Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 stycznia 2018 Opublikowano 19 stycznia 2018 Może z padem masz coś nie tak i wciska ci dodatkowy input? Nigdy o takiej sytuacji nie słyszałem. Cytuj
Wredny 9 490 Opublikowano 21 stycznia 2018 Opublikowano 21 stycznia 2018 Yup, pewnie ta gąbka w środku już dojechana i płytka wyłapuje jakbyś wciskał więcej przycisków - miałem tak kiedyś - sam rozkręciłem, dorobiłem podkładkę i śmiga do dziś Cytuj
giger_andrus 3 089 Opublikowano 4 lutego 2018 Opublikowano 4 lutego 2018 Ale to jest dobra gra ! Nie mogę się nadziwić. Dopiero teraz widzę, jak dużo rzeczy w DkS3 pochodzi z Demonsów. 1 Cytuj
Wredny 9 490 Opublikowano 4 lutego 2018 Opublikowano 4 lutego 2018 No jak się ogrywa serię "od doopy strony"... Ja grałem "po bożemu", więc dla mnie to naturalna kolej rzeczy i zwyczajna ewolucja Cytuj
giger_andrus 3 089 Opublikowano 4 lutego 2018 Opublikowano 4 lutego 2018 Niestety przespałem i jest jak piszesz Wredoto. Ale i tak czuję podnietę, że polecę serią po Demonach. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Aj, Demon's Souls cudowna gra, jedyna z serii Souls w której mam platynę. Dark Souls było również fantastyczne, ale już nie robiło takiego wrażenia co DS. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Aż se odpalę po Kolosach i Nierze chyba PS3 i przejdę, bo głupio mówić, ale odpuściłem po Falandze, nie wiem czemu xd Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 W dark souls odrzuca mnie mala spojnosc swiata spowodowana tym, ze co 2-3 ogniska mamy calkowicie inna wizualnie lokacje. Ani to nie pokazuje ogromu swiata ani nie sprzyja imersji. Sloneczne Firelink shrine a pare krokow dalej miasto pod woda skapane w ciemnosciach. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 6 minut temu, Mejm napisał: W dark souls odrzuca mnie mala spojnosc swiata spowodowana tym, ze co 2-3 ogniska mamy calkowicie inna wizualnie lokacje. Ani to nie pokazuje ogromu swiata ani nie sprzyja imersji. Sloneczne Firelink shrine a pare krokow dalej miasto pod woda skapane w ciemnosciach. To nie graj nigdy w dwójkę ja ci dobrze radzę Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 No wlasnie chcialem bo po 5ym przejsciu demonow ostatnio, naszla mnie ochota na zakonczenie soulosw na ps3 wiec zostaly mi tylko soulsy 2. Az tak zle jest? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Jak ci po Firelink Shrine przeszkadzała spójność w jedynce to polecam dwójeczke będziesz zachwycony xd 1 Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 No jeśli chodzi o spójność świata, to powiem Ci, że Dark Soulsy biją o kilka długości to co się dzieje w DkS2 W Dark Souls było to wszystko chociaż jakoś sensownie połączone, w dwójce to popłynęli ostro. Ale w sumie nie rozumiem czegoś, w Demon's Souls to już w ogóle nie ma spójności, nawet lokacje nie są połączone ze sobą tylko są teleporty. To dlaczego w Demon's Ci to nie przeszkadza, a w Dark już tak? 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Nie no w Demon's każdy poszczególny świat współgra ze swoimi archstonami. Nexus był po prostu taką, a nie inną wizją devów. Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Rayos, no wlasnie lokacje sa polaczone ze soba. To co nie jest polaczone to swiaty z nexusem. W sensie takim, ze nie wychodzisz z nexusa i wedrujesz przez las, ruiny, bagno, lawe i dochodzisz do Latrii. Daje to wlasnie ten efekt, ze czujesz ze wypier.dolilo cie gdzies chen daleko od nexusa i wlasciwie to nie wiesz w jakiej czesci Bolatarii sie znajdzujesz, ale masz poczucie gdzies daleko daleko i poteguje to zludzenie, ze swiat jest ogromny. Dodatkowo kazdy archstone i jego 3 kolejne lokacje sa spojne koncepcyjne. Ok, ale dajcie jakis przyklad z dwojki w porownaniu z jedynka bo ciekawy jestem xD. Cytuj
messer88 6 453 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 Najprościej opisać to można że idziesz z 10m jakimś tunelem z dupy i jesteś zupełnie gdzie indziej, same "połączenia" są z(pipi)ane, w 1 konstrukcyjnie wszystko ma sens, w 2 jak sobie spróbujesz to przerysować jako całość świata to jest niezła beka. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 W Darku1 świat jest zbudowany jak w słoju, lokacje zaś w wielu miejscach łączą się ze sobą i skręcają w nim. Spoiler W Dwójce nie ma tylu skrótów, w zasadzie często jest tylko jedyna możliwa ścieżka do konkretnych miejsc a potem już tylko z powrotem albo tele z bonfire. Ciężko o tym mówić zwłaszcza osobie która nie grała, ale wyobraź sobie, że widzisz w oddali jakiś zamek jest środek dnia i taka mniej więcej jesienna pora roku, przed tobą tunel który po max 10 metrach i nagle jest deszczowa noc i ten zamek który nagle jest kilkanaście km bliżej. Dwójka jest najbardziej różnorodną jeśli chodzi o wygląd lokacji i najmniej spójną odsłoną, czujesz się jakby wywaliło cię do kompletnie innego świata 10 nexusów dalej a przeszedłeś kilka metrów. Spoiler 2 Cytuj
Mejm 15 296 Opublikowano 5 lutego 2018 Opublikowano 5 lutego 2018 I wlasnie ta "zbitosc" lokacji w ds1 powoduje u mnie to co pisalem wczesniej, uczucie kalejdoskopu co pare ognisk. Nie odmawiam projektu jako takiego, ale niby to tez sa oddzielne swiaty (rzadzone przez innego lorda) a de facto wszystko lezy na sobie. Przykladowo poczatkowe assylum, ktore wedlug sl.ore znajduje sie gdzies na polnocy faktycznie daje odczuc ze jest "gdzies" na polnocy a nie za rogiem. Swiat w obrazie to samo. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 1 marca 2018 Opublikowano 1 marca 2018 No i Demon's Souls oficjalnie umarło, a przynajmniej element społecznościowy. Ktoś wczoraj sobie urządził pożegnanie z trybem online? Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 1 marca 2018 Opublikowano 1 marca 2018 Ja zawsze grałem w Demonsy offline, żeby mi serwery nie mieszały z world tendency Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 1 marca 2018 Opublikowano 1 marca 2018 (edytowane) To wszystko pod nowe serwery rimejku, tak będzie! Edytowane 1 marca 2018 przez Rozi Cytuj
giger_andrus 3 089 Opublikowano 1 marca 2018 Opublikowano 1 marca 2018 Cudowne pożegnanie z Demon's Souls sobie zrobiłem. Nie dość, że skorzystałem z multi to po 7-8 godzinach wpadł mi legendarny kamień. 7 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 21 lipca 2018 Opublikowano 21 lipca 2018 (edytowane) W dniu 1.03.2018 o 11:08, raven_raven napisał: No i Demon's Souls oficjalnie umarło, a przynajmniej element społecznościowy. Ktoś wczoraj sobie urządził pożegnanie z trybem online? No właśnie podobno nie do końca : ) Mógłby ktoś w wolnej chwili sprawdzić czy to faktycznie jeszcze działa? "Aby móc zagrać z innymi, należy posiadać PS3, egzemplarz Demon's Souls i (oczywiście) połączenie z siecią. Po wejściu w menu konsoli do ustawień sieciowych wybieramy opcje "automatycznie" aż do ustawień DNS, gdzie należy wybrać "ręcznie" i wpisać adres IP 73.27.147.158. Więcej szczegółów i aktualne informacje można znaleźć na Reddicie" https://www.gram.pl/news/2018/03/06/oficjalne-serwery-demons-souls-wylaczone-ale-rozgrywka-przez-siec-nadal-jest-mozliwa.shtml Edytowane 21 lipca 2018 przez Ryo-San Cytuj
Ölschmitz 1 517 Opublikowano 26 sierpnia 2018 Opublikowano 26 sierpnia 2018 od jutra zaczynam demony, pierwsze podejscie. pozostale 4 gierki ukonczone. ten serwer co Ryo wrzucil, to dziala potem jak normalna gra online? i mam pytanie - czym sie roznia demony od darków? na cos zwracac uwage? czy po prostu grac i tyle? Cytuj
messer88 6 453 Opublikowano 26 sierpnia 2018 Opublikowano 26 sierpnia 2018 na początek bym się niczym szczególnie nie przejmował i po prostu grał. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.