MeL 34 Opublikowano 10 grudnia 2008 Opublikowano 10 grudnia 2008 Demo MotoGp zawitało na US PSN... ściągnąłem sobie dzisiaj i pograłem. Jak wrażenia? Prezentuje się ładnie. Grałem parę wyścigów i gra się przyjemnie. Martwię się o to że nie ma ( i nie będzie ) żadnych uszkodzeń itd. Grałem od razu na SIMULATION więc nie wiem jak się śmiga na łatwiejszych. Na simulation jest ciekawie. Motor staje bokiem jak się doda za dużo gazu, czasem cie szarpnie a jak źle się poskładasz w zakręt to już się nie wyprostujesz Jak wasze wrażenia? Ponieważ mam bzika na punkcie motorów szukam konkretnej pozycji. Niestety gier o motorach jest mało. Na pieca mam super bikes riding challenge i rewelacji nie ma ale coś sie grało czasem. PS2 mi padło więc w tourist trophy nie grywam już. Co wy o tym myślicie? Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 10 grudnia 2008 Opublikowano 10 grudnia 2008 (edytowane) mi gra się podoba co prawda do pamiętnego Superbike 2001 nawet podskoku nie ma (mimo że to ci sami twórcy tworzyli grę), ale jest przyjemnie. również grałem tylko na simulation, i moim zdaniem model jazdy jest bardzo fajny. nie jest jakiś wyjątkowo trudny (lepsza w symulacji powinno być Sbk2008), ale ma sporo smaczków które wykrywa się po dłuższym obcowaniu. przede wszystkim model jazdy dość wiernie odzwierciedla realia motogp - tzn. jest dość prosty (sami kierowcy którzy przechodzą z klasy 250cc do motogp mówią że jest znacznie łatwiej niż na 2x słabszych maszynach - a to za sprawą elektroniki). tylko że to raczej ukłon w stronę słabszych graczy a nie fanów symulacji po drugie dość wiernie oddaje to jak się jeździ motocyklem motogp - liczy się płynność a nie moc. mimo że motory mają 240 konie na 145 kilo wagi to tylko płynna jazda daje rezultaty. w grze jest podobnie - lepiej zahamować wcześniej, stopniowo odpuszczając hamulec, i trochę dłużej składać się w zakręt niż hamować ostro w ostatniej chwili i skręcać - to co sprawdza się w samochodach tutaj nie zdaje egzaminu. jak nie próbowałeś tego wcześniej to zobacz po prostu wcześniej dłużej składaj się w zakręt - jak wczujesz się i wyczujesz odpowiedni moment to zobaczysz efekty po zastosowaniu tej techniki poprawiłem czas okrążenie o kilka sekund - a to i tak nie stosowałem go na każdym zakręcie tylko na kilku gra generalnie fajna, jak nadrobię zaległości (a cena już spadnie zapewne do 100zł) to kupię ps. jeśli nie zrozumiałeś o co mi chodziło (ale chyba jako fan motogp raczej wiesz o czym piszę ) to zobacz to - http://pl.youtube.com/watch?v=IkLuqgrAo_4 Edytowane 10 grudnia 2008 przez pawel_k Cytuj
MeL 34 Opublikowano 11 grudnia 2008 Autor Opublikowano 11 grudnia 2008 kumam o co Ci chodzi to mi się podoba właśnie w grze, że hamowanie w zakręcie to głupi pomysł też myślę że jak cena spadnie to kupie bo gra sie przyjemnie:) Cytuj
stabik 3 Opublikowano 11 grudnia 2008 Opublikowano 11 grudnia 2008 Czysto przejechany zakręt daje większy fun(oczywiście fizyka:symulacja) niż inne ścigałki, chociaż zastanawiam się czy jak już brać coś w tym stylu to czy nie lepiej SBK? Czy można grać na kierownicy? Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 12 grudnia 2008 Opublikowano 12 grudnia 2008 Czysto przejechany zakręt daje większy fun(oczywiście fizyka:symulacja) niż inne ścigałki, chociaż zastanawiam się czy jak już brać coś w tym stylu to czy nie lepiej SBK? Czy można grać na kierownicy? ja miałem sbk07 na ps2 - gra faktycznie była trudniejsza ale nie wiem czy akurat było to zaletą bo model jazdy był lekko dziwny. zapewne na ps3 lekko się różni ale mimo wszystko zdecydowanie wolę ten z motogp08 - jest wystarczająco symulacyjny a do tego dość przyjemny jeszcze co do motogp08 - strasznie szkoda że twórcy nie wyszli poza schemat i nie zrobili na ps3 lepszego sterowania - akurat tutaj chętnie bym przywitał np. sterowanie przechyłami motorku za pomocą sixaxisa a gałką by się sterowało samą kierownicą jak by z tego nie wyszło drugie Lair to myślę że po odpowiednim treningu można by było bardzo przyjemnie śmigać ale nie ma co oczekiwać za dużo - widać że silnik gry (szczególnie beznadziejne kolizji i zachowanie motoru podczas wypadku) jest jeszcze z czasów psone Cytuj
stabik 3 Opublikowano 12 grudnia 2008 Opublikowano 12 grudnia 2008 pfff symulacja, to czemu nie mogę zerwać przyczepności na starcie. Jeśli odrobinę najedziesz na trawę to leżysz, zauważcie, że przeciwnicy po trawie zapierdzielaja jak na asfalcie ;/ Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 12 grudnia 2008 Opublikowano 12 grudnia 2008 a próbowałeś zerwać przyczepność motorkiem motogp na starcie? nawet jakbyś mógł to po prostu nie da się elektronika niestety... gra nie jest symulacją pełną gębą, ale ma sporo elementów symulacyjnych i sporo smaczków które ciężko nie docenić. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 13 grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 grudnia 2008 pfff symulacja, to czemu nie mogę zerwać przyczepności na starcie. Jeśli odrobinę najedziesz na trawę to leżysz, zauważcie, że przeciwnicy po trawie zapierdzielaja jak na asfalcie ;/ jakbyś miał manualne sprzęgło to bys zarwał tylko że to nie jest cruiser co waży 300kg i pali lacia tylko przecinak co waży 170kg i go dźwiga do góry a nie zrywa przyczepność. zresztą teraz ta elektronika na nic nie pozwala. sprzęgła antyhoppingowe, YCC-I ( w przypadku Yamahy ) itd Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 2 czerwca 2010 Opublikowano 2 czerwca 2010 Zamierzam nabyć grę związku z tym mam pytanie czy kariera w połowie nie zaczyna nudzić?? i około ile godz. potrzeba aby ją ukończyć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.