Skocz do zawartości

Przyziemne marzenia, cele


Hubi.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

U nas ma typek wlasnie merca wygladajacego jak te beczunie ale jakby wieksza, ladniejsza, ciezsza. Nie wiem czy wtedy byly ale wyglada jak jakas stara s klasa. Nie wiem czy to on dodawal troche chromu, szyby, renowacje lakieru, felgi, Ale fura wyglada poprostu oblednie.

 

A niby stary dziad.

Edytowane przez kanabis
Opublikowano

Fajne ale zobaczcie obojętnie jakiegoś starego muscle cara. Wszystkie piękne a w Europie? Na audi z 66 to nawet się patrzeć nie chce

Opublikowano

Jedyne co ratuje to włoskie bryki (ew porsche) ale to już nie ma co porównywać. Np Mustang czy camaro to były fury dla mas jak u nas golf

Opublikowano

Ale w USA to zawsze europejskie auta były synonimem luksusu i dobrego smaku. Alfy czy BMW nie mają się czego wstydzić. Tego Mercedesa porównaj z kolei z czymś takim:

1973_Cadillac_Sedan_Deville.jpg

 

Natomiast fascynujące jest istotnie jak tanie były i są tam mocne samochody, zarówno w zakupie jak i w utrzymaniu. Parzy czym jest to nieco paradoks zważywszy na drakońskie ograniczenia prędkości i surowe kary za łamanie przepisów.

Opublikowano

Ale w USA to zawsze europejskie auta były synonimem luksusu i dobrego smaku.

 

A paradoks też jest taki, że jeszcze te 10-15 lat temu europejskie auta na rynek amerykański nie były te samo, co u nas. Zazwyczaj wnętrza były wykonywane z gorszych materiałów, blachy to samo. Wychodzono z założenia, że tam jednym autem i tak nikt długo nie jeździ, więc nie ma sensu.

Opublikowano

Jak u nas byl w miescie zlot klasykow i zobaczylem na zywo stingraya o takiego

 

mNAe77V1VX6H1WLlClFwKUw.jpg

 

To utwierdzilem sie ze nawet dzisiejsze supersamochodu nie maja ani kszty polotu do tego dziela sztuki. Jeszcze mial takie fajne opony daytona i felgi chyba wieksze. Wygladal jakby demon dopiero co wyjechal z pieca szatana :pawel:

 

Niesamowite wrazenie robil, ta linia, ksztalt. Mega

Opublikowano

Widzę, że już giełdę klasyków dopadło polskie januszostwo. Ceny z du.py licząc, że bogaty szejk z  emiratów arabskich będzie poszukiwał repliki - ulepa mercedesa za 39tys.

  • Plusik 2
Opublikowano

tak sobie przeglądam stare posty:

 

 

co do tematu: za ok. dwa lata Celica 2000/2002 [chyba że mi się odwidzi]

 

 

i że udało się zrealizować (Celica 03 od maja 2011) to sobie wpisze kolejne:

 

za ok. dwa lata Subaru BRZ [chyba że mi się odwidzi]

i że udało się zrealizować (BRZ 14, modelowo 15: konkretnie niebieska edycja "series blue") to sobie wpisze kolejne:

 

za ok 10-13 lat* jakieś amerykańskie V8 mustang/challenger

 

* - zakladając że: starczy ropy na świecie , unia europejska nie zakaże V8, brz się do tego czasu nie rozleci.

  • Plusik 2
Opublikowano

To chyba nie wózek do codziennej jazdy?   :P

 

gratulacje!

 

Dlaczego nie :P ? Celica dała radę to to też pociągnie. Największy minus Celica vs BRZ to klapa bagażnika. W Toyocie unosi się razem z szybą co jest bardziej praktyczne ; z rowerem nie miałem problemu się zapakować, ale widzę, że w BRZ/GT86 po jakieś większej gimnastyce też da radę:

http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?s=9d862f89ce3bf709098e7ca4aa97957a&t=6539

Opublikowano

 

To chyba nie wózek do codziennej jazdy? :P

 

gratulacje!

Dlaczego nie :P ? Celica dała radę to to też pociągnie. Największy minus Celica vs BRZ to klapa bagażnika. W Toyocie unosi się razem z szybą co jest bardziej praktyczne ; z rowerem nie miałem problemu się zapakować, ale widzę, że w BRZ/GT86 po jakieś większej gimnastyce też da radę:

http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=6539

Kup uchwyt na rower.
Opublikowano

Q7wxaA5.png

 

KzGjbqs.png

 

 

A takim cudem ktoś z was kiedyś jeździł?

 

 

Od przyszłego miesiąca będę, tylko że 3cią gen. NC. Dupowóz dla prawdziwych facetów, nie jakieś 5-tonowe amerykańskie kloce xD

Opublikowano

Ja się zastanawiam nad kupnem tego konkretnego egzemplarza. Jeździ się świetnie, ale kurna, nie ma klimy :D jak się staje na światłach w słoneczny dzień to nawet bez dachu jest sauna... trochę się boję.

Opublikowano

Ten konkretny 13,000PLN. Najważniejsze, że zdrowa blacha, bez żadnej korozji. Jedyny problem to coś bylo robione przy prawym kole, malowany błotnik, problem z czujnikiem obrotu koła, za duży kąt pochylenia koła. Coś było grzebane.

Opublikowano

Ten konkretny 13,000PLN. Najważniejsze, że zdrowa blacha, bez żadnej korozji. Jedyny problem to coś bylo robione przy prawym kole, malowany błotnik, problem z czujnikiem obrotu koła, za duży kąt pochylenia koła. Coś było grzebane.

 

Zdrowa blacha to podstawa w drugiej generacji, bardzo podatne są na rudą. To jest 1.8 z torsenem? Jeśli tak to warto by było, na jakie aso skurczybyka weźmiesz, obadasz dokładnie, wiadomo że w używany samochód trzeba do podstawowej ceny na start włożyć minimum tysiaka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...