Skocz do zawartości

Przyziemne marzenia, cele


Hubi.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rp_-_giulia_diesel.jpg?itok=uSal_d_M

 

nawet zwykła wersja jest obłędna :/

 

a ten środek to (pipi)ona pornografia

 

rp_-_giulia_diesel-2.jpg?itok=3pcCDEqb

 

mój cel, tak gdzieś za 5 lat

Zaczynam już zbierać kasę, póki co na przeczekanie jeżdze Alfą GT :)

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Ludzie, którzy widzieli na żywo Giulie są zachwyceni proporcjami nadwozia , w sumie pierwsze testy też dają do zrozumienia,że to piękne auto, nie do pomylenia z jakimkolwiek innym.Być może po prostu na zdjęciach tego nie widać.

Biorąc pod uwagę rozwiązania w układzie napędowym i kierowniczym  nie rozumiem tekstów "mało Alfy w Alfie".

Edytowane przez adi
Opublikowano

Mi tez nowa Giulia tak srednio. No spoko ale szału nie robi. 

 

Za to Brera

 

Supermac_Parked_Alfa_Romeo_Brera_0001923

 

O ja cie nie pier.dole 

Miałęm brać Brerę, ale wybrałem GT.Niestety Brera swoje waży i to czuć.GT mimo,że nie tak spektakularna to jednak daje większą frajdę z zakretów ;)

Opublikowano

z ciekawości ile dales? jakie koszty utrzymania/części?

18.500-rok 2007, przebieg 104.000 km.

1.9 JTD z pomiarów na hamowni 174 km i 390 Nm momentu.

Kupiłem pół roku temu i nie ma dnia,żebym żałował.Powiem więcej, nie ma dnia,żebym przechodząc obok nie odwrócił się za nią ;)

Co do legendarnej awaryjności-dotąd jedyną rzeczą ,którą zrobiłem była wymiana rurki od turbosprężarki-koszt 100pln.Zresztą każdy orientujący się w temacie wie coś niecoś o trwałości  silników  1.9 JTD.Wbrew pozorom samochód wygodny z wcale nie mikroskopijnym bagażnikiem-ja zmieszczę wózek i trochę bagażu.

Co do części to mniej więcej poziom zwykłych hatchbacków-z tego co czytałem na forum Alfy rozrząd z wymianą 600 pln, a całe kompletne  przednie zawieszenie w oryginale (wielowachaczowe) ogarnie się w 1300 pln.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

No ta waga Brery to ogromny minus. Samochód fajnie wygląda, ale nawet w tej wersji 260KM czuć tę masę. Spory silnik i napęd na 4 koła niestety swoje waży. Miałem okazję ostatnio poszaleć przez weekend czymś takim:

 

ivppMzc.jpg

 

 

a potem zrobiłem kilka kilometrów właśnie Brerą 3.2 i różnicę w prowadzeniu czuć, mimo, że moc podobna.

 

Co nie zmienia faktu, że jakby mnie było stać to bym taką Brerkę kupił, bo to świetne auto :)

Edytowane przez Szejdj
Opublikowano

 

z ciekawości ile dales? jakie koszty utrzymania/części?

18.500-rok 2007, przebieg 104.000 km.

1.9 JTD z pomiarów na hamowni 174 km i 390 Nm momentu.

Kupiłem pół roku temu i nie ma dnia,żebym żałował.Powiem więcej, nie ma dnia,żebym przechodząc obok nie odwrócił się za nią ;)

Co do legendarnej awaryjności-dotąd jedyną rzeczą ,którą zrobiłem była wymiana rurki od turbosprężarki-koszt 100pln.Zresztą każdy orientujący się w temacie wie coś niecoś o trwałości  silników  1.9 JTD.Wbrew pozorom samochód wygodny z wcale nie mikroskopijnym bagażnikiem-ja zmieszczę wózek i trochę bagażu.

Co do części to mniej więcej poziom zwykłych hatchbacków-z tego co czytałem na forum Alfy rozrząd z wymianą 600 pln, a całe kompletne  przednie zawieszenie w oryginale (wielowachaczowe) ogarnie się w 1300 pln.

 

 

Akurat GT tez kozak wyglada, nie tak jak brera ale IMo jest zaraz po niej jesli chodzi o alfy. 

W sumie nawet myslalem o niej lub 159, ale jednak jak sie przesiade z 156 to jednak od razu na brerke. Mozna juz wyrwac za ok 35k, wiec jak bede zmienial za pare lat za cos ponizej 30k moze wyrwe. 

 

Ja wymienialem niedawno rozrzad to wyszlo 650, u dziewczyny w takim np volvo duzo drozej wyszlo takze przesada z tymi czesciami. 

 

Ja przez 2 lata robilem alternator, sprzeglo, rozrzad, chlodnice i wahacz z przodu. No ale autko ma juz prawie 14 lat wiec to chyba i tak nie jest szok ;)  A sprzeglo juz sie slizgalo jak kupowalem wiec i tak dwa lata wytrzymalo zanim (pipi)ło :) 

 

Po tym co robi wielowahaczowe zawieszenie nawet w mojej starej 159 i jak to wchodzi w zakrety wiem ze nastepnym autem tez bedzie alfa <3 

 

Tylko te blachy mogłyby byc lepsze.

Opublikowano

Jakbym miał kupować Brerę to z silnikiem 1750 TBi.Z racji małej wagi tej jednostki auto staje się bardziej przyjazne.W sumie była swego czasu jedna do kupienia z małym przebiegiem, ale trochę funduszy mi brakło.No i fotele w Brerce po lifcie ^_^

Opublikowano (edytowane)

Brera czy 159 z tą V-szóstką 3.2 z Grand Vitary to naprawdę tragedia. Aż dziw bierze, że ludzie się na ten silnik nabierali.

 

Za to 1.75 i wszystkie diesle kozak. Jak się zbiera ten 1.9? Masz jakieś porównanie z 2.4?

 

Tera doczytałem, że jednak GT masz. Nie było pytania.

Edytowane przez Grzaewoo
Opublikowano

Jak to V6 3.2 to tragedia? :D Przecież to najmniej awaryjny silnik (po 1.9jtd) w gamie Alfy Romeo. Nie ma żadnych dpfów, dwumasy, turbo, tam się nic nie psuje przecież. Chyba masz na myśli V6 2.5 montowane w 156.

Opublikowano (edytowane)

Pali jak smok, brzmi jak kapeć, a zresztą to silnik Holdena (gurwa, do Vitary to kładli, czaisz typie), a fantastyczne 2.5 czy 3.2 Busso z 147/GT to silniki Alfy.

 

Zawsze sądziłem (być może się myliłem), że Alfy to auta z duszą - może czasem kapryśne, ale jedyne w swoim rodzaju, z włoskim charakterem. Gdybym koniecznie potrzebował niezawodny silnik produkcji GM, kupiłbym Daewoo.

Edytowane przez Grzaewoo
Opublikowano

Jak to V6 3.2 to tragedia? :D Przecież to najmniej awaryjny silnik (po 1.9jtd) w gamie Alfy Romeo. Nie ma żadnych dpfów, dwumasy, turbo, tam się nic nie psuje przecież. Chyba masz na myśli V6 2.5 montowane w 156.

Zależy o które V6 3.2 Ci chodzi.

Bo jeśli o Busso z Gt czy 147/156 GTA to coś pięknego (i to dosłownie, ten silnik za sam wygląd powinien dostać oskara).Ale jeśli chodzi o to 3.2 co jest w 159 czy Brerze, to koledzy już wyjaśnili ;)

Nie mogę dotąd pojąc, czemu zakończyli produkcję tego cuda wraz z GT i zrobili to "coś" na spółkę z Oplem.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

tak sobie przeglądam stare posty:

 

 

co do tematu: za ok. dwa lata Celica 2000/2002 [chyba że mi się odwidzi]

 

 

i że udało się zrealizować (Celica 03 od maja 2011) to sobie wpisze kolejne:

 

za ok. dwa lata Subaru BRZ [chyba że mi się odwidzi]

 

powoli do przodu ; wstępnie wiosna 2017

 

Uwaga: zdjęcia zawierają  drastycznie oszpeconą Celicę (już wcześniej wrzucałem)

 

 

4e0a6c0a135b4.jpg

18cea499eb3c7.jpg

cf4ef074a444b.jpg

 

 

  • Plusik 1
  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...