Skocz do zawartości

The Witcher: Rise of the White Wolf


DaniDevil

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pamiętacie "Mark of Kri" pamietam świetny motyw z walka z kilkoma przeciwnikami, ustawiał się konkretny symbol nad przeciwnikiem :triangle: :square: :circle: i naciskając właściwy przycisk dla przeciwnika tylko tego się atakowało. Qrde mogli by coś podobnego włożyć, nawet w qte.

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak, w wersji PC, by kontynuować kombo należało kliknąć kursorem na dowolnego przeciwnika w momencie gdy kursor zmieniał się na moment w płonący. Tutaj kursora nie będzie więc pewnie będą wyskakiwać ikonki buttonów. Ciekawi mnie w jaki sposób będziemy mogli wybierać przeciwników podczas ataku i czy będzie "lockowanie" na przeciwniku (którego zwolennikiem nie jestem).

Na niskich poziomach trudności zaczynał "płonąć", na Hard zamiast tego "płomienia" była pomarańczowa smuga za mieczem i to w tym czasie trzeba było nacisnąć odpowiedni przycisk. Na konsolach będzie pewnie podobnie.

Opublikowano
Dlatego wolalbym, gdyby system walki byl konsolowy

System walki dla konsoli ma być typowo konsolowy. Gościu w wywiadzie mówił, że walka będzie się opierać na max dwu przyciskowych kombosach. Poza tym system walki w Wiedźminie był mega, IMO najlepszy jaki widziałem w RPG (wykluczając jRPGi) wiec panowie z CDP Red mają mój kredyt zaufania :)

 

Jeżeli chodzi o namierzanie to pewnie będzie za pomocą R/L1 i R3 będzie się zmieniało cele. W każdym razie jeżeli już będzie autolocking to mam nadzieje, że będzie się jakoś manualnie dało zmienić przeciwnika :)

Opublikowano
Max 2 przyciski? Mam nadzieje ze chodzilo im o melee, i np. do uzywania magii mielibysmy kolejne 2 przyciski + plus jakies przyciski odpowiedzialne za chwyty, rzuty itp

To jest RPG nie slasher! :) I to całkowicie normalny przedstawiciel cRPG (tyle, że walka wygląda efektownie) więc na bank nie będzie dwóch przycisków na to, dwóch na coś innego i jeszcze dwóch na co innego. Nie wiem jak to rozwiążą ale na pewno system walki nie będzie tak rozbudowany jak w jakimkolwiek slasherze i radziłbym się na to nie nastawiać :) Powtórzę: to będzie RPG

Opublikowano

Na prawdę, jestem bardzo ciekaw jak ta walka będzie wyglądać. Czy będzie możliwość włączenia widoku izometrycznego, czy dostępny będzie tylko ten z kamerą za ramieniem (jak sądzę, gdyż póki co on najbardziej pasuje do obsługi postaci padem). Poza tym kwestia plecaczka. Na PC bardzo łatwo operować w nim myszką, mnogość pól nie robi żadnego utrudnienia. W przypadku, gdy po takiej mnogości kratek z fiolkami i innym badziewiem, trzeba będzie przeskakiwać z krateczki na krateczkę kursorem, wielu niecierpliwców może sobie grę odpuścić.

Opublikowano
Max 2 przyciski? Mam nadzieje ze chodzilo im o melee, i np. do uzywania magii mielibysmy kolejne 2 przyciski + plus jakies przyciski odpowiedzialne za chwyty, rzuty itp

To jest RPG nie slasher! :) I to całkowicie normalny przedstawiciel cRPG (tyle, że walka wygląda efektownie) więc na bank nie będzie dwóch przycisków na to, dwóch na coś innego i jeszcze dwóch na co innego. Nie wiem jak to rozwiążą ale na pewno system walki nie będzie tak rozbudowany jak w jakimkolwiek slasherze i radziłbym się na to nie nastawiać :) Powtórzę: to będzie RPG

Walka w PCtowym odpowiedniku specjalnie RPGowa nie byla. Jak gra ma sie opierac na refleksie, to niech wymaga czegos wiecej od uzytkownika niz wymagala. Jakby system walki byl jak w jakims slasherze to bymbyl wniebowziety (oczywiscie musialby byc bardziej wywazony, skillowy niz w slasherze - wolniejszy, wszak ciosy wyprowadzane przez geralta to demonow szybkosci nie naleza)

Opublikowano (edytowane)
Walka w PCtowym odpowiedniku specjalnie RPGowa nie byla.
Jak to nie? Klikałeś na przeciwnika Geralt machał mieczem, a żeby kontynuować lepszy atak trzeba było kliknąć jeszcze raz jak mieć się "zapalił". Prosty system. Fakt wyglądało to mega efektownie ale od slashera dzielą ten system lata świetlne. W takim Neverwinter też klikasz na przeciwnika żeby mieczem zaatakować (chociaż tam bardzie hack'n'slashowo to się odbywało).

Wiedźmin ma mało skomplikowany, mega efektowny i typowo eRPeGowy system walki :) Nie sądzę żeby dev sugerowali się np. NG albo DMC tworząc swój system walki (kiedyś wspomnieli, że chcą zrobić to lepiej niż w Gothicu, gdzie system walki był bardzo chwalony przez ludzi; wg mnie zrobili najlepszy system walki jaki widziałem w cRPG :) )

 

wszak ciosy wyprowadzane przez geralta to demonow szybkosci nie naleza
Co? Przecież o to w tym wszystkim chodził żeby Wieźmak machał scyzorykiem z nieludzką prędkością (do tego dochodzą rożne eliksiry). Jeżeli Wiedźmin miałby być slasherem to musiałby być cholernie szybkim slasherem żeby zachować charakter walki Geralta. Edytowane przez the_m
Opublikowano

Zgadza się. W wersji PC ciosy wiedźmina, w ramach postępu w combosie, robiły się nie tylko coraz bardziej widowiskowe, ale też coraz szybsze. Z drugiej strony, wyprowadzenie combosa nie wymagało super wielkiej zręczności i pozwalało kontynuować walkę bez większych strat w ruchach wiedźmina. To był cały urok tego systemu. Jednak to nie do końca było takie łatwe, jak się wydaje. Ten kto grał, może pamięta, jak zaatakowało się pewnego kacyka w Wyzimie i jaka armia przyszła mu z odsieczą. Wtedy Wiedźmin musiał się ostro namachać, a gracz naklikać, zeby wyjść cało z opresji. Wtedy Myślę zatem, że "zeslasherowanie" walki zrobiłoby grze wielką krzywdę.

 

Swoją drogą, ciekaw jestem trofeów/achievementów za hmm..., zdobyte karty. Z tego co zdążyłem zauważyć do wersji konsolowej zostały stworzone nowe artworki do tych... kart :).

Opublikowano (edytowane)

Troche zle sie wyrazilem. Jesli chodzi o szybkosc to chodzilo mi o to, ze w porownaniu do kratosa - ciosy geralta sa lamerskie ;p Co do systemu walki - nie chcialbym zeby byl taki jak w GoW, chcialbym zeby byl wolniejszy, bardziej skillowy. W PCtowym wiedzminie system walki byl zbyt prosty, za malo kompleksowy i dlatego wolalbym, aby byly 2 przyciski odpowiedzialne za melee i kilka za uzywanie insygniow i aby kombosy trzeba bylo umiec wyprowadzac, a nie nacisnac przycisk kiedy na ekranie pojawi sie symbol.... Oczywiscie, lepsze takie naciskanie kiedy pojawi sie symbol niz bezmyslne nawalanie w przycisk jak w jakims hack'n slashu / klikniecie i patrzenie sie jak bije.

Fajnie poprostu by bylo jakby system walki byl jak w tekkenie - tzn. skillowy, nie masherski, wywazony.

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano

@Yabollek007 - dalej się z tobą nie zgodzę bo Geralt nawet w porównaniu do Kratosa, Ryu czy Dantego jest piekielnie szybki :) W PeCetowej wersji IMO było to fajnie pokazane.

Ty cały czas piszesz o tej grze jakby to miałby być slasher ale nie będzie ;) będzie to RPG i to raczej z systemem walki nie aspirującym do miała najlepszego wśród slasherów :P

Opublikowano

Co do szybkosci to nie wiem, zdaje mi sie, ze jest od nich wolniejszy i nie nawala jak szalony bez opamietania, ale moze poprostu musze sobie gre odswiezyc zeby zweryfikowac moje wrazenia.

Co do systemu walki - poprostu chcialbym, zeby byl bardziej rozbudowany. Generalnie wiedzminowy system walki bardziej mi sie kojarzyl z jakims action RPGiem niz czystym cRPGiem. A jesli gra ma byc action RPGiem to ten element akcji moglby byc bardziej rozbudowany.

"będzie to RPG i to raczej z systemem walki nie aspirującym do miała najlepszego wśród slasherówę" dobra, niech nie aspiruje, ale walka moglaby byc ulepszona. Jesli CDP nie chce jej ulepszac - dobra, ale niech w zamian ulepszy cos, co jest wazniejsze w tej grze. A mianowicie: dluzszy watek glowny, duzo ciekawych pobocznych questow. Fajnie by bylo rowniez, jakby doszlo bardzo duzo wyborow moralnych, ktore mialyby realny wplyw na pozniejszy bieg wydarzen, a nie ze jest tak - ze tak naprawde jest jedna czy tez kilka decyzji majacych jakies znaczenie.

Generalnie mam nadzieje ze caly ksztalt gry znacznie przemodeluja - jesli tak nie bedzie to gry zwyczajnie nie kupie, nie mam zamiaru drugi raz placic za cos co juz mam na PCcie.

Opublikowano
Generalnie mam nadzieje ze caly ksztalt gry znacznie przemodeluja
Wg tego co mówili panowie z CDP Red cała gra będzie przemodelowana ale linia fabularna ma być bez większych zmian. Wszystkie środowiska będą odnowa tworzone itd. ale nie spodziewałbym się jakichś mega-niewiadomo-jakich zmian.

Jeżeli chodzi o fabułę i poboczne questy to Wiedźminowi nie mam nic do zarzucenia - liczę ze parę pobocznych zadań dojdzie w konsolowej wersji, no i jest jeszcze planowane DLC :D

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ja mam tylko nadzieję, że gra będzie dłuższa. mogliby więcej questów pobocznych dać, bo prawdę mówiąc, to znacznie lepiej mi się w nie grało niż w główny wątek. można by bardziej rozbudować motyw bycia wiedźminiem, częściej wysyłać geralta na potwory, który są cholernie trudne do zabicia. liczę, że poziom trudności ostro podbiją, bo to co się dzieje ostatnio to jakiś idiotyzm wielki. chyba nie jest trudne bardziej zróżnicować poziomy trudności? na PieCowej wersji nie czułem prawie żadnych różnic pomiędzy hardem a normalem.

 

głównego wątku czepiać się nie będę, bo i tak go nie mają zamiaru zmieniać. liczę, że przy kontynuacji coś lepszego wymyślą.

Opublikowano

za(pipi)ista odpowiedz.. BTW z tego co wiem obie wersje robione sa rownolegle a sami tworcy mowili ze z wr. na ps3 idzie im minimalnie lepiej..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...