krupek 15 481 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 Super klasyk to jest, można go naprawdę ładnie zrobić i w dodatku nie będzie strach nim jeździć, bo solidna fura, mimo wieku. Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 (edytowane) U nas ma typek wlasnie merca wygladajacego jak te beczunie ale jakby wieksza, ladniejsza, ciezsza. Nie wiem czy wtedy byly ale wyglada jak jakas stara s klasa. Nie wiem czy to on dodawal troche chromu, szyby, renowacje lakieru, felgi, Ale fura wyglada poprostu oblednie. A niby stary dziad. Edytowane 17 maja 2017 przez kanabis Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 Fajne ale zobaczcie obojętnie jakiegoś starego muscle cara. Wszystkie piękne a w Europie? Na audi z 66 to nawet się patrzeć nie chce Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 No nie powiedziałbym. Choć fakt, muscle cary mają to coś. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 Jedyne co ratuje to włoskie bryki (ew porsche) ale to już nie ma co porównywać. Np Mustang czy camaro to były fury dla mas jak u nas golf Cytuj
Mustang 1 742 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 Ale w USA to zawsze europejskie auta były synonimem luksusu i dobrego smaku. Alfy czy BMW nie mają się czego wstydzić. Tego Mercedesa porównaj z kolei z czymś takim: Natomiast fascynujące jest istotnie jak tanie były i są tam mocne samochody, zarówno w zakupie jak i w utrzymaniu. Parzy czym jest to nieco paradoks zważywszy na drakońskie ograniczenia prędkości i surowe kary za łamanie przepisów. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 maja 2017 Opublikowano 17 maja 2017 http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-280-se-w116-1975-55000-pln-brodnica/ Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Ale w USA to zawsze europejskie auta były synonimem luksusu i dobrego smaku. A paradoks też jest taki, że jeszcze te 10-15 lat temu europejskie auta na rynek amerykański nie były te samo, co u nas. Zazwyczaj wnętrza były wykonywane z gorszych materiałów, blachy to samo. Wychodzono z założenia, że tam jednym autem i tak nikt długo nie jeździ, więc nie ma sensu. Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Jak u nas byl w miescie zlot klasykow i zobaczylem na zywo stingraya o takiego To utwierdzilem sie ze nawet dzisiejsze supersamochodu nie maja ani kszty polotu do tego dziela sztuki. Jeszcze mial takie fajne opony daytona i felgi chyba wieksze. Wygladal jakby demon dopiero co wyjechal z pieca szatana Niesamowite wrazenie robil, ta linia, ksztalt. Mega Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 21 maja 2017 Opublikowano 21 maja 2017 (edytowane) http://www.gieldaklasykow.pl/lancia-kappa-coupe-1998-27000-pln-bielsko-biala/ http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-280e-amg-w123-1982-39999-pln-wieliczka/ jeeezu, niby zwykłe samochody, a jednak tak niesamowite, ehhh ile trzeba by mieć kasy, żeby sobie pozwalać na takie okazy Edytowane 21 maja 2017 przez S(pipi)ix Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 maja 2017 Opublikowano 21 maja 2017 Widzę, że już giełdę klasyków dopadło polskie januszostwo. Ceny z du.py licząc, że bogaty szejk z emiratów arabskich będzie poszukiwał repliki - ulepa mercedesa za 39tys. 2 Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 tak sobie przeglądam stare posty: co do tematu: za ok. dwa lata Celica 2000/2002 [chyba że mi się odwidzi] i że udało się zrealizować (Celica 03 od maja 2011) to sobie wpisze kolejne: za ok. dwa lata Subaru BRZ [chyba że mi się odwidzi] i że udało się zrealizować (BRZ 14, modelowo 15: konkretnie niebieska edycja "series blue") to sobie wpisze kolejne: za ok 10-13 lat* jakieś amerykańskie V8 mustang/challenger * - zakladając że: starczy ropy na świecie , unia europejska nie zakaże V8, brz się do tego czasu nie rozleci. 2 Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 To chyba nie wózek do codziennej jazdy? :p gratulacje! Cytuj
TakeshiX 50 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 To chyba nie wózek do codziennej jazdy? :P gratulacje! Dlaczego nie :P ? Celica dała radę to to też pociągnie. Największy minus Celica vs BRZ to klapa bagażnika. W Toyocie unosi się razem z szybą co jest bardziej praktyczne ; z rowerem nie miałem problemu się zapakować, ale widzę, że w BRZ/GT86 po jakieś większej gimnastyce też da radę: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?s=9d862f89ce3bf709098e7ca4aa97957a&t=6539 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 A takim cudem ktoś z was kiedyś jeździł? Cytuj
Mustang 1 742 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 To chyba nie wózek do codziennej jazdy? :P gratulacje! Dlaczego nie :P ? Celica dała radę to to też pociągnie. Największy minus Celica vs BRZ to klapa bagażnika. W Toyocie unosi się razem z szybą co jest bardziej praktyczne ; z rowerem nie miałem problemu się zapakować, ale widzę, że w BRZ/GT86 po jakieś większej gimnastyce też da radę: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=6539 Kup uchwyt na rower. Cytuj
grzyb_2 11 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 A takim cudem ktoś z was kiedyś jeździł? Od przyszłego miesiąca będę, tylko że 3cią gen. NC. Dupowóz dla prawdziwych facetów, nie jakieś 5-tonowe amerykańskie kloce xD Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 MX-5 fajny furak, ale podejrzewam, że bym się nie zmieścił. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 Ja się zastanawiam nad kupnem tego konkretnego egzemplarza. Jeździ się świetnie, ale kurna, nie ma klimy :D jak się staje na światłach w słoneczny dzień to nawet bez dachu jest sauna... trochę się boję. Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 (edytowane) nawiewy na maksa i bez dachu dałbyś radę. ładny dupowóz, ile? Edytowane 23 maja 2017 przez Banny Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 Ten konkretny 13,000PLN. Najważniejsze, że zdrowa blacha, bez żadnej korozji. Jedyny problem to coś bylo robione przy prawym kole, malowany błotnik, problem z czujnikiem obrotu koła, za duży kąt pochylenia koła. Coś było grzebane. Cytuj
grzyb_2 11 Opublikowano 23 maja 2017 Opublikowano 23 maja 2017 Ten konkretny 13,000PLN. Najważniejsze, że zdrowa blacha, bez żadnej korozji. Jedyny problem to coś bylo robione przy prawym kole, malowany błotnik, problem z czujnikiem obrotu koła, za duży kąt pochylenia koła. Coś było grzebane. Zdrowa blacha to podstawa w drugiej generacji, bardzo podatne są na rudą. To jest 1.8 z torsenem? Jeśli tak to warto by było, na jakie aso skurczybyka weźmiesz, obadasz dokładnie, wiadomo że w używany samochód trzeba do podstawowej ceny na start włożyć minimum tysiaka. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.