drk2 7 Opublikowano 13 września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 września 2012 Ciesz się, że tylko się zawiesiła, normą jest, że po każdym updacie komuś pada konsola 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 17 września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 września 2012 (edytowane) Podobno 4.25 niektórym brickuje konsole. Dżizas to już trzeci raz nie licząc upd loopów. Reszta "szczęściarzy" notuje problemy z wifi i synchronizacją pada. A jak u Was, spokój? Edytowane 17 września 2012 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 510 Opublikowano 17 września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 września 2012 U mnie jak narazie (tfu, tfu) bez problemów. Wifi działa tak jak działało, a z padem też nic się nie dzieje. W ogóle jak to jest, bo nie czytałem regulaminu, Sony wymienia uszkodzone konsole podczas update'u FW ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 17 września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 września 2012 (edytowane) Teoretycznie to łaski nie robią, a w praktyce to diabli wiedzą. Jeśli nie da się odratować z poziomu recovery (lub jeśli działa, XMB) nowszym fw to w domu nie da się nic z tym zrobić, a z serwisu wróci z czystym HDD. To tak BTW. ;] http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Network-Support/FEEDBACK-REQUESTED-4-25-Firmware-Update-Issues/m-p/38269703#U38269703 Edytowane 17 września 2012 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 (edytowane) Po dzisiejszej aktualizacji (FW 4.30) pierwszy raz spotkałem się z problemem z konsolą - podczas wyłączania systemu za każdym razem pojawiają się 3 piknięcia i system łapie crasha. Konsola Slim 320 GB (CECH-2504B). Zaje.biście po prostu.... Sony. Edytowane 24 października 2012 przez Kyo Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 mi działa ok, tzn raz jedyny wyłączałem i bez pikania Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 Jak wrócę z pracy to zrobię Rebuild Database albo Restore Filesystem a jak to nie pomoże to poczekam na FW 4.31 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 826 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 Kyo - Kiedy 3 lata temu dostałem YLOD wpierw konsola zrobiła ten sam numer, za drugim razem to samo. Nie straszę, tylko pisze jak to u mnie było. ;P Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 (edytowane) Ja już na 2 konsolach przerabiałem YOLD'a u Sony - jak ta (trzecia) padnie to więcej ich sprzętu na tą generację nie kupie. Imo to wina FW - wcześniej konsola pracowała normalnie bez zwiech etc. - tylko dzisiaj po UP'ie zaczęła wariować (6 czy 7 razy restart jej robiłem, z pada, ręcznie, z zalogowaniem do sieci i bez - ciągle to samo). E: Też (pipi)a Sony - mistrzowie kodu - by podkupili programistów od MS to może by nie było takich jaj jak są teraz z tymi aktualizacjami i FW. down: @mr_pepeush - dzięki - sprawdzę Edytowane 24 października 2012 przez Kyo Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 jak tak czytam Wasze posty, to cieszę się, że mogę mieć podejście niemal fanboyskie - u mnie za(pipi)iaszczo syćko hasa Kyo, to restore filesystem, czy jak się to tam zowie..., powinno Ci pomóc. widziałem u kogoś podobne dzwony i ten restore wtedy pomógł; Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 odnośnie nowego softu: - po kij zmieniali miejsce trofeów w XMB!!! - można ustawić przeglądanie trofeów w trybie online/offline - darmowy SINGSTAR(możliwość zdobywania trofeów odblokowuje się po zakupie minimum 10 piosenek) - brak folding home - przeglądanie trofeów z ps3 i vity Cytuj Odnośnik do komentarza
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 Ja zauważyłem ze teraz jak chcesz zobaczyć jaki trofik wpadł ci podczas grania, to konsola za każdym razem najpierw robi synchronizację, dopiero pózniej dopuszcza cię do podglądu trofików. W(pipi)... to na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 dokladnie tak jest , musisz ustawic opcję przy trofeach na tryb offline - wtedy Ci nie synchronizuje, nie widac trofeów z ps vity , ale pucharki wczytują się od razu Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 cofam to co napisałem - jednak jest nieskończona synchronizacji, jedyna różnica,że w trybie offline pucharków będąc zalogowanym do psn da się anulować i wtedy pokazuje się lista Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 U mnie w trybie online jak synchro osiągnie 100% jak wyjdę i wejdę to nie synchronizuje się drugi raz. Nawet jak wyłączę (fuck...) i włączę konsolę to nadal nie robi synchro. Chyba że nie dojdzie do 100% to wtedy chce za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 ok faktycznie....powód dlaczego tak się działo u mnie był prosty - ten nowy singstar nie miał jeszcze rano wgranych trofeów na serwerach sony i w nieskończoność prosiło o synchronizację...podobny błąd miał kiedyś Rayman Origins w polskiej wersji (tylko że tu akurat naprawa zajęła Ubi/Sony prawie miesiąc) Cytuj Odnośnik do komentarza
grzybiarz 10 291 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 Po kiego grzyba mieszali z tym trophy? To co mam ustawić na offline(?) żeby grając, nie synchronizowało się po każdym pucharku kiedy sprawdzam co wpadło? Cytuj Odnośnik do komentarza
humanno 201 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 (edytowane) Ma ktos moze problem z PSS? Ja nadal nie mam dzisiejszej aktualizacji tzn aktu sklepiku, FW sie pobral i zainstalował. Edytowane 24 października 2012 przez humanno Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 530 Opublikowano 24 października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 października 2012 też nie mam, tzn nie miałem koło 19 jak sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza
saptis 620 Opublikowano 25 października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 października 2012 Lipny ten nowy sposob pokazywania trofeow, poczatkowo nie moglem ich w ogole znalezc bo zmienili zakladke. Jak juz znalazlem to dlugo sie ladowaly - zorientowalem sie, ze musza byc online i sie doczytuje, bez sensu, dalem offline i poszlo szybciej. Darmowy Singstar jest tak darmowy, ze hej - demo nic wiecej, a na PPE w newsach takie halo jakby faktycznie cos dawali za free. Cytuj Odnośnik do komentarza
mr_pepeush 96 Opublikowano 25 października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 października 2012 nie wiem w czym tkwi roznica offline/online, bo chyba nie jest tak bardo oczywista, jak moglo by sie wydawac; skoro w offline tez robi synchro, to OCB? poza tym jedna sprawa, jak jestem offline ustawiony, to nie bedzie synchronizacji z serwerem na biezaco? musze manualnie przejsc na online, zeby wyslac trofiki na serwer? wyobrazcie sobie, ze bedac offline wbijacie np. ostatnie trophy w takim NGS2 czy Vanquish, po czym parę dni pozniej pada konsola, a pomimo przegladania trofikow, nie zaktualiwzowaly sie na serwerze... miodzio kombinowali z tym co dobre, a szitowej przegladarki dalej nie potrafia zrobic; albo youtubem by sie zajeli, bo korzystanie z "podrobionego" youtuba, ktory zastepuje to gó...o w konsoli, tez juz mi sie przejadlo Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 25 października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 października 2012 (edytowane) Offline - pokazuje to co mamy na HDD - bardzo szybkie wczytanie trofeów (czyta z HDD) - brak ikony PSN Online - ściąga info z serwera Sony - wolne wczytywanie (a raczej ściąganie) - jest logo PSN - opcja bardzo przypomina opcję porównaj/compare z przyjacielem (działa na tej samej zasadzie). Różnica polega na tym że wcześniej jeśli synchro doleciało do 100% to pokazywało nam i tak to co jest na HDD (ponieważ było to zgodne z serwerem w 100%) - tutaj dodali opcję online/offline tylko dlatego że trofea ma też Vita - w poprzedniej opcji nie pokazywało by nam tego ponieważ konsola by musiała na swój HDD dociągnąć trofea które zdobyliśmy na Vicie.). Ta opcja jest tylko dlatego dodana aby ktoś miał możliwość obejrzenia trofików z Vity na PS3 (a jest to możliwe tylko w trybie online). Trofea i tak trzeba ręcznie (np. po zdobyciu jakiegoś) synchronizować chyba że masz wykupiony abonament PS Plus. Imo jak ktoś nie ma Vity to niech ustawi na offline i będzie po staremu i tyle w temacie. Edytowane 25 października 2012 przez Kyo Cytuj Odnośnik do komentarza
vip77 237 Opublikowano 30 października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 października 2012 @Kyo Jest nowy FW. Może wyleczy Twoją konsolę, chyba że już sobie poradziłes z problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 30 października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 października 2012 (edytowane) Wgrałem z Pena jeszcze raz ale i tak resetuje się (na szczęście nie za każdym razem) przy próbie wyłączania. Dzięki wielkie za info. Dam plusa jak mi się zregenerują UPDATE: Pozwolicie że zacytuje samego siebie: Jak wrócę z pracy to zrobię Rebuild Database albo Restore Filesystem a jak to nie pomoże to poczekam na FW 4.31 "Szpecjaliści" z Sony chyba się skapnęli że coś spaprali i wypuścili cichaczem 4.31. Działa wszystko ok teraz. Jeszcze raz dzięki za info Edytowane 30 października 2012 przez Kyo Cytuj Odnośnik do komentarza
Ken Marinaris 367 Opublikowano 30 października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 października 2012 Firmware 4.31 ma leczyc bolaczki zwiazane z Monster Hunterem, nic wiecej. Nie jest obligatoryjny, wiec nie kazdy musi instalowac. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.