Mejm 15 332 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Nie ma CP jako takich. Mozesz np. z zaczac z 1-1 i dojsc az do 1-4 (jesli wczesniej poczysciles bossow) i jak zdechniesz to odrodzisz sie przy najblizszym archstone ALE dla lokacji gdzie zginales. Czyli jestes na koncu np. 1-2, najblizszy AS to 1-3 ale cie ubijaja wiec cofasz sie na poczatek 1-2. Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Dodam tylko, że archstony pojawiają się tylko po pokonaniu bossa ;-) czyli jak przejdziesz cały level,a boss Cię zabije, to od nowa :-D demon nie ma otwartego świata jak dark, więc idea checkpointow jest "zbyteczna" Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Spoko, tyle chcialem wiedziec. Zadnego bossa nigdy nie widzialem, bedzie ciekawie. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Denerwujecie mnie z tym Demon'sem. Po pensji czeka DS2, a tu mi ciągle robicie smaka na powrót do świetnego pierwowzoru Czuję, że zanim pożegnam się z PS3 ogram jeszcze całą trylogię, dokładnie. To chyba seria gier, którą najbardziej szanuję z całej generacji. Cytuj
teddy 6 888 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Denerwujecie mnie z tym Demon'sem. Po pensji czeka DS2, a tu mi ciągle robicie smaka na powrót do świetnego pierwowzoru :confused: Czuję, że zanim pożegnam się z PS3 ogram jeszcze całą trylogię, dokładnie. To chyba seria gier, którą najbardziej szanuję z całej generacji. Mam to samo dokładnie, wczoraj pograłem w DS2 i chciałem sobie zrobić przerwę. Odpaliłem Dark Souls 1 xD Dzisiaj pewnie do Demons Souls wrócę, ta seria mnie rozkłada na łopatki, nie mogę się doczekać wersji na next geny. Nawet jak wydadzą Dark Souls 2 HD na PS4 to biorę na premierę. Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Wasze pochwały soundtracku są uzasadnione, jest on jednym z najlepszych w mijającej generacji. Niestety kompozytor już nigdy nie wrócił po Demonsach do pracy nad muzyką gier. Szkoda. Cytuj
Paliodor 1 811 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Walka z Garlem, który broni dostępu do Maiden Astrea to jedna z najbardziej klimatycznych potyczek jakie miałem przyjemność stoczyć w grach.Muzyka,lokacja, hasła rzucane przez wojownika wszystko idealnie się zgrało. Nawet w Dark Souls ciężko by mi było znaleźć równie zacny odpowiednik. 1 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Wasze pochwały soundtracku są uzasadnione, jest on jednym z najlepszych w mijającej generacji. Niestety kompozytor już nigdy nie wrócił po Demonsach do pracy nad muzyką gier. Szkoda. Widac to niestety bo w Dark chyba zaden kawełek nie wybijał sie jakos zdecydowanie. Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Opublikowano 8 kwietnia 2014 Ej no nie, ten podczas walki z Sifem jest genialny (i podczas finałowego bossa). No ale faktycznie, zupełnie inny styl, niestety. Cytuj
Mejm 15 332 Opublikowano 9 kwietnia 2014 Opublikowano 9 kwietnia 2014 Moim zdaniem ost z DeS wcale nie jest taki genialny. Poza MA theme niczym wlasciwie, jak dla mnie, sie nie wyroznia. A do tego bardzo fajny i oniryczny kawalek z menu nie zostal w nim ujety. 1 Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 9 kwietnia 2014 Opublikowano 9 kwietnia 2014 (edytowane) Dla mnie muzyka w Demon's Souls ma wielki wpływ na odbiór gry. Działa na słuchacza jak widok martwego dziecka z taką maską na twarzy: Powoduje strach, wstręt i jednocześnie szydzi z gracza, że myśli, że jest w stanie pokonać flamelurkera albo maneatery. Walka z flamelurkerem to jedyny moment w historia mojego grania w gry video, gdzie odczuwałem strach. Edytowane 9 kwietnia 2014 przez mate5 Cytuj
falcon87pl 123 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 (edytowane) Walka z flamelurkerem to jedyny moment w historia mojego grania w gry video, gdzie odczuwałem strach. True story I ta świadomość, że jak znowu nie uda się go pokonać kilka razy, to trzeba będzie iść biegać i farmić zielsko. Moja walka z nim polegała na chodzeniu wokół filaru, bez żadnego pierścienia czy tarczy zmniejszającej obrażenia od ognia i zadawaniu mu jakiegoś śmiesznego dmg włócznią. Niestety jak grałem to nie wiedziałem że istnieje coś takiego jak wiki, na forum nie zaglądałem, a o YT nie pomyślałem. To było jeszcze wtedy jak nie było premiery DeS w Europie i miałem wersję US, a o grze dowiedziałem się od hunteriarza, który ją mocno zachwalał. Po wielu podejściach, żeby zabić Flamelurkra skończyło się tym, że sprzedałem grę. Po 3 tyg grania sprzedałem grę o 10 zł drożej niż kupiłem Kolejne podejście miałem dopiero po premierze DeS w Europie i wtedy już dobrze się przygotowałem do gry siedząc dużo na forum i na wiki i grę ukończyłem. Flamelurker potrafi doprowadzić do szału. Edytowane 5 maja 2014 przez falcon87pl Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 Flamelurker potrafi doprowadzić do szału. Eeee tam - jest to jeden z kilku bossów w Demon's Souls, których można ubić, nie zadając im żadnego ciosu. I nie - nie powiedział mi tego YouTube - sam spróbowałem i się podstępem udało Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 5 maja 2014 Opublikowano 5 maja 2014 I rozumiem, że specjalnie nie podałeś od razu sposobu, tylko czekasz, aż ktoś zapyta 2 Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 Dobrze ze nie podał sposobu, jak ktos chce to sobie znajdzie, a ja wole nie wiedziec =] Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 I rozumiem, że specjalnie nie podałeś od razu sposobu, tylko czekasz, aż ktoś zapyta Nie. Wiem, jak bardo fani serii Souls są przewrażliwieni na wszelkie glitche, "noobskie zagrywki" itp i nie chciałem wywoływać jakiejś akcji z widłami i paleniem na stosie Żeby jednak zaspokoić ciekawość a jednocześnie nie wsadzać kija w mrowisko macie poniżej spoiler Pierwszy raz spróbowałem tej metody na Doranie (król strzeżony przez czerwonookiego), który w starciu bezpośrednim jest zdecydowanie OP - wystarczyło podejść do niego na odległość zasięgu lock'a i użyć Toxic Mist/Poison Mist (a nawet obydwu naraz) i co jakiś czas, gdy efekt minie, rzucić truciznę znowu - pasek energii maleje (powoli acz sukcesywnie) a Doran nawet się nie ruszy - nudne to strasznie, ale w tym czasie możemy sobie coś poczytać itp Na Flamelurkera dodałem jeszcze Thief's Ring albo Ring of Fog (już nie pamiętam) i szybko przemknąłem się prawą stroną za jego plecy, w stronę słynnych schodów, i zarzuciłem go tymi samymi efektami. Powyższy sposób można jeszcze wykorzystać na Allanta. Nie jest to jakoś wybitnie odkrywcze, akurat w przypadku Dorana widziałem, że ktoś tam w jakimś poradniku polecał tą metodę, ale myślę że jeśli ktoś ma jakieś straszne problemy z tymi bossami to może sobie znacząco sprawę ułatwić w ten sprytny, choć noobski sposób Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 6 maja 2014 Opublikowano 6 maja 2014 Doran przecie byl prosty, wolno atakowal i latwo mozna bylo go zabic i zdobyc über miecz :potter: mieczem tym gralem juz do konca az wbilem platyne Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 9 maja 2014 Opublikowano 9 maja 2014 Przegladalem na szybko trofea i przeczytalem ze dzieki mozliwosci wymiany itemow mozna platyne wbic szybciej. Jest opcja dolaczenia do konkretnego znajomego? Ubijanie bossow lubie, farme itemow juz raczej nie tak bardzo. Moze ktos by pomogl? Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 9 maja 2014 Opublikowano 9 maja 2014 Jest opcja dolaczenia do konkretnego znajomego? Nie sądzę. No chyba że tym samym sposobem co w Dark Souls. Jaką masz wersję DS? Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 9 maja 2014 Opublikowano 9 maja 2014 Bez problemu można mając ten sam region gry znaleźć swoje znaczniki summona, nawet szybciej niż w Darkach. Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 9 maja 2014 Opublikowano 9 maja 2014 Ale kurew poleciało zanim do pierwszego bossa doszedlem i troche sobie przypomnialem jak sie gra. Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 10 maja 2014 Opublikowano 10 maja 2014 Flamelurker potrafi doprowadzić do szału. Eeee tam - jest to jeden z kilku bossów w Demon's Souls, których można ubić, nie zadając im żadnego ciosu. I nie - nie powiedział mi tego YouTube - sam spróbowałem i się podstępem udało Ubiłem go właśnie w zwarciu, prosty. Pierwsze podescie troche z nim potańczyłem, dałem się ubić. Wróciłem z ringiem na fire res i flame shield i poszło gładko. Cytuj
falcon87pl 123 Opublikowano 14 maja 2014 Opublikowano 14 maja 2014 Flamelurker potrafi doprowadzić do szału. Eeee tam - jest to jeden z kilku bossów w Demon's Souls, których można ubić, nie zadając im żadnego ciosu. I nie - nie powiedział mi tego YouTube - sam spróbowałem i się podstępem udało Ubiłem go właśnie w zwarciu, prosty. Pierwsze podescie troche z nim potańczyłem, dałem się ubić. Wróciłem z ringiem na fire res i flame shield i poszło gładko. O tym mówiłem Z tymi dwoma rzeczami jest bardzo prosty. Spróbuj z nim "potańczyć" bez tarczy, bez pierścienia i z jakąś zwykłą bronią na +5 lub +7 Cytuj
Shen 9 637 Opublikowano 14 maja 2014 Opublikowano 14 maja 2014 Miałem akurat startowy miecz +5. Tego fire ringa chyba nie da sie ominac, wiec nie widze sensu walki bez niego. W kopalniach znalazlem jakis dragon sword, wbilem na +5 i gra sie zrobila zbyt prosta. Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 14 maja 2014 Opublikowano 14 maja 2014 (edytowane) O tym mówiłem Z tymi dwoma rzeczami jest bardzo prosty. Spróbuj z nim "potańczyć" bez tarczy, bez pierścienia i z jakąś zwykłą bronią na +5 lub +7 Ale po co? To jak to w końcu jest z tą grą? Najwyraźniej jest tak trudna, bo gracze, którzy ją przeszli chcą by taka była i zaklinają rzeczywistość, dodatkowo sobie różnymi wyzwaniami utrudniając. Kiedy ja próbuję pokonać jakiś tytuł, wykorzystuję wszystkie dozwolone środki do tego celu (w tym przypadku niezbyt rozwiniętą inteligencję Flamelurkera) i nie mam zamiaru zawiązywać sobie oczu, grać jedną ręką czy po litrze wódki, by później móc głosić, jaki ten tytuł jest hardkorowy. Edytowane 14 maja 2014 przez WrednyPL Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.