Skocz do zawartości

Demon's Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Aj, Demon's Souls :banderas: cudowna gra, jedyna z serii Souls w której mam platynę. Dark Souls było również fantastyczne, ale już nie robiło takiego wrażenia co DS. 

Opublikowano

Aż se odpalę po Kolosach i Nierze chyba PS3 i przejdę, bo głupio mówić, ale odpuściłem po Falandze, nie wiem czemu xd

Opublikowano

W dark souls odrzuca mnie mala spojnosc swiata spowodowana tym, ze co 2-3 ogniska mamy calkowicie inna wizualnie lokacje. Ani to nie pokazuje ogromu swiata ani nie sprzyja imersji. Sloneczne Firelink shrine a pare krokow dalej miasto pod woda skapane w ciemnosciach.

Opublikowano
6 minut temu, Mejm napisał:

W dark souls odrzuca mnie mala spojnosc swiata spowodowana tym, ze co 2-3 ogniska mamy calkowicie inna wizualnie lokacje. Ani to nie pokazuje ogromu swiata ani nie sprzyja imersji. Sloneczne Firelink shrine a pare krokow dalej miasto pod woda skapane w ciemnosciach.

To nie graj nigdy w dwójkę ja ci dobrze radzę :potter:

Opublikowano

No wlasnie chcialem bo po 5ym przejsciu demonow ostatnio, naszla mnie ochota na zakonczenie soulosw na ps3 wiec zostaly mi tylko soulsy 2. Az tak zle jest?

Opublikowano

No jeśli chodzi o spójność świata, to powiem Ci, że Dark Soulsy biją o kilka długości to co się dzieje w DkS2 :D W Dark Souls było to wszystko chociaż jakoś sensownie połączone, w dwójce to popłynęli ostro.

Ale w sumie nie rozumiem czegoś, w Demon's Souls to już w ogóle nie ma spójności, nawet lokacje nie są połączone ze sobą tylko są teleporty. To dlaczego w Demon's Ci to nie przeszkadza, a w Dark już tak? 

  • Plusik 1
Opublikowano

Rayos, no wlasnie lokacje sa polaczone ze soba. To co nie jest polaczone to swiaty z nexusem. W sensie takim, ze nie wychodzisz z nexusa i wedrujesz przez las, ruiny, bagno, lawe i dochodzisz do Latrii. Daje to wlasnie ten efekt, ze czujesz ze wypier.dolilo cie gdzies chen daleko od nexusa i wlasciwie to nie wiesz w jakiej czesci Bolatarii sie znajdzujesz, ale masz poczucie gdzies daleko daleko i poteguje to zludzenie, ze swiat jest ogromny. Dodatkowo kazdy archstone i jego 3 kolejne lokacje sa spojne koncepcyjne.

 

Ok, ale dajcie jakis przyklad z dwojki w porownaniu z jedynka bo ciekawy jestem xD.

Opublikowano

Najprościej opisać to można że idziesz z 10m jakimś tunelem z dupy i jesteś zupełnie gdzie indziej, same "połączenia" są z(pipi)ane, w 1 konstrukcyjnie wszystko ma sens, w 2 jak sobie spróbujesz to przerysować jako całość świata to jest niezła beka.

  • Plusik 1
Opublikowano

W Darku1 świat jest zbudowany jak w słoju, lokacje zaś w wielu miejscach łączą się ze sobą i skręcają w nim.

Spoiler

Lordran_large.0.png

 

W Dwójce nie ma tylu skrótów, w zasadzie często jest tylko jedyna możliwa ścieżka do konkretnych miejsc a potem już tylko z powrotem albo tele z bonfire. Ciężko o tym mówić zwłaszcza osobie która nie grała, ale wyobraź sobie, że widzisz w oddali jakiś zamek jest środek dnia i taka mniej więcej jesienna pora roku, przed tobą tunel który po max 10 metrach i nagle jest deszczowa noc i ten zamek który nagle jest kilkanaście km bliżej. Dwójka jest najbardziej różnorodną jeśli chodzi o wygląd lokacji i najmniej spójną odsłoną, czujesz się jakby wywaliło cię do kompletnie innego świata 10 nexusów dalej a przeszedłeś kilka metrów.

Spoiler

DS2map3%20with%20DLC%20area_links.jpg

 

 

  • Plusik 2
Opublikowano

I wlasnie ta "zbitosc" lokacji w ds1 powoduje u mnie to co pisalem wczesniej, uczucie kalejdoskopu co pare ognisk. Nie odmawiam projektu jako takiego, ale niby to tez sa oddzielne swiaty (rzadzone przez innego lorda) a de facto wszystko lezy na sobie. Przykladowo poczatkowe assylum, ktore wedlug sl.ore znajduje sie gdzies na polnocy faktycznie daje odczuc ze jest "gdzies" na polnocy a nie za rogiem. Swiat w obrazie to samo.

  • 4 tygodnie później...
Gość Rozi
Opublikowano (edytowane)

To wszystko pod nowe serwery rimejku, tak będzie!

Edytowane przez Rozi
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 1.03.2018 o 11:08, raven_raven napisał:

No i Demon's Souls oficjalnie umarło, a przynajmniej element społecznościowy. Ktoś wczoraj sobie urządził pożegnanie z trybem online?

No właśnie podobno nie do końca : ) Mógłby ktoś w wolnej chwili sprawdzić czy to faktycznie jeszcze działa?

"Aby móc zagrać z innymi, należy posiadać PS3, egzemplarz Demon's Souls i (oczywiście) połączenie z siecią. Po wejściu w menu konsoli do ustawień sieciowych wybieramy opcje "automatycznie" aż do ustawień DNS, gdzie należy wybrać "ręcznie" i wpisać adres IP 73.27.147.158. Więcej szczegółów i aktualne informacje można znaleźć na Reddicie"

https://www.gram.pl/news/2018/03/06/oficjalne-serwery-demons-souls-wylaczone-ale-rozgrywka-przez-siec-nadal-jest-mozliwa.shtml

Edytowane przez Ryo-San
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

od jutra zaczynam demony, pierwsze podejscie. pozostale 4 gierki ukonczone.

 

ten serwer co Ryo wrzucil, to dziala potem jak normalna gra online?

 

i mam pytanie - czym sie roznia demony od darków? na cos zwracac uwage? czy po prostu grac i tyle?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...