Skocz do zawartości

Demon's Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli ogólnie biegasz z początkowymi statystykami?

 

W kwestii porad:

 

 

Oprócz tego, jakieś rady na początek, albo co powinienem wiedzieć, żeby nie popsuć sobie późniejszej zabawy?

  • Tarcza lekiem na całe zło, do tego cierpliwość i opanowanie - lepiej zadać jeden cios mniej, zachowując staminę na zablokowanie nadchodzących ataków, niż zostać zaszlachtowanym po przebiciu się wroga przez gardę.
  • Roll pomoże w trudnych sytuacjach - lepiej ściągnąć trochę żelastwa z siebie w celu szybkiego fikołasa, niż być opancerzonym, niezgrabnym, powolnym chłopcem do bicia.
  • Uważaj na wszelkie urwiska, dziury, wąskie mostki/schody - ileż to razy spadło się w dół...
  • Miej oczy szeroko otwarte, liż ściany i zbieraj wszystko na co natrafisz po drodze - stuff odgrywa ogromne znaczenie w budowaniu postaci (w ten sposób odblokujesz także przydatne skróty).
  • Nie zniechęcaj się - za każdym razem gdy powtarzasz dany etap, wiesz więcej nt układu/rodzaju/liczby przeciwników, terenu itp.
  • Nie konsumuj dusz boss'ów!
  • Jak najszybciej zaopatrz się w Cling Ring, Thief's Ring, Purple Flame Shield - wszystko do znalezienia w pierwszej lokacji (łuk i strzały, w wielu sytuacjach znacznie ułatwią zadanie)
Ciesz się grą, i pamiętaj, że śmierć jest efektem jedynie Twoich błędów :thumbsup:

 

Gość kaz_
Opublikowano

Tak, biegam z początkowymi statami, bo mnie nie stać na upgrade xd

Dzięki za porady, poszukam thief's ringa i tej tarczy i może w końcu ruszę coś do przodu.

Opublikowano (edytowane)

Zawsze możesz też najpierw odwiedzić 2-1. Zdobędziesz dostęp do lepszego kowala (tutaj w początkowych etapach weapon upgrade >> character level), a wyfarmione w tym poziomie itemy pozwolą na upgrejdy - przede wszystkim zrobienie Sticky łuku; łuki w tej grze są bardzo mocne i znacząco ułatwiają sprawy.

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

Główny problem stanowi level twojej postaci, a co za tym idzie początkowe wartości statów - uciułaj te 2,5k dusz i wbij parę poziomów (oprócz wybranych statystyk automatycznie wzrośnie Physical Defence). Na tym etapie różnica będzie odczuwalna.

Opublikowano (edytowane)

kaz_ nie pytaj w co pakować.. jak Tobie lepiej. Ja np. ani jednego punktu jeszcze w Endurance i Vit nie zainwestowałem a jestem na ~SL35 coś takiego.

Ale tego, tylko mi sie wydaje, że w Demonie parry i backstab jakoś tak łatwiej wchodzi (łatwiej niż w Darku znaczy sie)?? Dynamika gry też mi się wydaje jakaś taka.. szybsza. Do tej pory zrobiłem światy 1 - 1 i 4 - 1 (bossowie). Lepszym rozwiązaniem będzie tłuc pierwszych bossów z każdego świata czy kończyć światy jak leci, tj. 1 - 1, 1 - 2, itd. ??

Edytowane przez Plamek
Opublikowano (edytowane)

Do 1-3 nie dojdziesz zanim nie pokonał demongoda . czyli ostatniego bossa z drugiego swiata .To jedyny warunek , ja po jego spelnieniu robilem swiaty po kolei , 1,2,3 itd

 

Nie do końca jest tak, jak piszesz. Aby rozwiać mgłę blokującą dostęp to etapu 1-3, należy zabić jednego z Archdemonów (ostatnich bossów krain 2/3/4/5).

Edytowane przez stoodio
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Zależy do jakiego lvlcapa chcesz dojść i czy chcesz grać na dualkat ( ͡° ͜ʖ ͡°), czy mieć je do swapowania, a co innego trzymać w offhand. Generalnie najbardziej opłacają się oczywiście Sharp (najlepszy dex scaling), ewentualnie dla hecy druga (a raczej pierwsza, bo użyteczniejsza w main hand) na Tearing (do Bleedowania, choć pod tym względem bardziej opłaca się używać Makoto).

 

//EDIT: W sumie idąc do lvl 100-120 i tak zostanie trochę punkcików, można je wpakować w Magic, żeby móc sobie castnąć Cursed weapona, tak więc i przy okazji zrobić drugą katankę na Moon, coby się scaling nie marnował i trochę bonusowego split damedżu z magii.

 

Albo full herpderp 50DEX, 40END, cała reszta w VIT i obie katanki na Sharp :)

Edytowane przez Qjon
  • Plusik 1
Opublikowano

No chodzi mi raczej o np. jedną katanke sharp w jednej ręce i jakąś inną w drugiej(bez zmiemiania już broni). Lvlcap wole mniejszy bo i ludzi więcej i moge pomagać grającym jako blue phantom. Męczy mnie czy wziąść drugą sharpa czy coś do bleedowania, a w zaklinanie broni raczej nie bawie sie. Dzięki za pomoc bo trochu gitare zawracam:)

Opublikowano

W takim razie bierz dwa razy sharp; bleed jest w poważnym pvp mało użyteczny tak naprawdę i bardziej irytujący przeciwnika niż mu szkodzący (tak jak pisałem - dla hecy).

Jedyny problem, to żeby mieć +5 sharp uchi będziesz musiał wyfarmić 2x Pure Bladestone, czyli najrzadziej wypadający item w grze :) Dlatego jeśli nie chcesz używać duplication glitcha możesz rozważyć wzięcie do drugiej ręki Hiltlessa.

Opublikowano

Od pewnego czasu zacząłem się interesować DS. Teraz moje pytanie jest takie: jeśli nie grałem wcześniej w takie hack'n slashe to ta gra ma szansę mnie porwać? Cały czas rozważam zakup, patrząc na recenzje i filmiki w Sieci jestem skłony stwierdzić, że mi się podoba ale wciąż mam pewne obawy. Niby droga nie jest i mogę ją zawsze wymienić niemniej mroczna i kapitalna stylistyka robi swoje. Chyba, że polecacie od razu Dark Souls. 

Opublikowano (edytowane)

Ja polecam obie. Najpierw Demon's Souls, a potem Dark ( jest trudniejszy). Pytanie wazniejsze ,to czy masz na tyle cierpliwosci, zaparcia i czy lubisz gry z wyzwaniem? Bo  fakt - w tej grze idziesz i zabijasz, ale z typowym hns, gdzie swawolnie zabijamy hordy wrogow to ta gra nie ma nic wspolnego ( oprocz zbieraniem lootu). Te dwie gry niemilosciernie karzą gracza za bledy. Niejeden raz trzeba bedzie biegac cale levele, aby przejsc przeciwnika. Ale nabierzesz skilla i gra wtedy staje sie duzo prostsza.

Edytowane przez genjuro
Opublikowano (edytowane)

Po tym co przeszedłem w Ninja Gaiden Sigma myślę, że tak :thumbsup:. Od lat brakuje tak bezlistosnej gry - sprawiedliwiej, bezstronnej i wymagającej prawdziwego skilla, trenowania i w końcu nagradzania. Słyszałem, że multiplayer jest bardzo ciekawy i niespotykany w innych grach. 

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano

Bierz Nemesis, nie zawiedziesz sie, w tej grze jest wszysto o czym wspominasz.

 

Ja mam zaś nietypowe pytanie... jeżeli spadne o poziom niżej(o ile wiem to są 3 sposoby na to:) ) to spadnie mi też liczba dusz wymaganych na wyższy poziom? planuje wskoczyć na wyższy lvl i "pożyczyć" od kogoś pure bladestona bo farmie go od 6 godzin i nic:-| a później musze zejść na niższy poziom

Opublikowano

planuje wskoczyć na wyższy lvl i "pożyczyć" od kogoś pure bladestona bo farmie go od 6 godzin i nic:-| a później musze zejść na niższy poziom

Tfw wyfarmiłem go w 1h15 w moim pierwszym przejściu :D

Opublikowano (edytowane)

No ja na jednym slocie jak grałem to nawet nie myślałem go farmić i wpadł mi jak po prostu gre przechodziłem:) ok to ktoś miałby dropnąć mi kamyka? moge raz dwa podbić swój lvl do wymaganego, bo tak nie mam co zrobić z tym 0,5 mln dusz..

 

A inną postacią na 144lvl mam 2 pure bladestony:-|

Edytowane przez grabipl
Opublikowano

Kuurrna JEST!! HAHA nareszcie go wyfarmiłem, szukałem te fora, ale krucho z tym, pisałem nawet już do jednego, no i myśle a pykne sobie ze trzy razy i nie wracam już do DS bo nie będe miał ochoty, a tu je.b kamyk wpadł hehe...

Opublikowano

Czy po osiagnięciu pewnego poziomu statystyki już nie rosną,mimo pakowania duszami?Od kilku poziomów(obecnie 46) mimo zwiększania strenght i agility nie rośnie mi Attack Power

Opublikowano (edytowane)

Zalezy od statystyki i cechy: Zwiększając VIT bedziemy mieli coraz więcej HP, ale z każdym poziomem jego przyrost będzie coraz mniejszy; dla END zwiększanie staminy kończy się przy 40 punktach w statystyce, dalsze jej zwiększanie poprawia tylko Equip load.

W kwestii AP najistotniejsza jest trzymana przez nas broń i to jaki Grade Scaling ma dla danej statystyki - im lepszy (oceny literkowe, E<D<C<B<A<S) tym większy bonus otrzymujemy ALE w pewnym momencie są one już znikome, a lvlcap dla tych statystyk w tej grze wynosi 40-50 zależnie od broni - wyżej już w daną statystykę nie pakuj.

Analogicznie mamy w przypadku Magii i Wiary.

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

Zalezy od statystyki i cechy: Zwiększając VIT bedziemy mieli coraz więcej HP, ale z każdym poziomem jego przyrost będzie coraz mniejszy

 

Nie prawda. Podnosząc VIT z 9 -> 10, HP zwiększy się o 20, natomiast z 29 -> 30 odnotujemy 34 punktowy przyrost*.

 

* - wartości postaci w Body Form (Neutral CT).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...