Skocz do zawartości

The Witcher: Rise of the White Wolf


DaniDevil

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 247
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość donsterydo
Opublikowano

Inny developer poczuje krew, zobaczy, że może zarobić, zorientuje się, że projekt jest mocno zaawansowany i go wykupi.

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Przysypuje głowę popiołem i uważam się za naiwnego bażanta.

 

Przeliczyłem się, jednak głupota i podłość ludzka nie zna granic.

Opublikowano

Nie tragizujcie.

Nie dzis to jutro. Zobaczymy co z tego wyniknie i czy ktos kupi prawa do tej gry.

 

Niestety polski rynek jaki jest kazdy widzi. Rozwoj kuleje, finansow brak a pomysly nie maja szans bo u nas lepiej ukrasc, zakombinowac a interesy sie robi tylko przy wsparciu politykow dzieki lapowkom. (jakos tak mnie wzielo). A nie tylko tutaj ludzie rozwijajacy ambitne projekty maja problemy, szczegolnie w ostatnim czasie.

 

Jak nie dzis, to kiedys Wiedzmin powroci. Moze nawet lada dzien. W koncu to co rozwinieto do dzis to assety, ktore maja jakas wartosc a marka juz jest znana.

Szkoda tylko ludzi, ktorzy przy tym pracowali.

Opublikowano

Pelna wypowiedz Michala Kicinskiego z CDP (za Polygamia):

 

"Żałujemy, że nie możemy rozmawiać z Widescreen Games w normalny, biznesowy sposób, ale jesteśmy zmuszeni do komunikowania się przed media. To zupełnie nie nasz styl robienia interesów. Odpowiadamy w tym miejscu, ponieważ czujemy się zmuszeni do tego, by wytłumaczyć niejasne informacje:

Wszystkie płatności zostały realizowane zgodnie z długoterminowym harmonogramem.

Prawdą jest, że płatności były realizowane później niż pierwotnie planowaliśmy, ale było to spowodowane jedynie opóźnieniami w produkcji. Opóźnienia rosły, bo WSG wciąż nie dotrzymywało terminów.

Opóźnienia i ryzyko związane z dalszym tworzeniem gry przez WSG były nie do zaakceptowania przez CD Projekt (mimo tego, że CD Projekt RED wciąż zwiększał zaangażowanie wciąż zwiększał udział w projekcie swoich pracowników, by pomóc w produkcji) Najważniejsze jest to, że proces dewelopingu uniemożliwiał osiągnięcie założonej daty premiery a ponadto propozycje kolejnych dat wydania gry były kilkukrotnie zmieniane. Poza harmonogramem, ryzyko stwarzała także techniczna nieudolność, której absolutnie nie mogliśmy zaakceptować. To doprowadziło do końca naszej współpracy z WSG.

Obecnie prace zostały wstrzymane. Badamy wszystkie możliwe opcje, by kontynuować produkcję. Podjęcie tej decyzji było trudne i zasmuciło nas, bo zdajemy sobie sprawę, że wielu ludzi czeka na ten projekt. Robimy co w naszej mocy by znaleźć wyjście z tej sytuacji, jednak ostateczna decyzja musi gwarantować wysoką jakość produktu. Inaczej nie zdecydujemy się na kontynuację produkcji, nie zważając na konsekwencje tego wyboru. Wysoka jakość wszystkich naszych gier jest dla nas celem nadrzędnym i nie podlega to negocjacjom. Dlatego, jakakolwiek by ostateczna decyzja nie była, pamiętajcie, że podejmując ją mamy na względzie jakość gry i satysfakcję graczy. To dla nas najważniejsze rzeczy. "

Opublikowano

A wy juz zdazyliscie najechac na CDP...... Czytalem nieoficjalne wypowiedzi czlonkow ekipy CDP - strasznie skrazyli sie na Francuzow. Nie potrafia robic gier i tyle, CDP troche zwalil sprawe powierzajac ta gre takim cieniasom

Opublikowano (edytowane)

K*a... najgorsze info jakie usłyszałem w tym roku. Liczyłem na wałek, a okazało się smutną prawdą. Chcę Wiedźmina na konsolach w mordę jeża... :(

Edytowane przez Berion
Opublikowano
  Dark AlexX napisał(a):
jacobss kolejny raz pojechał ;]

No. A jaką ładną analizę zrobił. Pełna prfeska.

  Jacobss napisał(a):
A polygłupki.pl tylko zyskują nowych czytelników. Naturalnie wiadomość będzie na większości serwisów i forów.

 

Heh, ludzie, wy się czasem zachowujecie jakbyście pierwszy raz internet otworzyli . Cała budowa tego newsa jest śmieszna. Mam się zabrać za analizę? Proszę bardzo:

 

Po prostu jeden wielki śmiech.

 

Uwierzę tylko wtedy, kiedy CD Projekt to oficjalnie ogłosi.

Masz rację kawa - jeden wielki śmiech "miszczuniu"

 

--------------

 

Czytając wywiad z tym całym kicińskim doszedłem do wniosku, że wcale w tym CDP źle się nie dzieje. Może to prawda i nie będą mieli problemów z wydaniem oraz dokończeniem Wiesia 2 (jeśli go w ogóle już zaczęli) a na tym sequela mi dosyć zależy.

 

Opublikowano

Dark AlexX - Wybacz, ale gdzie kolejny raz pojechałem? Jestem nadal w tym samym miejscu. ;)

 

News na polygłupki.pl był z tyłka, napisany był nierzetelnie i nadal nie mówi prawdy. Prawda, jak już dzisiaj wiemy, jest nieco inna, niż była przedstawiona w tamtym newsie.

Opublikowano

Ten news na polygamii był jak każdy inny tylko treść miał sensacyjną. Autor chciał przekazać wszystkim takie info i wiadome było, że nie wziął tego z du.py. Zawsze choć szczypta prawdy jest w takiej plocie a ty nescafe i kilka innych osób zabraliście się do jechania polygamii i dodatkowo zrobiłeś śmieszną analizę newsa. I jak tu się z ciebie nie śmiać maciusiu? No powiedz mi?

Opublikowano (edytowane)
  Cytat
zabraliście się do jechania polygamii

Po niej nawet nie trzeba jechac :lol: .

 

Szkoda ze Poli byl "nieomylny" (robili wywiad z CDPR wiec prawdopodobienstwo posiadania takiego "sprawdzonego" newsa zawsze jakies bylo), ironia jakby nie patrzec znowu okazali sie badassami.

 

Okropnie mi szkoda Czerwonych, ci ludzie naprawde chca robic dobre gry, ale popelnili 2 bledy, 1'wszy to zaufanie silniczkowi Aurora w przypadku ver PC, 2'gi natomiast to to nieszczesne WSG, az strach pomyslec jaki bullshit chcieli NAM wcisnac, no ale coz ...... .

 

Geralt you must Rise, do not Fall !!!!,

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Nie chcą zarobić to ich sprawa. Oblivion cały czas jest w zanadrzu. Na jesieni pojawi się ogrom gier. Nikt już nie będzie wtedy pamiętał o tej farsie. Jak zachce mi się wiedźmińskich przygód to wezmę książkę do ręki.

Opublikowano (edytowane)

Gdyby to było takie łatwe, jak zwykle łatwiej zbesztać :/.

Chodzi o to że Francuzi stawiali CDPR w niepewnej sytuacji, wysyłali "rachunki" za rzeczy które nie są "ustalone w terminie", po prostu groch z kapustą obie firmy nie miały nici porozumienia, i to doprowadziło do tego ruchu. CDPR mógł dalej to kontynuować, ale przyniosłoby to zapewne tylko gorsze skutki (ciekawi mnie jak w chwili obecnej prezentuje się jakość builda.....).

Po prostu w imię dobrego smaku (i pieniędzy) musieli ten Meksyk zaprzestać <_<.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Wiemy tez juz o sequelu Wiedzmina, oraz to ze projekt jest najwidoczniej w dosyc zaawansowanej fazie (!!).

Serio zaczynam myslec skad oni na to wszystko maja kase ... ?

Szukaja najlepszego rozwiazania dla dalszych losow Wiedzmina, a przy tym lwia czesc CDPR robi Wiedzmina 2, dodajcie do tego jeszcze tajemniczy projekt FPS'a nad ktorym siedza we wspolpracy z Metropolis ....

Chodzi mi o to ze maja calkiem pokazny plan wydawniczy (a i tak pewnie jest jeszcze kilka produkcji o ktorych w tej chwili nic nie wiemy) i wychodzi na to ze cala "afera" zwiazana z ich brakiem funduszy byla naprade mocno przesadzona, a z Wiedzminem na konsolach co najwyzej bedzie taki problem ze moze wyjsc PO Wiedzminie II :lol: (of course ze zartuje, nie uwierzylbym ze nie mieliby zadnego wsparcia dla projektu az tak dlugo).

Opublikowano

Dr piszesz o zaawansowaniu prac nad projektem bo ujawnili, że takowy chcą w ogóle zrobić? Przecież jedno z drugim może nie być powiązane. Najlepszym przykładem jest Alan Wake. Istnienie tego projektu ujawnili dawno temu, a jak wiemy nadal gry nie ma na rynku. To samo mogło być z konsolowym witcherem. Nie jest powiedziane, że po ogłoszeniu prac nad tytułem, projekt był w zaawansowanym stadium. Nie rozumiem również twojego optymizmu opierającego się na informacjach zdobytych z wywiadu z panem Kicińskim. Przecież to, że on tak powiedział (w sensie uspokoił wszystkich, że sytuacja finansowa nie jest wcale zła, jak mówią w internecie) nie oznacza, że tak właśnie jest. Dlatego wolę zachować pewien dystans do wszystkiego co jest związane z CDP i CDP Red bo po takiej farsie jak RotWW nic nie jest pewne. Szczególnie, że zaczęli zwalniać ludzi. I to takich ludzi jak Skorupa.

Opublikowano

Przede wszystkim, jak już CDR zabierał się za współpracę z francuzami to miast dawać zlecenie jakiemuś 3-cio ligowemu WSG mieli to wysłać do Montrealu i by 'paczka' z ze znaczkiem High Quality wróciła na czas. Byłoby ciut drożej, ale pewniej. A w tych niepewnych czasach pewność jest jedynym awansem.

Opublikowano (edytowane)

Do Montrealu w sensie do kogo? I nie byłoby ciut drożej bo jeśli mówisz o jakimś znanym i cenionym studiu to pewnie byłoby o wiele drożej w porównaniu z tantiemami pobieranymi przez WSG.

 

PS: Już się nie tłumacz doktorze boś palnął byka i teraz się nie da tego cofnąć ;)

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano (edytowane)

Coz nie dojdziemy do tego, fajnie gdyby opublikowali jakie to 'milestone' im powystawiali (ale raczej takie rzeczy sie nie publikuje niestety).

CDR to w sumie dziwna firma, twierdza ze nie sa zadnymi gigantami, mimo ze chca mierzyc sie z najlepszymi, maja tez dobre (ponoc) kontakty z takim Capcom'em, ale potrafia trzymac z 3 ligowa firma Francuska ..... .

 

PS: Gooral sam strzelasz literowy a masz problem (poniekad zwracam honor ze poprawiasz), a cofnac da sie, i did it !

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano
  Gooralesko napisał(a):
Do Montrealu w sensie do kogo? I nie byłoby ciut drożej bo jeśli mówisz o jakimś znanym i cenionym studiu to pewnie byłoby o wiele drożej w porównaniu z tantiemami pobieranymi przez WSG.

Jednakowoż wytłumaczę się 8) Chodziło mi o to, że w Montrealu jest kolebka developerska. Pogadaliby z Ubisoftem to zleciliby robotę jakimś studentom z ostatniego rocznika, którzy mają już u nich zaklepaną robotę po uzyskaniu dyplomu (parafrazując materiał przygotowany przez SoQ w 139 numerze PE) i było by z głowy, ghe ghe. :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...