem, wiem, ze po Zielonej jezdzi najnowszy Mustang i jak go zobaczylem to mi Michałek rozporka o malo nie wyrwał Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 Ktoś chętny na wozidło znajomego? Ja bym chcial ale sami wiecie... Nie to, że kurna nie stać, co to to nie, linie kredytową mam w jednym banku z żerardem. Po prostu, w mym wieku przystoi mi taczej coś jak bętlej lub rolsrols... "Wystawiam na sprzedaż moją białą PEREŁKĘ – może ktoś akurat szuka szybkiego, głośnego i fajnego dupowozu. W telegraficznym skrócie: Auto z polskiego salonu – KOPER Warszawa, sprzedający niejaki Piotr Rajski Kolor Satin White Pearl, w mojej opinii jedyny słuszny dla tego modelu. Wiem, że Subaru musi być niebieskie i moje dwa poprzednie były Blue Mica, ale akurat w tym modelu niebieski wygląda słabo. Biała perła, szczególnie w słońcu wygląda obłędnie. Rocznik 2011. Jest to wersja ‘TOP’, czyli bogatsza o następujące dodatki: - fotele sportowe RECARO z przodu (tapicerka materiałowa) - nawigacja z ekranem dotykowym, odtwarzaczem DVD i 10 głośnikami - system klucza elektronicznego Keyless Access - przednie reflektory przeciwmgłowe - przyciemniane tylne szyby - felgi aluminiowe 18'' BBS o wysokim połysku Dodatkowe wyposażenie auta: - spojler na bagażniku (duży) - chłodnica oleju HKS - kompletny, przelotowy, 3” wydech SuperSprint Wszystko montowane w ASO, strojenie w Mapteku. Samochód odkupiłem w 2013 roku z przebiegiem 26.000 km bezpośrednio od pierwszego właściciela [ notabene osoba medialna, bardzo związana z motoryzacją, tzw. świadomy użytkownik ] Auto w 100% bezwypadkowe, nie grzebane, bez wad ukrytych – po prostu PEWNE. Aktualnie Białas ma przejechane 56.075 km – olej zmieniany co 5.000 km [ Motul 300V Power 5W40 ], co roku przegląd w ASO. Mam na wszystko faktury. W sierpniu auto było na tzw. dużym przeglądzie u słynnego Marasa w Dzierżoniowie. Dodatkowo we wrześniu Subarak odwiedził Studio Pielęgnacji Pojazdów, żeby maksymalnie błyszczeć na naszym weselu, więc wygląda jak nowy. Autem jeżdżę od 2 lat. Przez pierwszy rok jeździłem nim głównie w dalsze trasy – od latania wokół domu miałem firmowóz z kratką. Od niecałego roku mam już tylko STi, więc śmigam nim na co dzień. Dodam, że auto kupiłem gdy moja dziewczyna, teraz już żona była w ciąży, więc auto używane naprawdę delikatnie. 30.03.2014 urodziła nam się córeczka, której fotelik na stałe zagościł na tylnie kanapie, więc samochód ma naprawdę lekkie życie tych co nie mają jeszcze własnych dzieci na świecie ani w drodze, mogę zapewnić że człowiek zmienia zupełnie swój dotychczasowy styl jazdy. W tej chwili spodziewamy się drugiego dzieciątka – żona kiepsko znosi szybszą jazdę, więc śmigamy bardzo delikatnie… regularnie udaje mi się schodzić ze spalaniem poniżej 10 litrów Auto nie wymaga wkładu finansowego – jest to jeden z niewielu PEWNYCH egzemplarzy, po który można jechać w ciemno. Kto mnie zna lub widział auto na żywo może to potwierdzić. Nie widzę oczywiście przeszkód, żeby potencjalny nabywca sprawdził sobie auto w ASO, czy gdziekolwiek ma na to ochotę. Uwaga – następujące elementy były malowane: - klapa [ dokładany spoiler ] - tylni zderzak oraz część tylnego-prawego błotnika [ kolizja za kadencji pierwszego właściciela ] - miernik lakieru pokazuje też minimalnie większą wartość na przednim, lewym błotniku [ poprzedni właściciel twierdził, że nic o tym nie wie – mój znajomy lakiernik stwierdził, że jest tam pryśnięta dodatkowa warstwa bezbarwnego lakieru; zrobiono to bez ściągania błotnika, więc pewnie była jakaś rysa powstała w czasie transportu. ] Subaru mam kupione na firmę, więc wystawiam FV 23% - Kupujący zwolniony z 2% opłaty skarbowej, więc jest parę groszy w kieszeni. Dobry egzemplarz ma swoją cenę, którą ustalam na: 110 000 zł NETTO [ +23% = 135 300 zł brutto ] Starałem się w miarę dokładnie opisać auto oraz jego historię, ale jeśli o czymś zapomniałem albo macie jakieś pytanie to walcie śmiało – nie mam nic do ukrycia. Nie mam parcia na sprzedaż, więc ogłoszenie wystawiam tylko na forum – jeśli ma się sprzedać to chciałbym, żeby kolejny właściciel dbał o auto co najmniej tak jak ja. Dodam, że moja oferta jest ważna tylko do pierwszego śniegu – jak posypie białym to nie oddam Białasa Auto do obejrzenie w woj. Wielkopolskim." Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 Rodzinny zapier.da.lacz - mi wystarczy. Do rajdów bym wziął nieśmiertelnego GT-ka, lekki, tani i pozbawiony eletronicznych spowalniaczy Przypomnij sobie STI w wersji zezewatego koreańca, to jest dopiero brzydal. Infidel, ciekaw jestem co sprawia iz dla Ciebie jest to najgorszy z STIków? Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 (edytowane) Rodzinny zapier.da.lacz - mi wystarczy. Do rajdów bym wziął nieśmiertelnego GT-ka, lekki, tani i pozbawiony eletronicznych spowalniaczy Przypomnij sobie STI w wersji zezewatego koreańca, to jest dopiero brzydal. Infidel, ciekaw jestem co sprawia iz dla Ciebie jest to najgorszy z STIków? Chociazby slowa managera Subaru Poland Rally Team i powszechna opinia. Najlepsze jest to,ze mimo pinezki 'najgorszego STI' i tak jest to za(pipi)iste auto,dla ktorego poza EVO nie ma konkurencji Lebi - Lanos to bylo to paskudne auto Edytowane 1 października 2015 przez Infidel Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 Większe, cięższe, bardziej miękkie, ot kanapa dla tatusia do zapierdzielania z dzieckiem do przedszkola Jeśli gorsze bo mniej hardkorowe to tu się mogę zgodzić tak, tak, lanos to był ale mnie się zawsze kojarzy z jakimś starym hjundajem czy chevroletem neonem hehehe Cytuj
Gość osiol Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 Zawsze rozgraniczam Imprezę na dwa typy. Pierwszy to lśniące, niebieskie, ze złotymi felgami i wielkim spoilerem. Drugi, który zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, to lekko ubłocony, szary lub czarny model, z byle jakimi felgami i wielkim wiadrem pod zderzakiem, najlepiej w kombi i z tym brzydkim ryjkiem. Te zmatowiałe klosze. Jeździłbym. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 To jest wlasnie urok Subie, ze brudne wygladaja najlepiej Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 Drugi, który zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, to lekko ubłocony, szary lub czarny model, z byle jakimi felgami 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 najlepsze jest to że nawet najsłabsza wersja daje ogromną frajdę z jazdy z napedem 4x4 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 (edytowane) Zawsze rozgraniczam Imprezę na dwa typy. Pierwszy to lśniące, niebieskie, ze złotymi felgami i wielkim spoilerem. Drugi, który zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, to lekko ubłocony, szary lub czarny model, z byle jakimi felgami i wielkim wiadrem pod zderzakiem, najlepiej w kombi i z tym brzydkim ryjkiem. Te zmatowiałe klosze. Jeździłbym. Roczniki się Tobie pomyliły. Jedyne prawilne kombi wygląda tak: Edytowane 1 października 2015 przez Łebi 2 Cytuj
Gość osiol Opublikowano 1 października 2015 Opublikowano 1 października 2015 Nie podoba mi się, zbyt ładne. Ale typ w robocie ma takie kombi MY99, szare, wielkie wiadro z tyłu, zawsze z bagażnikiem dachowym, krakowskie tablice. Zazdroszczę. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 nawet zwykła wersja jest obłędna a ten środek to (pipi)ona pornografia mój cel, tak gdzieś za 5 lat 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Ale za 5 lat nowa czy za 5 lat 5-letnia? Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 pięcioletnią używką nie pogardzę mój wujek ma 159tkę 3.2 V6 z 2008 roku, dbał o nią cały czas i jak na 8 lat to jest to MEGA auto Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 http://www.alfaromeopress.pl/download/PL/2016/ALFA_ROMEO/Files/160523_AR_Giulia_cennik.pdf Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 no to za te 5 latek za 70-80k kupię jakiegoś benzyniaka 200km z automatem :czesc: Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 (edytowane) Tak z ciekawości. 159 jak była nowym modelem to ktoś pamięta po ile w salonach stały nówki? Edytowane 24 maja 2016 przez Jakim Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 ja mam podobnie ale z tym modelem: raczej będe jeśli juz to celował w uzywki kilkuletnie Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 24 maja 2016 Opublikowano 24 maja 2016 tym bardziej,ze juz tego, nie przesadzajac to chyba od stu lat nie produkuja. 1 1 Cytuj
Blue 245 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 Będą jeszcze dwa 2 litrowe silniki benzynowe o mocy 197 i 276 hp. Powinny być dużo tańsze, bo ominą akcyzę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.