krupek 15 481 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 Średnie oceny w testach zderzeniowych są chyba też spowodowane tym, że te auta nie mają systemów dbających o pieszego w momencie potrącenia. Z Dusterem chyba tak było. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 Ta, ale Sandero rozbili już parę lat temu. Cytuj
Shago 3 564 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 (edytowane) Nie, nie siedziałem w tym aucie, oceniam tylko wygląd zewnętrzny i ogólne wyposażenie póki co jak za taką cenę. Obok pracy mam salon Dacii, może się wybiorę w któryś dzień. Ogólnie bardzo mi się podobają Crossovery, najchętniej to bym przytulił to auto: No ale za sensowną wersję z klimatyzacją to już ponad 70tys za nowe. Edytowane 23 lipca 2018 przez Shagohad Cytuj
Banny 2 656 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 Pytanie czy auto musi być nowe? Cytuj
balon 5 343 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 (edytowane) 36 minut temu, krupek napisał: Średnie oceny w testach zderzeniowych są chyba też spowodowane tym, że te auta nie mają systemów dbających o pieszego w momencie potrącenia. Z Dusterem chyba tak było. Niestety ale Dacie tak se (nie mówię, też że totalnie do dupy) radzą sobie w testach bezpieczeństwa i to nie jest żaden mit. Dla porównania Duster ad 2017 z leciwym konstrukcyjnie ix35 ad 2010. Podobny segment ale różnica znaczna. Za przechodnia ix35 nawet jeszcze mniej ale finalnie 5*, a Duster 3*. No gdzieś musi być ukryta ta korzystna cena. Tańsze materiały, to jednak nie tyko estetyka i kwestia gustu. https://www.autocentrum.pl/euroncap/dacia/duster-1.5-diesel-2017/ https://www.autocentrum.pl/euroncap/hyundai/ix35-2.0-diesel-style-lhd-2010/ Edytowane 23 lipca 2018 przez balon Cytuj
Shago 3 564 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 24 minuty temu, Banny napisał: Pytanie czy auto musi być nowe? Obecnie mam prawie 20 letniego Forda Focusa... i po prostu chyba chciałbym już nowe :). Ogólnie to w tym momencie jeszcze nie jestem na kupnie, ostatnio rozważałem bardzo mocno używanego Peugeota 407, ale finalnie dałem spokój, jeszcze z rok pojeżdze tym autem. Ale w przyszłym roku (raczej koncowka) temat będzie z pewnością na tapecie. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 Używka od dilera albo z nowych coś taniego. Skoda ma dobre oferty, Fiat na Tipo, Opel... Swoją drogą to Dacia ma i tak wypuścić nowe Sandero w 2019. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 Zamiast nowego może lepiej 3-4 letnie, kiedy jest już po najwyższym spadku wartości? Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 23 lipca 2018 Opublikowano 23 lipca 2018 (edytowane) Nowe auto z salonu i to jeszcze Dacia? Przepłacisz panie - bierz używkę, max 5 letnia, ale innej marki. Pewne są tez auta z salonu, używane z gwarancja - japońskie fury są dość tanie (w porównaniu do niemieckich): porozglądaj się po salonach. Ja przyznam, ze byłem w salonie fiata (ale tez maja tu Dacie) i po wejściu do takiego Dustera, poczułem się jak za dzieciaka - kiedy dostałem klocki Ligao (zamiast Lego). Edytowane 23 lipca 2018 przez grzybiarz Cytuj
Shago 3 564 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 Byłem wczoraj na chwilę w salonie Renault/Dacii i cóż... Moje 20 letnie auto ma znacznie lepszy środek, jak to Sandero, a zmieniać lepsze na gorsze to tak nie bardzo. Za to spodobało mi się nowe Clio, tylko ktoś powinien dostać po głowie za połyskujący plastik na desce rozdzielczej. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 Mówiłem, wnętrze jest mizerne. Pisałeś o przyszłym roku - wtedy ma być dostępny kolejny model Clio. W Polsce Renault ma bardzo dobre ceny - ludzie wolą auta niemieckie, więc muszą ratować się rabatami. 1 Cytuj
Shago 3 564 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 Tak, przyszły rok, konkretniej końcówka, bo spokojnie odłożę trochę pieniędzy i weźmie się coś w 50/50. Będę chciał przeznaczyć 60tys na nowe auto, a w tej kwocie to Clio, bądź Aurisa można dostać w naprawdę świetnym wyposażeniu. A kto wie co będzie za rok. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 Za tyle możesz mieć niemieckie z dobrym wyposażeniem i pewnym przebiegiem https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-sportback-klimatyzacja-niski-przebieg-start-stop-ID6AqdeU.html Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 Dobrym wyposażeniem? Wrzuciłeś 3 letnie A3 bez multifunkcji i z manualną klimatyzacją. Co to skoda Fabia w najtańszej wersji czy co? ... Przykład nietrafiony chyba... Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 (edytowane) To chyba ironia była. BTW jak to wnętrze dziwnie wygląda z tym śmiesznym radiem zamiast ekranu. Przebieg może być autentyczny, bo konfiguracja mocno emerycka. Ja za tydzień na przegląd po 30k jadę. Edytowane 28 lipca 2018 przez Mustang Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 Jak ironia to faktycznie nie zrozumiałem i bardzo trafiona A jak nie to cóż... Wolałbym Fabię na wypasie jednak Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 Nie, po prostu to samochód który wystawiłem, ma wszystko co potrzeba, ale ludzią sie w dupach poprzewracało i multifunkcje by chcieli. Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 28 lipca 2018 Opublikowano 28 lipca 2018 IMO bez sensu dopłacać do znaczka i brać wersję z halogenami, kierownicą bez sterowania i bez skóry, oraz nieposiadającą tempomatu (opcja w Niemczech). Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 29 lipca 2018 Opublikowano 29 lipca 2018 Te Audi jak na rynek afrykański, biedota jak w Fiacie Siena. 2 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 29 lipca 2018 Opublikowano 29 lipca 2018 W Niemczech bez opcji masz wyposażenie jak na późne lata 90. Po lifcie chociaż ksenony są seryjne. Ale konkurencja premium nie robi lepiej. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 30 lipca 2018 Opublikowano 30 lipca 2018 W dniu 23.07.2018 o 12:34, Shagohad napisał: Obecnie mam prawie 20 letniego Forda Focusa... i po prostu chyba chciałbym już nowe :). Ogólnie to w tym momencie jeszcze nie jestem na kupnie, ostatnio rozważałem bardzo mocno używanego Peugeota 407, ale finalnie dałem spokój, jeszcze z rok pojeżdze tym autem. Ale w przyszłym roku (raczej koncowka) temat będzie z pewnością na tapecie. Weź sobie Fiata Tipo na abonament, lejesz tylko paliwo i płyn do wycieraczek, po roku bierzesz nowe Cytuj
adi 189 Opublikowano 30 lipca 2018 Opublikowano 30 lipca 2018 ostatnio miałem przyjemność przejechać się Lexusem LS 460 i wszystkie moje plany zakupu autka 2-3 letniego klasy średniej w kierunku premium wzięły w łeb.Niestety, ale nic co wyjeżdza z salonu w cenie 150-200 tys.Nie jest w stanie nie tyle nawet zbliżyć się, co chociaż próbować nawiązać jakąkolwiek walkę, jesli chodzi o wyciszenie, komfort,materiały czy jakość wykonania.Chyba wolałbym jednak kupić takiego zadbanego LS-a za 80 tys, zostawić sobie 20 tys w półeczce "awarie" i cieszyć się obcowaniem z dziełem jakiś chorym inżynierów mających obsesję na punkcie doskonałości Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 lipca 2018 Opublikowano 30 lipca 2018 Jechałem kiedyś LSem jako pasażer, chyba rocznik 2009. Kurła, jak to płynie po drodze, majstersztyk. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 Jestem od dłuższego czasu bardzo zdecydowany na to jaki samochód bym chciał (a z Natalią w tej kwestii bardzo się zgadzamy, więc nie ma szczególnych dyskusji) to w końcu zdecydowałem się na jakieś ruchy w tym kierunku. Niewiele się zmieniło odkąd ostatnio pisałem i moim wyborem wciąż jest SUV w coupe - podoba mi się to i tyle. Doszedłem do wniosku, że wolę nówkę z salonu bo po Sportage raczej nie chcę wracać do używek, więc w takim układzie GLE/X6 póki co nie wchodzi w grę - skupiam się więc na GLC/X4. Póki co bardziej jestem przekonany do beemki. Wg mnie ma więcej charakteru, mniej dziadkowy "feeling" z jazdy czy nawet wygląd. Byłem dzisiaj w salonie rozejrzeć się jakie oferty mają i czy w ogóle jest to realne. Całkiem nieźle doposażone X4 (dorzucałem w zasadzie wszystko czego brakuje mi w Sportage i wydawało się mieć sensowny stosunek ceny do przydatności) z podstawową benzyną wyszło w granicach 65k€ - z ratą leasingową na poziomie 600-700€ przez 3 lata. Potem wykup samochodu lub zwrot i, najprawdopodobniej, coś nowego. Wydaje się to całkiem sensowne i osiągalne, tym bardziej, że poliftowa wersja dopiero co wyszła i mówimy na razie o cenach cennikowych z jakimś minimalnym rabatem. Myślę, że trafi się w tym roku jakaś fajna promocja, lub wyprzedaż rocznika i będzie można upolować jakiś spoko egzemplarz w niższej cenie. Na pewno umowię się na jazdę próbną, no i czeka mnie jeszcze wizyta w Mercedesie. Może GLC mnie zaskoczy pozytywnie jeszcze bardziej ale chwilowo jestem pod ogromnym wrażeniem BMW i najchętniej brałbym tę X4 już dzisiaj, natychmiast. No w każdym razie jest już jakiś cel na ten lub przyszły rok. 3 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 12 stycznia 2019 Opublikowano 12 stycznia 2019 (edytowane) Nie jestem fanem aut tego typu, ale X4 nie wygląda źle. Widziałem je już i IMO jakoś całościowo wyszło lepiej niż GLC zwany "coupé", ten tył jest całkiem spoko. Poza tym jest nowym modelem, a z kolei wnętrze klasy C i GLC mnie akurat szczególnie nie powala. Przy czym z takim budżetem brałbym oczywiście coś innego, no ale to kwestia gustu. O już wiem nad czym bym się zastanawiał wybierając teraz prywatnie z budżetem 60k euro. V60 z ekstra wyposażeniem i silnikiem T5, T6 lub T8 zależnie od wrażeń, czasu dostawy i kosztów. Ewentualnie A4 kombi, A5 sportback albo czekanie na nową serię 3 kombi. Lub szybki kompakt i kasa na paliwo, szczególnie jak się w Niemczech mieszka. Edytowane 12 stycznia 2019 przez Mustang Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.