Gość Kyo Opublikowano 10 grudnia 2009 Opublikowano 10 grudnia 2009 (edytowane) Skończyłem demko i mogę powiedzieć tyle: GoW 3 na bank nie będzie zagrożony No może poza jednym - ilością golizny xD A tak całkiem poważnie - szykuje się dość porządna gra z bardzo ciekawą historią choć ja spodziewałem się większych wodotrysków graficznych (zobaczymy w pełnej wersji jak będzie z kręgami piekła bo narazie to tylko przedsionek pokazali). Ale na jednym się nie zawiodłem - 'gore' rządzi w tej pozycji (klimat też robi swoje) P.S. To tylko moje pierwsze wrażenie - aha mam nadzieję że w full wersji najwyższe poziomy trudności będą na maxa podkręcone - ta gra się aż o to prosi. Edytowane 10 grudnia 2009 przez Kyo Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 10 grudnia 2009 Opublikowano 10 grudnia 2009 (edytowane) No ja się chyba nie doczekam demka, strasznie wolno zasysa. Tymczasem filmiki: http://www.gametrailers.com/video/demo-from-dantes-inferno/59788 demo gameplay http://www.gametrailers.com/video/dantes-legacy-dantes-inferno/59842 wywiad Edit: Dobra w końcu zagrałem. Jak dla mnie jest to pierwsza udana kalka GoW. Co z tego że, czerpie na lewo i prawo z Gow-a ale tytuł ma swój klimat i gra się cholernie przyjemnie. Motyw zemsty jak zwykle robi swoje. GO TO HELL. Przerywniki filmowe wyglądają obłędnie. Sama gra już niekoniecznie ale też nie ma do czego się doczepić, jest poprawnie. Pytanie do znawców gra chodzi w 60 klatkach? Dante Inferno wskakuje do listy priorytetów. Edytowane 11 grudnia 2009 przez SłupekPL Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 kalka GoWIII jak nic... ogolnie design fajny, ale malo krwi. Oczywiscie GoWIII to priorytet, ale i z DI moze byc soczysta gra. filmiki rysunkowe ssa pale na maksa jak w ME, poza tym nie podoba mi sie ciagle wykorzystywanie kolka ( B - x360)... najmniej poreczny przycisk do mashowania Cytuj
Solmath. 23 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 A mnie demko wynudziło. Combosy nijakie, krwi o wiele za mało, mashowanie kółka gdzie się tylko da i beznadziejne "strzelanie z krzyża". Już chyba prędzej kupię Bayo niż Dantego. Rozczarowanie dla mnie. Szkoda. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Grafika tak na 7, muzyki nie słyszałem bo grałem po cichu ( Kobita spała), gameplay no cóż jest lepiej jak w GOWIII, movement jest świetny, czuć 60 fpsów, roll ma kapitalną animację i świetnie się sprawdza, wszystko można połączyć ze wszystkim just like in NG dla mnie 9 za gameplay. No i myk z przerwaniem typa n pół, gdzie trzeba było dać jedną gałkę w lewo drugą w prawo, MEGA! Cytuj
S_600 252 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Mam takie samo zdanie jak Solmath. Nudy, kalki, nudy znowu kalki i koniec demka. Szkoda Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 dla mnie demo wręcz prezentuje żałosny poziom-gameplay nie porywający,grafika mizerna(tekstury,detale itp),jedynie płynna animacja ratuje sprawę bo to ważne w slasherach. EA zrobiła prysługę Sony-każdy po obadaniu dema GoW3 i DI nie ma wątpliwości który tytuł wręcz gniecie konkurencję. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 (edytowane) Dokladnie tak jak pisze Ficus. Grafika bylaby fajna gdyby to byla pierwsza generacja gier na PS3, ale po obejrzeniu czegokolwiek z roku 2009 nie chce sie wierzyc ze wypuszczaja gre z tak mizerna jakoscia tekstur (np tereny gorzyste zaraz po powrocie do domu i pogoni za demonem). Niektore wyglada TRAGICZNIE. GoW3 wyglada zdecydowanie lepiej, co wiecej ma sie swiadomosc ze pelna wersja bedzie wygladala o wiele lepiej niz demo, czego w przypadku tej gry, planowanej na styczen, nie mozna powiedziec. Historia w sumie zapowiada sie calkiem fajnie. BARDZO, ale to BARDZO naiwny jest sam poczatek i backstab, a po chwili dajemy rade zabic 'pana smierc'... no idiotyczne, naprawde. Co wiecej zbyt potezny jest blok, mozna stac przed nim, blokowac wszystko i nie oberwac ani razu... Z przodu, z tylu, od gory, charge'owane ataki pana smierci... nic nas nei rusza, pfff. Gameplay jest calkiem fajny, oczywiscie kalke z GoW widac w kazdym miejscu, poczawszy od rozlozenia przyciskow na padzie (lol) poprzez rodzaje atakow (wyjatkiem jest strzal z krzyza, ale w sumie to podobne do luku z GoW3 bedzie, bo luk nie bedzie ograniczony mana) poprzez sam sposob rozwalki i egzekucje mobow. Tylko ze jest to duzo mniej widowiskowe.. machanie kosa nie jest tak fajne jak machanie ostrzami u kratosa. Potem jest calkiem fajnie, jezdzenie na besti wyjete zywcem z GoW3, aczkolwiek nei wiem kto wczesniej wpadl na ten pomysl. Nie wiem jak soul mogl napisac ze gameplay jest lepszy niz w GoW3, chyba gral w inne demo albo byl pijany wtedy Jakies argumenty za by sie przydaly, no chyba ze to po prosty kwestia 'mi sie bardziej podoba'... Bardzo natomiast podoba mi sie klimat, miejscowki zapowiadaja sie ciekawie, design jest bardzo fajny (aczkolwiek modele postaci - beatrice, wygladaja fatalnie, ja bym za tak wygladajaca beatrice do piekla nie biegal ;p) i calosc moze wyjsc elegancko, ale na pewno nie jest to konkurent dla GoW3, ktory te gre po prostu zjada na sniadanie. :] Edytowane 11 grudnia 2009 przez Trzcina Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 A mi sie gierka za to podoba;) Gra mi sie w to bardzo przyjemnie i pewnie znajdzie sie w mojej kolekcji. Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Mi też się podoba. Może dlatego że wcześniej byłem święcie przekonany że DI będzie nędzną podróbką GoW, a okazało się że jest... bardzo dobrą podróbką GoW. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Nie no po obadaniu demek GoW3>>>>>>>>>>>Beyaonetta>Dante Inferno Demko złe nie jest ale z czym do ludzi-rozumiem,że klimat może się podobać,design też może być ciekawy ale poważnie to nie ta liga. Jak już chodzi o klony slasherów to dużo większe wrażenie zrobił na mnie kiedyś Rygar na poczciwą ps2 jako klon GoW i DMC. Cytuj
Słupek 2 181 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 (edytowane) No ale nikt mi nie powie że, chociaż przez chwilę myślał że DI może przebić Gow-a. Przecież GoW to klasyk, najwyższa klasa sama w sobie. Tej gry żadna inna już nigdy nie przebije co najwyżej może jej dorównać a i z tym widać jest ciężko. Szczerze mówiąc to wątpię żeby samo EA wypuszczało DI z myślą przebicia Gow-a. To po prostu odskocznia, inny klimat, inna bajka, inna historia. Która może podobać się fanom GoW-a, ja ani przez chwilę nie traktowałem DI jako konkurencję. A z pośród setek klonów Gow-a, DI uważam za udany przynajmniej to co mogłem przetestować w demie. Jeszcze jedna rzecz; płynna animacja i stałe 60 klatek to jest to, nie przeszkadzają mi cięcia w grafice na rzecz animacji. Tak samo jak w MW2. Edytowane 11 grudnia 2009 przez SłupekPL Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 No ale nikt mi nie powie że, chociaż przez chwilę myślał że DI może przebić Gow-a. Przecież GoW to klasyk, najwyższa klasa sama w sobie. Tej gry żadna inna już nigdy nie przebije co najwyżej może jej dorównać a i z tym widać jest ciężko. Szczerze mówiąc to wątpię żeby samo EA wypuszczało DI z myślą przebicia Gow-a. To po prostu odskocznia, inny klimat, inna bajka, inna historia. Która może podobać się fanom GoW-a, ja ani przez chwilę nie traktowałem DI jako konkurencję. A z pośród setek klonów Gow-a, DI uważam za udany przynajmniej to co mogłem przetestować w demie. Jeszcze jedna rzecz płynna animacja i stałe 60 klatek to jest to, nie przeszkadzają mi cięcia w grafice na rzecz animacji. Tak samo jak w MW2. zgadzam się z każdym zdaniem... szkoda, że dali taki moment w którym mamy mało odblokowanych kombosów.. Cytuj
SiuSiu 16 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Gdybym miał wystawić wstępną ocenę, na podstawie wersji demo Dante?s Inferno, to z pewnością byłaby to 9+. Główne atuty gry to ciekawa historia, piękna i płynna animacja, mnogość ulepszeń, potyczki z mini-bossami. Minusy to tylko i wyłącznie powielane z God of War schematy, ale ? nie ma sensu tworzyć czegoś nowego, skoro można skorzystać z dostępnych rozwiązań i zaadoptować je na własne potrzeby (czyt. opowiadając inną historię) Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 mnie sie podobalo ;] niby kalka gowa, wszystkiego malo [combosy, etc], grafika sredniawa. ale klimat, design, frametare, postacie wrogow ratuja sytuacje. nowa marka, nowy styl - ja to kupuje. imo mila odskocznia do "sztywnego" gowa, a na mysli mam praktycznie zerowe zmiany jakie prezentuje nam seria gow Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Przeszedłem demo drugi raz. Gra jest bez wątpienia identyczna jak GoW. I to właściwie jedyny minus jaki zauważyłem. Wszystko zrobione jest bardzo poprawnie i nie ma się do czego przyczepić tak na prawdę. Dobrze że postawili na 60Hz kosztem gorszych tekstur niż na odwrót. Oczywiście najlepiej jakby było jedno i drugie bez zarzutu, ale podobno nie można mieć wszystkiego... Ogólnie wszystko super tylko nie wiem czy DI zmieści mi się na liście zakupów w obliczu nadchodzącej Bayonetty i GoW. Data premiery (09.02.2010 wg GT) nie jest zbyt korzystna i może odbić się na sprzedaży. Cytuj
Szermac 2 853 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Jedno słowo - żałość. Grafika, i przedstawianie historii to jakiś dramat. Walka z panem śmierci od tak wbitego sztyletu w plecy przez nie wiadomo kogo. I jeszcze to Gowowe wszystko. Dosłownie wszystko. Ma się wrażenie wje . bania wszystkiego na raz. System walki, przeciwnicy, ten zpedalony krzyż i karanie lub wyzwalanie potworasów. To wygląda na pokaz wstępny zarysu jakim ma być ta gra. No niestety panu Dante podziękujemy i Bayonetta i GoW3 zostają. Cytuj
XM. 11 023 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 (edytowane) Ta gra to jedyne co soba reprezentuje to niesamowity soundtrack , reszta w ogole nie trzyma sie kupy zaczynajac od grafiki ,a konczac na systemie walki. Ja naprawde nie jestem psem na grafike , nawet 30fps'owa Bayonetta mi sie podoba ,ale ta gra wyglada tragicznie i po prostu nie moge sie delektowec designem swiata ,gdy widze to wszystko.A juz w ogole jak ten statek wplywal na naszego bohatera po tej pseudo wodzie ... Kolejna sprawa to system walki /gameplay.Moze i jest to demo ,moze malo combosow i wszystkeigo ,ale po oblukaniu rzeczy ktore mozna kupic i ogolnym zaznajomieniu sie z az 2 combosami jestem totalnie rozczarowany ta kwestia i na pewno , jestem tego w 100% pewien ,ze full nic wiecej soba nie zaprezentuje. Przechodznie przez glupi korytarzyk - walka - kolejna syfiasta miejscowka - walka ... no i walka ze Smiercia . Lepszego wygladu nie dalo sie jej zrobic? Liczylem na cos bardziej oryginalnego ,ale coz.Dobrze ,ze przynajmniej cala ta syfiasta demowke ratuje muzyka ,ktora ogolnie ryje czerep i nie moge sie juz doczekac OST. Jestem zawiedziony , demko skutecznie mnie do tej gry zrazilo i nie tkne tego za wiecej niz za 50zl. btw. z GOWa nawet zapozyczyli sobie motyw szybkiego rolla z [] ... Edytowane 11 grudnia 2009 przez XM16E1 Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 A mnie sie podoba. Taka bezmyslna rabanka z ciekawym klimatem i dziwaczna historia. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Powielili wszystko od GoW'a, ulepszyli, dzięki czemu gra się fajniej niż w GOW III, w które gra się identycznie jak w GOW 2 -_- . Movement jest lepszy, 60 fpsów robi swoje, roll który ma dużo lepszą animację, który ma sens, podoba mi się też cios z odejściem ( przytrzymujemy [] ) Można go w lepić niemal w każdym momencie, co daje ogromne możliwości, praktycznie wszystko można ze sobą zlepić do kupy. Lipa że jest QTE, fajniej że jest go mniej niż w GOW i że jest ciekawiej rozwiązane, myk z dwiema gałkami, bardzo mi się podobać czuć że ja to zrobiłem, a nie że zrobił to bohater za mnie. Grałem w demko GOW III i w demko DI i przyjemniej gra mi się w DI coś nowego, świeżego. Cytuj
vip77 250 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 nie przesadzajmy ze to jest cos swiezego, QTE z dwoma galkami to jedyna nowosc hehe Cytuj
Look4z 16 Opublikowano 11 grudnia 2009 Opublikowano 11 grudnia 2009 Skończę God of War Collection, skończę God of War III i jak będę chciał więcej to kupię Dante's Inferno - mod do God of War :tongue: Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 A ja powiem, że ten cały Dante jest strasznie bezpłciową postacią bez żadnego przytupu. Zresztą, cały Design leży i kwiczy, przygnieciony przez pewnego Spartiatę. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 Zawiodłem się!! ZAWIODŁEM....po lekturze sigmy 2 i demie bayonety, Dante to dla mnie jakiś joke man....Jak dla mnie porażka z tego wyszła, historia jest tak naciągane, że już bardziej być nie może, gameplay słaby. Nawet używki nie tknę >.< no nic, czekam na bayo i god of war 3.... Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 (edytowane) Powielili wszystko od GoW'a, ulepszyli, dzięki czemu gra się fajniej niż w GOW III, w które gra się identycznie jak w GOW 2 -_- . Movement jest lepszy, 60 fpsów robi swoje, roll który ma dużo lepszą animację, który ma sens, podoba mi się też cios z odejściem ( przytrzymujemy [] ) Można go w lepić niemal w każdym momencie, co daje ogromne możliwości, praktycznie wszystko można ze sobą zlepić do kupy. Lipa że jest QTE, fajniej że jest go mniej niż w GOW i że jest ciekawiej rozwiązane, myk z dwiema gałkami, bardzo mi się podobać czuć że ja to zrobiłem, a nie że zrobił to bohater za mnie. Grałem w demko GOW III i w demko DI i przyjemniej gra mi się w DI coś nowego, świeżego. No ten cytat zawiera w sobie bardzo wiele bzdur Przede wszystkim nic nie ulepszyli, poczatkowa lapanie przeciwnikow i wybor miedzy zbawieniem a destrukcja jest calkiem fajny, ale na sama mysl ze do konca gry bede musial co drugiego ziomka lapac (albo i wiecej) zeby napelnic obie sciezki do konca, to az mnie febra trzepie, bo dlugie to i nudne na dluzsza mete. Druga sprawa to roll.. tutaj nie ma zadnego rolla, tutaj jest dash. Nie mozna mowic ze roll w DI ma wiecej sensu, bo jest to kompletnie bez sensu (mowienie tego), W GoW jest roll w DI jest dash, roznia sie animacja, obydwa maja sens bo obydwa sluza temu samemu. Trzecia sprawa to krzyz... no toz to jest jakas PARANOJA zeby krzyz dodawal ci do licznika combosow, to tak jakby w DMC strzelanie z gunow zwiekszalo ci stylish. Rozumiem utrzymywanie combosa w miejscu jak w DMC, ale zwiekszanie go? 3x kwadrat, dash out, 2x kolko, dash in, 3x kwadrat i to w kolko, w sumie to jedne na co pozwala system, ten w demo. 60 fps NIC NIE ZNACZY jezeli gra z tego nie korzysta. W NGS2 movement jest nieprawdopodbnie szybki, czyc 60 klatek na kazdym kroku, a tutaj? Oprocz dasha nie ma ani jednego momentu gdzie czuc/widac byloby 60 klatek. Atak z charge'owanym kwadratem jest tez w gow. Ilosc QTE to indywidualna sprawa, mnie akurat sie ilosc w GoW podoba tak akurat, nie wspominajac ze uzywa sie galek do ukrecenia łbów, co zdecydowanie bardziej czuc niz odchylanie ich na lewo i prawo (pewnie o tym zapomniales ). Nie bardzo rozumiem co masz na musli mowiac cos swiezego. Bo tutaj wlasnie nie ma NIC swiezego. Mamy zupelnie nowa serie, ktore nie daje NIC od siebie.. oprocz nowego wygladu i designu. Jezeli to jest dla ciebie definicja swiezosci, to nie dziwne ze kazdy kolejny fps jest dla ciebie nowy i swiezy... Podsumowujac, ta gra to moim zdaniem popluczyny gow. Dlaczego pisalem wczesniej i dodalem teraz, jak komus sie podoba to dobrze dla niego. Ale bedac obiektywnym to demo DI przegrywa z kretesem z demem GoW3, pod praktycznie kazdym wzgledem (praktycznie). Edytowane 12 grudnia 2009 przez Trzcina Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.