barth 70 Opublikowano 2 lutego 2009 Autor Opublikowano 2 lutego 2009 (edytowane) Amp'a u nas nie będzie bankowo, może MLG to lubi, ale u nas nikt (no prawie nikt). Zamiast tego zastanawiamy się nad wstawieniem Cold Storage, które jest teraz w fazie testów przed wyjściem zasad MLG v6. Działa podobnie do Amp'a, ponieważ jedynymi broniami na tej mapie są BR'ki i Rocket. Dorzucili do tego jeszcze OS'a i Camo (resp co 90 i 120 sec.) i gra się na tym naprawdę świetnie i szybko. Chętnych do próby zapraszam do ściągnięcia mapy stąd: MLG Cstorage t6 Edytowane 2 lutego 2009 przez barth Cytuj
maciekk 165 Opublikowano 3 lutego 2009 Opublikowano 3 lutego 2009 Cold Storage zamiast Amp'a? No nie wiem czy to dobry pomysł. Jak już szalejemy to może blackouta dać? Cytuj
_Bobek_ 19 Opublikowano 3 lutego 2009 Opublikowano 3 lutego 2009 Ta, a moze sandtrapa AR start? :ziew: Cytuj
barth 70 Opublikowano 3 lutego 2009 Autor Opublikowano 3 lutego 2009 Blackout jest płatny i nie ma go jeszcze konsolach turniejowych. Cold Storage jest darmowy i jakby nie patrzeć to kultowa mapa z H1, która także doskonale sprawdza się w H3, ale słucham waszych opinii na ten temat. Cytuj
miniu 1 Opublikowano 3 lutego 2009 Opublikowano 3 lutego 2009 Nie gralem wersji mlg ale normalna byla troche za mala i wiekszosc walk byla ograniczona do melee ktory w h3 jest niewypalem. Musze pograc troche na niej wtedy powiem czy to dobre rozwiazanie. Cytuj
Bieniu 5 Opublikowano 3 lutego 2009 Opublikowano 3 lutego 2009 Nie gralem wersji mlg ale normalna byla troche za mala i wiekszosc walk byla ograniczona do melee ktory w h3 jest niewypalem. Musze pograc troche na niej wtedy powiem czy to dobre rozwiazanie. Mimo wszystko agree... Co do Blackouta, to ja wiem, ze to Lockout niby, ale ja nawet raz nie grałem na nim, więc ciężko mi się wypowiedzieć... Za to ten Sandtrap może być niezły, byleby Banshee były Cytuj
maciekk 165 Opublikowano 3 lutego 2009 Opublikowano 3 lutego 2009 Nie no ja z tym Blackoutem żartowałem Ale Cold Storage też wydaje mi się za małe. Cytuj
Zimol 85 Opublikowano 3 lutego 2009 Opublikowano 3 lutego 2009 (edytowane) Nie no ja z tym Blackoutem żartowałem Ale Cold Storage też wydaje mi się za małe. W Halo1 to była doskonale wyważona mapa, trochę się zdziwiłem na wiadomość, że jest tam jedynie rakieta i same BRki, a ten OS i Camo gdzie są rozstawione? Ale chyba nawet zassam za chwilę i sam sprawdze... a moje zdanie jest takie, że najlepiej poczekać z MLG v6 do następnego turnieju, a to zagrajmy na zasadach sprawdzonych, bo po co wprowadzać chaos i niepewność w zasadach? Cold Storage jest świetnym pomysłem, zwłaszcza jeśli MLG ją wyważy, ale póki co potraktujmy ją jako ciekawostkę pozdro PS. Miniu - przesadzasz z tą walką wręcz, dziwne Rocket Room, Shotgun Room i legendarny "pod złamanym mostkiem" (h1 gracze powinni wiedzieć co to), to duze pomieszczenia, ciezko tam doskoczyc sobie z jednego konca sali do drugiego na przysłowiowego "łokietka". A że ma zakamarki gdzie można się przykampić na wroga, no cóż nawet takie dobre mapy jak Sandtrap... tfu znaczy The Pit mają takie miejscówki;] EDIT. Sprawdziłem Cold Storage, podobają mi się zmiany, ale za wcześnie na nowy tryb, który nawet jeszcze nie jest zatwierdzony. Poza tym czemu OS był defaultowy, czyli taki jak w MM a nie w MLG? Czemu go nie poprawili? Plusy: - Tylko 4 BRki (po jednej w Camo, Shotgun, Rocket i pod "Korytarzem" przy teleporcie), dzięki czemu mapa nie jest "zagracona" - Obecność rakiet i OS, Camo rozmieszczonych w różnych punktach mapy co niweluje znacznie kamperkę w stałym miejscu - Zasłonienie alternatywnego wyjścia w "Korytarzu" - Wyjście z teleportu na Main Hall (aka złamany most" jest ustawione z boku na specjalnie do tego domontowanej połce, tak że idący górnym korytarzem z Shotie lub patrzący z Camo nie mają delikwenta od razu na celowniku. - przydatne jumpy z Rocket na Main i do Camo (dzięki 110% speed), które umożliwiają szybkie poruszanie - 3 teleportery "one way" dodające więcej nieprzewidywalności rozgrywce. Minusy: - Mimo wszystko brak snajperki (może zmienią jej miejsce spawna? Bo w Camo połączenie tych w dwoje w H3 jest zbyt przesadne?) - Niewiadoma różnica między OSem z MLG a tym w grze... Osobiście wolałbym aby w trybie pozbyto się jednego z Upów, a na jego miejsce wstawiono snajpę, bo przy obecnym kształcie gry, tej snajperki nie można nigdzie upchać... bo albo jest za blisko OSa, albo Camo, albo za łatwo do zdobycia przy przejęciu rakiet. Mogliby wprowadzić do Camo Roomu np. Snajpę bez Camo, a OS standardowo, albo odwrotnie, OS w Camo Room, żadnego Camo na mapie (chyba będzie w 4vs4 mało przydatne, w przeciwieństwie do snajpy), a Snajpa w miejscu OS. Taki mój mały koncert życzeń, a co będzie? To upichcą nam panowie spod liter MLG. Edytowane 4 lutego 2009 przez Zimol Cytuj
maciekk 165 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) Właśnie graliśmy 4v4 na CS i powiem szczerze, że mi się to nie podoba (nie tylko mi). C.H.A.O.S. to dobre określenie na to, co się dzieje przy tej ilości osób Zimol dobrze mówi. Zostańmy na starych/aktualnych zasadach i mapach, a v6 zostawmy na następny raz Edytowane 4 lutego 2009 przez maciekk Cytuj
Uzny 94 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 nigdy tego nie zczaje, co to tylko mlg ma monopol na robienie dobrych zasad? samemu nie mozna czegos turniejowego wymyslec? pozatym, snajpa na czilu przydaje sie jak most w dziurze, czy to w h1 czy h3, no moze w h3 troche bardziej, ale nie jest to power weapon na miare rakiety (przynajmniej na tej mapie). rzeklem. Cytuj
KILa 4 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) Mi tam snajpa na chillu sluzyla w H1 i w H3 tez sie przydaje wiec nie uwazam by byla nie potrzebna, jesli chodzi o zasady to zgadzam sie mogly by byc inne tylko jakos nikt na razie nie pokwapil sie by wymyslec lepsze badz porownywalne tryby do mlg. Edytowane 4 lutego 2009 przez KILa Cytuj
miniu 1 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Poza tym czemu OS był defaultowy, czyli taki jak w MM a nie w MLG? Czemu go nie poprawili? Mozliwe ze dlatego bo mapa jest bardzo mala i szybka a customa nie mozesz zaladowac jezeli nie masz pelnej tarczy, czyli wyszlo by na to ze nigdy nie mogl bys go podniesc Cytuj
Bieniu 5 Opublikowano 10 lutego 2009 Opublikowano 10 lutego 2009 Z przykrością stwierdzam, że raczej nie pojawię się jednak na turnieju. Nie mam gdzie grać, nie mam warunków ćwiczyć, więc daje sobie spokój z poważną grą. Ponadto ostania sytuacja na scenie powoduje u mnie mdłości i chęć zwrotu obiadu, tak więc chyba pora powiedzieć "stop". Jeśli ktoś poczuwa się na moje miejsce w LH to uderzać do Kerla. Cytuj
maciekk 165 Opublikowano 11 lutego 2009 Opublikowano 11 lutego 2009 Joke? Jak zagrają we trzech to lepiej na tym wyjdą, niż z kimś "obcym" Ps. a kto nam będzie coachował? Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 11 lutego 2009 Opublikowano 11 lutego 2009 Ps. a kto nam będzie coachował? jak pokryjecie przejazd to moge wam coachowac Cytuj
Bieniu 5 Opublikowano 15 lutego 2009 Opublikowano 15 lutego 2009 Pytanie do Bartha: Czy w związku z tym, że wyszły właśnie zasady v6, które nie różnią się jakoś znacząco od zasad v5 planujemy zmianę na turnieju? Wydaje mi się, że spokojnie można by grać na tych nowych v6 Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 15 lutego 2009 Opublikowano 15 lutego 2009 A to Bieniu jednak zostajesz w LH i przybędziesz do zielonej? Cytuj
barth 70 Opublikowano 15 lutego 2009 Autor Opublikowano 15 lutego 2009 Tak jest, gramy na v6, ale bez Amp'a Cytuj
Bieniu 5 Opublikowano 15 lutego 2009 Opublikowano 15 lutego 2009 (edytowane) A to Bieniu jednak zostajesz w LH i przybędziesz do zielonej? Jeśli MC da Tak, do Zielonej Góry gram. Barth: Bez ampa, a co z tym całym lockdownem? widział to ktoś? też proponuję odpuścić sobie... Edytowane 15 lutego 2009 przez Bieniu Cytuj
barth 70 Opublikowano 15 lutego 2009 Autor Opublikowano 15 lutego 2009 Lock to taki jakby remake Midship'a i o dziwo jest bardzo grywalny, ale zostawie go raczej na półfinał i finał Cytuj
barth 70 Opublikowano 16 lutego 2009 Autor Opublikowano 16 lutego 2009 Zasady dodane w pierwszym poście Cytuj
k0ntra 424 Opublikowano 17 lutego 2009 Opublikowano 17 lutego 2009 http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,6287...onej_Gorze.html Informacja na Polygamii. Cytuj
KILa 4 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 (edytowane) 3. Zakaz wchodzenia na krawędzie za szkłem (Construct). No ja jestem ciekaw ile bedzie przegranych jesli ktos tam buta zasadzi Hamburgerowe zasady!!! powinno sie grac tak jak gra pozwala Edytowane 19 lutego 2009 przez KILa Cytuj
maciekk 165 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Ale chyba nie chodzi o krawędź za matrixem, tylko o szkło w lobby. Dobrze rozumiem? Cytuj
KILa 4 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 (edytowane) Ale chyba nie chodzi o krawędź za matrixem, tylko o szkło w lobby. Dobrze rozumiem? Pewnie tak ale nie jest napisane w lobby :nie_wiem: Edytowane 19 lutego 2009 przez KILa Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.