Wredny 9 489 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 (edytowane) Aaaaa, OK, to sobie dziś do nich wrócę, bo na razie tylko Armor Spider padł w tej lokacji, a jeszcze drugi raz ich nie ubijałem (bo byłem przeciążony już, więc i tak nie było miejsca na nowe kamyki - swoją drogą fajnie, że w późniejszych częściach zrezygnowali z obciążenia itemami). Edytowane 21 kwietnia 2016 przez WrednyPL Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Fakt. Ja co prawda pomiędzy nie ogrywałem jeszcze Bloodborne, ani Dark Souls II na PS4 (dopiero niedawno ruszyłem obydwie), ale po obydwu częściach Dark Souls na PS3, nadal cudnie ciupie się w Demony. Bo to najlepsze Soulsy 2 Cytuj
Wredny 9 489 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Dla mnie to jednak pierwsze Dark Souls są tymi the best, ale Demony też cudeńko. Tam powyżej była opinia sprzed nowej generacji, a teraz mam po 50 godzin zarówno w Bloodborne, jak i Dark Souls III i Demony nadal są cudne. Nawet graficznie nie razi mnie tu nic (wiadomo - pustka, mało skomplikowane obiekty itp, ale design, skróty, rozwiązania gameplayowe...). Sterowanie też praktycznie przez lata się nie zmieniło w serii (jedynie celowanie z łuku nieznacznie), więc bezboleśnie przechodzę sobie z jednej gry do innej Cytuj
Ad!ck 15 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Opublikowano 21 kwietnia 2016 Po ograniu Demon's, Dark 1, 2 i 3, Bloodborne, Salt and Sanctuary... nadal podtrzymuję to, że Demon's Souls to ta rzecz, którą zabrałbym na bezludną wyspę :-) 1 Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 (edytowane) Wystarczy wywalic bron na ziemie np Sharp Uchi (zrobiona z pure bladestone) i gdy nastepna osoba podniesie to wpadnie trofik. W Demonsach mozna wywalic wszystko, nawet czerwony kamien. Nie wszystko, np. dusz demonów nie można wywalić. W ogóle ja chyba mam farta, bo drugi raz ostatnio farmiłem Pure Bladestone'a (najpierw wersja EU, teraz US) i znów wypadł mi po niecałej godzinie farmy. Oczywiście PBWT, PBCT, LSoS i 15 Luck, niby te 3 ostatnie nic nie dają w tym przypadku, ale to mój sposób i mi pomaga. Farmię tylko na Dual Katana Black Skeletonie za ukrytą ścianą na początku 4-2. BTW Ktoś tu polecał kilka stron wcześniej filmy Gopa z Demonsów na YT, właśnie jeden oglądam i jak ktoś również zechce to radzę uważać, bo gościu sypie spoilerami z całej serii (DkS 1, 2, 3 i BB). Edytowane 24 kwietnia 2016 przez Czimeq 1 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Wszystko, dusze tez. Juz nie przesadzajcie ze spoilerami. Fajnie sie slucha jak opowiada, a kto w nic nie gral z serii to po co ogladac wtedy gameplaye? Samemu grac i po klopocie. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Ale umówmy się, że spoilować, to można grę sprzed roku, a nie takiego starocia. Niedługo będziesz się fochał za to, że ktoś Ci powiedział o tym, że Sephiroth nadziewa Aeris Cytuj
Wredny 9 489 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Niedługo będziesz się fochał za to, że ktoś Ci powiedział o tym, że Sephiroth nadziewa Aeris Co???? To w takim razie łap to: główny bohater Another World na końcu umiera... I jak się teraz czujesz? A tak serio to co tam można zaspoilować? Rozumiem jeszcze grę opartą na dialogach i jakimś potężnym twiście w scenariuszu, ale Soulsy? Po tych wszystkich częściach i tak widziałeś na pewno coś, co było choć trochę na jakimś motywie z Demonów wzorowane (choćby lokacja Irithyll Dungeon w Dark Souls III, które jest fajnym nawiązaniem do Prison of Hope). Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Niedługo będziesz się fochał za to, że ktoś Ci powiedział o tym, że Sephiroth nadziewa Aeris Co???? To w takim razie łap to: główny bohater Another World na końcu umiera... I jak się teraz czujesz? A tak serio to co tam można zaspoilować? Rozumiem jeszcze grę opartą na dialogach i jakimś potężnym twiście w scenariuszu, ale Soulsy? Po tych wszystkich częściach i tak widziałeś na pewno coś, co było choć trochę na jakimś motywie z Demonów wzorowane (choćby lokacja Irithyll Dungeon w Dark Souls III, które jest fajnym nawiązaniem do Prison of Hope). no pisze przecie, że nie ogarniam o co Jerome robi szum. W soulsach fabuły dla mnie nie ma, bo to gracze ja wymyślili Był chyba nawet kiedyś jakiś wywiad z twórcami w którym oni sami nie wiedzą o chooy w tych soulsach idzie i, że bardzo podoba im się pomysł graczy na to o co w tym wszystkim chodzi. Cytuj
Wredny 9 489 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Niedługo będziesz się fochał za to, że ktoś Ci powiedział o tym, że Sephiroth nadziewa Aeris :/no pisze przecie, że nie ogarniam o co Jerome robi szum. W soulsach fabuły dla mnie nie ma, bo to gracze ja wymyślili Był chyba nawet kiedyś jakiś wywiad z twórcami w którym oni sami nie wiedzą o chooy w tych soulsach idzie i, że bardzo podoba im się pomysł graczy na to o co w tym wszystkim chodzi. Cicho, bo to drażliwy temat tutaj, choć ostatnio jest coś na rzeczy i chyba nawet admini przyznają Ci rację, bo spróbuj wpisać L.O.R.E bez kropek pomiędzy Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Opublikowano 24 kwietnia 2016 Fabula... ale LORE jest i ladnie sie ze wszystkim sklada w calosc. FROM to trole, dobrze wiedza o co tam chodzi - za duzo jest wszystkich klockow ktore lacza wszystko w cudowna calosc Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 LORE w soulsach jest, ma się dobrze i jest bdb Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 swoją drogą fajnie ch.ujowo, że w późniejszych częściach zrezygnowali z obciążenia itemami I dodali skok... ...jak w jakims je.banym mario Cytuj
Wredny 9 489 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Opublikowano 25 kwietnia 2016 Skok jest ok, im większa mobilność tym lepiej, a obciążenie było głupotą i zmuszało do ciągłych powrotów do Nexusa. Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Nie, nie bylo glupota. Bylo swietnym rozwiazaniem, ktore nie pozwalalo nosic 50 setow "bo moge" i nadawalo jako takiego realizmu grze. Poza tym ewentualnie w 2-x trzeba bylo sie wrocic raz do nexusa jak ktos nazbieral kamieni albo (bardziej prawdopodobne) zapomnial wczesniej zrzucic gruz u thomasa. A w DaS hasam z 30 tarczami. Ale jest ok bo moge xD Idei wprowadzenia podskoku w grze o rycerzach to juz nawet nie skomentuje. Zapodam tylko klasyka - "a na ch.uj mnie ten kaktus?!". Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 A co, bo rycerze sobie nie skakali, zakaz mieli? Rozumiem czepiać się o usunięcie wagi itemów, ale skoku? Zresztą, ja również jestem zadowolony z usunięcia wagi, to jest gra wideo na miłość allaha, a nie symulator noszenia zbroi. Przynajmniej jak kolega wyżej wspomniał, nie trzeba było już co chwila latać do huba jak do nexusa. Cytuj
mugen 1 949 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 (...) Idei wprowadzenia podskoku w grze o rycerzach to juz nawet nie skomentuje. Zapodam tylko klasyka - "a na ch.uj mnie ten kaktus?!". Mógłbyś za to wyjaśnić co jest okej w idei turlania się w grze o rycerzach. Czy to też najlepiej wywalić? 1 Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Ty mialbys problem z podskokiem w plecaku z ksiazkami a co dopiero w 30kg zbroi. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 (edytowane) Em... Nie sądziłem, że będę się kiedyś powoływał na Le FIGARO Ale chyba zapominacie, że mobilność w NORMALNYCH zbrojach nie była specjalnie ograniczona. także... oboje stfu. Naturalnie, jakby ktoś miał na sobie ekwiwalent havela, to powodzenai z rolkami i pajacykami, ale nikt w takim czymś nie chodził xd Edytowane 26 kwietnia 2016 przez Rayos Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 (...) Idei wprowadzenia podskoku w grze o rycerzach to juz nawet nie skomentuje. Zapodam tylko klasyka - "a na ch.uj mnie ten kaktus?!". Mógłbyś za to wyjaśnić co jest okej w idei turlania się w grze o rycerzach. Czy to też najlepiej wywalić? Ale jakiej idei? Masz lekka zbroje to sie przeturlasz, masz 100kg to tez sie przeturlasz ale jak slon. Czego tu nie rozumiesz? Idac tokiem panow wyzej to idealnym rozwiazaniem w DaS 1 bylaby mozliwosc turlania w 100kg zbrojach "bo to troche bez sensu, ze wczesniej sie nie dalo". Na szczescie from nie poszlo az tak daleko i dalo im tylko mozliwosc noszenia 3241151 itemow przy sobie. Cytuj
mugen 1 949 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 No, a jak masz lekką zbroję to sobie podskoczysz, jak masz ciężką, to podskoczysz jak słoń. Czepiasz się pierdół, jaka jest różnica czy nosisz w kieszeni jedną trzymetrową maczugę, czy 40, to tak samo nierealne. Cytuj
Masorz 13 193 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Mejm to tak samo byś nie był w stanie nawet unieść jedną ręką ultra greatswordów a co dopiero nimi machać Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 No, a jak masz lekką zbroję to sobie podskoczysz, jak masz ciężką, to podskoczysz jak słoń. Czepiasz się pierdół, jaka jest różnica czy nosisz w kieszeni jedną trzymetrową maczugę, czy 40, to tak samo nierealne. Ale po co ci podskok w DaS? Wytlumacz mi jakie czerpiesz z niego korzysci. I mi nie chodzi o podskok w zbroi wiec nie wiem czemu do tego nawiazujesz. Z itemami to wiadomo, ze to nierealne ale mi nie chodzi o realizm w gierce bo oczywiste, ze taki nie istnieje i nie bedzie istnial. Tak samo nierealistyczne jest trzymanie 50 drewnianych tarcz jak i 4325323 itemow. Tylko, ze w Demonach mialo to jakis taktyczny wymiar. Nie pilnowales sie/nie zrzuciles towaru u thomasa - sorry, wrocisz tu jeszcze raz i sobie podniesiesz (jedynym mankamentem byly itemy ktore jesli ich nie zebrales ze pierwszym razem znikaly, jak np. zbroja w scieku miraldy). A w DaS? Spoko, nos sobie ile chcesz a dla jaj damy ci mozliwosc kupienia skrzynki u handlarza. Tylko na ch.uj mnie ta skrzynka skoro moge miec wszystko przy sobie. I serio nie wiem jak wy graliscie ze "ciagle" musieliscie kursowac do nexusa. Moze w 2-x z kamyczkami ale to tez trzeba bylo sie postarac. No chyba, ze bylo 5 mieczy i 3 tarcze noszone "na zas". Sorry, ze wam gierke obrazam ale grajac DeS -> DaS nie wszystkie zmiany mi sie podobaly. Dla przykladu, zjazd po drabinie spoko ale juz strzelanie do smoka ze 100m w ogon i drop mieczyka prosto do plecaka to jest x100. Ok, jeszcze powiedzmy ze zrozumiem bo to daleko bylo (tyle, ze ogon mozna odciac tez na moscie i jest to samo ale niech bedzie) ale potem mamy smoka na ziemi, ktory dropi topor i tenze rowniez wskakuje od razu do inventory xD. Jakby nie mozna bylo po ubiciu gada (albo jeszcze w trakcie walki) zabarac itemu z ziemi. Chodzi mi o to, ze w Demonach niektore rozwiazania byly az toporne (czyt. nie takie jak w innych rpg) i to dla mnie czynilo te gre spojna. I tego rowniez spodziewalem sie po DaS ale rozwiazania byly juz niestety inne. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 (edytowane) Ej sory ale jak chcesz zobaczyć coś topornego to polecam obadać King's Field/Shadow Tower/Eternal Ring dopiero wtedy porozmawiamy. Rozwiązania w Demon's i Dark były różne i np mi się to bardzo spodobało, bo sprawili że Dark to coś wiecej niż multiplatformowy Demon's i tani taśmociąg. Dark Souls miał inną idee - Nie masz Nexusa do którego co chwila wracasz. Jakbyś w takim Darku miał aż zapier.dalać do Anal Londo żeby móc sie spokojnie teleportować do Firelink i odstawic graty to plułbyś sobie w brodę jak Allah na kozy. Dopiero potem seria się scasualowała. Zresztą w Demon's wszystkich itemów było dużo mniej, duuużo mniej zbroi, broni itd w Darkach masz od chu.ja żelastwa. Edytowane 26 kwietnia 2016 przez Dr.Czekolada 1 Cytuj
Wredny 9 489 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Opublikowano 26 kwietnia 2016 Ja nawet mimo braku tego licznika i tak w Dark Souls jeden/dwa/trzy wszystko co zbędne zrzucam do skrzynki, bo lubię porządek w inventory i jak mam na szybko coś zmienić, to wolę nie przewijać dziesięciu rzędów mieczyków itp. Ale w Demon's Souls np po wizycie w tym lootcave i jednym przebiegnięciu przez parę lokacji, mam plecak pełen kamyków, których żal wyrzucić, więc muszę lecieć do Tomka, by mu to wszystko zdeponować. Biegam lekko odzianą złodziejką, dość lekka tarczą i podstawowym Scimitarem (+9, ale jednak), oprócz tego łuk i max strzał, które... ważą w ch...! Lubię mieć pełno strzał, bo w DS sporo sytuacji zawsze da się rozwiązać z dystansu, ale w tej części mam przez to problem, mimo że nie noszę przy sobie innych broni czy setów na zapas... Żeby nie było, wiem że po części sam jestem sobie winien i nie narzekam, po prostu chciałem podkreślić, jak bardzo cieszę się z faktu, że w następnych odsłonach zrezygnowali z tego i tyle Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.