Skocz do zawartości

Dante's Inferno


MrC-ek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla osób lubiących malarstwo Beksińskiego czy Gigera gra będzie w sam raz. Design lokacji naprawdę daje radę. Nie ma co porównywać DI do GOW - gatunek gry identyczny ale klimat to już zupełnie inna historia. Ja osobiście polecam.

Opublikowano

Właśnie zacząłem grać. Klimat jest dobry, fajnie się kosi demony, ale rzeczywiście gra to konkretna zrzynka z GoWa, która czasem próbuje udawać, że nią nie jest(system rozwoju postaci, mechanizm absolve/punish). Kwestia - czy to komuś przeszkadza. Jeśli tak, odradzam zakup, bo podobieństwo między DI a GoWami jest olbrzymie, DI to w zasadzie GoW 2,5. Jeśli nie, to można się przy Dante's Inferno dobrze bawić - designersko gra jest co najmniej tak dobra jak gry z Kratosem w roli głównej. Fabuły na razie w sumie nie ma - tutaj potencjał został trochę zmarnowany.

W 15 minut przenosimy się z Akki do piekła, a nasz protagonista wygląda na co najwyżej lekko poirytowanego porwaniem jego panny i zdziwionego odwiedzinami w zaświatach. Do Kratosa nie ma startu.

Opublikowano

Jestem w 4 kręgu piekielnym. Kupilem Death edition bo bylo tylko 0 dyszke drozsza niz zwykla.

Co moge powiedziec o tej grze. Gra sie calkiem przyjemnie, nie wiem czy to zasluga samej gry czy tego ze ubustwim slashery. Mam wrazenie ze niektore poziomy sa nieprzemyslane i tak chaotycznie wrzucone do gry.

Rozwuj bohaera na + ale to ze walczy on krzyzem i kasa przez cala gre to kpina. Trafiaja sie ladniejsze lokacje ale jesli porownywac do dzisiajszych standardow to nie ma rewelacji a czesto jest po prostu kepsko.

 

PS: Ktos pisal jakies glupoty ze nie mozna odblokowac kostiumu Issaca na poczatku co jest kłamstwem.

Opublikowano (edytowane)

       No i Dante Inferno na poziomie HELLISH ukończone. Nie było aż tak ciężko - no może trochę z końcową walką się męczyłem. Czas końcowego save'a to 12,5h - w to wchodzą zgony. Na poziomie Zealot pewnie gra pęknie w 8-10h ( chyba - bo nie grałem na niższym poziomie poza demem ). Ogólnie grało się przyjemnie, najbardziej podobało mi się wykonanie lokacji. Chociaż w końcowych kręgach zabrakło wielkich starć z bossami, których było pełno na początku - co jest? Brakowało pomysłu? Od 5 kręgu nie było w sumie żadnego konkretnego bossa poza końcowym ( tej banalnej walki w 7 kręgu nawet nie liczę ). No i  brakuje  różnorodności przeciwników - w następnych kręgach przeciwnicy to wariacje poprzednich. Całą grę oczywiście walczymy kosą i krzyżem. Po przejściu dostajemy możliwość zagrania od nowa ze wszystkimi zdobytymi zdolnościami i relikwiami na dowolnym poziomie trudności ( w tym nowym Infernal ). Dodatkowo tryb Gates of Hell - taki survival challenge  - walczymy z kolejnymi falami z przeciwników, aż do śmierci ( albo aż się skończą - patrząc na trofea jest to chyba możliwe, ale  grałem w to na razie ze trzy razy ). Ogólnie gra całkiem całkiem, ale do GoW tej grze daleko. Początkowo gra była fajna, ale potem jakby brakowało im pomysłu - końcowe kręgi są już bez wyrazu no i wariacje tych samych przeciwników, a ostatniego kręgu w sumie nie ma (tylko końcowa walka). 

 

EDIT>Dobra zmieniam ocenę na 7/10. Czemu? Wszystkie trofea można zdobyć na classic - i poziom inferno to tylko większy damage plus większe hp przeciwników co przy zdobytych skillach z poprzedniego przejścia i tak nie robi nam różnicy.

Edytowane przez wojciecham
Opublikowano (edytowane)
wie ktos co trzeba zrobic bodajrze w 6 kregu gdzie podnosi sie taka zlota statua i my musimy cos zrobic z przepychanym klockiem tylko nie wiem co...?

 

Jak przesuniesz dzwignie i ten posag sie podniesie to wtedy musisz ten klocek przesunać tak aby ta kladka z plynnym złotem przy ktorej jest dzwignia nie zapadla sie z powrotem. Musisz go wsunac w ta wnęke na lewo od dzwigni po prostu.

Edytowane przez Bellevar
Opublikowano (edytowane)
wie ktos co trzeba zrobic bodajrze w 6 kregu gdzie podnosi sie taka zlota statua i my musimy cos zrobic z przepychanym klockiem tylko nie wiem co...?

 

Jak przesuniesz dzwignie i ten posag sie podniesie to wtedy musisz ten klocek przesunać tak aby ta kladka z plynnym złotem przy ktorej jest dzwignia nie zapadla sie z powrotem. Musisz go wsunac w ta wnęke na lewo od dzwigni po prostu.

 

haha... a to ciekawe bo tak od razu staralem sie robic (moje pierwsza mysl) ale nie chcial sie tam wpasowac..lol

 

PS: skonczyłem gre dzisiaj rano musze to powiedziec ze gra jest kiepska. Zazwyczaj gnołem nie dlatego ze mnie zabijali tylko z bledow wynikajacych z gry. NI mowie juz o unikaniu za pomoca analoga bo to jest porazka - wystarczy dotknac keciutko praewj galki a ten debil zapierdala i nie chce sie zatrzymac, co w polaczeni z monimalnie zacinajacym sie moim prawym analogiem bylo nie do wtrzymanie.Levele nieprzemyslane i chaotycznie zrobione zawierajace masa bledów (np. niewidzialna sila wypycha ce za krewedz i giniesz). Nie czuc w ogole mocy atakow bo te sa beznadziejne - co to za pomysl zeby walczyc kosa - masakra. Jedyne co mi sie spodobalo w tej grze to system upgreagu bohatera. 7-/10

Edytowane przez QTF
Opublikowano

Zmieniam zdanie o tej grze. Jestem pod koniec - dobrnę do niego chyba tylko dlatego, że chcę zobaczyć ostatnią walkę i nacieszyć się jeszcze trochę designem. Poza dobrymi bossami i wykonaniem(deisgnem) leveli w tej grze niewiele jest miodu. Na początku grało się fajnie, potem robi się zwyczajnie nudno. Liczyłem na kalkę GoWa - fakt - ale co najmniej bardzo dobrze wykonaną. Taką, w której jedna kozacka akcja goni drugą. A tu? Do boga wojny Dantemu brakuje sporo w każdym niemal aspekcie. Walka jest zrobiona do du.py. Bawi przez chwilę, na dłuższą metę tłuczenie tych samych trzech czy czterech modeli przeciwników jedną bronią denerwuje. No fakt, drzewko rozwoju jest zrobione fachowo, podobnie jak relikwie, tylko co z tego? Gra w żaden sposób nie premiuje wybrania wysokiego poziomu trudności, a poza tym sterowanie jest IMO jakieś zapóźnione(unik Dantego to megabieda i generalnie pozowanie na dobry system walki wychodzi Dantemu ubogo. Grafika jest taka se. Tekstury - kiepskawe. Poza filmikami nic graficznie nie powala, cut-scenki na silniku gry wyglądają biednie. Mało jest urozmaiceń -

komuś np. nie chciało się dopracować jazdy na grzbiecie demona przed Heresy

. Fabuła jak fabuła, ot

Dante ratuję Beatrice i przy okazji cierpi za swoje grzechy

. No ale to akurat wypada możliwie. Do tego gra jest krótka, ale ze względu na to,że jest też słaba - w ogóle to nie przeszkadza. Zwyczajnie nie czuć mocy kolesia który chce uratować swoją pannę i wyrzyna kosą Śmierci piekielne zastępy. Mam wrażenie, że gram byle leszczem, które jest potęgowane tym, że walki wcale a wcale nie są epickie. Trailery do tej gry mnie zachęciły, pierwsze wrażenie całkiem całkiem, ale jak pisałem - potem jest tylko gorzej. 6/10, nie polecam. Po przejściu łykam Darksiders, oby było lepiej.

Opublikowano

Po przejściu łykam Darksiders, oby było lepiej.

Gwarantuje, że się nie zawiedziesz na Darksiders - nie ma mowy o graniu na siłę :thumbsup:

 

Co do DI... poczekam aż stanieje, za dużo pewniaków na horyzoncie :whistling:

Opublikowano

Po przejściu łykam Darksiders, oby było lepiej.

Gwarantuje, że się nie zawiedziesz na Darksiders - nie ma mowy o graniu na siłę :thumbsup:

 

Co do DI... poczekam aż stanieje, za dużo pewniaków na horyzoncie :whistling:

 

Dokładnie. Darksiders to kawał za(pipi)istego szpila. Wciąga jak diabli. Świetne wyważenie zagadki/eksploracja/walka. Dla mnie jedno z największych pozytywnych zaskoczeń w ostatnim czasie

Opublikowano

Po przejściu łykam Darksiders, oby było lepiej.

Gwarantuje, że się nie zawiedziesz na Darksiders - nie ma mowy o graniu na siłę :thumbsup:

 

Co do DI... poczekam aż stanieje, za dużo pewniaków na horyzoncie :whistling:

 

Dokładnie. Darksiders to kawał za(pipi)istego szpila. Wciąga jak diabli. Świetne wyważenie zagadki/eksploracja/walka. Dla mnie jedno z największych pozytywnych zaskoczeń w ostatnim czasie

NIe specjalnie im sie udalo z tym DI co juz pisalem powyzej (przeczytajcie moja relacje).

Wim ze nie tan temat ale ckoro zazeliscie to czy jest NG+ w darksiders?

Opublikowano

Po przejściu łykam Darksiders, oby było lepiej.

Gwarantuje, że się nie zawiedziesz na Darksiders - nie ma mowy o graniu na siłę :thumbsup:

 

Co do DI... poczekam aż stanieje, za dużo pewniaków na horyzoncie :whistling:

 

Też poczekam aż stanieje bo na taki hit gra nie wygląda, można to zauważyć szczególnie po waszych postach. Jak cena zejdzie do stówki to dopiero łyknę :)

 

Szkoda ze gra tak wypadła, przecież dante ma taki potencjał! Szkoda że nie został dobrze wykorzystany :(

Chciałbym aby wasze opinie były mylne , przesadzone ale to tylko marzenia. A liczyłem na porządnego konkurenta GOW'a

Opublikowano

Recenzja eurogamera ktora wkleilem nie wydaje teraz specjalnie przesadzona ;)

 

O tym ze ta gra nie bedzie ZADNA konkurencja dla GoW wiadomo bylo po pierwszych 30 sekundach dema. Tej grze brakuje mocy i nic tego nie zmieni, 60 fps moze i fajne, ale musi byc oparte oprawa na poziomie... No nic, trzeba czekac na GoW.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...