Kenet 0 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 (edytowane) http://www.frontgracza.pl/2009/01/afterfal...kze-na-konsole/ http://www.afterfall.pl/pl/ Aż ślinka cieknie Najpierw Wiedźmin teraz Afterfall - żyjemy w złotych czasach polskiego rynku. Edytowane 18 stycznia 2009 przez Kenet Cytuj
_mike 318 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 O ile Panom i Paniom od Wiedźmaka ufam, że stworzą przynajmniej porządna grę tak w wypadku Afterfall nie sądzę żeby wersja konsolowa był równa tej z PC (oczywiście ta z pieca pewnie będzie lepsza). W sumie dewelopera nie kojarzę wcale co też nie rokuje dobrze. Żeby nie było zbyt pesymistycznie to powiem, że niezmiernie mnie raduje tak duża liczba polskich projektów na konsole Aha i jeszcze jedno, na jakie konsole? W oświadczeniu nie pada nazwa platform? Wii i NDS? :> Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 WIEDZMIN !? - Chyba raczej 2 Worlds potem Afterfall (obie gry kojarza mi sie z ostatnimi produkcjami Bethesdy ..... i na dodatek made in Poland ...). Cytuj
_mike 318 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 TW zostało w miarę ciepło przyjęte jak na debiut "jakiegoś-tam" dewelopera (GS-7/10 IGN 6,8/10), a porównałem do Wiedźmina bo akuratnie też zmierza na konsole no i Geraltowa Gra to też debiut studia CDPR Poza tym Afterfall nie ma szans się zbliżyć do Fallouta Beth nawet ze względu na budżet czy rozmach na jaki może sobie pozwolić Beth Krótki wywiadzik: http://www.valhalla.pl/tekst255-Fallout-po...-Afterfall.html Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 (edytowane) Kenet pierwszy porównał . Mi chodziło oóglnie - TW nie wydawał wam się ZBYT podobny do Obka ?, a teraz ten Afterfall ..... , nie no nie naciskam - robić rpg w danym klimacie każdy ma prawo. Niemniej z tej grupy tylko the Witcher można najprędzej dać do czołówki, niemniej cieszy mnie i to CHOLERNIE że my wcale nie stoimy w bezruchu, oto kolejny projekt powołany do życia na konsolach ! (przypominam jeszcze o Call Of Juraez 2 Techlanda !), jeżeli nawet my podejmujemy się takiego developingu ..... Znaczy że rynek konsolowy stał się naprawde standardem, już niekoniecznie prestiżem. Edytowane 18 stycznia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Berion 207 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 Ile w Was pesymizmu. Osobiście nie widzę powodów, aby nie wierzyć w tą grę. Dałem się omamić PR-owcom - może przez tą Warszawę? ;P http://www.afterfall.pl/media/screenshots/big_art.jpg Pałac Kultury po liftingu ^_^ Cytuj
nero2082 822 Opublikowano 18 stycznia 2009 Opublikowano 18 stycznia 2009 (edytowane) pachnie mi Sadness zauważyliście jakie opóznienia zaliczają polskie produkcje? (zresztą nie tylko one, generalnie wschodnia część europy, mniej kasy, małe teamy) taki Painkiller byl przekładany z 5 razy, na Xboxa 1 też miał wyjsć polski rpg, zdaje się że nigdy nie wyszedł, nawet Wiedźmin ze sporym budżetem miał obsuwy...albo nadchodzacy Dead Island na 360, coś o nim nie słychać. No i dorzuciłbym jeszcze Sadness z polskich rzeczy liczyłbym tylko na konsolowego Wiedźmina i They, no i oczywiście sikrit prodżekt People Can Fly, reszta to vaporware. Edytowane 18 stycznia 2009 przez black mamba Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 19 stycznia 2009 Opublikowano 19 stycznia 2009 pachnie mi Sadness zauważyliście jakie opóznienia zaliczają polskie produkcje? (zresztą nie tylko one, generalnie wschodnia część europy, mniej kasy, małe teamy) taki Painkiller byl przekładany z 5 razy, na Xboxa 1 też miał wyjsć polski rpg, zdaje się że nigdy nie wyszedł, nawet Wiedźmin ze sporym budżetem miał obsuwy...albo nadchodzacy Dead Island na 360, coś o nim nie słychać. No i dorzuciłbym jeszcze Sadness z polskich rzeczy liczyłbym tylko na konsolowego Wiedźmina i They, no i oczywiście sikrit prodżekt People Can Fly, reszta to vaporware. Wiesz bo to jest tak ze team developerski z PL sam za chiny ludowe nic nie wyda...bo to jest gigantyczna kasa - gazyliony dolarow. Dlatego musi znalezc wydawce z zachodu - co jest bardzo trudne, bo trzeba czyms zaimponowac temu wydawcy i to naprawde ZAIMPONOWAC. Patrz na PL RED ma ATARI, people can fly ma EPIC... A ze nawet jak sie juz ma wydawce to nie sypie on jakos nad wyraz chętnie groszem to dlatego tez na polskie produkcje trzeba tyle czekac... Zreszta nie tylko na polskie - zobaczcie ile czesi robia Mafie II a przeciez pierwsza czesc byla wielkim sukcesem... Cytuj
Deadeye 2 Opublikowano 19 stycznia 2009 Opublikowano 19 stycznia 2009 zauważyliście jakie opóznienia zaliczają polskie produkcje? (zresztą nie tylko one, generalnie wschodnia część europy, mniej kasy, małe teamy) taki Painkiller byl przekładany z 5 razy, na Xboxa 1 też miał wyjsć polski rpg, zdaje się że nigdy nie wyszedł, nawet Wiedźmin ze sporym budżetem miał obsuwy...albo nadchodzacy Dead Island na 360, coś o nim nie słychać. No i dorzuciłbym jeszcze Sadness Afterfall nie było przesuwane, wcześniej w ogóle nie było daty premiery, bo gra była robiona przez amatorski zespół ludzi w wolnym czasie poza pracą. Gdy projekt wyrósł na tyle że mieli co pokazać inwestorowi, to przekształcili się w firme, pracują na pełny etat, dostali sporo kasy od inwestora - i dopiero teraz zaczeło się "prawdziwe" tworzenie, a sami ludzie tworzący Afterfalla nie ukrywają że trzeba liczyć co najmniej rok od daty rozpoczęcia poważnej działalności. Więc tutaj mówienie o przesunięciach jest przesadzone, w przeciwieństwie do firm które oficjalnie od x lat robią coś (Sadness). Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 @black mamba The Roots nie wyszedł bo Thanatos Gate padło. Sytuacja trochę inna. ;] Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Jestem ciekaw co bedzie z tej gry ,dawno nie bylo o niej newsow tu jest gameplay z przed 3 mesiecy , grafika ladna i klimatyczna (polonez ) ale animacja to malo powiedziec zart: http://www.youtube.com/watch?v=5zkzTvBBF6E Cytuj
Berion 207 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 W sensie klatek na sekundę czy animacji obiektów? Wiesz, może frapsem nagrywane. ;P Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 Animacja słaba ale za to jakie AI normalnie nowa generacja sztucznej inteligencji. <_< Cytuj
xylaz 4 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 bardziej przypomina residenta niż fallouta, a elementów rpg to nie ma żadnych w tym 12 minutowym filmie... Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 26 lutego 2011 Opublikowano 26 lutego 2011 W sensie klatek na sekundę czy animacji obiektów? Wiesz, może frapsem nagrywane. ;P Chodzi o animacje ogolnie , detekcja ciosow , fatalnie wyglada walka i animacja ,,motion capture'' postrzelonych przeciwnikow i sposob w jaki sie poruszaja Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 to prawda animacja w sensie ruchów postaci wyglada jak za czasow psx, a to dziwne bo podobno uzywaja mo-cap (byl o tym ich diary) inne co mi sie nie podobalo to ze tworcy nazwali postacie po polsku, np marek jakiś tam, jacek blabla itp, koleżanka magda, polskie imiona w grze to dla mnie tak wielki zabójca klimatu że odrazu sie odechciewa wyobrazacie sobie jakies posapokaliptyczny siwat , gosci przedziera sie przez ruiny i nagle jakis NPC "czesc jestem zbyszek, co słychac? moze chcesz kupic bron?" ? bleeeeeeeeee <_< Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 (edytowane) Gra ma miejsce akcji w polsce to nie sadze ze znajomy glownego bohatera bedzie sie nazywal John Marsten czy Duken Nuke , ale z drugiej strony NPC wymiataja po angielsku mimo ze to nasz kochany kraj. Na budynkach mozna uswiadczyc polskie akcenty ala ,, BAR MLECZNY'' i tu pojawia sie pytanie dla kogo skierowana bedzie ta gra ? Poloni mieszkajacej w ameryce ... hmm widac ze chlopaki maja telent ale brakuje im dobrego producenta ktory by ich nakierowal na wlasciwa droge. Wielka szkoda jak gra skonczy jako crap , po tym temacie widac jakie jest zainteresowanie ta produkcja Edytowane 27 lutego 2011 przez AbraHAM Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 lutego 2011 Opublikowano 27 lutego 2011 czy oni liczą na sukcesz swiatowy robiąc gre w polsce? wiekszosc ludzi zagranicą kojarzy polske z wódką i niedzwiedziami polarnymi (lol), i pewnie zawiodą sie gdy zobaczą drętwe ruchy agenta zbyszka Cytuj
Berion 207 Opublikowano 28 lutego 2011 Opublikowano 28 lutego 2011 A osadzając fabułę w Moskwie, Tokio czy innym Nowym Yorku to lepiej? Nie widzę powodu dla którego Warszawa miałaby być zła. Tak samo imiona, lepsze byłyby Marco i Magie?... Wychodzi z Was "kompleks polaczka". Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.